RE: A smem skenslat use po spisku? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Otroci s posebnimi potrebami



Sporočilo


Kerensa* -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 16:31:49)

Ja, no, evo - hiperaktivnost je torej predvsem motnja za šolski sistem. Vsaj jaz to razumem. Načeloma se dela vse v dobro otroka - njemu v dobro je, da sledi pouku, njemu v dobro je, da si po pojedeni tableti več zapomni in ves ostali bla, bla, bla. Ampak čakaj malo - saj mi tudi nismo nonstop sledili pouku, pa tudi mi si nismo vsega zapomnili, pa smo živi in zdravi? Ja pa kaj, če enkrat na kvatre napišemo b namesto d - dvomim, da se je komu zaradi tega že podrl svet oz. da je bil za kaj pomembnega prikrajšan. Pa kaj, če domače branje bere en teden, namesto en dan? Pa kaj, če piše kontrolko 3 namesto 5 (sploh pa v nižjih razredih)? Imam občutek, da sistem ni naravnan na to, da bi se otrok na njemu najbolj prijazen način čimveč naučil, temveč je naravnan izključno na čimvišjo številčno oceno, pa kakorkoli jo je že uspel dobiti (z znanjem ali švercanjem). Spoznala sem nemalo ljudi, ki so šli čez OŠ s čistimi 5-kami, pa nimajo pojma o pojmu. Prav tako pa poznam ljudi, ki so komaj naredili OŠ, pa imajo danes take šihte in plače, da lahko piflarji samo ročno privzdignejo svojo spodnjo čeljust.

Ne vem... iščem logiko, iščem povezavo, iščem pluse in minuse... pa se strinjam s pomočjo, seveda, ampak ne s tako forsiranim načinom pomoči... ne s tako izpostavljenim... še najmanj pa z zahtevanim.




Gina -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 16:33:12)

IZVIRNO SPOROČILO: ulla80

je pa res tud to, da učitelji ne marajo takih, k štrlijo iz povprečja, najraj majo une, k so nekje na sredini, ne prepametni, ne preveč butasti, ne preveč živi, ker je s takimi najmanj dela...vse ostalo je pa treba dodatn trud in otroka k je bolj živahen, je pač treba znat dodatno zaposlit, motivirat, da bo sodeloval, se pač ekstra ukvarjati., sam zakaj bi se ekstra ukvarjali, ko pa niso ekstra plačani za to, najboljš proglasit otroka z neko novodobno diagnozo, pa nej se pol drugi ubadajo z njim. mah...



PO mojih izkušnjah ni ravno čist tako, kot si napisala. Hiperaktivni otroci so navadno zelo prijazna in nikomur nič hoteča bitja, ki nikdar ne delajo ničesar zaradi neke notranje potrebe po uničevanju ali razbijanju ali podobnem. Motijo pouk, ker pač ne morejo biti pri miru. Ali pa ga ne motijo sploh, samo ne sledijo prav nič, odtavajo v svoj svet. Napačno predstavo imate o pravih hiperaktivcih. in vsaj tričetrt učiteljev take otroke čist zelo zagovarja, celo pred starši drugih otrok in pred vsem svetom, ker jih še kako razumejo. Res je nekaj učiteljev tudi takih, ki tega ne razume, ampak so v manjšini. Kar se tiče ostalih otrok, ki niso HA, ap so za to označeni, pa izhajajo iz tega, da namerno delajo zdrahe iz samega dolgčasa in razvajenosti, pa ki so nevarni za okolico, pa moram reči, da ne gre za lenobo in sindrom nočem se ukvarjati s takim otrokom, ampak za strah, da bo komu drugemu kaj naredil, ap bo učitelj potem odgovoren za nastalo situacijo, ker ni pravočasno ukrepal. Pri dislektikih pa gre za to, da bi učitelj rad pomagal, ap ne more, ker ima 28 otrok, pa goro snovi za obdelat, pa ne more prilagajat vsega vsakemu posamezniku, enostavno ne more, ker je učni načrt eno samo hitenje in je resnično fajn, če se takemu otroku omogoči boljše pogoje dela z individualnim učiteljem.




Anonimen -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 16:45:51)

ja gina, sej nisem rekla da so vsi taki, ampak so pa, tega ne morš rečt. pa jaz si pod hiperaktivno ne predstavljam glih podivjanca, ki uničuje in razbija in pretepa, to je bolj stvar vzgoje in razmer doma po moje, čeprav ziher ima zraven nekaj tud karakter otroka. v primeru one punce, kot sem rekla je blo tko. pa ni nič razbijala al kaj. samo pač motla je, pa ni se ji dalo poslušat, ni nekak skužla takoj sistema, da v šoli je treba pr mer sedet pa poslušat. pa jaz tud nimam glih neke pozitivne izkušnje, čeprav sebe nisem nikoli smatrala za hiperasktivno[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] ker takrat pač ni bilo govora o tem, ampak recimo ko sem šla v šolo, sem brala, pisala, znala sem štet in napisat vse številke. in mi je valjda blo totalno dolgčas in ker sem vse živo prebrala in imela še bujno domišljijo, sem nonstop nekaj spraševala in težila[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] ( se mi še dons pozna), pa sem bila samo moteč faktor, zarad mene snov ni mogla potekat normalno[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image], pa so me zelo uspešno zatolkli dol, tako zelo, da nisem nič več spraševala, nič več me ni zanimalo, ni se mi dalo sodelovat, ker mi je blo brezveze. poznalo se je seveda pri ocenah, sploh ker sem bla še trmasta in sem neke principe furala ( se mi tud še zdej pozna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]), pa recimo nisem hotla brat mehurčkov za domače branje, ko pa sem jih že pred šolo prebrala, pa takrat sem ravno prebrala bogataš in revež ( shaw)[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] in mi valjda ni blo za brat mehurče. in so me zatolki do amena. pa angleščina mi je super šla, sam ker se nisem hotla na pamet učit nekih glupih dialogov, ker se mi ni zdelo pomembno da to znam v življenju, sem pač mela slabo oceno.spise sem vedno pisala odlično, tud s slovnico niesem mela problemov, sam recimo nisem hotla brat cankarja, ker sem dobesedno zbolela od tuge in depresije, pa sem spet mela slabo oceno. in ves čas so me obravnavali kot sicer zelo brihtenga, ampak za pouk motečega otroka[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

samo ena uliteljica me je mal spravla ven iz apatičnosti, ker je bila fascinirana nad tem, da sem do 5. razreda prebrala lokalno knjižnico in so mi mogli knjige uvažat iz sosednje[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] ampak je vsem ostalim hitro uspelo, da so me zatolkli nazaj.




Gina -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:07:30)

Principe moraš furat tako ulla, da dosežeš svoj zastavljeni cilj. Ko je bilo meni dolgčas, sem spraševala reči, o katerih niti učitelji niso vedeli nič, pa sem jim mirne duše ure in ure razlagala svoja videnja snovi. Večinoma so bili navdušeni, da vem nekaj več kot ostali, ter iz svojega zornega kota, meni pa kar naenkrat ni bilo več dolgčas. Če so me hoteli učiti bedarije, sem jim pojasnila, zakaj temu ni tako, pa mi spet ni bilo dolgčas. Če me je kdo hotel zatolči, je fotr stal za mano in mi sufliral, kaj točno jim moram reči, sicer pa zelo resno odšpanciral v šolo. Če mi je bilo dolgčas, sem štrikala, brala knjige ali potapljala ladjice, pri testih sem plonkala od sosedov, naloge sem nehala delat konec Oš. Če bi morala brati Cankarja, sem se šla raje potepat in prebrala kratko obnovo, ter prepisala domačo nalogo. Kadar so bili posebej tečni, sem se s kom skregala. Ko so težili sošolcem in jim dajali slabe ocene, sem se vlekla zanje... nikdar se nisem na pamet učila nekih dialogov, ker nisem imela butastih učiteljic za angl., ki bi to zahtevale, metematika mi nikdar ni bila dolgočasna. Vidiš, bila sem strašno moteč otrok, kadar me je prijelo, ampak so me spoštovali. Ne glede na vse, sem bila jasna in odločna. Važen je cilj.

Se pa absolutno strinjam s tabo, da je učni načrt dolgočasen in neprimeren. To trobim že dooooolgo kot star papagaj in se borim proti temu. Tukaj učitelji težko na obstoječi načrt delajo neke strašen motivacije, ker če je snov neprimerna razvojni stopnji, ali če je ej preveč, se lahko samo na glavo postaviš, ap si bolj zabaven, drugega pa ne moreš. Skratka, povsod, kjer se je dalo sem se trudila in se trudim, da bodo učni načrti drugačni in vsakemu otroku lahko mirne duše v oči pogledam in rečem, naredila sem popolnoma vse, kar je bilo v moji moči. Borila sem se zate. Ni šlo. Ščijem proti vetru. Ni dovolj folka še zavestnega v tej smeri. Zaenkrat jim šolski sistem tak kot je paše. In srčno upam, da tale minister ostane, ker je daleč najbolj naklonjen otrokom in trezen, od vseh, kar smo jih zadnjih kar neeeekaj let imeli.




Kerensa* -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:11:19)

IZVIRNO SPOROČILO: ulla80
ko sem šla v šolo, sem brala, pisala, znala sem štet in napisat vse številke. in mi je valjda blo totalno dolgčas in ker sem vse živo prebrala in imela še bujno domišljijo, sem nonstop nekaj spraševala in težila[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] ( se mi še dons pozna), pa sem bila samo moteč faktor, zarad mene snov ni mogla potekat normalno[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] , pa so me zelo uspešno zatolkli dol, tako zelo, da nisem nič več spraševala, nič več me ni zanimalo, ni se mi dalo sodelovat, ker mi je blo brezveze. poznalo se je seveda pri ocenah, sploh ker sem bla še trmasta in sem neke principe furala ( se mi tud še zdej pozna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] ), pa recimo nisem hotla brat mehurčkov za domače branje, ko pa sem jih že pred šolo prebrala, pa takrat sem ravno prebrala bogataš in revež ( shaw)[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] in mi valjda ni blo za brat mehurče. in so me zatolki do amena. pa angleščina mi je super šla, sam ker se nisem hotla na pamet učit nekih glupih dialogov, ker se mi ni zdelo pomembno da to znam v življenju, sem pač mela slabo oceno.spise sem vedno pisala odlično, tud s slovnico niesem mela problemov, sam recimo nisem hotla brat cankarja, ker sem dobesedno zbolela od tuge in depresije, pa sem spet mela slabo oceno. in ves čas so me obravnavali kot sicer zelo brihtenga, ampak za pouk motečega otroka[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

Aaaaa, kot bi o sebi brala [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]. Kristus, to je bilo pa bolj razširjeno, kakor sem mislila. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] S to razliko, da sem jaz na nižji stopnji OŠ prebrala V. Holt in D. Steel, ne B. Shaw-a. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]




mateyka -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:12:51)

Tole se v zrak brcnila. Tako hiperaktivnost kot disleksija, disgrafija sta motnji v možganih, ki se jih tudi vidi na raznih skeniranjih in podobnem, da o tem da recimo disleksijo pa disgrafijo težko zamešaš že po kliničnih znakih, sploh ne govorimo. Druga reč je, da je ta stvar v veliki meri dedna. Zato vedenja spominjajo na vedenje staršev recimo.


kolikor jaz vem iz prve roke, ni sploh nujno, da se to vidi na skeniranjih ipd.
delno je kemično pogojeno, ker obstajajo diete za adhd otroke in so delno uspešne. tako da je zame tukaj vrpašanje koliko je zunanji faktor odvisen za razvoj adhd in da sedaj vemo veliko premalo, da bi rekli, da je samo to - dedno pogojena možganska motnja. lahko je priučena in se jo samo da videt pri določenih primerih prek skeniranja?
stvari so veretno prepletene in v velikem kosu jih lahko sami poboljšamo imho.

Tretja stvar je, da prihaja dostikrat do napačnih diagnoz s strani prisologov in drugih strokovnih delavcev. Pa še marsikateri starš kar samovoljno označi otroka za hihperaktivnega, četudi ni. Nekateri otroci niso hiperaktivni, ampak so razvajeni, ali kaj podobnega. Doživela sem na šolskih otrocih že take napačne diagnoze. Tudi iz tega razloga resnično prave hiperaktivce postavljajo v zelo neprijeten položaj, ko jih obtožijo za nekoga, ki si komot pomaga, pa si v resnici ne morejo. To je isto kot recimo odrasle hude alergike včasih označujejo za nekoga, ki bi si lahko pomagal, pa si noče, ker se ne potrudi dovolj. Pri motnjah delovanja telesa, razmišljanja in delovanja"tvojega tkiva" in drugih vitalnih nezavednih delovanj telesa človek nima vpliva.


tole čisto verjamem.

od moje dobre prijateljice tamali je diagnosticiran z adhd. zdaj je prešaltal na comfort. ne vem, meni se je vedno zdel fant, ki se mora malo naučit samodiscipline (doma imajo problem doslednosti, pravim jaz temu [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]), ampak drugače ga ne bi nikoli označila kot dečka z možgansko motnjo v koncentraciji. mislim, nič posebnega. ker se z njim vse da narest, samo čas moraš met in vedet moraš kako ga motivirat. zdaj pri pouku je dostikrat problem, ker si individualnega tretmaja ne morejo privoščit.




Kerensa* -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:20:53)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina
Principe moraš furat tako ulla, da dosežeš svoj zastavljeni cilj. Ko je bilo meni dolgčas, sem spraševala reči, o katerih niti učitelji niso vedeli nič, pa sem jim mirne duše ure in ure razlagala svoja videnja snovi. Večinoma so bili navdušeni, da vem nekaj več kot ostali, ter iz svojega zornega kota, meni pa kar naenkrat ni bilo več dolgčas. Če so me hoteli učiti bedarije, sem jim pojasnila, zakaj temu ni tako, pa mi spet ni bilo dolgčas. Če me je kdo hotel zatolči, je fotr stal za mano in mi sufliral, kaj točno jim moram reči, sicer pa zelo resno odšpanciral v šolo. Če mi je bilo dolgčas, sem štrikala, brala knjige ali potapljala ladjice, pri testih sem plonkala od sosedov, naloge sem nehala delat konec Oš. Če bi morala brati Cankarja, sem se šla raje potepat in prebrala kratko obnovo, ter prepisala domačo nalogo. Kadar so bili posebej tečni, sem se s kom skregala. Ko so težili sošolcem in jim dajali slabe ocene, sem se vlekla zanje... nikdar se nisem na pamet učila nekih dialogov, ker nisem imela butastih učiteljic za angl., ki bi to zahtevale, metematika mi nikdar ni bila dolgočasna. Vidiš, bila sem strašno moteč otrok, kadar me je prijelo, ampak so me spoštovali. Ne glede na vse, sem bila jasna in odločna. Važen je cilj.

No, pa si dosegla svoj cilj, a ne? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Zakaj ga torej moj mulc ne bi - in to brez tablet in neskončnih obiskov psihologov, psihiatrov in ostale "navlake"?




FORZA -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:23:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Drugače je fizično in psihično normalen (če se smem tako izraziti): na IQ testih je dosegel nadpovprečne rezultate in nima nobene telesne hibe. Hodi v redno OŠ in na vseh ostalih področjih življenja, ki jih imajo skoraj 12-letniki, normalno funkcionira. Skratka - tipičen otrok na pragu najstništva, samo s to razliko, da nekoliko meša črke, da ima slab kratkoročen spomin (zato pa toliko bolj izrazitega dolgoročnega) in da ima ekstremno čustvovanje (pozitivno in negativno).


kerensa nekaj mi ni jasno pri vsem tem[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Poznam namreč dve mamici katerih otrok ima diagnozo hiperaktivnost, vendar koker sem spremljala vse to kar ti dve mamici doživljata je čist v nasprotju s tvojim sinom.
A ni hiperaktivnost nekako, da otrok je nemiren, v šoli ne more bit pri miru, ne dela domačih nalog, pri šolskem delu je počasnejši, do učiteljev zanemarljiv bom kar kopirala tole, ko sem prebrala
Opozorilni znaki
Ker starši največkrat prepozno odkrijejo, da ima otrok težave, morajo biti na znake ADHD še posebno pozorni učitelji. Tak otrok se pogosto pritožuje, da se v šoli dolgočasi, in brez vzroka izostaja od pouka. Šolske ocene se slabšajo, otrok se ne zanima za šolske naloge. Pri šolskem delu je počasnejši, do učiteljev je zamerljiv. Pogosto pozablja šolske potrebščine. Učitelji se nad njim pritožujejo, ker nikoli ne dokonča naloge in kaže znake slabe organiziranosti (ne skrbi za lastnino, njegovi zvezki so pomečkani, barvice neošiljene ...). Naloge opravi brez zanimanja ali napačno, pravi, da mu je vseeno za šolo. Takšen otrok ima slabšo samopodobo in kratkotrajno pozornost. Le stežka dokonča domačo nalogo. Je motorično nemiren, pogosto se druži z mlajšimi ali manj sposobnimi od sebe in večkrat "šprica" šolo.Četudi pri otroku opazimo le enega ali dva od naštetih znakov, ga moramo pozorno opazovati, da ne bo zašel v začaran krog, ki ga ne bo mogel pretrgati brez pomoči staršev in učiteljev.

Ti meniš da tvoj meša črke[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]in slab kratkoročen spomin. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Kaj pa ostali znaki, da se dolgočasi itd...
Meni je že marsikdo tkole rekel tvoj sin je pa hiperaktiven, mogoče res, ker so določene težave samo pr tvojem koker sem spremljala kar si napisala se mi še zdaleč sploh ne zdi, da bi bla to hiperaktivnost. V šolo hodi normalno in ti ga lahko nekako vspodbujaš mu pomagaš, drugače nimaš težav z njim glede tega da bi bil vzkipljiv tut agresiven in tko nevem no. Ker ti dve mamici ki ju poznam imata res v tej smeri velike težave.




Anonimen -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:24:16)

Ko je bilo meni dolgčas, sem spraševala reči, o katerih niti učitelji niso vedeli nič, pa sem jim mirne duše ure in ure razlagala svoja videnja snovi.


jaz sem tud spraševala, sam nad mano niso bli navdušeni[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] ampak sem bila samo moteča. mami se je sicer vlekla zame, ampak dost neuspešno, ker so grozili celo s prepisom[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] pokasirala sem pa itak vse možne kazni. edino v mensezdi 4. razredu je ven padla, ko je učiteljica grozila s socialno, ker sem povedala da trenutno berem mi otroci s postaje zoo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] tko da vidiš da so bli čudni.

Ko so težili sošolcem in jim dajali slabe ocene, sem se vlekla zanje..


no, to sm jst tud elala, pa jih dobila po betici vedno...

nikdar se nisem na pamet učila nekih dialogov, ker nisem imela butastih učiteljic za angl., ki bi to zahtevale,


[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]

in ja gina, čeprav se marsikje ne strinjava in nisva na isti valovni, pa včasih mal žališ moj intelekt, pa se ti moji otroci smilijo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], kar se pa tehle šolskih stvari tiče, se ti pa samo klanjam, če je res tko, kot pišeš. in si želim da bi jst mela tako učiteljico ( čeprav vprašanje če bi naredila razliko[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]) al pa vsaj moji otroc. ker tudi zdej ni veliko drugač, kot vidim okoli sebe, pa res je da ogromno so starši krivi, kaj vse delajo. sam učitelji pa niso vsi biseri, žal. jst pravim tko - valjda ima moj otrok pravice, in učitelj nima kaj terorja in ne vem česa zganjat nad njim. sam ni pa prav, da se že čist mali otroci tega zavedajo, ker ne vejo kaj naj s tem. otrok se nej taprvo zaveda dolžnosti, s pravicami bo kasneje mahal okoli[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] sam velik staršev pa misli glih drgač, to pa je tud res[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

S to razliko, da sem jaz na nižji stopnji OŠ prebrala V. Holt in D. Steel, ne B. Shaw-a.


[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]to sem jaz brala diagonalno, ker mi je blo dosadno[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] sam kaj, ko pa smo mel malo knjižnico in sem pač mogla tud to prebrat. to al pa nč in nč ni blo glih izbira[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Anonimen -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:26:17)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

A je kje kaj, kar bi mi prepovedovalo, da vse skupaj pošljem nekam in se s sinom ukvarjam sama?


Nic, razen tvoje vesti.

Nedolgo nazaj sva se pogovarjali s kolegico, ki dela v stroki in pravi tako, da vsaj polovica otrok, ki jih pripeljejo zaradi hiperaktivnosti, potrebuje samo eno konkretno dozo norenja na svezem zraku. Da si, preden se poglobi v teste in vso znanstveno dokumentacijo, vzame toliko casa, da gre z otrokom na zrak...in mu rece teci, namesto da njemu (in starsem) postavlja kup bolj ali manj smiselnih metafizicnih vprasanj.

Na tvojem mestu bi si vzela kratko pavzo, minumum treh tednov (toliko je potrebno, da se pokazejo prve spremembe na telesu in na obnasanju) in bi namesto tega, da z Janom sedis doma (za kar nobeden od vaju ni pretirano talentiran niti navdusen), vzela cas za to, da se gresta oz. vsi skupaj, ce je mogoce, znoret v Tivoli. Taksna pavza se mi ne zdi skodljiva v smislu, da bi to pustilo posledice na zdravju (glede na to, kaj pises), se mi pa zdi, da bi lahko dala zelo dobre rezultate, tako za Jana kot zate [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], in da bi bila ucinkovitejsa od sedenja za mizo.




Kerensa* -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:35:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II
Na tvojem mestu bi si vzela kratko pavzo, minumum treh tednov (toliko je potrebno, da se pokazejo prve spremembe na telesu in na obnasanju) in bi namesto tega, da z Janom sedis doma (za kar nobeden od vaju ni pretirano talentiran niti navdusen), vzela cas za to, da se gresta oz. vsi skupaj, ce je mogoce, znoret v Tivoli.

Ni slaba ideja... a greva laufat z učbeniki vred (malo za šalo)? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




Anonimen -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:35:51)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Nekaj me kljuva, da bi bilo vseeno bolje, da se kot mama 100%-no (takorekoč) ukvarjam s sinom, kakor pa, da se ga preklada od ene osebe do druge, od enega medikamenta do drugega in tako dalje - ubogo dete je še bolj zmedeno.


Verjamem.

Ko sem sla sama v prvi razred, so tudi "strokovno" ugotovili, da sem nervozna, ker grizem nohte in opletam z lasmi [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]. Takrat sem dobila neke modre tabletke, ki jih je mama modro pospravila v predal. Z lasmi sem nehala stresat, najbrz kmalu, ker me ni nihce gnjavil zaradi tega, nohte pa grizem se danes.

Polovico prvega razreda sem preklepetala [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image], celo leto pa sem sedela sama, da bi to klepetanje omejili (ampak sem zlezla na mizo in klepetala s tistim spredaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]). Scasoma so uciteljice postale toliko dojemljive, da so mi pustile, da delam druge stvari in ne motim ostalih. To je bil stranski efekt nejemanja tistih cudeznih tabletk; kako jim je bilo ime, pojma nimam.

Tako da jaz bi na tvojem mestu tudi zelo razmislila, sem pac v osnovi naravnana zelo proti tabletam in ce se le da, ne posegam po njih. V celoti vseh ukrepov-imas prav, je otrok lahko zmeden tik tak. Namesto casa, ki ga porabis za obiske in posvete, pojdita na zrak, namesto tablete pa naj poje jabolko ali spije kozarec svezega soka...bosta videla, kaksen bo rezultat oz. sprememba cez cas (ampak pogoj je doslednost v dolocenem casovnem obdobju, vsaj treh tednov).




Anonimen -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 17:37:24)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II
Na tvojem mestu bi si vzela kratko pavzo, minumum treh tednov (toliko je potrebno, da se pokazejo prve spremembe na telesu in na obnasanju) in bi namesto tega, da z Janom sedis doma (za kar nobeden od vaju ni pretirano talentiran niti navdusen), vzela cas za to, da se gresta oz. vsi skupaj, ce je mogoce, znoret v Tivoli.

Ni slaba ideja... a greva laufat z učbeniki vred (malo za šalo)? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]


Ne, ampak ce se uci pol ure (ali koliko ze porabi za ucenje) pred sprehod in na hitro ponovi, ko prideta nazaj, bo efekt garantirano boljsi kot je samo pri sedenju za mizo.




rija -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 19:36:33)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Ni slaba ideja... a greva laufat z učbeniki vred (malo za šalo)? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]


no vidiš kerenska, moj mulc bi bil v stanovanju tudi najverjetneje hiperaktiven....zdaj mu pa samo odprem balkonska vrata, pa pride zvečer cel blaten not, pa mu hiperaktivnost tak pade, da je že kopanje največji napor[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




uwaga -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 21:06:38)

Kerensa, samo malo za razmislek.
Pri nas je problem obraten. Borimo se, da bi hčerka dobila učno pomoč. Je izredno mirna, tiha, pridna deklica z grozljivo močnim čutom odgovornosti. Občasno prav "panična", kar se tiče šolskih obveznosti.
Povprečno dve do tri ure dnevno presediva za zvezki, da narediva nalogo.
Nekatere snovi ne razume, ima izjemno slabo prostorsko in časovno predstavo. Razlagam ji na vse možne načine, riševa , piševa , reževa...
Občasno sem prav jezna, saj se mi zdi, da bi ji kak učitelj stvari razložil na lažji, njej bolj primeren način.
Krepko se trudiva, saj se punca neusmiljena do sebe in zahteva same 4-ke in 5-ke. Če pokasira slabšo oceno je razočarana. Sploh ne morem opisat kako težko jo pomirimo in ji dopovemo, da se svet ne bo podrl.
Skratka; pomoč zgolj staršev pobere ogromno časa, potrpljenja, živcev, prilagajanja urnikov...   pa vendar se mi zdi, da bi ji kak strokovnjak lahko bolj pomagal in bi posledično bila bolj miren, sproščen otrok z več prostega časa.
Dobro premisli ali res vsi vaši strokovnjaki niso prinesli nič dobrega, preden jih skenslaš vse po spisku.




anajmad -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 22:47:25)

Ma jst te čist razumem,ker sami doživljamo podobno.Otroke dandanes hočejo strokovnjaki in zdravniki popredalčkati,jih testirati z raznimi testi in še in še......
Tako kot so predhodnice napisale,kje je bila hiperaktivnost,disleksija,avtizem pred leti? Nikjer. Je res,če je motnja je dobro,da se zdravi. Samo,ko naredijo takšen halo iz tega. Npr. naša Ula ne govori kot običajni triletniki. V bistvu sploh še ne govori razen kratkih besed in stavkov. In?Imamo logopedinjo v vrtcu. Rezultat-ne vem,če je kakšen,razen tega da je ugotovila logopedinja,da je naša Ula zelo razvajen in trmast otrok. Pa ji odgovorim,da normalno,saj mi je komaj preživela. Posledice bom nosila sama,ker se ubadam s to trmo in neubogljivostjo sama. In kaj naj storim? Nič ne bom storila,čas bo prinesel svoje.
Najbolj mi je dvignilo pritisk,ko jo je zdravnica v RA označila kot avtista. Pa sem jo vprašala,koliko avtistov je že srečala v življenju,oz. v njenji karieri zdravnika? Bilo ji je nerodno in je odgovorila,da je to zdej neraziskana veda o tej motnji. Ma glej,no coment. Potem sem si prebrala vse o avtizmu in razen govora,oz. da ne govori,nima drugih simptomov.Kaj naj si mislim,gremo na pregled k psihologu,ki me potolaži,da je z njo vse v redu,potem me ena mlečna psihologinja čez dober teden na sistematskem pregledu hoče prepričati,da uni psiholog,ki ima 30 let izkušenj dela z otroci,ni podal dobrega mnenja. Ej halo,kam smo prišli?In ko je potem začela v knjigo gledati,sem jo direkt vprašala,če je šla gledati navodila za uporabo.
Sama imam zelo slabe izkušnje s temi strokovnjaki in svetujem ti,da delaj kakor sama misliš,da je prav za tvojega Jana. Ti si mu mama in ti sama veš,kaj je najbolje za njega. In ne sekiraj se preveč




nejcko -> RE: A smem skenslat use po spisku? (23.4.2009 23:43:11)

Saj ne vem, kaj naj ti napišem, Kerensa, ker sama tudi čedalje bolj tavam v temi z našim mulcem[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] (BTW, si Jana oz. ali ga boš vpisala na Prule?).
Naš ima nikakvo koncentracijo, ful je nemiren, neorganiziran, šlampast, zdaj je postal še blazno moteč v razredu, začel je "drocati" druge otroke, ker mu je dolgčas in skuša na tak način sprožiti akcijo v razredu ... groza, v glavnem. Sicer se mi nismo poslužili še nobene strokovne pomoči, tudi učiteljica je zaenkrat še ni predlagala - ampak, po moje, ne manjka dosti - ne vem pa, kako dolgo bomo še zdržali. Vsaj jaz. Jaz sem pri lastnem otroku odpovedal na celi črti[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] V šoli so mi taki otroci izziv, pri svojem mulcu pa v šusu zgubim živce, odpovem kot pedagog in kot starš na celi črti[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]. Že stokrat sem rekla, da ga bom peljala k psihologu, ampak je mož ful proti ... zaenkrat čakam še, kako bo v šoli.
Ma, ne vem ... pogumna si, če se boš tega projekta lotila čisto sama. Jaz, priznam, nimam toliko jajc, niti volje ne moči. Naš mulc je še karakterno ful naporen, pa z možem sva se ravno danes pogovarjala, če je mogoče že nastopila puberteta (star je 7, 5 let), ker zadnje čase je težak za znoret. Ampak dobesedno.


Kar se pa HA na splošno tiče, pa tudi ne vem, kako bi se opredelila. Toliko že vem, da ni vsak malo bolj živahen otrok HA, tudi naš ni, je pa motnja koncentarcije zelo podobna zadeva, ki je lahko enako huda in za prihodnost otroka nevarna. In vem, da ne ena ne druga oblika nista bolezni, temveč sta stanji. In stanja se ne da zdraviti v klasičnem smislu - lahko se ga "koregira" in s tem dolgoročno tudi omili, zdravi se ga pa le trenutno in na kratki rok.
Zakaj do takih stanj pride, je lahko milijon razlogov, in mene blazno prizadane, ko slišim ali berem, da se s temi novimi diagnozami skuša prikriti nevzgojenost otrok. Ne rečem, da se to ne dogaja, ampak pismu, sama imam dva otroka (tretja je še premajhna za primerjavo), ki sta si popolno nasprotje. Torej sem enega otroka nevzgojila, drugega pa vzgojila, al kako[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Tisti, ki imate samo enega otroka in imate še hkrati srečo, da je otrok "normalen", ja, vam je lahko vsakega malo drugačenega otroka označiti za nevzgojenega. In sama prekleto dobro vem, kakšen luksuz je imeti "vzgojenega" otroka in kako enostavno se je ob njem trkati po prsih in samemu sebi čestitati, kako uspešen starš sem. Ampak jaz imam še to srečo zraven, da imam eno protiutež - še enega "nevzgojenega" otroka, ki mi vsak dan nastavlja ogledalo, da se vprašam: Ali vzgajam prav? Kaj sem naredila narobe? Zakaj se to dogaja ravno nam? Čeprav v bistvu vem, kaj je glavni vzrok sinovih težav, vendarle ne morem biti mirna. In zato take obsodbe zelo zabolijo.

In ja, tudi nekoč so bili hiperaktivci in dislektiki, le srečevali jih nismo tako pogosto, ker, če malo vklopite svoj spomin, so bile takrat t.i. posebne šole v polnem razcvetu. Jap, strpali so jih tja in pika. Mogoče je le redkim staršem, ki so bili ali dovolj trmasti ali pa dovolj vplivni, uspelo, da se je njihov "problematičen" otrok lahko šolal v navadni šoli. Ker včasih za vsak korak, ki ga je naredila šola, ni bilo potrebnih nobenih posebnih soglasij staršev, kot je to praksa danes.

Kakor koli, Kerensa, upam, da vam bo uspelo tako ali drugače. Ti pa kar malo zavidam, ker si/ste že na pol poti proti cilju (koncu 9-letke), nas pa celoten pekel šele čaka[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] Ah ...






MLADAMAMICA -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 7:58:44)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
A si predstavljate, kako je otroku, ko mu v šoli dajo prilagojen test, pri katerem ne more dobiti ocene, višje od 3, ampak zna pa za 5? In podobnih situacij je spet malo morje.

ta je res huda, sama bi za svojega otroka zahtevala, da piše normalen test, tudi če piše dve, npr. Ne, res ne bi pustila, da ga izločajo iz celote, če mislim, da je moj otrok tega sposoben. Kar se tiče psihologinje ipd. pa sicer nisem zagrižena za to vrsto strokovnjakov, ampak menim, da je dobro da otrok hodi k nekomu, ki se na njegovo "bolezen" spozna. V šoli pa ne bi pustila nikakršnega izločanja. Vsekakor se pa ti kljub temu, lahko ukvarjaš s svojim otrokom, pogledata kaj se je učil, mu pomagaš, če kaj ne razume,...




CUKRČEK -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 8:02:35)

IZVIRNO SPOROČILO: MLADAMAMICA

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
A si predstavljate, kako je otroku, ko mu v šoli dajo prilagojen test, pri katerem ne more dobiti ocene, višje od 3, ampak zna pa za 5? In podobnih situacij je spet malo morje.

ta je res huda, sama bi za svojega otroka zahtevala, da piše normalen test, tudi če piše dve, npr. Ne, res ne bi pustila, da ga izločajo iz celote, če mislim, da je moj otrok tega sposoben. Kar se tiče psihologinje ipd. pa sicer nisem zagrižena za to vrsto strokovnjakov, ampak menim, da je dobro da otrok hodi k nekomu, ki se na njegovo "bolezen" spozna. V šoli pa ne bi pustila nikakršnega izločanja. Vsekakor se pa ti kljub temu, lahko ukvarjaš s svojim otrokom, pogledata kaj se je učil, mu pomagaš, če kaj ne razume,...


Tega tudi jaz ne bi pustila. Če hodi v redno šolo naj tudi piše redne teste.

Sicer pa o teh "strokovnjakih" tudi jaz nimam ravno dobrega mnenja oz. izkušenj. ČE veš, da "terapije" niso dobre oz. otroku ne koristijo, jih pač skenslaj.




MLADAMAMICA -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 8:07:12)

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
Pa saj nas je, po današnji logiki, na RR polovica hiperaktivnih, a sem prepričana, da nobena od nas niti škatlice Ritalina ni videla, kaj šele, da bi kakšen tablet pogoltnila. 

mojega brata so ocenili za hiperaktivnega otroka, res je fullll živahen, tudi zdaj. a moja mama ni želela dodatne pomoči, ker se je ni dalo prepričat, so predlagali, da ga vpiše v šport da se tam zlaufa... no, že deset let trenira nogomet, štririkrat tedensko, pa še vedno ma čas da doma pleše, v šoli razgraja... ampak v meji neke "normale". v šoli sicer skos težijo, ampak mu gre (sicer je zdaj na frizerski - nekje povprečne 3) ampak nikoli nikakršnih tablet ni jemal.




MLADAMAMICA -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 8:10:55)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina
Hiperaktivni otroci so navadno zelo prijazna in nikomur nič hoteča bitja, ki nikdar ne delajo ničesar zaradi neke notranje potrebe po uničevanju ali razbijanju ali podobnem. Motijo pouk, ker pač ne morejo biti pri miru. Ali pa ga ne motijo sploh, samo ne sledijo prav nič, odtavajo v svoj svet. Napačno predstavo imate o pravih hiperaktivcih. in vsaj tričetrt učiteljev take otroke čist zelo zagovarja, celo pred starši drugih otrok in pred vsem svetom, ker jih še kako razumejo.

s tem se pa strinjam. mojemu bratu so vsi nalagali da je zelo prijazen, nasmejan fantek, ampak da ne more zdržat 45 min pri miru. In še zdaj ga imajo učiteljice res rade, imel pa je srečo, ker nikoli ni bil edini za razgrajanje (tudi v mojih časih se je skos najdu kdo, ki bi pomagal klepetat, ne poslušat,...)




mika -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 9:03:00)

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko


In ja, tudi nekoč so bili hiperaktivci in dislektiki, le srečevali jih nismo tako pogosto, ker, če malo vklopite svoj spomin, so bile takrat t.i. posebne šole v polnem razcvetu. Jap, strpali so jih tja in pika. Mogoče je le redkim staršem, ki so bili ali dovolj trmasti ali pa dovolj vplivni, uspelo, da se je njihov "problematičen" otrok lahko šolal v navadni šoli. Ker včasih za vsak korak, ki ga je naredila šola, ni bilo potrebnih nobenih posebnih soglasij staršev, kot je to praksa danes.



moj mož je bil en tak hiperaktivec...sicer ne vem če ravno po definiciji, ampak je bil nemiren...sfolgal je divjat, delat nemir in dobivat petice. V prvem razredu, ko še očitno  učiteljica ni prepoznala njegovih sposobnosti, ampak ga je ocenila po disciplini, je tašči predlagala, da ga vpiše v šolo Gustav Šilih v MB(s prilagojenim programom). Tašči se je koraj zmešalo, ampak ona je imela močne argumente. Njen bratranec, psiholog ga je testiral in rekel, da ima spomin za 15 letnika. In kaj bi bilo, če bi poslušala učiteljico[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]...

V oš je bil odličen, mislim da v 7. razredu pravdober, gimnazijo je končal brez dežav, ravnotako fakulteto.

Danes imamo vsaj neke strokovne službe, prej je pa vse bilo na hojladro.

Mogoče je že katera omenila....pred kratkim je na Preverjeno bila ena mamica, ki je preko neta izvedela za neko dijeto in je pri otroku hiperaktivnost izzvenela....koliko sem razumela.

Kajče se povežeš s to mamo, če je pri njih pomagalo, bo mogoče pri vas tudi.




resnično srečna -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 9:53:20)

he he...iz vsega skupaj ugotovimo le to, da so naši otroci postali laboratorijske miši...

na vsakem testirajo kam paše, koliko doseže, koliko je moeč...in če pač ne pašeš v neke okvire si hiperaktiven ali pa hipoton ali pa moteč...

v glavnem Karensa:

tvoj otrok tvoja odgovornost...matere imamo ogromen notranji čut...poznaš sina...globoko v sebi veš, da se on sedaj ne počuti udobno v svoji koži...če se toliko poznaš, da veš, da boš lahko sedela z njim ti...imela živce 100 in 100x predelati snov z njim...potem naredi kot ti nalaga materinski čut...

skenslaj vse...

mogoče res upoštevaš frosta...greš do vse teh strašnih kvalificiranih pedagogov...poveš kaj misliš in čutiš in kaj si pripravljena narediti...

je pa tako, da očitno smo tukaj same "čudne"...ki štrlimo tako ali drugače iz povprečja...sem tudi jaz bila znan knjižnji molj, pa borec za pravice, pa gobezdačka, ki je zatirala s tem, da ni priznavala avtoritete, dokler je nekdo z nekim svojim znanjem res ni toliko navdušil, da je videla, da se iz tega lahko kaj nauči...

imam 16 letnega sina zaradi katerega bo njegov oče znorel...ker je pozabil kakšen je bil on kot najstnik...otrok pač pove kar misli in pač ni priliznjen in ne leze v rit...zato smo bili že klicani ničkolikokrat v šolo...****t ga...imamo doma tak režim, dase spoštujemo...ampak spoštujemo pa tudi mnenje osameznega družinskega člana...in kje piše, da ena 5 letnica ne more imeti boljšega predloga kot njena 36 letna mačeha?...

v glavnem...poslušaj sebe...bodi realna pri tem...sistem in učni načrt mene v gimnaziji povozi...pa nisem kak bedak...ampak enostavno zahtevajo preveč...saj ne bodo biologi in kemiki...ampak enostavno nekateri prfoksi od prevelikega znanja ne vedo več kaj je pomembno ni kaj ne...pa zahtevajo vsak pri svojem predmetu vse...brezveze...hkrati pa otroci ne znajo skorajda več racionalno razmišljati...tako da...če boš sama res znala in uspela pomagati svojemu otroku...SKENSLAJ vse




ZvezdicaZaspanka -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 9:59:51)

Ne bom brala vseh odgovorov, ker nimam časa. A tvoje vprašanje sem prebrala. In vse skupaj me spominja na mojega brata. V osnovni šoli je imel podobne 'težave' kot tvoj Jan. No, mislim, da so bolj imeli težave učitelji z njim. Prav tako je bil hiperaktiven. In predlagali so tablete. Starša se s tabletami nista strijnala in mu jih tudi nista dajala. Da ne omenjam vseh socialnih delavk in psihologinj, še zdaj mi je slabo od vseh. No, nekako je spacal osnovno šoli. Pa ne, da jo ne bi mogel, saj je bil zelo brihten fant. A kaj ko je imel 'mravlje ' v riti. Takrat so napovedovali, da šole sploh ne bo končal, da iz njega ne bo nič. Vsako leto so grozili, da bo ponavljal razred...a ponavljal ni nikoli, saj je vedno vse znal, ko je bilo treba. Učil se ni, ker ni imel časa, so mu druge stvari hodile po glavi. V šoli so vsi mislili, da ne posluša pri pouku, ker je počel vse drugo...a ko so ga vprašali, je točno vedel kaj so se učili, ker je kljub temu da je med poukom bil nemiren in počel marsikaj, vseeno z enim ušesom še poslušal. V zvezkih ni bilo nič...a točno je vedel kaj je pisalo na tabli.Torej, moji starši so res poslali vse v maloro. In rezultat tega je, da je brat zdaj super fant...sicer star že 25 let. Končal je dve srednji šoli in ravno piše diplomo na faksu. Torej nič od tistega, kar so napovedale vse tiste pametne socialne delavke in psihologinje. In ja, tudi z dodatnim poukom so poskušali, pa se tudi ni ne vem kako obnesel. Med sošolci je bil pa zelo priljubljen.
Sama sem rekla, da če bo kakšen od mojih otrok tak, ga bom zaradi prejšnjih izkušenj zastopila in podpirala, nič kregala in bolj verjela njemu kot vsem tistim za take stvari izobraženim. Saj sama tudi nekaj vem in otrok je moj. Lahko me zaradi tega popljuvajo...a jaz bom še vedno trdila svoje...in ja, vse skenslala...po spisku.




Kerensa* -> RE: A smem skenslat use po spisku? (24.4.2009 10:09:00)

Fajn razmišljanja... vsa po spisku... in fajn dilema zame.

Letos, še ta slaba dva meseca do konca šolskega leta, ne bom naredila nič. Naj se to leto še konča. Naslednje šolsko leto pa gre na drugo OŠ, ki je znana po tem, da je maksimalno prilagojena hiperaktivnim otrokom. Tam bi rada s tem začela na novo - oz. brez vsega.

Seveda sem v dilemi... seveda dvomim sama vase. Sem mama, ne pa pedagog. Imam nekaj znanja in fajn šolo življenja, ne pa specifik določenih predmetov. Imam sprejemljive živce, ampak sin mi jih zna popiti. In tako dalje... razmišljam, cincam, whatever.

Kje pa tisto mamo iz Preverjeno najdem? Kakšen kontakt, morda?




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>