kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Izleti in počitnice >> Kampiranje



Sporočilo


neika -> kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (17.7.2010 21:29:15)

prebrala sem dosti tega, kar le bilo napisano o nakupu prikolice, seveda pa še kar dosti stvari ostaja nerazjasnjenih.

o tem, na kaj paziti, smo se podučili.

Tehnične zadeve -
1. ene prikolice se vozijo s tretjo tablico, za ene je potrebno prometno dovoljenje?

2. tule je link, kjer so pojasnjene potrebne kategorije - http://www.prikolice.eu/info%20EkB%20uvoz.pdf, mene pa zanima, kako je, če imaš vozniški izpit C kategorije - je potrebno vseeno delati E k B?

3. ste kupovali prikolice od firm, ki se nahajajo v Sloveniji, morda od fizičnih oseb?   Kako pa ste zvedeli za prikolice, ki ste jih kupili kar v kampu? Pomeni "prevzem pavšala" tudi to, da ga lahko podaljšaš tudi za prihodnje leto, ali te lahko naslednje leto "vržejo" ven? (s tem mislim - kupiš urejeno parcelo, z ograjo ipd., potem bi moral podirat in it drugam??)

4. predvsem me zanima glede pavšala (vem, da je bilo o tem kar nekaj govora, pa še vedno ne dosti osebnih izkušenj) - tisti, ki prikolice ne oddajate, oziroma v njej letujejo res le bližnji sorodniki - kako vam znese plačevanje pavšala?
Npr., pavšal je cca 2000 do 4000 in več evrov, vi pa koristite prikolico morda 30 dni vse skupaj - to je zgleda kar drag šport?

5. pravite, da si hodite ogledovat kampe spomladi, in da se marca že podpisujejo pogodbe o pavšalih - to se verjetno odpeljete na slepo, si ogledate vzdolž neke trase kampe, najdete željeno destinacijo in kontaktirate recepcijo?

6 .verjetno bi se še spomnila kaj več, pa se bojim, da glede na številnost vprašanj ne bo kakega velikega odziva.

prosim za kakršnokoli uporabno informacijo (ki bi nas morda še bolj prepričala, da se odločimo za nakup)




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (18.7.2010 14:01:28)

Če je teža praznega avta manjša od maksimalne dovoljene teže prikolice ali če skupna teža obeh presega 3500 kg (po homologaciji), potrebuješ E kategorijo, oziroma BE kategorijo. Se pravi, da ti C kategorija v tem primeru ne pomaga. Večina prikolic tja do 6 metrov se tako brez težav vozi z večjim karavanom na B kategorijo. Pri enoprostorcih oziroma terencih pa znaš presegat skupno težo 3500 kg, če je avto manjši, teža prikolice presega težo avta (kar pa tako ali tako ni ravno varno).

Prikolica do 750 kg gre na tretjo tablico, potrebuje le tehnični pregled na 4 leta, nad to težo potrebuje svoje zavarovanje in svojo tablico.




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (18.7.2010 14:09:55)

Večina kampov zdaj tako ali tako premesti prikolice na za to določeno mesto, tudi če imaš plačano zimovanje. Fajn je, če hočeš met vozno, da jo pelješ vsake 4 leta na tehnični pregled...

Mi smo kupili prikolico od mojega sodelavca, drugače imaš par ponudnikov rabljenih prikolic, ki ti pripeljejo prikolico tudi po željah iz Nemčije. Sam osebno nebi kupoval prikolice, ki je že dalj časa na pavšalu, najboljše so tiste, ki se veliko vozijo. Sam jo vozim za prvega maja tja, jo postavim, in potem, ko ni več interesa jo peljem v SLO, ker je treba vedno kaj poštimat notri, pa še operem jo lahko kot je treba. Fajn je met mobilno prikolico, saj se lahko vsako leto posebej odločiš kam greš. Tudi v Sloveniji je par ponudnikov zimovanja.

Tam kamor hodimo mi je pavšal 1500 EUR.




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (18.7.2010 17:13:18)

hvala, Kalbo. Iz tujine je ne bi uvažala, ker raje prej pogledamo, kar kupimo...

Glede notranjosti že imamo izbrano tisto, kar želimo, in imaš prav, res jo je bolje peljati nazaj domov, ko jo ne potrebuješ več, tako smo tudi razmišljali.

Se pravi, prikolico je potrebno peljati na tehnični pregled in jo registrirati? Torej je treba ob nakupu preveriti tudi to.

če ti ni odveč, mi lahko napišeš, kje imate pavšal? Lahko na ZS.





kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (18.7.2010 20:52:44)

Saj prikolico vidiš,  preden jo kupiš. On jo le po tvojih željah poišče in pripelje dol. Eden je zraven Triglava na Verovškovi v Ljubljani. Ima kar OK prikolice, je pa res, da je rabljena prikolica kar drag špas. Se pa da dobit marsikaj.

No mi smo imeli težavo, ker smo iskali 5 metrsko s pogradi in še enim ležiščem poleg zakonske postelje, teh je pa malo. K sreči je ravno kolega prodajal svojo, ki nam je pisana na kožo.

Pavšala letos nimam, ker ni zneslo, tko da grem konec julija po prikolo in jo peljem domov, smo pa v kampu Slanica na Murtru




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (18.7.2010 20:54:22)

Tehnični pregled za prikolico je na 4 leta, registracija je pa vsako leto, znese pa okol 80 EUR.




oka -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (19.7.2010 9:10:46)

3. ste kupovali prikolice od firm, ki se nahajajo v Sloveniji, morda od fizičnih oseb? Kako pa ste zvedeli za prikolice, ki ste jih kupili kar v kampu? Pomeni "prevzem pavšala" tudi to, da ga lahko podaljšaš tudi za prihodnje leto, ali te lahko naslednje leto "vržejo" ven? (s tem mislim - kupiš urejeno parcelo, z ograjo ipd., potem bi moral podirat in it drugam??)-midva sva prikolico kupila v SLO pri enem podjetju (mislim da Caravan d.o.o.). Da pa se kupiti tudi prikolico, ki je že postavljena. To, da prenseseš pavšal jaz razumem tako, da kupiš že postavljeno prikolico s pavšalom za tekoče leto vred. In ponavadi je tako, da lahko potem podaljšuješ dokler želiš imeti prikolico v izbranem kampu. Redko se zgodi, da bi koga kar ven vrgli. Je pa tako, da moraš biti pri teh nakupih previden, ker se je letos. oz. lansko leto vsaj pri nas zgodilo, da so narobe razumeli nova pravila in so morali tisti z nadstreški in zunanjimi kuhunjami podirati (pa ne bi bilo treba). Nekateri si res naredijo skoraj vile, kar pa ne gre. Zato se mi zdi najbolje (pa tudi najceneje) da v SLO kupiš prikolico, si izbereš kamp in si potem parcelo urediš po svoje.

4. predvsem me zanima glede pavšala (vem, da je bilo o tem kar nekaj govora, pa še vedno ne dosti osebnih izkušenj) - tisti, ki prikolice ne oddajate, oziroma v njej letujejo res le bližnji sorodniki - kako vam znese plačevanje pavšala?
Npr., pavšal je cca 2000 do 4000 in več evrov, vi pa koristite prikolico morda 30 dni vse skupaj - to je zgleda kar drag šport?-midva prikolice ne oddajava pavšal pa je bil letos 1.800 €. Malo zraven primakneta še tast in tašča, ki si zakupita določeno št. nočitev in kar gre. Je pa tako, da če imaš prikolico s pavšalom, se ti splača maksimalno izkoristiti to možnost (vikendi, prazniki, dopust) in imaš možnost uživanja morja od aprila pa do okotobra. Samo za dopust in sem in tja kak vikend je pa to predrag špas.

5. pravite, da si hodite ogledovat kampe spomladi, in da se marca že podpisujejo pogodbe o pavšalih - to se verjetno odpeljete na slepo, si ogledate vzdolž neke trase kampe, najdete željeno destinacijo in kontaktirate recepcijo?
-midva sva se odpravila raziskovat kampe jeseni. Odločila sva se za otok Krk in sva potem v enem dnevu obletala kampe, si jih ogledala in potem izbrala "našega". Naredila razervacijo in to je bilo to. Naslednje leto sva že užilvala pred prikolico. Pogodba za pavšal pa se vsaj v našem kampu podpisuje sredi aprila, ko je kamp že odprt, tako, da ni neke panike, če začneš iskati čisto na začetku sezone. 




voznikvozniku -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (21.7.2010 12:16:52)

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo

Če je teža praznega avta manjša od maksimalne dovoljene teže prikolice ali če skupna teža obeh presega 3500 kg (po homologaciji), potrebuješ E kategorijo, oziroma BE kategorijo. Se pravi, da ti C kategorija v tem primeru ne pomaga. Večina prikolic tja do 6 metrov se tako brez težav vozi z večjim karavanom na B kategorijo. Pri enoprostorcih oziroma terencih pa znaš presegat skupno težo 3500 kg, če je avto manjši, teža prikolice presega težo avta (kar pa tako ali tako ni ravno varno).

Prikolica do 750 kg gre na tretjo tablico, potrebuje le tehnični pregled na 4 leta, nad to težo potrebuje svoje zavarovanje in svojo tablico.



Tako je bilo včasih, sedaj ni več pogoj, da je teža avtomobila večja od NDM prikolice...sedaj se gleda samo še podatek v homologaciji avtomobila v rubriki priklopnik s centralno osjo. Glede 3,5 t pa še vedno velja, da NDM vozila in prikolice ne sme presegati te vrednosti oz. zakon predvideva dodatno kategorijo k B vozniškemu izpitu (koda 96), vendar kakor vem nobena avtošola pri nas ne izvaja tega, ampak vsi delajo samo B+E.




voznikvozniku -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (21.7.2010 12:21:02)

Glede izbire kampov pa jaz raje svetuje ogled kampov v jeseni kot pa spomladi, ker takrat bo že prepozno za kakšno res lepo parcelo, pa tudi na pavšale dajo posebne popuste če vplačate v jeseni ali pa nekje do konca februarja.




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (21.7.2010 20:17:03)

hvala za vse odgovore...v soboto gremo malo po Mb pogledat v te hiše, ki prodajajo prikolice, da vsaj dobimo občutek, kako to zgleda od znotraj, potem pa bomo videli, kako naprej. Upam,da najdemo, kar bomo iskali!





neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (24.7.2010 13:23:05)

še malo sem radovedna - glede na to, da imajo vse novejše prikolice kopalnice oz. wc, ali uporabljate te wc-je in tuše, ali tiste v sanitarnih blokih?





Gina -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (24.7.2010 17:54:35)

Mi zdaj nimamo več paušala- prvič ker je drago in drugič ker smo se malo naveličali, zato hodimo kar na sanitarije od kampa. Prej smo na svoj kemični wc hodili lulat. Kakat ne zato, ker tisto pucat potem ni apetitlih.

MI vozimo prikolico domov in nazaj, da jo v miru porihtamo (gume, bremze...), pa čez zimo jo imamo doma, pa registriramo jo v miru oz. tehnični, ko je treba.

Kupovali smo jo v Slo. preko oglasa od fizične osebe, ker firma Karavan se meni zdi teko zelo draga. Naslednjič jo bomo zanesljivo kupili v tujini in pripeljali sem, ker kolikor gledam, so mnooooogo cenejše.

Paušal je odvisen od kampa do kampa kako imajo to urejeno. Tam kamor mi hodimo, so paušaliste iz spodnjega dela kampa skoraj izgnali, imajo več zaslužka z nami, ki pridemo za manj časa.

Kamp si moraš ogledat, najboljše v času sezone. En vikend se zapelji po Istri ali kvarnerju ali pač tam, kamor bi šla. Mi smo šli eno leto čisto dol do Splita en vikend, ko smo hoteli v Dalmacijo s prikolico. Boljše je prej vedet kam greš, kot se potem cel dan ali dva po soncu fijakat z otrokom, polno prikolico, pa nič ti ni všeč ali je pa kamp prepoln, da bi lahko kam postavil.




mala zirafa -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (25.7.2010 15:33:14)

Gina, kje v tujini si jo pa gledala?




pravljica -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 0:04:14)

...midva si jih ogledujeva na nemškem ebayu (primerjaj z bolho npr in boš videla razliko, kaj dobiš tu in kaj tam za isti denar [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] )...stroški, da greš gor po njo, so pa cca še 1000 eur zraven.

mi bi jo postavili za celo leto nekam v srednjo dalmacijo (pavšal 1500-2000 eur recimo, toliko kot damo zdaj za apartma)...ampak najprej bomo poiskali uredu kamp (nekaj manjšega, privatnega, max 50 prikolic, ob primerni plaži za otroke, kar je za nas bistveno), ko bo kamp določen, pa nekam po prikolico, te ne bo tako težko najt kot pravo lokacijo zanjo, se mi zdi [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

btw, pozna kdo kaj takšnega [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 10:27:32)

tudi mi iščemo nekaj manjšega. Zaenkrat prevladuje Ugljan, ker je tam pač kar nekaj mini kampov.

tudi mi smo gledali prikolico na mobil.de, na e bayu še ne. Nisem pa prepričana, če se splača lutat po Nemčiji in iskat, ali je boljše, da si jo "naročiš" pri kaki firmi in ti jo pripeljejo...




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 11:07:24)

IZVIRNO SPOROČILO: voznikvozniku

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo

Če je teža praznega avta manjša od maksimalne dovoljene teže prikolice ali če skupna teža obeh presega 3500 kg (po homologaciji), potrebuješ E kategorijo, oziroma BE kategorijo. Se pravi, da ti C kategorija v tem primeru ne pomaga. Večina prikolic tja do 6 metrov se tako brez težav vozi z večjim karavanom na B kategorijo. Pri enoprostorcih oziroma terencih pa znaš presegat skupno težo 3500 kg, če je avto manjši, teža prikolice presega težo avta (kar pa tako ali tako ni ravno varno).

Prikolica do 750 kg gre na tretjo tablico, potrebuje le tehnični pregled na 4 leta, nad to težo potrebuje svoje zavarovanje in svojo tablico.



Tako je bilo včasih, sedaj ni več pogoj, da je teža avtomobila večja od NDM prikolice...sedaj se gleda samo še podatek v homologaciji avtomobila v rubriki priklopnik s centralno osjo. Glede 3,5 t pa še vedno velja, da NDM vozila in prikolice ne sme presegati te vrednosti oz. zakon predvideva dodatno kategorijo k B vozniškemu izpitu (koda 96), vendar kakor vem nobena avtošola pri nas ne izvaja tega, ampak vsi delajo samo B+E.



Prosim, še prilimaš link kjer si to prebral.




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 11:25:10)

Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorij B, C1, C, D1 ali D smejo voziti motorna vozila navedenih kategorij tudi, kadar so jim dodani lahki priklopniki. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, če največja dovoljena masa skupine vozil ne presega 3.500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik in največja dovoljena masa take skupine vozil presega 3.500 kg, a ne presega 4.250 kg, in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil, če opravi praktični del vozniškega izpita s tako skupino vozil ter ima v vozniškem dovoljenju z ustrezno kodo označeno pravico do vožnje take skupine vozil.

No to je zdej, očitno pa noben ne ve čisto natančno, ker sem podatek o prvem pogoju še vedno našel naspletni strani ene od avtošol.




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 19:28:00)

hja, sem gledala prikolice v tujini in v povprečju so cca 2000 evrov cenejše. Mislim pa, da je sem treba prišteti še davek in homologacijo in stroške začasne registracije, vinjeto, nafto ipd, in po moje potem ni neke hude razlike v ceni.

no, "obdelali" smo že vse, na kar moraš bit pozoren, ne pa še papirologije. Kaj vse ti mora izročiti prodajalec, če je fizična al če je pravna oseba? Verjetno potrdilo o homologaciji, kupoprodajno pogodbo, berem pa tudi nekaj o potrdilih o lastništvih (?)....

in ali je jeseni prikolica res toliko ceneje, kot če bi jo npr. kupili spomladi ali pozimi?

hvala.




kalbo -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (26.7.2010 20:09:42)

Če ima človek prikolico v Nemčiji nagledano in je siguren v nakup ali pa če ima nagledanih nekaj v okolišu, ki se ga da obletat v enem dnevu, potem zna bit kaj ceneje it gor po nakupih, v nasprotnem primeru pa ne, jo je kar smiselno vzet pri kakšnemu, ki jih prodaja.

Pa jeseni naj bi bila sezona za nakup, ponudba je večja in posledično cene padejo.




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (28.7.2010 11:39:21)

kako velike prikolice pa imate? Je dovolj, da sta dva široka ležišča za dva odrasla in dva otroka, ali je boljše še eno klop vzet, za vsak slučaj?




oka -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (29.7.2010 11:19:38)

kako velike prikolice pa imate? Je dovolj, da sta dva široka ležišča za dva odrasla in dva otroka, ali je boljše še eno klop vzet, za vsak slučaj?


Midva imava prikolico 2+2 in je čisto dovolj za nas štiri.




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (29.7.2010 13:30:04)

uspeli smo najti notranjost, ki nam je idealna, jo šli pogledat, še vseeno pa me "srbi" dejstvo, da so tu enake prikolice dosti dražje. Bo treba koga "zakurblati", da jo gremo v tujino poiskat.

jemali je ne bi še zdaj, ker še nimamo vsega zneska prihranjenega, upam, da bo pozimi tudi kaka na voljo.




pravljica -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (29.7.2010 17:33:00)

IZVIRNO SPOROČILO: neika

uspeli smo najti notranjost, ki nam je idealna, jo šli pogledat, še vseeno pa me "srbi" dejstvo, da so tu enake prikolice dosti dražje. Bo treba koga "zakurblati", da jo gremo v tujino poiskat.



točno to sva midva ugotovila, ko sva gledala tu takšne za min. 10 000 eur, v nemčiji pa so takšne (oz. so novejše in videt lepše ohranjene) za polovico tega zneska + stroški nabave




neika -> RE: kako ste kupovali prikolico in se odločali za kamp (29.7.2010 18:35:51)

sama bom o tem povprašala družinskega prijatelja, ki se ubada z uvozom avtomobilov. Upam, da mi bo on točno povedal, koliko je stroškov z uvozom, oz. davkom, pa prepisom in preizkusnimi tablicami. Ko kaj več zvem, bom o tem napisala tu gor.




Stran: [1]