RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:32:25)


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Jabček poanta ni v tem, da otrok napiše premalo ali preveč, ampak v tem, da nikoli ni dovolj dobro napisano. Če je vprašanje kaj veš o koledarju in otrok napiše, kaj je koledar ( če ostanem pri tej temi ), da je označen z letnico, da prikazuje mesece (jan, feb... ), tedne, dneve ( ti so pon, tor...), praznike, nekateri tudi polno luno. Pa se poglobi v mesece in napiše da so včasih se imenovali drugače in napiše kako. Da pove, da nimajo vsi meseci isto število dni, da napiše posebnost meseca februarja s prestopnim letom. Kaj je tu še potrebno več? Kaj mora tudi narisati koledar??
Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo.
Sem prišla do zaključka da učiteljica prvo pregleda vse naloge in vidi, da vsak otrok ve nekaj drugega in da vse točke samo tistemu ki je v svoji nalogi napisal vse stvari ( mislim, en je napisal to in to, drugi nekaj drugega, tretji tretjo; a samo ta ki je povzel od vseh vse je lahko dobil vse točke ).
Glede tega, da moramo starši otroke naučiti širše razmišljati: saj učimo otroke širše razmišljati, problem je, ker vsaka razlaga katero starši damo otrokom, ni v redu za uciteljico. Hoce drugače. Ja pol jim naj pa ona razloži, če njenih standardov nič in nihče ne zadovoljuje. Prej je bila učiteljica v srednji šoli in verjetno od osnovnošolcev zahteva toliko kot je prej od srednješolcev.


Zapomni si: ne obstaja ne dovolj dobro napisano. Enako je kot ne dovolj dobro opravljeno delo uciteljice, brez kakrsnega koli konkretnega navedka po cemu to sklepas. Zakaj ne vprasas doticno uciteljico, ce se strinja, da se pavsalni ocenjevalni kriterij uporablja ko se govori o njenem delu, pa ji nazorno povej, da ni dovolj dobro... pa bo zacela sprasevati kaj pa zakaj itn.... Njo postavi na drugo stran, morda dojame.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:41:18)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Žal te lahko samo na kratko razočaram z odgovorm: Šola UČI in ne NAUČI! Zakaj? ker je od vsakega posameznika odvisno ali se bo NAUČIL ali ne.


Sola mora ponuditi moznost, da se vsi naucijo - ocena je pa odvisna od njihove sposobnosti, zainteresiranosti zelje. Sola tudi mora ( to ima v nacrtu) spodbujati zainteresiranost, veodzeljnost itn... Sicer bi sola lahko bila ucna ura na youtube.... mar ne?

Lahko se učitelj na trepalnice vrže in če bom jaz z mislimi pri moji najnovejši računalniški igrici ali v planiranju napada na sošolca ali na travniku za žogo, je vse zamanj.


Ne bo drzalo. Interakcija je v vsakem primeru prisotna in mocna. Vpliv ucitelja ni zanemarljiv - v eno ali drugo smer.

Dejstvo je, da smo ljudje in učenci različni in jih nikakor ne moremo, niti ne smemo enačiti. Nikoli ne bomo vsi enaki v dojemanju, sprejemanju, odločanju kaj je prav in kaj ne. Tudi inštrukcije lahko straši plačujejo, pa ne bom razumela učiteljeve razlage, če tega ne bom hotela, če ne bom sama na to pripravljena.


Ne govorim o tem. To o cem ti sedaj pises se kaze v ocenah, v ponavljanju razredov, tekmovanjih itn... Da se te razmeti kot bi ucitelj bil robotek, ki bo samo povedal in razlozil... e-ucenje s posnetimi lekcijami. To ni sola, sola je dosti vec.

Tako se ločimo tudi po službah. Žal. Če nimaš tistega v sebi, enostavno nimaš in nikoli ne boš imel, če SAM, tega ne boš hotel ali te kdo PORINE ali PRISILI v to.


Tudi v sluzbi okolje zelo vpliva na nase pocutje in delovno uspesnost. prijeten kolektiv zagotavlja vecjo rpedanost in zainteresiranost za delo kot kolektiv kjer so prisotna podtikanja itn... Delovno vzdusje je pogosto odvisno od politike podjetja in sefa. tako je tudi v soli. Ucno vzdusje je odvisno od sole in ucitelja.
Imela sme krasen razred, ki je potreboval pol solskega leta, da se je zbudil in da so upali vprasati kaj jim ni jasno, kaj jih zanima. Zakaj? Ker so prej imeli uciteljico, ki je vedozeljnost kaznovala - nauci se kaj imas in ne javljaj se brez potrebe in razrednicarko, ki je to podpirala. Njena izjava je, da je njen razred dobro zdresiran ins e ne upajo niti pomeziknit ko jo vidijo. Zelo spodbudno mar ne?




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:44:54)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Paštetka in Frodo jaz bi rekla, da imate obe prav, nekaj ima otrok v sebi, nekaj pa lahko tudi učitelj motivira. Ampak na žalost je vedno manj takšnih učiteljev, ki znajo snov predstaviti na zanimiv način in vedno manj je takšnih otrok, ki se sami potrudijo. In če imaš takšno situacijo, mora tu nastopiti starš, kot je v Mataykinem primeru. Konec koncev je v starših največji interes, da otrok nekaj doseže v življenju, utopično je to pričakovati od drugih, še manj pa od otroka v teh letih.


Entuzijazem pri uciteljih manjka. Zeljan in volja, da otrokom pokaze kako zanimiva je lahko snov. nekdo, ki ne dela za placo ampak iz srca, iz zelje, da ponudi to kar zna nekomu drugemu. Taksni so redki in cedalje bolj redki bodo.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:47:16)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Ja, in če imaš srečo, hitro ugotoviš, da je proti vetru brezveze sc** in da se je če želiš preživeti potrebno v prvi vrsti prilagoditi.
To ne pomeni, da delaš tako kot zahtevajao in nič več oz. se prepustiš, ampak delaš tako samo zato, ker nekdo od katerega si odvisen od tebe to zahteva, ostaneš pa vseeno zvest svojemu razmišljanju in gradiš zadaj naprej.

In ta veščina kameleonstva kasneje zna tudi zelo prav priti. [sm=smiley1.gif]


To ni kamelonstvo, to je IMO linija najmanjsega odpora. Ni pa za pricakovati visokih rezultatov od nekoga, ki se nauci plavati s tokom in bivati v povprecju. Ne tic, ne mis.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:53:25)


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Kakorkoli, uči se dovolj za svojo starost, mogoče zdaj to znanje še ni ocenjeno, kot bi lahko bilo, ampak mu je to dobra podloga za večji razred.
Na govorilne grem enkrat na dva meseca.
Predtestov nimajo. Niti ne ponavljajo ustno pred testom.


Nasemu malemu smo odma razlozli, da je solanje kot zidanje hise. OS je temelj in ce imas dobre temelje lahko zgradis stolpnico. Ce so temelji slabi, nimas sans za kaj vec kot uto, brunarico, drvarnico...

BTW: pri nas se vedno imajo preverjanje ( ustno ali pisno - odvisno ali pisejo ali so vprasani), pa smo na koncu razredne "dobe".




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 16:56:14)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Zakaj? Na podlagi izkušenj sem ti odgovorila. Dejansko zdaj komaj vidim to, ko je mali v tretjem. Prej mi tudi ni bilo jasno, ko so mi vsi govorili kakšna je sprememba.
1-2 razred se v bistvu ni potrebno nič učit doma oz. je vse bolj razlaga in si otroci komot vse zapomnijo. Ponavadi kiksnejo kje, ko niso zbrani dovolj. V 3. razredu pa se je potrebno učiti in delati vsakodnevno naloge, vaje, če želi ostati otrok tam zgoraj.

In ker je v prvih dveh letih vse komot in ne dobijo dovolj "delovnih" navad (zanalač sem napisala, delovni, ker je treba začet delat, ker a pamet se učit ni dovolj), recimo: ko pride domov, da najprej naredi nalogo, ponovi snov ali pove, se pred preverjanjem uči... Je potem naenkrat v 3. hudič. Enostavno ne razumejo otroci, ki ne prinesejo nekih navad iz 1.-.2 razreda, da zdaj se pa mora učiti. Kaj pomeni učiti? Sedeti. Ni dovolj, da si prebere in ve to na pamet. Velikokrat z otrokom debatirava o snovi, ker enostavno se ne zna zraven spraviti. Definicije že ve. Ampak, ko je pa potrebno kaj povezati ali ko so kje kakšne finte, pa se zatakne.
Ampak do tja, pa je dolga pot, če otrok ne razume kaj je učenje. Moj je npr. novemberski. Matematiko obvlada bolj kot jaz. Na hitrem računanju je daleč najboljši. Ampak čustveno, sva pa morala delati zeloooooo velikoooo v tretjem razredu, da zdaj že sam ve, da je zanj najboljše, da ko pride domov, da najprej naredi nalogo, da prebere nekaj, da nekaj računa.
Njim je vseeno kakšna bo ocena, ker ne razumejo kaj to pomeni in kaj vse potegne za sabo. In pripraviti otroka, da bo sam sebe prepričal, da najprej nalogo narediti in potem iti žogo ven brcat in je potem preostanek dneva fraj, je trnova pot. Vsaj zame je bila.
Ne vem v prvem, drugem gre to kar tako. Kar nekaj ... Ti povem, da se mi v tretjem razredu 1/4 tega kar se oni učijo ,nismo. Jaz se sploh v osn. šoli nisem nikoli učila. Zdaj? Včasih moram jaz trikrat prebrat stavek oz. vprašanje, da ga razumem. In to je ta velik preskok.

Preskok v zahtevanju, v učenju, in potem so tu še ocene, da o pritisku staršev na ocene sploh ne govorim. Enostavno so otroci vse bolj pametni (vsaka generacija prekaša naslednjo), in vsi ne morejo dobiti petk, čeprav, bi po starem sistemu, imeli današnji otroci vsi šestke glede na znanje. E, koliko je pa uporabno to znanje je pa druga zgodba.



Res mislis, da sola in ucitelji pri tem nimajo nic?




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 17:01:03)


IZVIRNO SPOROČILO: skuštrana

Sicer pa ona zelo rada hodi v šolo, ampak hodi tja zaradi druženja itd ne pa zato da se kaj nauci.



Noben normalen otrok ne hodi v solo, da bi se kaj naucil.
Ucenje skozi igro je pa pristop, ki pknavadi obrodi izjemne rezultate, zahteva pa velik vlozek ucitelja. Zato je treba uciti se na pamet iz zvezka. Uciteljici je lazje.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 17:58:43)

Frodo to kaj ti opisuješ, tako šolo kot učitelje, bi moralo biti v vsakdanji praksi, ampak na žalost ni. Ker biti pedagog je dar, ki ga pa imajo redki, ki gredo na PF. In zato je toliko razočaranja, na obeh straneh. Ker učitelj, ki dela z srcem se ne pritožuje nonstop čez otroke, vidi svoje poslanstvo in tudi ve, kako velik vpliv ima na otroka, pozitiven ali negativen. In če bi se tega zavedali vsi učitelji, bi večkrat premislili kaj rečejo oz. kakšen pristop imajo do dela z otroki, ki pa vsekakor ni lahko, ampak je treba videti čez to. In ja otroci so vedoželjni in že po defoultu se radi učijo in ni treba 2x ugibat zakaj se z leti vedno manj in kdo je kriv za to.

Bi pa se strinjala tudi z Paštetko, delovne navade so zelo pomembne, ker ko otroku postanejo rutina, ni več nobene težave. Pri nas smo jih že od prvega razreda uvajali, vsak dan takoj po šoli smo pregledali torbo, kaj so delali in se o tem pogovarjali. Res je da so bile d.n. bolj tako tako in da se učiti ni rabil nič, ampak navada pa je ostala. Sedaj v tretjem, pač ko pride domov naredi domače naloge, če se je treba kaj naučit se nauči in to je to plus 10 min. branja in računanja. Vsega skupaj ni za pol ure in ostane veliko časa še za igro in ostale dejavnosti. Po šesti uri so otroci že fino utrujeni in se težje skoncentrirajo na delo.

Kaj se tiče predtesta pa tole: preverjanje znanja pred testom mora biti, na kakšen način učitelj sam določi. Pri nas so predtesti, kako je pri vas ne vem, ampak biti mora in tu ti je tudi nek pokazatelj oz. otroku samemu koliko zna in koliko še mora delati, če želi dobro oceno.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 18:26:55)

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Ja, in če imaš srečo, hitro ugotoviš, da je proti vetru brezveze sc** in da se je če želiš preživeti potrebno v prvi vrsti prilagoditi.
To ne pomeni, da delaš tako kot zahtevajao in nič več oz. se prepustiš, ampak delaš tako samo zato, ker nekdo od katerega si odvisen od tebe to zahteva, ostaneš pa vseeno zvest svojemu razmišljanju in gradiš zadaj naprej.

In ta veščina kameleonstva kasneje zna tudi zelo prav priti. [sm=smiley1.gif]


Se strinjam.
Dodala bi, da se je primerno naučiti ločiti med sistemom (ali učiteljem), ki je pravičen in zahteven - v tem primeru je dobro prilagoditi sebe, ker se boš nekaj naučil in omejil svoj ego - ker svet se NE vrti okoli njega (čeprav po prebranem bi lahko sklepali, da se, okrog sončEkov); in sistemom, ki je zahteven, a neprvičen ali celo, kar je najslabše, nezahteven in nepravičen. Pr slednjem je je linija najmanjšega odpora za največji učinek dobra izbira; čas ki ostane, pa investiramo v tisto, kar je dobro in prav.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 18:42:11)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo.

Jaz pa ne mislim, da je to kaj slabega, če hodiš na GU, s tem pokažeš zanimanje za otroka, prav tako pa zanimanje za učiteljičino mnenje, ki tudi nekaj šteje. Ne vem, neke čudne odnose imate, kot da ste vsak na drugem bregu, morali bi biti na istem - v dobro otroka.



Ja, neki čudni odnosi so to [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Je pa najlažje biti od daleč pameten. Če misliš, da si "boljša" od učiteljice, bodi boljša. Pojdi do nje, obnašaj se tako, da se ne bo počutila napadeno, in ugotovi, kako naj otrok dela da bosta tako ti kot učiteljica imeli enak oz. zelo podoben vtis o nivoju njegovega znanja in sposobnosti. Če že hočeš širino, eno je znanje, drugo je sposobnost, da ga v dani situaciji znaš na pravilen način uporabiti. Po napisanem tega tebi in tvojemu otroku manjka.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 18:50:03)

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Njim je vseeno kakšna bo ocena, ker ne razumejo kaj to pomeni in kaj vse potegne za sabo. In pripraviti otroka, da bo sam sebe prepričal, da najprej nalogo narediti in potem iti žogo ven brcat in je potem preostanek dneva fraj, je trnova pot.


Hvala bogu, da njim je [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]  - se že starši dovolj obremenjujemo z njihovimi ocenami, dobro, da se še ne sami.

Tudi za mene je bila pot ne trnova, ampak nova, ker mi je bilo v OŠ ravno za ocene. Bilo je tolikoooooo drugega bolj zanimivega od predmetov, ki me niso zanimali, in tisto je bilo pač 4 po liniji najmanjšega odpora. Vse tisto, kar me pa JE zanimalo, s tistim sem pa se ukvarjala. In ko se je bilo treba učit (SŠ), sem pač se...ker delovne navade sem imela (naloga), nisem pa bila zamorjena od učenja in nesmiselnih pritiskov.

Kaj pa vem...meni se to ukvarjanje z otrokovo oceno an način kot berem, zdi nesmiselno, ker tudi če je ocena 3, to pomeni DOBRO. GOOD. GUT. BIEN.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 19:41:16)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo.

Jaz pa ne mislim, da je to kaj slabega, če hodiš na GU, s tem pokažeš zanimanje za otroka, prav tako pa zanimanje za učiteljičino mnenje, ki tudi nekaj šteje. Ne vem, neke čudne odnose imate, kot da ste vsak na drugem bregu, morali bi biti na istem - v dobro otroka.



Ja, neki čudni odnosi so to [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Je pa najlažje biti od daleč pameten. Če misliš, da si "boljša" od učiteljice, bodi boljša. Pojdi do nje, obnašaj se tako, da se ne bo počutila napadeno, in ugotovi, kako naj otrok dela da bosta tako ti kot učiteljica imeli enak oz. zelo podoben vtis o nivoju njegovega znanja in sposobnosti. Če že hočeš širino, eno je znanje, drugo je sposobnost, da ga v dani situaciji znaš na pravilen način uporabiti. Po napisanem tega tebi in tvojemu otroku manjka.


In obstaja pa tudi možnost, da otrok tudi doma ne pove vsega po "pravici".......mogoče malo "prilagodi" tisto, kar mu je rekla učiteljica.......saj smo tudi mi kot osnovnošolci kaj hitro začeli razlagati staršem, da "nihče ni dobil pri tej nalogi vse točke.....da nihče ni pisal več kot 4....da je "stara" vsem, ki jih ima na "piki" dala komaj 3, čeprav so vedeli čisto vse......"....in današnji otroci so baje precej bolj pametni, kot smo bili mi, torej to svojo prednost znajo verjetno izkoristiti tudi v komunikaciji s starši, ko branijo svoje interese.......

Kot je rekla paštetka, ni vse črno belo......in je zato mogoče fajn slišati tudi drugo plat zgodbe - učiteljičino......ne pa takoj idealizirati svojega otroka in dajati takoj v nič sposobnost učitelja.......

In ne, v šoli sigurno ni vse idealno.......učiteljic je več takih, ki so to postali silom prilike in se samo pritožujejo nad starši, otroci in sistemom in so samo nezadovoljni........tudi ni idealen......konec koncev nismo tudi starši in naši otroci idealni.....vse več postaja tudi staršev takih, ki se zgolj pritožujejo nad učiteljicami, sistemom in idealizirajo svoje otroke "kako so bogi, ker se morajo učiti.....in čeprav se toliko učijo ne dobijo petice"......in požrejo vsako, ki mu jih proda svoj otrok brez da bi kakorkoli dvomili v to, kar otrok reče, da bi upravičil svoje neznanje in ne delo.......

In s tem, ko se tako učitelji kot starši zgolj pritožujemo eni nad drugimi ne delamo nič dobrega našim otrokom.......učiteljice in šolski sistem se tako hitro ne bo spremenil, tudi če se bo sistem spremenil, bodo isti nezadovoljni učitelji (in tudi nezadovoljni starši) ostali......zato se je mogoče včasih tudi dobro prilagoditi dani situaciji, da probaš s svojo sposobnostjo kar najboljše iztisniti iz nje in tega naučiti tudi otroka.......da ne bo otrok tudi zrasel v takega odraslega, ki se bo zgolj pritoževal nad vsem in vsakim, sebe pa idealiziral.......




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 19:41:44)

Frodica, ne moreš me prepričati drugače. Sem bila pesimist dolgo, in žal, vse to kar opisuješ bi bilo idealno, če bi otroci bili kot titova vojska oz. častna četa. Vsi enaki. Ali, ko jih bo v razredu 5. :) [sm=jezicek.gif]





Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 19:55:02)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Kot je rekla paštetka, ni vse črno belo......in je zato mogoče fajn slišati tudi drugo plat zgodbe - učiteljičino......ne pa takoj idealizirati svojega otroka in dajati takoj v nič sposobnost učitelja.......


To pa že ne, naš sončEk, krofEk ali kdo že, pa že ni tak [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] .

Mi vedno tudi vzgojiteljico/učiteljico vprašamo, kako je pa ona zadovoljna in z otrokom in s skupino. Ali so ekipa ali ima težave...in do zdaj se je to vedno pokazalo kot v redu, ker tudi učiteljica mora biti zadovoljna, da bo v razredu dobra energija. Plus to, da če otrok čuti naše spoštovanje do nje, jo bo tudi on spoštoval (in reakcija je zgolj posledica).




petea -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 20:04:22)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Ali, ko jih bo v razredu 5.


aha, to pa mi je jasno, zakaj si izbrala ravno takšno število otrok - 5 otrok, 5 ocen ... [sm=smiley36.gif]


P.S.: Kaj pa, če bo kdo manjkal, ko bodo pisali preizkus?




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 20:08:58)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Ali, ko jih bo v razredu 5.


aha, to pa mi je jasno, zakaj si izbrala ravno takšno število otrok - 5 otrok, 5 ocen ... [sm=smiley36.gif]


P.S.: Kaj pa, če bo kdo manjkal, ko bodo pisali preizkus?



Bo šla mama v šolo. Saj je vseeno, če še odpiše nalogo; itak je že z eno nogo v šoli tudi ona.




petea -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 20:10:06)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Ali, ko jih bo v razredu 5.


aha, to pa mi je jasno, zakaj si izbrala ravno takšno število otrok - 5 otrok, 5 ocen ... [sm=smiley36.gif]


P.S.: Kaj pa, če bo kdo manjkal, ko bodo pisali preizkus?



Bo šla mama v šolo. Saj je vseeno, če še odpiše nalogo; itak je že z eno nogo v šoli tudi ona.



no, to bi bila tudi ena možnost ...
vse ostane v družini ... [sm=smiley1.gif]




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 21:32:53)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Ali, ko jih bo v razredu 5.


aha, to pa mi je jasno, zakaj si izbrala ravno takšno število otrok - 5 otrok, 5 ocen ... [sm=smiley36.gif]


P.S.: Kaj pa, če bo kdo manjkal, ko bodo pisali preizkus?



Bo šla mama v šolo. Saj je vseeno, če še odpiše nalogo; itak je že z eno nogo v šoli tudi ona.


Eh, petea, dajmo potem rečt 7. [sm=smiley36.gif]

Eh, jaz že ne bom šla v šolo. Moje so mi bile čisto dovolj. Moram pa priznati, da sem se par stavkov na novo naučila v tem 1. Letu ocenjevanja [sm=jezicek.gif]




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 21:33:12)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Frodo to kaj ti opisuješ, tako šolo kot učitelje, bi moralo biti v vsakdanji praksi, ampak na žalost ni. Ker biti pedagog je dar, ki ga pa imajo redki, ki gredo na PF. In zato je toliko razočaranja, na obeh straneh. Ker učitelj, ki dela z srcem se ne pritožuje nonstop čez otroke, vidi svoje poslanstvo in tudi ve, kako velik vpliv ima na otroka, pozitiven ali negativen. In če bi se tega zavedali vsi učitelji, bi večkrat premislili kaj rečejo oz. kakšen pristop imajo do dela z otroki, ki pa vsekakor ni lahko, ampak je treba videti čez to. In ja otroci so vedoželjni in že po defoultu se radi učijo in ni treba 2x ugibat zakaj se z leti vedno manj in kdo je kriv za to.

Bi pa se strinjala tudi z Paštetko, delovne navade so zelo pomembne, ker ko otroku postanejo rutina, ni več nobene težave. Pri nas smo jih že od prvega razreda uvajali, vsak dan takoj po šoli smo pregledali torbo, kaj so delali in se o tem pogovarjali. Res je da so bile d.n. bolj tako tako in da se učiti ni rabil nič, ampak navada pa je ostala. Sedaj v tretjem, pač ko pride domov naredi domače naloge, če se je treba kaj naučit se nauči in to je to plus 10 min. branja in računanja. Vsega skupaj ni za pol ure in ostane veliko časa še za igro in ostale dejavnosti. Po šesti uri so otroci že fino utrujeni in se težje skoncentrirajo na delo.

Kaj se tiče predtesta pa tole: preverjanje znanja pred testom mora biti, na kakšen način učitelj sam določi. Pri nas so predtesti, kako je pri vas ne vem, ampak biti mora in tu ti je tudi nek pokazatelj oz. otroku samemu koliko zna in koliko še mora delati, če želi dobro oceno.


Tudi sama se strinjam s pastetko o delovnih navadah. O kvaliteti kadrov, ki pridejo s PF-a sem ze pisala in se ne bi ponavljala.

Bi pa pripomnila da bo zadeva v solstvu samo se slabsa, Ideja, o pogojnem vpisu, ki ga doloci in odobri sola sama tudi in celo ucencem, ki imajo po 5,6 negativnih (gotovo vem za SS) je absurdna. Ce otrok ni zmogel koncati enega razreda redno, bo se manj zmozen koncati dva rezreda v enakem casu. No, pa je treba taksne naprej spraviti ker se denar dobi po glavu zivine pardon, ucenca.
Matura brez SS, ce si starejsi od 26 let... da vedeti, da ti v solo ni treba. Popivas lahko po gostilnah do 26 leta potem gres na tecaj, opravis maturo in sui na istem baje kot nekdo, ki je gulil solske klopi, Seveda imas enako znanje iz nematuritetnih predmetov kot ztisti, ki se je redno solal, ker si se vse to naucil " z zivljenjskimi izkusnjami".... Toliko je sola pri nas vredna in tako se jo vrednuje. Ce bi nam vse to predvajali kot film, bi zagotavljali, da je zgolj slaba nerealna grozljivka...




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 21:42:30)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Frodica, ne moreš me prepričati drugače. Sem bila pesimist dolgo, in žal, vse to kar opisuješ bi bilo idealno, če bi otroci bili kot titova vojska oz. častna četa. Vsi enaki. Ali, ko jih bo v razredu 5. :) [sm=jezicek.gif]



Saj te niti ne prepicujem. Dala sem svoje videnje zadeve. Lahko sprejmes, lahko ne.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 21:47:34)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

Bo šla mama v šolo. Saj je vseeno, če še odpiše nalogo; itak je že z eno nogo v šoli tudi ona.



no, to bi bila tudi ena možnost ...
vse ostane v družini ... [sm=smiley1.gif]


To je se ena gnila zadeva. KO smo se zbunili zakaj otroci ne delajo izdelke in plakate samostojno smo dobili predavanje, da je lepo ce se starsi malo kvalitetno ukvarjajo s svojimi ptroci in kako je lepo ce starsi pomagamo pri nalogah itn.... O samostojnem in odgovornem delu ucenca smo pa slisali, da je za to se cas.[sm=zmeden.gif]
Kot je cas, da se naucijo kaj je to kriterij, kaj je doslednost pri obravnavi snovi in marsikateri podobni neumnosti.




saragr -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 21:49:49)

Ma bom kar odnehala na temi, ker sem dobila analizo sebe in svojega otroka (vau in to zastonj). Lahko mogoče še napišem, da ne, nikoli ne rečem, da moj otrok pa ni tak, saj ga ne morem zagovarjati za stvari pri katerih nisem bila zraven. Ne morem rečit, da moj otrok ni len, ker je. Potrudi se, ko se hoče, naloge narediti mu je nekaj katastrofalnega, a za teste se pripravlja in zna in se maksimalno potrudi. Ko grem na GU on ne gre z mano in ne ve, kaj sem se pogovarjala ali dogovarjala z učiteljico, zato ker to je moje mišljenje in moje nezadovoljstvo in on nima pravice iz mojih besed delati zaključke. On živi in deluje v tem šolskem sistemu in njemu se mora prilagoditi. Moje vprašanje na samem začetku posta je bilo, ali je pri vseh tretješolcih način ocenjevanja in zahtevanja znanja tako strog, in ne, da mi šolski sistem ne odgovarja. Je težji, je manj prilagodljiv in zahteva mnogo več učenja kot je zahteval naši, ampak to tako pač je, in proti temu se niti ne morem niti ne želim boriti. Znanja ni nikoli preveč, naj ga otrok osvoji na katerikoli način in v kateremkoli obdobju svojega življenja; meni to odgovarja. Če pa grem v šolo, zato, ker mi določene stvari niso jasne ali pa mislim, da se otrokom dogaja krivica, pa to ne pomeni, da z eno nogo že živim v šoli, ampak, da stojim ob strani svojemu sinu in njegovemu znanju, ker dobra ocena je največja motivacija za nadaljnje šolanje.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 22:30:13)

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Lahko mogoče še napišem, da ne, nikoli ne rečem, da moj otrok pa ni tak, saj ga ne morem zagovarjati za stvari pri katerih nisem bila zraven.


A tukaj si bila [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Meni se zdi to zelo nepošteno, ker se otroci res učijo in trudijo na testu in želijo povsod napisati čimveč, in jim tako zmanjka časa za takšne obsežne naloge.




Sljiva -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 23:29:31)

No, ko ste že pri delovnih navadah, mene pa recimo jezi, ker naši nimajo nič naloge za doma. Naloga sicer vsak dan je, ampak jo rešijo v podaljšanem bivanju. Praktično cel razred ostane v podaljšanem bivanju, ne hodijo sami prej domov (3. razr).
Tako da ta naloga je v bistvu en podaljšek pouka, učiteljica PB je ves čas zraven in pomaga če je treba.
Ne vem, če je naša v treh letih 10x prinesla nalogo domov, niti za vikende jim ne dajejo nalog, in takrat je bil seveda jok kot pri Paštetki - ne morem , ne znam, pretežko je[sm=zmeden.gif], v PB seveda ni nobenega joka in problema, ker je pač rutina.

No, in meni to sploh ni všeč, ker otrok ne razvija delovnih navad doma, za domačo mizo..

Ampak kaj naj?[sm=zmeden.gif]

Kar se tiče pa ocenjevanja imam pa tudi svoje mnenje[sm=hudicek1.gif], sicer pri SLO in MAt nimam pripomb, SPO je pa svet zase, pri teh kontrolkah se pa z mojim prav reživa, ker so tako neumno zastavljena vprašanja, da še midva z univerzitetno izobrazbo ne znava prav odgovorit - "prav" pomeni tako kot si je učiteljica zamislila in jaz ziher ne bi dobila vseh točk. Pa bog ne daj, da pozabiš eno alinejo, ki je bila zapisana v DZ in dodaš kakšno svojo inovativno. Jao. Upam, da bo drugo leto kaj bolje...




mateyka -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 1:33:22)

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva
No, in meni to sploh ni všeč, ker otrok ne razvija delovnih navad doma, za domačo mizo..

Ampak kaj naj?[sm=zmeden.gif]


razvij sama domačo navado delanja/vaj/učenja za recimo soboto? samo predlog, tko na blef..

lej tukaj je stran kjer si razne vaje, da si pripraviš material, lahko sprintaš.. itd:
http://www.priprave.net/




Stran: <<   < Prejšnja stran  2 3 [4] 5 6   Naslednja stran >   >>