ah, imamo pa res smolo (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


blak -> ah, imamo pa res smolo (20.12.2009 23:33:45)

...pri nakupovanju zadnje cajte.

Mož si je v začetku novembra kupil softshel jakno v hoferju-60€. Prejšnji teden se mu je strgala zadrga in to tako, da lahko jakno stran vrže. Računa seveda nimamo več, a se bom vseeno šla bunit. Saj ,pišuka, ja ne kupujem jakno za en mesec!!![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]

Preurejamo stanovanje in nam gre (skoraj) vse narobe. neresni majstri, velikokrat nesposobni, da ne govorim o tem, da enega vprašaš nasvet, ti svetuje ****, vprašaš drugega in ti reče ravno obratno zyx[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]. Pa pol ti bodi pameten!!!

No, in v poglavje stanovanje spada še ena zadeva, ki me muči. Kupili smo kopalniške ploščice pri Mercatorju. Naredili so nam izris in zanj plačali 20€. Ta njihov program nam je izračunal, koliko ploščic rabimo in mi smo to naročili. Dejansko pa se je izkazalo, da je ploščic ogromno preveč. Sem seveda klicala, če jih lahko vrnem (seveda mislim na tiste pakete, ki so še zapakirani), a so mi odgovorili, da ni mogoče. Itak! Meni pa to ne gre ne gor ne dol1 Pi***. pa saj je njihova napaka!!!  Ali se motim?


No, zdaj čakam kuhinjo in samo čakam, da bo še tu kaj narobe in da se še kaj zavleče.

Dajte mi kak nasvet: kako naj rešim Hofer in Mercator zadevo?[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




Belika -> RE: ah, imamo pa res smolo (20.12.2009 23:46:39)

Za Hofer mislim da ne bi smelo biti problema vrniti, če bi imela račun[sm=zmeden.gif]. Če se ne motim imajo neomejeno možnost vračila blaga. Probi najti koga, ki je kupil isto jakno in ti je pripravljen odstopiti račun. (Magari kopijo, mislim, da bi morala zadostovati, saj je zadnjič sicer res da v Lidlu prodajalka stranki svetovala naj si naredi kopijo računa, ker žal ta ki ga dobiš pri njih kmalu obledi... pa tudi sama sem enkrat v eni trgovini vprašala, če je za garancijo vredu fotokopija računa, pa so mi rekli da je)

Mercator bi pa jaz probala s kakšnim dopisom z fotokopiranim izračunom in vse ostalo. Če ne denarja da bi rada vsaj dobrobis... in kaj v stilu, da si njihova redna stranka, da upaš da boste po mirni poti zgladili sporazum do katerega je prišlo zaradi njihove napake... itd....




spps -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 6:15:41)

Kaj češ "veseli" december [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




blaža -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 6:38:55)


IZVIRNO SPOROČILO: spps

Kaj češ "veseli" december [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]

[sm=jezicek.gif]


Ja, jaz sem za božičnico dobila strešnik od sosedine hiše( ki se razpada), v prednjo šipo na avtu. Mega, ker jo moram menjat. [sm=smiley19.gif]




spps -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 6:59:24)

IZVIRNO SPOROČILO: blaža


IZVIRNO SPOROČILO: spps

Kaj češ "veseli" december [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]

[sm=jezicek.gif]


Ja, jaz sem za božičnico dobila strešnik od sosedine hiše( ki se razpada), v prednjo šipo na avtu. Mega, ker jo moram menjat. [sm=smiley19.gif]
jaz pa prejšnji teden izgubila denarnico z mojimi in hčerinimi dokumenti[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




Anonimen -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 7:33:29)

IZVIRNO SPOROČILO: blak

...pri nakupovanju zadnje cajte.

Mož si je v začetku novembra kupil softshel jakno v hoferju-60€. Prejšnji teden se mu je strgala zadrga in to tako, da lahko jakno stran vrže. Računa seveda nimamo več, a se bom vseeno šla bunit. Saj ,pišuka, ja ne kupujem jakno za en mesec!!![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]





Sori stara ampak tole je čist tvoja napaka (oz. njegova). Kakšno kvaliteto pa pričakuješ od oblačil kupljenih v Hoferju?


Kar se ploščic tiče pa itak ne bo problema. Predloži njihovo kalkulacijo na podlagi izrisa, predloži dejansko porabo in vrni presežek naročenih ploščic (jasno z original računom).





rija -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 7:39:06)

IZVIRNO SPOROČILO: AnjaPH

IZVIRNO SPOROČILO: blak

...pri nakupovanju zadnje cajte.

Mož si je v začetku novembra kupil softshel jakno v hoferju-60€. Prejšnji teden se mu je strgala zadrga in to tako, da lahko jakno stran vrže. Računa seveda nimamo več, a se bom vseeno šla bunit. Saj ,pišuka, ja ne kupujem jakno za en mesec!!![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]





Sori stara ampak tole je čist tvoja napaka (oz. njegova).


kot prvo..je že skoraj 2 meseca [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

in glede na to, da pri nas menjujemo zadrge, mi res ni jasno, kaj je delal z njo, da je jakna zanič[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

ker lahko se pokvari samo zadrga....pa  se jo pač menja...kvaliteta zadrg je res v riti in to pri večini jaken..tudi pri dragih....ampak da je zaradi tega zanič jakna, mi je pa malo manj jasno[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

prinesi ti to k nam...naša gospa vse uredi[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




ALWAYS LARA -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 7:42:10)

s tem se pa ne bi strinjala, da je hoferjeva in lidlova roba zanič. imajo zelo visoko kvaliteto izdelkov!!!
jaz pač če ne bi spravla računa, bi šla dat zamenjat zadrgo, kaj pa češ.

za mercator, pa napiši pisno reklamacijo, priloži račun in njihov izračun in povej kok je dejansko ostalo in povej da pričakuješ, da vzamejo nazaj iz njihove strani preveč naročene robe.





TomTaylor -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 8:00:11)

a glih včeraj sva se z mojim pogovarjala in nama ni jasno ali obdobje recesije dela to, da je vsaka storitev 3x za preplačat, šušmarji računajo več od registriranih podjetnikov, karkoli kupiš v trgovini, moraš nujno shranit račun, ker je v 40% stvareh sam pofl, pa čeprav se gre samo za flomastre za 3,00 evre (kupila v Mullerju, račun pa izgubila)....

Eh, sej je BV...




Fleka -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 8:32:02)

Ja,res povsod vse računajo-do sedaj je LOGO imel brezplačen prevoz kurilca pri nakupu nad 1000 l,........prejšnji teden so mi pripeljali toliko in prevoz je bil okroglih 20 eur(za cca.6 km).[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden2.gif[/image]Jaz mislim,da marsikdo izkorišča recesijo.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




asso -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 9:12:36)

Hoferjvo jakno bi morali menjati tudi brez računa. Sej vedo kaj prodajajo. Drugje takih jaken načeloma ne moreš kupit oz. jih ne prodajajo.

Ploščice pa z dopisom...




koala -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 9:54:44)

AnjaPH geled kvalitete Hoferjevih oblačil bo, rekla tako da sem z body-ji ki jih kupujem malemu tam veliko bolj zadovoljna kot recimo z tistimi iz BC, tudi moje nosečniške kavbojke so se dosti bolje obnesle kot neke druge za katere sem plačala občutno več.

blak meni so zadnjič v Hoferju menjali žarnice brez računa, poskusi. Glede ploščic pa bi jaz predložila njihov izračun in zahtevala da jih vzamejo nazaj.





ninocka -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 11:05:23)

Kaj pa naj jst recem, kaj je slo nam vse narobe - dobi tavelik za RD CDplayer, hrescijo zvocniki.
Se nama pokvari pralni stroj, kupimo novega, opere eno zehto in ne dela vec. Javlja napako, da SW sploh ni nalozen. KLicemo trgovino, uvoznika, pripeljejo novega, ga prizgemo - ista napaka (pa ni to en pralni stroj za 200 EUR). Kupimo kavc, pripeljejo z napacnimi blazinami, narociva porocne prstane, jih 1 teden pred proroko dostavijo napacne, kupim skornje imajo pokvarjeno zadrgo...

Ne vem, zgleda je zdaj treba v trgovini vsako stvar 10 pogledat, z lupo, da kaj ne spregledas, preverit, stesirat...najbolj pa sovrazim, ko prodajajo stvari z rokom uporabe se 1 dan in ponavadi vmes med izdelki z normalnim rokom.... grrr...

Za jakno pejd vprasat v Hofer, mogoce boste lahko brez racuna uredili, drugace pa naj nese popravit zadrgo nekam.
Ploscice - dopis, kopija izrisa in vztrajat na tem, da ti vzamejo nazaj...




robinzon -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 11:26:35)

Glede jakne bi bilo mogoče najbolje, če bi poklicala v Hofer,  razložila problem in se dogovorila, kaj ti je storiti in če je možno vračilo denarja brez računa.




majch -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 13:55:46)

tudi midva mava cel seznam...

omarica za kopalnico brez okovja
pikado brez puščic
dvd player, ki po 3 servisih še vedno ni delal prav
narobe verzija predsobe
pisalna miza brez navodil za sestavljanje-ok je pač šlo več časa
kinderpet brez podna
voziček brez parih dodatkov
napačen visoki stolček -ok to smo rešli že v trgovini

ironija je, da veliko preverima v trgovini - pa še vedno naju nekaj zafrkne. Mislim, da se vsem gladko slika za potrošnika - boš pa že nazaj prišel. Samo mi gre počasi na notranje organe, da moram pazit, da me ne nasankajo še v štacuni s hrano - kot zadnjič, ko sem dobila dekorativne čokoladne srčke, kjer sta dva manjkala. Šmorn...glih zdaj še rezancev ne bom znala več kupit.[sm=hudicek1.gif]




zvesta -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 14:24:32)

moj je v sredo kupil otroško sobo in šele včeraj pri sestavljanju ugotovil, da so mu dali smao 4 pakete od petih... zanimivo, da so manjkali samo šraufi [sm=zmeden.gif]




**Tinkara78** -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 14:43:13)

Naj ti za tolažbo napišem kar je nas doletelo v enem letu:
- med isto točo je na en avto padla streha vrtne hišice, na drugi avto oreh,
- med neurjem pred dopustom mi je šla kombinirana hladilno zamrzovalna skrinja in pralni stroj,
- počil je radiator - potrebna zamenjava parketa,
- sosedovim zateka kuhinja- napake ne moremo odkriti - bo potrebno sanirati,
- dva dni po garanciji je pralni stroj crknil,
- crknila mikrovalovna,
- dva radia v otroški sobi,
- ....

majhnih stvari sploh ne štejem. Smo pa na srečo zavarovani.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




witch -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 14:45:35)

ja zadrgo pa lahko popravi vsaka ženska ki ima vsaj malo šiviljskih sposobnosti. Mi še nobene jakne nismo vrgli, če je šla zadrga. Vse se da menjati. Poišči kako šiviljo pa kupi novo zadrgo pa ti jo menja.




poli* -> RE: ah, imamo pa res smolo (21.12.2009 19:28:48)

Včasih si mislim, da imam smolo, samo sedaj vidim, da se vas nekatere kar drži [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image].
Če razmišljam za nazaj.... hmmm.... zaenkrat je največja smola, da nam VEDNO zmanjka plin ob nedeljah [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] (pa še to ga lahko gremo kupit- v malo bolj oddaljen kraj, kot običajno).
Aja, pa kakšen stroj cunj po pomoti obarvam in je potem vse vijolično [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]... ampak zaradi tega se res ne sekiram.




Stran: [1]