pravica do novega izdelka (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


kajajaka -> pravica do novega izdelka (21.1.2010 14:20:54)

Živjo
Prosila bi za mnenje oz informacijo o zakonsko urejenih pravicah do novega izdelka.

Kupili smo TV in doplačali "se zgodi" garancijo, kar pomeni, da imamo zanj podaljšano, 6-letno garancijo.
Tv se po 3 letih pokvari (brenči), peljemo ga na servis, kjer najprej pravijo, da je to normalno, zahtevamo dodatno mnenje. peljejo ga k serviserju uvoznika, ki ga "kao" popravi. Po 40 dneh dobimo tv nazaj, a kmalu spet začne brenčati..
Mi je žal, da ni bil na servisu 45 dni, ker vem, da bi potem morali nam dati novega.
Kaj nam preostane? Voziti TV 60 km daleč na servise in biti cele mesece brez tv. Očitno serviser ne ve točno kaj je napaka [sm=zmeden.gif]
Ali nam v tem primeru pripada "nadomesten tv" ali kaj? To se lahko vleče v nedogled. A je kak zakon, ki določa, kdaj (po koliko neuspelih popravilih) se sme zahtevati nov izdelek?
Hvala za vsako mnenje.
lp




Oceania -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 14:30:39)

Zahtevaj povračilo potnih stroškov ali pa naj plačajo hitro pošto in oni prevzamejo tv za na servis. Za zamenjani del aparata velja dvomesečna garancija. Garancija za aparat se pa podaljša za čas, ko je bil tv na servisu. Katero znamko pa imaš?




madela -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 14:43:36)

Jaz sem kupila tv za v avto in se je pokvaril ravno,ko se je že počasi iztekala garancija. Imela pa sem tudi ta se zgodi zavarovanje in meni so povrnili polno vsoto,ki sem jo plačala za novo tv.
Jaz bi še enkrat šla v trgovino in zahtevala,da ga še enkrat pogledajo,ker to ni v redu in pika.




kajajaka -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 14:46:45)

znamka je LG,
s hitro pošto ga ne moremo poslati, ker nimamo več originalne škatle, potne strške pa ne povrnejo, ker je to najbližja trgovina in do tam kriješ sam. Sem se že prekregala z njimi za ta TV, pa se bom očitno še morala [sm=smiley13.gif]
Ker jaz jim ga ne mislim na servis vozit vsak mesec do izteka garancije [sm=zmeden.gif]




madela -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 14:57:01)

Jaz sem stvar kupila v big bangu in sem kar njim prinesla pokvarjene ekrane in so oni pošiljali dalje! [sm=bravo.gif]
Nobenih stroškov nisem jaz imela.




kajajaka -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 15:09:15)


IZVIRNO SPOROČILO: madela

Jaz sem stvar kupila v big bangu in sem kar njim prinesla pokvarjene ekrane in so oni pošiljali dalje! [sm=bravo.gif]
Nobenih stroškov nisem jaz imela.


no, saj naša tv je tudi iz big banga. In nam najbližji big bang je 60 km od nas [sm=zmeden.gif]




madela -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 15:13:27)

Malo daleč ja,ampak te vseeno ceneje pride,da se do tja zapelješ,kot plačuješ poštnino,vsaj za moje pojme!




kajajaka -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 15:15:28)

res je, ampak smo bili več kot en mesec brez TV, poslali so jo na dva servisa, pa še ni popravljena. Ne morem jo jaz sedaj kar naprej voziti v Lj... Če je ne znajo popraviti bi mi po moje morali dati nov izdelek!




Kerensa* -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 16:01:35)

Kaj pa, ko bi se obrnila na reklamacijsko službo proizvajalca, torej direktno na LG? Oni so "šefi" vseh pooblaščenih servisov. Obrazloži svojo težavo (pošlji e-mail v angleščini, seveda) in prosi za čimprejšnji pisni odgovor, po možnosti pa tudi, da naj oni kontaktirajo dotični servis. Tukaj je očitno govora o konstantno ponavljajoči napaki, kar pomeni, da izdelek ni takšen, kot kakršen se je prodajal, to pa je (po mojem mnenju) dovolj velik oz. zadosten razlog ali za zamenjavo aparata, za dobropis ali pa za vračilo gotovine (tega trojega ne pozabi omeniti reklamacijski službi LG-ja v e-mailu). No, samo ta e-mail bo treba pa najti, ja (razen, če telefoniraš na sedež podjetja in prosiš za pravega).




kajajaka -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 18:37:09)

Hvala Kerensa, bom poskusila še to
HVALA




Belika -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 21:43:01)

Drugače se v takih primerih lahko uveljavlaš tudi reklamacijo na opravljeno storitev, saj se je ponovila ista napaka. Drugače pa ti bodo najbolje svetovali če se obrneš z vprašanjem na zvezo potrošnikov.

Saj nisem prepričana, ali so ti pri reklamaciji na opravljeno storitev dolžni izdelek popraviti v tistih 5 dneh, ki jih je preostalo ali imajo spet na voljo 45 dni[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]...




kajajaka -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 21:49:17)

... belika spet imajo na voljo 45 dni...




Oceania -> RE: pravica do novega izdelka (21.1.2010 23:31:38)

Možen je tudi odstop od pogodbe in povračilo denarja.




asso -> RE: pravica do novega izdelka (22.1.2010 10:09:12)

Gre za stvarno napako... In teh 45 dni je skupnih dni ko je TV na servisu... tako, da če je bil prvič 40 dni, drugič za isto napako ne sme bit več kot 5 dni... edino, če se slučajno nisem zmotila [sm=zmeden.gif]

Aja, minilo je več kot tri leta... hm, po moje bi morala pogledati pogoje garancije "se zgodi" - po moje ima ta garancija "svoje" pogoje... tako, da...

Evo še nekaj o stvarni napaki in garanciji:

Stvarna napaka in garancija
Stvarna napaka in garancija ter uveljavljanje pravic iz tega naslova

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :

Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

brezplačno odpravo napake
če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek
Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika

prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih ( potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako
prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije
Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic preko TIRS ali sodišča.

Razlike med stvarno napako in garancijo
Garancija
uveljavljanje
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.
rok
Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku.
odgovornost
Potrošnik lahko garancijo uveljavlja pri garantu ali pri pooblaščenem servisu.
pravice
- odprava napake
- če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek
Stvarna napaka
uveljavljanje
Za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.
rok
Potrošnik mora obvestiti o napaki prodajalca v 2 mesecih od odkritja napake
(subjektivni rok). Po preteku 2 let od nakupa prodajalec ne odgovarja več.
odgovornost
Reklamacijo se uveljavlja le pri prodajalcu.
pravice
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake ali
- vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
- vračilo plačanega zneska




paulinepu -> RE: pravica do novega izdelka (22.1.2010 12:51:59)

IZVIRNO SPOROČILO: kajajaka

res je, ampak smo bili več kot en mesec brez TV, poslali so jo na dva servisa, pa še ni popravljena. Ne morem jo jaz sedaj kar naprej voziti v Lj... Če je ne znajo popraviti bi mi po moje morali dati nov izdelek!

[sm=hudicek1.gif] ti bi morala pa že dobiti nadomestni TV.
Bognampomagaj, saj ga menda nisi kupila zato, da ga imaš po servisih.[sm=zmeden.gif]




paulinepu -> RE: pravica do novega izdelka (22.1.2010 12:56:25)


IZVIRNO SPOROČILO: asso

Aja, minilo je več kot tri leta... hm, po moje bi morala pogledati pogoje garancije "se zgodi" - po moje ima ta garancija "svoje" pogoje... tako, da...



Mi smo imeli garancijo, ki smo jo dokupili (za računalnik), da če nam v tem času pade na tla in se poškoduje,.... popravijo ali zamenjajo.
Dobro preveri, kaj vsebuje tvoja garancija.




Stran: [1]