|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  3 4 5 6 [7]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
20.4.2014 11:08:30   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: oka

Liliana, Patrino ti je tako dobro odpisala, da nimam kaj za dodati. Povedala je bistvo vsega.

Upam pa, da so iz te debate kaj koristnega povlekli tako učitelji, kot starši in da bo v pomoč tistim, ki bodo zaradi opažanj težav pri svojem otroku zajadrali sem gor. Če se odmisli prepucavanja, je v tej debati veliko koristnih linkov za obe strani.


Patrino se je bolj omejila na učiteljski del sprejemljivosti motenj......jaz pa sem dodala, da je s strani staršev potrebna tudi sprejemljivost in razumevanje......da ne gre to tako, da to zahtevaš zgolj na eni strani oz. da istočasno zahtevaš od sistema obravnavo enakosti in drugačnosti.......in to ni prepucavanje, če nam nekdo predstavi tudi drugo plat zgodbe.....ne zgolj tisto, ki je nam lastna in bližja......

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 151
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
20.4.2014 11:33:36   
oka
IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: oka

Liliana, Patrino ti je tako dobro odpisala, da nimam kaj za dodati. Povedala je bistvo vsega.

Upam pa, da so iz te debate kaj koristnega povlekli tako učitelji, kot starši in da bo v pomoč tistim, ki bodo zaradi opažanj težav pri svojem otroku zajadrali sem gor. Če se odmisli prepucavanja, je v tej debati veliko koristnih linkov za obe strani.


Patrino se je bolj omejila na učiteljski del sprejemljivosti motenj......jaz pa sem dodala, da je s strani staršev potrebna tudi sprejemljivost in razumevanje......da ne gre to tako, da to zahtevaš zgolj na eni strani oz. da istočasno zahtevaš od sistema obravnavo enakosti in drugačnosti.......in to ni prepucavanje, če nam nekdo predstavi tudi drugo plat zgodbe.....ne zgolj tisto, ki je nam lastna in bližja......



Glej ne vem kolikokrat moram še zapisati, da sta sodelovanje, razumevanje in pa sprejemanje vedno neka osnova in to v vseh primerih, da boš ti to prebrala. Res pišem razvlečeno ampak v mojem "nakaladanju" in v mojem delovanju je to osnova, ker drugače niti ne gre. Ampak to mora biti na obeh straneh. Tudi pri starših seveda. Na prvi strani sem celo napisala, da se vedno najdejo starši, ki bi mogoče zaradi lastnega ugodja raje videli disleksijo, kot karkoli drugega in da je težko izluščiti kaj je na stvari, sploh ker ni nekih začetnih smernic. Govorim iz starševskega vidika in kot starš sprejemam tudi take komentarje. Tudi take, ki so popolnoma kontra mojim. To definitivno ni prepucavanje. Prepucavanje pa postane, ko se začnejo meriti moči, sistem kdo bo koga in kontriranje do nezavesti, kljub dejstvu, da nekako obe strani pišeta če ne že enako pa vsaj podobno. Ko se začne pasti samoljubje (tudi moje, da ne bo pomote).

Tudi glede obravnavanja enakosti in drugačnosti v enem sem ti razložila in Skuštrana tudi. Ampak najprej je potrebno vedeti kaj disleksija sploh je, kako tak otrok deluje, da dojameš, da se to dvoje ob primerni obravnavi, primernem ravnanju ne izključuje. Verjamem pa da tebi to dvoje ne gre skupaj, ker tega ne prakticiraš oz. ne vidiš izvajano v praksi in ti mogoče niti ne bo nikoli šlo skupaj. Saj tudi meni verjetno ne bi šlo skupaj, če tega ne bi prakticirala.

Ja Patrino pa govori kot pedagog in pove, da niso tu pomembni samo starši ampak tudi učitelji, predvsem pa na prvo mesto postavi otroka.

Pa lep deževen dan še naprej user posted image



< Sporočilo je popravil oka -- 20.4.2014 11:39:08 >

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 152
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
20.4.2014 13:01:55   
liliana
Oka....moj mož ima cerebralno paralizo......motnjo......in vem, da vsega kar drugi, ki CP nimajo, ni sposoben....in tudi on ter njegovi starši to vedo....čeprav je njegov IQ krepko nad povprečjem.......marsikaj je lahko dosegel (se je pa moral truditi krepko bolj kot ostali in to mu je pustilo sigurno določene "travme") vsega pa kljub svojemu trudu ne bo nikoli dosegel......ne glede na to, kako prijazen sistem bo in ne glede na to, kako sposobne izvajalce bo tak sistem imel in ne glede na želje staršev, da gre zgolj za motnjo in da otrok z motnjo lahko vse......iz enostavnega razloga, ker ni sposoben, ker ima motnjo delovanja možganov, ki je trajna....

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 153
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
20.4.2014 13:31:01   
oka
Razumem kaj želiš povedati ampak mislim, da je med cerebralno paralizo in disleksijo ogromna razlika. Pri dislektiku ne gre, za to, da ni sposoben, gre za to, da na drugačen način pride do rezultata. Dislektik ni fizično oviran (popravi me prosim, če cerebralna paraliza ne zajema fizičnih omejitev), niti umsko.

Tako kot sem rekla, jaz nekih blaznih matematičnih operacij nisem zmožna izvesti pa nimam nobene motnje, niti nisem butasta (vsaj upamuser posted image ). Se pravi, da sem na nek način omejena in na tem področju ne bom poskušala doseči nemogoče in se preleviti v matematičnega genija samo zato, ker bi to od mene nekdo pričakoval. Še manj bi v kaj takega silila otroke. In če bi Madam zanimalo slikarstvo, je niti pod razno ne bi silila v medicino. Po drugi strani pa če bi jo veselila medicina in bi bila študij sposobna dokončati, ne vidim razloga, da bi ji rekla: tega pa ne moreš ker imaš disleksijo. Sem se spomnila na enega fantiča, ki je napisal knjigo o disleksiji. Kot dislektiku mu pisanje in branje nista ravno mala malica in po logiki "ni sposoben, ker ima tu težave" niti pod razno knjige ne bi zmogel napisati. Pa jo je, ker ga je to zanimalo in veselilo.

Tako, da več kot razumem kar želiš povedati. Rada bi rekla samo to, da ni nujno, da nas omejujejo neke motnje. Vsi smo na nekem področju dobri, na drugem slabi. Ko pa se pojavi neka motnja pa le-ta lahko zakrije tudi močna področja.

Primer: moja hči normalno reši test iz poštevanke, reši ga pravilno, kljub temu, da se poštevanke ni in se ne bo naučila na pamet. Se pravi, da je test sposobna rešiti ampak na svoj način. Res je, dela več kot ostali, ko pa bo osvojila metode kompenziranja se bo količina dodatnega dela bistveno skrčila, samo pustiti ji je treba, da razvije te svoje metode.
Res je, da dela več kot ostali ampak zaradi tega nima nobenih travm. Še več, ko vidi, da ji uspeva je bistveno bolj mirna. Travme so bile prej, ko se je zaletavala v nevidni zid. Delala in delala pa ni bilo rezultatov.

In za konec: ne vem kam se bo usmerila moja hči. Še sama ne ve. En dan bi delala to kar delam jaz, drug dan to kar dela njen oče, tretji dan bi rada bila dreserka psov, četrti dan učiteljica... Ne vem. Če bo ta forum aktiven čez 20 let sporočim. Niti ne vem kaj nas čaka. Vem pa samo to, da je ne bom omejevala in kolikor jo poznam sama ne bo pustila, da jo nekaj omejuje. Sploh pa ne ena disleksija.

< Sporočilo je popravil oka -- 20.4.2014 13:44:16 >

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 154
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
21.4.2014 1:20:38   
ronja
Oka, tele so sicer plačljive, ne vem, koliko je uporabno, ker ne poznam motnje, ampak mogoče vseeno pride prav.
Pa tukaj imaš recimo za učenje matematike za prve razrede nekaj takih senzoričnih metod. Tisti ulomki so prav simpatični, upam, da mi nekoč uspe naredit kaj podobnega.

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 155
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
21.4.2014 11:10:19   
oka
Ronja HVALA user posted image

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 156
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
22.4.2014 9:34:42   
peregrina
Priznam, nisem podrobno brala celotne teme, tako, da če je že kdo objavil tale link, se opravičujem.

Društvo BRAVO je izdalo eno fajn knjigo o disleksiji: http://www.drustvo-bravo.si/web/index.php?option=com_content&view=article&id=169:disleksija-vodnik-za-stare&catid=12:gradiva-publikacije&Itemid=36. Ena od avtoric je profesorica na pedagoški fakulteti, smer specialna in rehabilitacijska pedagogika.


Še ena knjiga za pomoč pri disleksiji: 100 idej v pomoč učencem z disleksijo (avtor: Reid, Gavin, 1950-Green, Shannon).
Tu je pa še recenzija te knjige: http://www.scientis.si/index.php/recenzija-dobre-knjige-100-idej-v-pomoc-ucencem-z-disleksijo

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 157
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
23.4.2014 9:11:31   
peregrina
Še nekaj zelo koristne literature v zvezi z disleksijo:

Katarina Kesič Dimic: Priporčnik o branju (ni to njena edina knjiga o disleksiji, jih je še kar nekaj, tudi zgodb za otroke)

Davis Ronald D.: Dar disleksije

Tereza Žerdin: Nesrečko - knjiga za otroke, ki ne želijo brati (ni samo za disleksijo, je pa fajna, če ima otrok težave z branjem, konkretna)

Društvo Bravo - spletna stran (veliko nasvetov, staršev itd.) - sem že v prejšnjem prispevku govorila o njem, pa škodit ne more, če omenim še enkrat.

Upam, da sem kaj pomagala. user posted image

(odgovor članu peregrina)
Neposredna povezava do sporočila: 158
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
24.5.2014 20:29:36   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: oka
Ali ni lep občutek, ko prilagodiš pisavo, namesto belega lista v tiskalnik daš zelenega in vidiš, da vse to prinaša neke rezultate?


Oka, zanima me, ali je barva ozadja pri testu pomembna zaradi stresne situacije ali zaradi česa drugega?
Ker večina ostalih besedil, ki jih mora otrok prebrati, je kljub odločbi še vedno na beli podlagi in so kot takšna verjetno tudi moteča?

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 159
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
4.6.2014 18:25:20   
oka

IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: oka
Ali ni lep občutek, ko prilagodiš pisavo, namesto belega lista v tiskalnik daš zelenega in vidiš, da vse to prinaša neke rezultate?


Oka, zanima me, ali je barva ozadja pri testu pomembna zaradi stresne situacije ali zaradi česa drugega?
Ker večina ostalih besedil, ki jih mora otrok prebrati, je kljub odločbi še vedno na beli podlagi in so kot takšna verjetno tudi moteča?



Meni so rekli, da gre za koncentracijo. Lažje se skoncentrirajo, ker jih belina moti. Z branjem na beli podlagi pa je tako, da se lahko dobi nekakšna barvna ravnilca, ki se polagajo na tekst. Sem pa našla tale članek, zanimivo in marsikaj pojasni:

http://www.viva.si/Nevrologija/5896/Disleksija-Te%C5%BEave-pri-branju-pisanju-in-%C4%8Drkovanju


(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 160
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
4.6.2014 18:26:15   
oka

IZVIRNO SPOROČILO: peregrina

Še nekaj zelo koristne literature v zvezi z disleksijo:

Katarina Kesič Dimic: Priporčnik o branju (ni to njena edina knjiga o disleksiji, jih je še kar nekaj, tudi zgodb za otroke)

Davis Ronald D.: Dar disleksije

Tereza Žerdin: Nesrečko - knjiga za otroke, ki ne želijo brati (ni samo za disleksijo, je pa fajna, če ima otrok težave z branjem, konkretna)

Društvo Bravo - spletna stran (veliko nasvetov, staršev itd.) - sem že v prejšnjem prispevku govorila o njem, pa škodit ne more, če omenim še enkrat.

Upam, da sem kaj pomagala. user posted image


Hvala user posted image

(odgovor članu peregrina)
Neposredna povezava do sporočila: 161
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
8.5.2015 16:44:59   
MarjanJ
Zdravo,

če koga zanima je tukaj: SPLETNA RAZPRODAJA z največjimi popusti v Sloveniji.
Zaloge so omejene.

lp

(odgovor članu Saralina)
Neposredna povezava do sporočila: 162
Stran:   <<   < Prejšnja stran  3 4 5 6 [7]
Stran: <<   < Prejšnja stran  3 4 5 6 [7]
Pojdi na:





Zakaj je ustvarjanje odlično za otrokov ra...
Ustvarjanje z otrokom ni le odličen način kakovostnega preživljanja časa, ampak dokazano pozitivno vpliva na otrokov raz...
Otroke uspavam zgodaj
Moji otroci so vedno šli zgodaj spat. Zapadli smo v rutino, ko so smo se odrekli dnevnemu spancu, približno tretje ali č...




NOSEČNOST
пеперутка16

Kateri del nosečnosti vam je bil najbolj všeč oz. najlažji?