RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Otroška oprema



Sporočilo


RIJA* -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 14:19:42)

v mojem poslu najbolj palijo majce z našim logotipom, potem razni bidoni za mešanje pijač...

pri oni otroški zadevi, ki je ne smem omenjati, pa je brezveze karkoli recimo....najboljša reklama je nasvet prijateljice, ki je to zadevo sama preizkusila in je z njo zadovoljna. ker če bi dala reklamo v časopis, bi se 90 % ljudi, ki zadeve še ne pozna, zgražalo....[sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]




patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 14:20:26)


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Z malimi podjetniki in takimi in drugačnimi podjetji imam kar dosti opravka.



zanimivo službo moraš meti [sm=smiley1.gif] najprej rešuješ težave z nasilnimi otroci in starši, potem si v biznisu z veliko podjetji....kaj bi le to lahko bilo[sm=zmeden.gif]

Nič tako spektakularnega , nč bat. V zakonu sva pač dva- usmerjena poslovno vsak v svojo smer, če pa je potrebno, pa sva tudi drug drugemu bergla. Zato človek marsikaj vidi, kar drugače niti nima interesa videt[sm=jezicek.gif]




RIJA* -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 14:47:06)

torej si kak vegeta....[sm=jezicek.gif]




mateyka -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 16:01:13)

patrino; pardon- vegeta, začin ili otrov?




tevzelj -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 13:13:41)

#patrino
V predalu imam krpico za brisanje očal od Feliksa, ki jo vsak dan vsaj enkrat uporabljam že kakih 7 let, na mizi imam PVC nožek za odpiranje pisem (Papirus), ki ga uporabljam že kakih 20 let, rekorder po učinkovitost oglasnega sporočila pa je najbrž moj Michelinov leseni obesek za ključe, ki ga vsak dan vsaj 2x uporabljam od svojega 19. leta, torej več kot 30 let. Povej mi, kam drugam naj vložim svojih 0,5 €, da bom deležen enakega oglasnega učinka.

Trenutno imam na mizi še dva kemična svinčnika, eden ima reklamo SMC (ni Miro Cerar, pač pa sušilci) in ga uporabljam že vsaj tri leta, drugi je od Donata in ga uporabljam kaki dve leti. Pred sabo na mizi ju imam vsak dan vsaj 8 ur, zraven tega pa ju vidijo tudi moji trije kolegi v pisarni in kak obiskovalec. Izpostavljenost promocijskemu sporočilu je velika. Ali lahko sploh pozabim na SMC in Donat, če ju gledam vsak dan? V trgovini se prej odločiš za tisto, kar hitro prikličeš in ti je blizu, kot pa za tisto, kar slišiš redko ali nikoli. Da ne govorim o tem, da sem obema podjetjema hvaležen, saj njihovo darilo dnevno uporabljam. Torej obe znamki hranim v pozitivni luči. Dolgoročno je bil za vsako od teh dveh firm to odlično naloženih 50 centov. Samo predstavljam si lahko, koliko bi moral plačati za tvoje sponzorstvo na tekmah, da bi imelo enak dolgoročni oglaševalski učinek, da ne govorim o TV, časopisnih in revijalnih oglasih.

Lahko napišeš karkoli, a za mene so promocijska darila najbolj učinkovit in najcenejši način za utrjevanje blagovne znamke.





patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 13:31:38)

IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj

#patrino
V predalu imam krpico za brisanje očal od Feliksa, ki jo vsak dan vsaj enkrat uporabljam že kakih 7 let, na mizi imam PVC nožek za odpiranje pisem (Papirus), ki ga uporabljam že kakih 20 let, rekorder po učinkovitost oglasnega sporočila pa je najbrž moj Michelinov leseni obesek za ključe, ki ga vsak dan vsaj 2x uporabljam od svojega 19. leta, torej več kot 30 let. Povej mi, kam drugam naj vložim svojih 0,5 €, da bom deležen enakega oglasnega učinka.

Trenutno imam na mizi še dva kemična svinčnika, eden ima reklamo SMC (ni Miro Cerar, pač pa sušilci) in ga uporabljam že vsaj tri leta, drugi je od Donata in ga uporabljam kaki dve leti. Pred sabo na mizi ju imam vsak dan vsaj 8 ur, zraven tega pa ju vidijo tudi moji trije kolegi v pisarni in kak obiskovalec. Izpostavljenost promocijskemu sporočilu je velika. Ali lahko sploh pozabim na SMC in Donat, če ju gledam vsak dan? V trgovini se prej odločiš za tisto, kar hitro prikličeš in ti je blizu, kot pa za tisto, kar slišiš redko ali nikoli. Da ne govorim o tem, da sem obema podjetjema hvaležen, saj njihovo darilo dnevno uporabljam. Torej obe znamki hranim v pozitivni luči. Dolgoročno je bil za vsako od teh dveh firm to odlično naloženih 50 centov. Samo predstavljam si lahko, koliko bi moral plačati za tvoje sponzorstvo na tekmah, da bi imelo enak dolgoročni oglaševalski učinek, da ne govorim o TV, časopisnih in revijalnih oglasih.

Lahko napišeš karkoli, a za mene so promocijska darila najbolj učinkovit in najcenejši način za utrjevanje blagovne znamke.



In kaj imajo te vse firme, katerih sponzorska darila ti toliko let uporabljaš od tebe? Zaradi enkratnega brisalnika za očala ali pa Michelinovega obeska kaj raje in lažje posegaš po njihovih izdelkih? To da ti obe podjetji hraniš v pozitivni luči njim ni nič dvignilo prodaje oz. utrdilo njihove blagovne znamke. In če pridem k tebi, ter vidim pri tebi na mizi svinčnik od Donata, me to ne bo spodbudilo, da bi sedaj veliko bolj pogosteje kupovala Donat, temveč me bo obšla misel, da imaš ti očitno občasne prebavne motnje in ga rad piješ[sm=jezicek.gif]
Če si tako prepričan o pozitivnosti takih zadev, ne vem zakaj sploh sprašuješ za nasvet. Če si že tako dolgoleten poslovnež kot praviš imam občutek, da si izgubil stik in občutek za tisto, kar si mislijo in želijo potencialni kupci. Prav tako se mi zdi, da nisi nič drugega kot to preizkusil in si v teh zadevah povrhu tudi precej neveden in delaš ravno tisto, kar sem napisala zgoraj. Vsako stvar, ki je na prvo žogo zastonj oz. za katero se zdi, da denar samo daješ in nič ne dobiš nazaj, kot se zdijo takšna sponzorstva, ki sem jih omenila, je po tvojem treba črtat, ker se ne izplača..
Sponzorstvo na prireditvah, tekmah, dobrodelnih srečanjih ni nikoli denarno določeno . Če jim boš prispeval toliko kot bi dal za npr. 50 ali 100 brezveznih kulijev, pa te bodo že navedli na vstopnicah , vabilih, reklamnih panojih, omenili skozi prireditev, dodali tvoj napis na dres igralcev, žogo...Nimaš blage veze , kaj ne?
Ti povem nekaj- tako med nami- meni se zdi, da se ti le reklamiraš tule go- saj veš- tako zastonj- pa ti nekako ne uspe tisto kar bi ti rad[sm=smiley36.gif]




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:21:08)


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

v mojem poslu najbolj palijo majce z našim logotipom, potem razni bidoni za mešanje pijač...

pri oni otroški zadevi, ki je ne smem omenjati, pa je brezveze karkoli recimo....najboljša reklama je nasvet prijateljice, ki je to zadevo sama preizkusila in je z njo zadovoljna. ker če bi dala reklamo v časopis, bi se 90 % ljudi, ki zadeve še ne pozna, zgražalo....[sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]


Samo to pa res[sm=smiley36.gif].....je mojo taščo skoraj kap, ko sem jaz to demonstrirala doma......samo takrat smo mi to z Madžarske pripeljali, v Sloveniji še tega ni bilo.....






LuLu -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:26:53)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

v mojem poslu najbolj palijo majce z našim logotipom, potem razni bidoni za mešanje pijač...

pri oni otroški zadevi, ki je ne smem omenjati, pa je brezveze karkoli recimo....najboljša reklama je nasvet prijateljice, ki je to zadevo sama preizkusila in je z njo zadovoljna. ker če bi dala reklamo v časopis, bi se 90 % ljudi, ki zadeve še ne pozna, zgražalo....[sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]


Samo to pa res[sm=smiley36.gif].....je mojo taščo skoraj kap, ko sem jaz to demonstrirala doma......samo takrat smo mi to z Madžarske pripeljali, v Sloveniji še tega ni bilo.....





česa?




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:31:38)

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Sponzorstvo na prireditvah, tekmah, dobrodelnih srečanjih ni nikoli denarno določeno . Če jim boš prispeval toliko kot bi dal za npr. 50 ali 100 brezveznih kulijev, pa te bodo že navedli na vstopnicah , vabilih, reklamnih panojih, omenili skozi prireditev, dodali tvoj napis na dres igralcev, žogo...Nimaš blage veze , kaj ne?
Ti povem nekaj- tako med nami- meni se zdi, da se ti le reklamiraš tule go- saj veš- tako zastonj- pa ti nekako ne uspe tisto kar bi ti rad[sm=smiley36.gif]


50 ali 100 brezveznih kulijev je manj kot 200 EUR...za to te ne bo še nihče navedel na vstopnici, na vidnem mestu na reklamnem panoju.....ampak boš s svojim logotipom naveden med 50 drugimi sponzorji.....nekje na koncu biltena, kjer več itak nihče ne gleda.....da si viden na vidnem mestu, moraš dati krepko več kot 1000 EUR.....tako to gre pri sponzorstvih in dobrodelnih srečanjih.....eno malo podjetje pa si težko privošči, da je glavni pokrovitelj, zlati ali srebrni sponzor itd.....vse ostalo je pa isti šmorn kot balon ali kulica z logotipom......

Je pa res, da težko meriš to, kako vpliva ali sponzorstvo ali reklama, ali poslovno darillo na prodajo......ker vpliv je dolgoročen in ga praktično nikoli ne moreš prav izmeriti.....




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:34:29)

IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

česa?


Če se pa ne sme omenjati.....madžarski ima pa tako lepo, posebno ime......




LuLu -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:36:08)

napiši zakaj je tvojo taščo kap...




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:40:33)


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

napiši zakaj je tvojo taščo kap...


Nima rada sesalca........je bolj kompatibilna z metlami......




patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:45:17)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Sponzorstvo na prireditvah, tekmah, dobrodelnih srečanjih ni nikoli denarno določeno . Če jim boš prispeval toliko kot bi dal za npr. 50 ali 100 brezveznih kulijev, pa te bodo že navedli na vstopnicah , vabilih, reklamnih panojih, omenili skozi prireditev, dodali tvoj napis na dres igralcev, žogo...Nimaš blage veze , kaj ne?
Ti povem nekaj- tako med nami- meni se zdi, da se ti le reklamiraš tule go- saj veš- tako zastonj- pa ti nekako ne uspe tisto kar bi ti rad[sm=smiley36.gif]


50 ali 100 brezveznih kulijev je manj kot 200 EUR...za to te ne bo še nihče navedel na vstopnici, na vidnem mestu na reklamnem panoju.....ampak boš s svojim logotipom naveden med 50 drugimi sponzorji.....nekje na koncu biltena, kjer več itak nihče ne gleda.....da si viden na vidnem mestu, moraš dati krepko več kot 1000 EUR.....tako to gre pri sponzorstvih in dobrodelnih srečanjih.....eno malo podjetje pa si težko privošči, da je glavni pokrovitelj, zlati ali srebrni sponzor itd.....vse ostalo je pa isti šmorn kot balon ali kulica z logotipom......

Je pa res, da težko meriš to, kako vpliva ali sponzorstvo ali reklama, ali poslovno darillo na prodajo......ker vpliv je dolgoročen in ga praktično nikoli ne moreš prav izmeriti.....


Ja pa te bo. Seveda ne kot glavnega sponzorja, temveč lepo med ostalimi . Lepo vidno bo ime celega podjetja na obrobnih panojih stadiona, ki ponavadi visijo tudi po celo leto. Vidno bo ime na dresih športnikov, ki jih nosijo na tekmah povsod okrog. Sponzorje se prebere vedno na vseh tekmah in prireditvah, odtisne se jih na plakate ki napovedujejo prireditve in tekme, na vstopnice... To vem iz prve roke, ker sem dala že dostikrat v tisk podobne zadeve, kadar se pustim, da me porabijo zato.
Meni se zdi takšna reklama veliko bolj pozitivno marketinško usmerjena, kot pa ponavadi poceni kuliji, ki ti ponavadi razpade takrat ko ga najbolj rabiš.Pa še tako zlajnano mi je tole, da zato res ne bi reskirala niti centa. Prav pogrešam kakšno bolj inovativno marketinško potezo. V taki obliki so to izvajali že naši dedki- trg, potrebe in zmogljivosti le tega, pa so se krepko spremenile.




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 21:46:33)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

50 ali 100 brezveznih kulijev je manj kot 200 EUR...za to te ne bo še nihče navedel na vstopnici, na vidnem mestu na reklamnem panoju.....


50 brezveznih kulijev je 50€, nič kaj več.

Če imaš omejena finančna sredstva, je potrebno skrbno izbrati, kaj boš delal.
Kdo so kupci in kaj pričakujejo. Kako na široko zastaviš obdarovanje. Kaj želiš z darilom sporočiti?

Lahko podarjaš hranilnike za male pujčeke [sm=jezicek.gif], na primer. Ker je tvoja trgovina tako poceni, se bo polnil tudi pujček. Recimo to je že zelo oprijemljivo darilo, pa je cena krepko pod euro brez tiska.
Lahko podarjaš bobone dude. Kakor je ceneno, sladkarije vedno palijo.
Lahko podarjaš lesene kuhalnice za po riti, će želiš izzivati [sm=jezicek.gif].
Lahko podarjaš frizbije, antistress žogice, domine,knjižna kazala,......vse to so poceni darila.

Ampak - najbolj pomembna je tvoja dodana vrednost, kaj s tem sporočaš, komu sporočaš in kako sporočaš. Najlažje je reči, nič se ne splača - samo po sebi se res ne, je pa treba vrednost, da se bo splačalo, darilu vdihniti.

Po mojih izkušnjah oz. izkušnjah tistih, ki so darila zamenjali za dobrorodelnost - se dobrodelnost ne splača v smislu, da bi nadomestila vrednost darila, kar je logično, saj ne zasledujeta istega cilja in iste ciljne publike.




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 22:10:56)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Če imaš omejena finančna sredstva, je potrebno skrbno izbrati, kaj boš delal.



Ja....to je to....in običajno so sredstva omejena.....




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 22:16:26)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Ja pa te bo. Seveda ne kot glavnega sponzorja, temveč lepo med ostalimi . Lepo vidno bo ime celega podjetja na obrobnih panojih stadiona, ki ponavadi visijo tudi po celo leto. Vidno bo ime na dresih športnikov, ki jih nosijo na tekmah povsod okrog. Sponzorje se prebere vedno na vseh tekmah in prireditvah, odtisne se jih na plakate ki napovedujejo prireditve in tekme, na vstopnice... To vem iz prve roke, ker sem dala že dostikrat v tisk podobne zadeve, kadar se pustim, da me porabijo zato.
Meni se zdi takšna reklama veliko bolj pozitivno marketinško usmerjena, kot pa ponavadi poceni kuliji, ki ti ponavadi razpade takrat ko ga najbolj rabiš.Pa še tako zlajnano mi je tole, da zato res ne bi reskirala niti centa. Prav pogrešam kakšno bolj inovativno marketinško potezo. V taki obliki so to izvajali že naši dedki- trg, potrebe in zmogljivosti le tega, pa so se krepko spremenile.


Hočem ti povedati, da če si natisnjen med 50 ostalimi sponzorji, ti nič ne pomeni.....ker nisi viden....pri sponzorstvu je pa še en hakelc.....če imaš izdelke za široko potrošnjo, ko so ti potencialni kupci praktično vsi, je to fajn zadeva (recimo Mobitel, pa še denarja ima ful, da je lahko sam na dresu naveden), če pa prodajaš specializirane izdelke, kjer ti niso ciljna publika vsi, pa moraš prekleto dobro zbirati, kaj boš sponzoriral.....




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 22:18:52)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Če imaš omejena finančna sredstva, je potrebno skrbno izbrati, kaj boš delal.



Ja....to je to....in običajno so sredstva omejena.....



He he, omejena so tudi pri visokih budgetih [sm=jezicek.gif]. Sem se nenatančno izrazila.
Prej bi rekla sredstva v višini nekaj 10€, v najboljšem primeru nekaj 100€, če gre za prej omenjeno lokalno trgovino. V tem primeru je potrebno biti še posebej skrben in z dovolj domišljije in energije, da se darilu vdihne dodana vrednost.

In na koncu je vrednost darila v veliki meri odvisna prav od te energije, ki jo vdihnemo.

Če ne morem garantirati, da bo 100€ darila prineslo vsaj 200€ prometa več, pa lahko garantiram, da je vrednost (ne cena) darila, v veliki meri odvisna od obdarovalca.




LuLu -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 22:33:40)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

napiši zakaj je tvojo taščo kap...


Nima rada sesalca........je bolj kompatibilna z metlami......



aja... [sm=smiley1.gif]




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (25.2.2015 22:33:59)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Ja pa te bo. Seveda ne kot glavnega sponzorja, temveč lepo med ostalimi . Lepo vidno bo ime celega podjetja na obrobnih panojih stadiona, ki ponavadi visijo tudi po celo leto. Vidno bo ime na dresih športnikov, ki jih nosijo na tekmah povsod okrog. Sponzorje se prebere vedno na vseh tekmah in prireditvah, odtisne se jih na plakate ki napovedujejo prireditve in tekme, na vstopnice... To vem iz prve roke, ker sem dala že dostikrat v tisk podobne zadeve, kadar se pustim, da me porabijo zato.
Meni se zdi takšna reklama veliko bolj pozitivno marketinško usmerjena, kot pa ponavadi poceni kuliji, ki ti ponavadi razpade takrat ko ga najbolj rabiš.Pa še tako zlajnano mi je tole, da zato res ne bi reskirala niti centa. Prav pogrešam kakšno bolj inovativno marketinško potezo. V taki obliki so to izvajali že naši dedki- trg, potrebe in zmogljivosti le tega, pa so se krepko spremenile.


Hočem ti povedati, da če si natisnjen med 50 ostalimi sponzorji, ti nič ne pomeni.....ker nisi viden....pri sponzorstvu je pa še en hakelc.....če imaš izdelke za široko potrošnjo, ko so ti potencialni kupci praktično vsi, je to fajn zadeva (recimo Mobitel, pa še denarja ima ful, da je lahko sam na dresu naveden), če pa prodajaš specializirane izdelke, kjer ti niso ciljna publika vsi, pa moraš prekleto dobro zbirati, kaj boš sponzoriral.....


V ozkih lokalnih okoljih je včasih spozorstvo obvezni lokalni davek - če ne daš nekaj cekinov za četrtorazredno vaško fuzbal ligo, se bo hitro razvedelo. Ker kdo le posluša sezname sponzorjev [sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]
. Nihče. A če ne daš vsake toliko časa nekaj cekina, bo vaški telefon opravil svoje. To so prej pravila lokalnega življenja kot sponzorstva.

Sponzorstvo pa je jasno - bodi No1, če je mogoče, ker tam te bodo zagotovo opazili. Ker, kdo se spomni sponzorja številka 21 [sm=zmeden.gif]. Prvih nekaj največjih še, ostalo pa...




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2]