pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


mala maja -> pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 12:23:32)

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] zadnje čase sem tko jezna na tole našo šolo da bi jih kr skalpirala.

Naš mali ima težave-kao pri učenju. Dobr ni glih ta huj nodličnjak ampak vseeno se mi ne zdi tolk problematičen.Ma bom mal opisal stvari pa prosim mal svetujte.

Začel se je že lansko leto da otrok zaostaja pri snovi in da potrebuje pomoč. V šoli so začel pritiskat na naju naj dava prošnjo za učno pomoč. Pa sva popustila in dala.Čeprav mali zna. No in zdele smo prišli do komisije pa provejo da hočjo v šoli da mama mali 5 ur pomoči na teden da nič ne zna da mu matematika full šepa.  PIŠE ZADNJIH 5 kontroln ČISTO PETICO (no nimajo še ocen) ma na treh listih nalog 2 napaki-dva računa.  Pišejo trenutno poštevanko in uporabne naloge., pa polovice in četrtine......
[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] mi je čist zavrel in sedaj je na nama. A nej vse skupaj ustaviva in ga nej ne peljeva naprej na preglede al nej popustiva. Bi če bi rekl da rab 2 uri tako kot je bilo na začetku rečen.  Bere tud kar dobro sam ne da se mu in je full len-če mu rečeš naj kaj prebere najprej cel kup jamranja.Piše pa tud še kar, čeprav ma res težave z velikimi začetnicami- pa ne da jih ne zna pozab nanje.

JE pa res da mali niha. Kakšen dan vse zna kakšen dan pa ma težave z zbranjem.

Nej še to povem da je drugač zelo komunikativen in da je zadnjič pred komisijo jokal tolk so ga zj... Ga še nisem vidla v življenu takega ker je mali res gofla. Pa še to v šolo naju kličejo naj prideva na sestanek z možem, pol dobi mali prisno da mora tud on pridt- Nakoncu pa naja tud pikice niso vprašal sam amlega so spraševal. zakaj sva mogla nujno obadva pridt..[sm=smiley7.gif]

MA ne vem več kje se me glava drži tolk sem jezna na njih. Najraje bi ga dala drugam v šolo ker so tle ene [sm=smiley35.gif]. pa nisem edina k tako prev. Jih je več k se strinjajo z mano.


Kva nej nardiva-mamice pomoč ker res ne veva več kaj naj delava.





mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 12:30:12)

ma ja sej čedalje bolj razmišljava o tem. Škoda mi je samo to ker živimo na vasi in bi mali pol moral hodit v šolo al v KAmnik al pa v Mengeš al pa Vodice. Mislm da ga bomo drugo leto dal v Vodice pa če morma 10 na dan se peljat ponj.

Ufffffff res so me podrađil, najbolj me pa jezi to ker se noben ne pogovori z nama sam nekej svojga tiščijo.




Anonimen -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 12:36:48)

Dejstvo je, da starši velikokrat nočemo videti, da so naši otroci drugačni, potrebni pomoči. Realno premisli, kaj je bolje: ali pomoč zdaj ( ne vem kaj je razlika, 2 uri tedensko ja, 5 pa ne) [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] ali pa se bo zadeva slabšala, v kolikor imajo strokovnjaki prav. jaz ne bi premišljevala o ponujeni pomoči, bi pa tudi sama naredila, da le te ne bi kmlau več potreboval, pa če bi vsako popoldne sedela z njim za knjigami.




mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 12:49:53)

al bina ne veš mi se nič ne ukvarjamo z njim [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] no priznam pri treh res nima sam on na voljo dneva. Verjami mi da sediva oba z njim pa naloga , pa še dejavnosti zraven. Glej naš mali je čist normalno razvit v mišlenju. Je res včasih mal tečen ker hoče vse po njegovo sam kolk je takih.

Zakaj ne 5 ur. Ker ga bodo za 5 ur tedensko vozil ven iz razreda in bo še bolj zaostajal. Samo za to al bina. In ne vem v čem je poanta, Tud unedve iz komisije sta rekli da rabi največ 3 ure. Da zna.





Anonimen -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 12:57:23)

jaz ne bi premišljevala o ponujeni pomoči, bi pa tudi sama naredila, da le te ne bi kmalu več potreboval, pa če bi vsako popoldne sedela z njim za knjigami.


V tem ni nikjer rečeno, da se TI oz. VIDVA ne ukvarjata z njim. O tem seveda ne morem in tudi nočem sodit, ker me prav nič ne briga, povedala sem, kaj bi storila jaz, če že sprašuješ za nasvete oz. mnenja.

Ja, pa saj otroka ni težko spraviti v jok pri dejavnosti, ki mu pač ljuba.

Pa kakšno dejavnost bi mu verjetno zmanjšala, če ne bi mogel folgat.







bskrle -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 14:47:29)

Iz tvojega pisanja težko razberem, kje so otrokove pomanjkljivosti, kje ne dosega standardov in zaradi česa (katero področje konkretno).
To drži, da ima otrok lahko hude težave pri pouku materinščine ali tujega jezika, matematika mu gre pa zlahka od rok, sploh računanje. LAhko celo ugotovijo posebno nadarjenost na določenem področju.
Ali je otrok res len za branje ali ima morda legastenijo?
(Učila sem otroka, ki ni nikoli vedel za vsebino prebranega besedila.)

SPREJETI BO POTREBNO otrokova močna in šibka področja in sprejeti ponujeno pomoč.
Ponavadi otroci dobijo 1-3 ure učne pomoči in pri individualne pouku obravnavamo tekočo snov, saj jaz sem imela tako prakso, le da na indiviualen način, ali se pripravljajo na preverjanje in ocenjevanje znanja. S strokovnim delavcem pa iščeta najboljše možne poti za usvajanje znanja, saj je tehnik učenja in pomnjenja več.
Žal mi je (me moti), da med vama in učitelji ter strokovnimi delavci ni potrebne stopnje zaupanja in sodelovanja.

Ponavadi se starši zelo angažirajo in radi sodelujejo, radi prihajajo na gov. ure, pojasnjujejo otrokove težave, delo doma, napredek ...
KAr pogumno, otrokovi rezultati pri matematiki[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image] naj vam bodo spodbuda za delo.




mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 15:41:11)

Žal mi je (me moti), da med vama in učitelji ter strokovnimi delavci ni potrebne stopnje zaupanja in sodelovanja.


evo se strinjam. rade volje bi sodelovala ampak oni nočejo. naju ne poslušajo.
saj se strinjava da dobi pomoč sam ne vem zakaj kar nekej silijo in se z njimi ne da pogovorit.Jutri mamo govorilne pa upam da bova kaj dosegla.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




bskrle -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 15:57:15)

Držim pesti.





Anonimen -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (6.2.2006 21:12:25)

Mala maja, močno upam, da se boste jutri na govorilnih urah pogovorili in dogovorili tako, da bo vsem prav.
NAj te pa ne skrbi, da bi otrok zaostajal v snovi, ko bo odhajal iz razreda. Učitelj in pedagog ali psiholog ali kdorkoli pač bo z njim delal, sodelujeta in se sproti dogovarjata, kje so šibke točke, kaj naj dela...
Sama imam v razredu učenca, ki ima 5 ur individualne pomoči, pa še jaz z njim delam pri dopolnilnem pouku in še zjutraj prej v šolo pride. Pa vse funkcionira, dokler se vsi trudimo. Res je, da mu sošolci veliko pomagajo pri prepisovanju kakšne snovi 8smo v 5.r), včasih mu tudi jaz snov fotokopiram...pa gre.
Tega istega učenca sem učila v drugem razredu-takrat je bil še brez pomoči. Sama sem ga predlagala, ker so se začele težave kopičiti. enostavno ni več zmogel. Pa je bil pri slovensščini govorno krasen. Pripovedoval je takšne zgodbice, da smo vsi samo gledali. Vendar se je začelo ustavljati pri pisanju, branju, sploh kasneje, ko smo s eučili pisane črke, ni vedel, kje je pika, kje velika začetnica, pri matematiki je bila številska predstava tudi čedalje slabša...
Vse se je začelo kopičiti.
Danes deček komaj dela, ampak dela pa le. Ima boljše in slabše dneve. Ogromno mu pomeni pohvala in dobra ocena (npr pri LVZ ali ŠVZ). Vesel je vsakega uspeha. Jaz menim, da mu ta pomoč zelo pomaga.

Zdajle sem sicer čisto zašla.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Hotela sem ti samo reči, da ind. pomoč ni bav bav. je pa zelo zelo zelo pomemembno zelo dobro sodelovanje med starši in šolo.
Želim vam čimbolj ugotno rešitev. Pa sporoči, kako bo .




mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (7.2.2006 10:12:39)

ne kristina nisi zašla. Topčno to se dogaja našemu malemu.

Skrbi me ker vem da je brihten fantek pa da je res len. Glej ko bo dobil snov na listih bo to še večje breme mene in moža. Sej vem grdo se sliš sam on je res len po liniji najmanjšega odpora in da bo doma nadoknadil zamujeno v šoli o potrebno še doma delat po 5 ali 8 ur. Pa že zdej dela od 3-4 ure na dan.

Kje je pa igranje??? NE res ne zastopim to ker ga poznam. On izkorišča stvar 100%. NE razumam zakaj je včerej doma v 15 min rešil 15 rač s poštevanko in 15 rač na + in - brez napake , v šoli pa težijo da se ne zna rešit, pa napiše vse lepo in prav.

ma ne vem upam da bomo najdl skupšen jezik in da bojo razumel kaj hočeva povedat.

PA sej pravim nej mu dajo pomoč ker jo rabi sam ne pa 5 ur ker to je po mojem menju za tiste ki nič ne znajo. Še komisija je rekla da največ 3 izjemoma 4 ure da nevejo kaj jim je v šoli. TO me moti ker ne sodelujejo ne z nama ne s komisijo apak kar nekam tišijo.

Aja pa še nekej k sem ga šla pa vpisat v 1r so mi pa rekl da škoda ker nimajo 2r devetletke ker bi tako preskočil razred[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] .




Gina -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (8.2.2006 22:55:06)

Jaz ne vem, kaj bi ti napisala, ker o problemu skoraj nisi govorila, ali ga pa ne vidiš. Kaj so ti pa učiteljice rekel? Da mu ne gre ma ali sl? Da je len ali da ima težave? Jaz ne vem, čudno se mi tole zdi, ker preden pri nas koga predlagamo, mine kar precej časa in otrok ima kar resne težave. Kakšna je "diagnoza"? Načeloma pa otroku dodatne ure koristijo, kadar so z nekim konkretnim namenom postavljene. Ponavadi tudi niso med poukom, razen če se tako zmeniš. V bistvu se imaš ti tukaj pravico malo pogajat o tem, kdaj otroka vzamejo ven. Kdo ga pa ima in za katero uro, pa itak piše na odločbi. Ni mi tudi jasno, zakaj se ti zdi, da bi otrok preveč delal? Če bi naredil vse v šoli, itak tebi samo prav pride, ker ti ne bi bilo treba še doma delat. A zaradi tega, da bi kdo nanj drugače gledal? To je brez vezen predsodek. Tudi vpis na željeno srednjo šolo je enak, kot če ne bi imel odločbe. Pa odločba se obnavlja na vsake 3 leta ali celo manj. Odvisno, kaj piše na odločbi. Ni to potem kar za vsa leta.

Ampak čisto osnovna stvar, ki mene bega, je pa ta, kaj sploh je z otrokom. Tole kar si napisala, je meni premalo, da bi si ustvarila neko realno sliko. A ima otrok težave s samim zapisovanjem? A piše čist ok, če je tekst kratek, pri daljših rečeh ima pa težave? A razume prebrano? A zamenjuje črke pri pisanju ali branju? A ima težave pri določeni vrsti računov, ali ima težave, kadar je test dolg in reči stisnjeno napisane? Ali ima težave, kadar se na listu zgubi, ne ve, kaj delat naprej? Ali ne ve, katere vrste računi so tedaj na vrsti, ko se spomni sistema, pa mu zalaufa?

Res je toliko možnosti, napiši kaj več, pa ti lažje kaj povem, kako bi mu lahko pomagali.




lenika -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (11.2.2006 12:36:49)

Meni kot učiteljici pa ni jasno, zakaj se starši v večini primerov tako branite pomoči, namesto, da bi bili srečni, da je otroku omogočena.




mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (11.2.2006 18:48:38)

evo sem dolžna pojasnilo po sestanku.

Prvo tebi Lenka -ne midva se ne otepava pomoči. če jo rebi naj jo pač dobi. Sam ne razumem zakaj jo rabi če domov nosi dobro rešene kotrolne in z učenjem nima težav[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] . To me moti, pa še to zakaj pol največ 5 ur in ne 2 kot so rekli[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] .

OStalim pa- Še vedno sem skeptična. Mi je rekla da rabi pač pomoč ker je full brihten in ga nebi radi zanemarili, da bi mu padel uspeh zaradi njegove HIPERAKTIVNOSTI. Namreč je tolk dejaven da dela zraven 1000 drugih reči in zato težko sledi pouku in se obrača kot polžek ko mora nekaj delat kar mu ni všeč. Samo zato rabi pomoč.  Pa malo slabšo motoriko ima in težko se zbere. Se prav preden začne brat naredi 500 drugih stvari pol pa prav z teškim srcem(k mu je tolk težko in je tak revček ker mora ravno on brat med 20 drugimi učenci v razredu) prebere tisti odstavek, ki ga razume in tud dobro prebere.

Ma ne vem kako naj napišem len je in se do šole obnaša kot da je to ena najhujša stavr k jo mora narest pa da on že vse zna da je ne rabi. Je pa nažalost res tako da mu zaradi tega znanje odvisno od njegovih dnevov niha.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

GINA tebi .
A ima otrok težave s samim zapisovanjem? A piše čist ok, če je tekst kratek, pri daljših rečeh ima pa težave? A razume prebrano? A zamenjuje črke pri pisanju ali branju? A ima težave pri določeni vrsti računov, ali ima težave, kadar je test dolg in reči stisnjeno napisane? Ali ima težave, kadar se na listu zgubi, ne ve, kaj delat naprej? Ali ne ve, katere vrste računi so tedaj na vrsti, ko se spomni sistema, pa mu zalaufa? evo edino to.





sara2 -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (12.2.2006 12:20:26)

Pozdravček!
Tudi moja hčerka bi naj imela učne težave ( po mnenju učiteljice bi naj bila prepočasna) in tako sva odšli k psihologu, ki pravi, da je vse ok, naju je naročil še enkrat za ziher. Prejšnji teden je hčerka domov prinesla podpis, da je tri vrstice malih tiskanih črk pisala dve uri in pol. Normalno, da sem znorela in odšla v šolo in od vzgojiteljice, ki je to napisala zahtevala pojasnilo, kje pa je bila ona ti dve uri in pol, da je ni vzpodbujala k pisanju ( nekateri pač poterbujejo malo več pozornosti) p  ami gldako odgovorila, da moja tamala ni edina v šoli in da pravzaprav ona ne potrebuje nikakršne pomoči, ker vse zmore sama. Zakaj pa potem na njihovo željo hodiva k psihologu zaradi učnih težav!!!!"????[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]  Da na kratko pojasnim kaj je bil rezultat mojega obiska (ker se je z določenimi učitelji ali vzgojiteljicami nemogoče kar koli pametnega zmenit). Hčerko sem izpisala iz OPB, ker tam itak ne nardei tistega kar bi morala, od nje pa potem po presedenih dveh urah z azvezki  doma ne morem  zahtevati poplne koncetracije in tako se sedaj učiva doma. Zadovoljna je ona in tudi jaz, ker vidim, da ji gre. Sicer pa grem v torek še na govorilne ure, da še učiteljci nekaj povem, resno pa tudi razmišljam o prepisu na drugo šolo.

Z vami je lažje, ker tako vidim, da s hčerko nisva sami in da nimava samo midve težav z učitelji, predvsem z njihovim razumevanjem otrokovih individualnih potreb in lastnosti.
Linki z učnimi listi so super, mala je nora njih.HVALAAAAAAAA!!!!!![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Gina -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (13.2.2006 20:21:36)

Sara2, če otrok dela neko stvar, ki jo je sposoben brez težav naredit v normalnem času, dve uri in pol, potem se je resno treba vprašat, kje je zatajila vzgoja. Če otrok izsiljuje s tem, da se mu ne da naredit in čaka, da bo vzgojiteljica delala z njim, pomeni, da nima dovolj odgovornosti ali da lahko izsiljuje starše, da bodo delali z njim, ker se njemu samemu ne da, pa je bolj izi, simpl, če oni sedijo zraven. Osnovna stvar, ki jo moraš naučiti svojega otrka, je samostojnost in odgovornost. Zato bi se jaz raje zamislila, kaj je narobe s tem, ne pa z učiteljico ali vzgojiteljico. Če ti je pa to rekla učiteljica v OPB, pa je še toliko bolj razumljivo, ker ima ogromno otrok, in res ne more z vsakim sedet pol ure, da bo blagovoljil narediti SVOJE delo. In otrokovo delo je narediti tisto, kar je v šoli treba, zato da znaš. Znaš zase, za celo življenje, ali pa ne znaš, spet zase, za celo življenje. Tvoja odločitev. In otrokom ne moreš s "trahtarjem" v glavo vlivat reči, morajo tudi sami migat. Zadnja stvar pri otroku brez učnih težav je pa to, da sediš z njim. To ni smisel šole.

Drugačna bi bila stvar, če bi otrok imel učne ali vedenjske težave. S takim, ki ne razume, ne moreš drugače, kot da mu reči razložiš, da jih razume, vzame za svoje. S takim, ki ima vedenjske težave, delaš spet drugače, ampak nikakor ne sediš zraven in mu podpiraš lenobo.

Tako da, vidiš, pri meni bi bilo isto, če bi jo k nam prepisala, obstaja možnost, da bi isto napisala. Najbrž pa ti niso dovolj razložili, kaj je s tvojim otrokom. Tako se meni zdi. Včasih otrok počasi osvaja določene črke, počasi jih povezuje ali bere, še težje razumeva prebrano. Z zapisom je enako. Nekateri imajo težave pri prepisu, vendar takih v drugem razredu ni veliko. Če ji to dela težave, je logično, da učiteljico skrbi, kako bo pri prepoznavanju črk, branju in samostojnem zapisovanju, kar je mnogo težje, kot sam prepis. Če nekomu dela težave prepis, tudi takoj pomisliš (kot učitelj) na specifične težave pri pisanju in si želiš otroku pomagat, če teh znakov opaziš več. Večini staršev v 2. razredu ni treba doma delati popolnoma nič drugega, kot z otrokom brati. Če moraš ti delati z njo doma še kaj drugega, potem ne vem, če morda nimajo učiteljice prav, da morda otrok res potrebuje pomoč. In samo zaradi počasnosti noben otrok ne potrebuje pomoči. To je samo znak, ki ga kot zunanjega vidiš ti najbolj očitno. Zakaj pa dela počasi? A je tako zelo analitične sorte, da mora vse naredit zelo natančno in je zato tako lepo narejeno? To bi bil čisto ok razlog, nič zaskbljujoč. Če pa dela počasi zato, ker ne more priklicat določene črke v spomin, kako zgleda, ali pa zato, ker se ne more spomnit, kako se določena črka sliši, potem pa je tukaj majhen problem. Seveda je to v tem trenutku še čisto sprejemljivo, ker najbrž ta hip še sploh vseh tiskank niso vzeli, ampak če pa se ne more spomnit številk, je pa to že drugače, saj so jih že lani spoznali. Jaz nimam pojma, kaj je s tvojim otrokom, hočem ti le povedat, da če učiteljica, ki je že lani učila tvojega otroka in ga pozna, pravi, da ima otrok težave, ne govori tega kar tako malo, v tri dni, ker ji je dolgčas. Vendar se moraš ti malo bolj pozanimat, kaj je z otrokom. Zelo natančno vprašaj in si magari zapiši, da boš še doma prebrala in dobro razumela. Le tako lahko otroku točno tako pomagaš, da bo ok. Takrat si ne delaš utvar, da je le malo počasen. Počasen je z razlogom. Pa žal mi je, če sem bila preveč direktna, ampak včasih pomaga.




Gina -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (13.2.2006 20:34:33)

Jaz še vedno ne razumem, mala maja. Ti praviš, da je len, da kar ok bere, ampak da je jok in stok, preden bi kaj prebral. Pa da dela vsak dan 3 ure še popoldne, a sem prav razumela, pa da mat. zna. A veš zakaj sem ti tista vprašanja zastavila, ker najpogosteje rečejo otrokom, ki so dislektični, da so leni, v bistvu pa imajo problem. Izgleda pa tako, da pogosto zamenjujejo črke, dolgo jih tudi obračajo okrog, ful ne marajo brat, kratke sestavke super preberejo, daljše pa ne morejo, ker jim začnejo črke plesat pred očmi. Pogosto imajo kratko in razpršeno koncentracijo, razen za tisto, kar jih zanima, tam lahko sedijo ure in ure, pa je ok. Opazijo milion reči, tudi lotijo se jih, končat pa ne morejo. Pogosto imajo čisto razmetano mizo in se ne znajo organizirat. Pozabljajo stvari doma, kar bi morali nesti v šolo. Včasih pišejo 5, včasih pa negativno. Začetek testa je vedno pravilen, bolj ko greš proti koncu in bolj kot je natrpan test, slabše jim gre. Včasih oddajo napol prazen list ali kar pozabijo rešit kakšno nalogo vmes. Če je test kratek, ga vedno pišejo super. V bistvu so navadno nadpovprečno inteligentni, mogoče jim včasih samo na enem področju gre malo slabše, vendar rezultati ne kažejo tega. A je kaj temu opisu podoben?

Če pa gre res samo za "hiperaktivnost", potem pa je stvar nekoliko drugačna. Z otroki, ki imajo razpršeno koncentracijo se ne sme delat 3 ure skupaj in še manj jim je treba reči, pojdi se učit in jih tam pustit 3 ure. Z njimi se dela tako, da jim daš samo eno majhno stvar za predelat in ti jo prinesejo pokazat čez 5-10 minut - ampak takrat res tisto reč naredijo. In tako naprej. Vmes so dolge pavze. Spet sem zašla, ker ne vem, za kaj gre, kaj tvoje dete potrebuje.




sara2 -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (19.2.2006 15:03:34)

Pozdrav!
Gina, mislim, da si narobe razumela, ker se jaz ne otepam pomoči, ki bi jo potrebovala moja hčerka. Motilo me je edino to, da vzgojiteljica in učiteljica nista bili enotni (ena je trdila eno, druga pa drugo). Sedaj pa je tako ali tako že vseeno, ker smo hvalabogu končno ugotovili, da pikica ni ne nevzgojena in ne lena, ampak, da ima disleksijo, na katero pa sem sumila že prej in to učiteljici tudi povedala. Sedaj imava pa po 6 mesecih končno izvid v roki in nama je lažje, ker veva za kaj gre. Žal pa je odnos v šoli še vedno takšen kot je bil in s hčerko sama delam po tem programu, ker šolska  specialna pedagoginja žal nima časa. Pač hodiva v center po nasvete, doma pa delava in tako smo vsi zadovoljni, Še najbolj pa je zavodovljna hčerka.
Lp




Gina -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (19.2.2006 18:24:59)

Sara2, če gre za disleksijo, potem je stvar popolnoma drugačna. Ampak ti nisi na začetku govorila o disleksiji, ampak o nekoliko drugačni situaciji. Žal mi je, da tega učitelji ne razumejo in srčno upam, da jo bodo sčasoma dojeli. Pri nas gre to zelo počasi, pa so hodili že strokovnjaki predavat na šolo, pa še učitelji ne morejo dojet, da nekdo ne zmore prebrat nečesa, niti če vadi in vadi in vadi, in da vaja nič ne pomaga, ker črke še vedno plešejo pred očmi in jih možgani ne dojemajo kot celoto (besedo), ampak kot posamezne črke. Resnično upam, da bodo učitelji to počasi dojeli in da bodo res upošteveli navodila in priporočila iz odločbe. Moram ti pa povedati, da so v praksi še vedno hudi boji staršev za priznanje pravic otrokom, ki imajo take težave. In hudo mi je, ker se to dogaja. Želim ti čim manj napornih ur v šoli skozi vsa leta šolanja.




mala maja -> RE: pomoč-otork s posebnimi potrebanmi (20.2.2006 18:48:06)

ja Gina to so nam razložil, da je hiperaktiven in da je treba z njim pač potpet in ga razumet da ne more. Ne delat z njim po 3 ure na enkrat ampak prvo 10 min pa 15 min premora in tako stopnjevat na 1 uro pa pol ure premora pa spet 1 uro kolikor pač rabi da naredi šolske obveznosti.

je pa res da kakšen dan nimajo tolk naloge in je gotov v eni uri pol pa še ene 20 min za branje, včasih pa rabi tud 3 ure da vse naredi.
Je pa tud to da naš ne zdrži pri miru celo uro in se kar prehaja po učilnici(gre šilt barvice, pa žejen je......) pa vse ostalo ga zanima še zraven.

SARA2 evo men tud to teži da so pisal test za mat 4 liste. Ostali so ga bisal 15 min naš pa celo uro. pisal je pa z eno samo napako in sicer je pr večkratnikih števila 7 pozabil obkrožit 21. vse je rešil tud tekstovne naloge. Pol sem pa soseda vprašala k sta sošolca je pa rekel da so vsi oddali na koncu ure.

ne vem tud nam je psihologinja rekla da je z njim vse ok in da je nekej narobe s to šolo ker jih k za stavo pošiljajo k njim [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]





Stran: [1]