|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Težave pri dojenju
9.3.2014 10:24:41   
Mojca.Štr
Drage mamice!

Prosim Vas za pomoč, in sicer, da odgovorite na spodnji anketni vprašalnik o vaših izkušnjah in težavah pri dojenju.
Podatki mi bodo v veliko pomoč pri pisanju diplomske naloge. Anketni vprašalnik je anonimen!

Za pomoč se Vam že vnaprej lepo zahvaljujem!

Povezava do ankete: http://www.mojaanketa.si/anketa/442244527/
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 10:49:17   
Masha_M
Zakaj pa ni možno odgovoriti, da si se za pomoč obrnil na več virov? Jaz sem spraševala osebno zdravnico, pediatrinjo, patronažno sestro, LLLI svetovalke in prečesala cel splet, pa mi nihče ni znal pomagati. user posted image

(odgovor članu Mojca.Štr)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 11:21:02   
petea
Ne morem, da ne bi:

draga avtorica ankete, vem, da to ni samo tvoj problem, ampak si samo del vedno slabšega šolskega sistema, ki producira vedno več rezultatov 'na pol' user posted image

glede na to, da je anketa na hitro in brez upoštevanja vseh možnosti 'zmetana skupaj', brez tehtne sheme smiselnih poti, glede na izbirna vprašanja, žal, tvoja diplomska ne bo realen pokazatelj, kakšne in kolikšne so težave pri dojenju in načinov reševanja le-teh



za začetek - bilo bi smiselno, da bi vsaj nekje povprašala, koliko otrok smo (do sedaj) dojile

tega, ali pri odgovoru Ne na vprašanje Ali ste dojile, ponudi vprašanje, zakaj ne ali gre vprašalnik vseeeno svojo pot, pa nisem niti preverjala ...

(odgovor članu Masha_M)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 11:46:30   
Masha_M
Bravo petea! user posted image user posted image user posted image Jaz sem bila raje tiho, ker se mi zdi da itak že pri vseh anketah sitnarim nad na hitro spacanimi izdelki. user posted image

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 11:52:34   
Mojca.Štr
Draga Petea

Glede na vaše nejasnosti tretjega vprašanja: Ali ste dojile in možen odgovor- Da/Ne je možen vsak nadaljni razlog o tem zakaj mati ni dojila izraziti pri vprašanju 7: Kaj je bil razlog da ste prenehali z dojenjem (oziroma če sploh niste začeli pač to tukaj napišete, zakaj ne).

Se vam opravičujem za izgubo vašega časa na to sončno nedeljo in se vam zahvaljujem za vaše mnenje.


(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 12:02:31   
petea
saj ni samo to, se mi ne da analizirati in popravljati vseh vprašanj


podobna neumnost je v nadaljevanju pri vprašanju, kje ste iskali pomoč ali informacije pri dojenju - nisem jih nikjer, pa te možnosti vprašalnik ne tolerira, ker me potem sprašuje, kako sem bila zadovoljna z odgovorom ... user posted image



In kako odgovoriti v primeru, da me partner zelo podpira pri dojenju, a bi tudi brez njegove podpore zmogla dojiti?




V glavnem, vprašalnik, ki sledi nekim predvidenim odgovorom, vse, kar pa je odklonov od tega, pa enostavno realno ne upošteva. In iz tako zastavljenega vprašalnika bo razvidno, da so vse mame imele težave z dojenjem, vse so potrebovale in iskale pomoč ter jo našle samo na enem naslovu.
Vsi, ki v ta vzorec ne pademo, smo ali izbrale nerealne odgovore (ker nekaj je pač treba izbrati) ali pa prekinile z odgovarjanjem -> vprašalnik ne odraža dejanskega stanja, rezultati bodo sami sebi namen, ti boš pa uspešno diplomirala ... user posted image

(odgovor članu Mojca.Štr)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 12:07:12   
petea

IZVIRNO SPOROČILO: Mojca.Štr
Se vam opravičujem za izgubo vašega časa na to sončno nedeljo in se vam zahvaljujem za vaše mnenje.


takšni vprašalniki se pred javno objavo najprej dajo preveriti nekaj ljudem - v tvojem primeru vsaj sorodnicam, ki so že rodile, da vidiš, kje kakšne zadeve niso ustrezno zastavljene


opravičevanje 'za nazaj' ne popravi prvega vtisa



anketa je pač še ena izmed mnogih, ki je bila na RR objavljena za izdelavo diplomskih nalog, in kot večina je tudi ta daleč pod nivojem, ki bi bil ustrezen za to stopnjo izobrazbe user posted image

(odgovor članu Mojca.Štr)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 13:36:31   
kalisi
Jap, tudi jaz sem hotela pomagati pa sem prišla v labirint brez izhoda. Nisem iskala pomoči pri dojenju, potem pa naslednje vprašanje nujno zahteva odgovor, kje sem iskala pomoč user posted image user posted image user posted image . Se povsem strinjam s teboj, petea. Običajno grem odgovarjati na vsako objavljeno anketo - najbrž mi je v krvi ostalo nekaj od predmeta metodologija družboslovnega raziskovanja. Ne vem, če sem kakšno že dokončala, ker se vedno zaplezam.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 14:26:57   
LuLu
Ali ste zadovljni z anketo?
- Da
- Ne

Kaj vam je bilo najbolj všeč?
- Izbira odgovorov
- Tema ankete
- Anketa v celoti

Hvala za sodelovanje.

(odgovor članu kalisi)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 15:06:57   
petea
LuLu,
kaj pa, če nismo zadovoljni, pa ne moremo napisati, s čim nismo zadovoljni? user posted image

(odgovor članu LuLu)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 16:10:15   
lily32

IZVIRNO SPOROČILO: petea
za začetek - bilo bi smiselno, da bi vsaj nekje povprašala, koliko otrok smo (do sedaj) dojile



Ne, ni potrebno, ker je bilo na začetku ankete napisano, da je namenjen prvorodkam.

Se pa strinjam glede ostalih pripomb, glede sestavljanja vprašanj in možnosti odgovorov, ki jih nudijo.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 17:44:49   
LuLu

IZVIRNO SPOROČILO: petea

LuLu,
kaj pa, če nismo zadovoljni, pa ne moremo napisati, s čim nismo zadovoljni? user posted image


kar nehaj... moja je profesionalno napisana anketa, tik pred diplomo pripravljena...
ti ne razmišljaš pravilno.. prilagodi se anketirancu

user posted image

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 18:12:59   
Penny
Na vprašanja odgovarjate tako, da obkrožite črko pred odgovorom,


Zdaj imam pa monitor počečkan user posted image .



user posted image user posted image user posted image

(odgovor članu LuLu)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 18:13:43   
petea

IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

tik pred diplomo pripravljena...



očitno ni edina ... user posted image

(odgovor članu LuLu)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 18:19:13   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: Penny

Na vprašanja odgovarjate tako, da obkrožite črko pred odgovorom,


Zdaj imam pa monitor počečkan user posted image .

user posted image user posted image user posted image



user posted image user posted image user posted image



Mimogrede - kje si pa našla črke pred odgovorom?

(odgovor članu Penny)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 18:39:08   
witch
Tudi jaz imam eno pripombo. Pri vprašanju kako dolge ste dojile pogrešam možnost - še vedno dojim. Sama imam 2 meseca starega toroka in ga še vedno dojim. Kaj pa jaz vem koliko časa ga bom še dojila.

_____________________________

V življenju nikoli ničesar ne zamudiš, ker k tebi pride samo tisto, kar ti je namenjeno!

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 18:59:09   
Penny
Witch, enako. Jaz sem označila starost, do katere predvidevam, da bom dojila user posted image .

(odgovor članu witch)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 19:43:10   
Stanislava_
Nelogična anketa. Tik pred diplomo user posted image . Vsaj poskusi rešiti anketo, preden oddaš neumnosti.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu Mojca.Štr)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 20:17:51   
liliana
Matr ste na RR sami eksperti v sestavljanju anketuser posted image ......vsako anketo ene in iste splujete do konca.....upam, da slučajno, katera ne sodeluje pri sestavi tistih anket, ki nas bombardirajo telefonsko skoraj vsak dan s strani raznih priznanih agencij.......ker je marsikatera anketa na RR skoraj bolje sestavljena kot tiste od priznanih agencij........

Avtorici teme oz. ankete pa......če se spraviš iti delat anketo o dojenju se moraš zelo temeljito pripraviti in izbrati odgovore, ki ne dopuščajo nobenega dvoma, ampak res nobenega......ker dojenje je tako občutljiva zadeva, da če se katera mati dojilja ne prepozna v odgovoru, si oplela za vekom veke, vsaj na RR......user posted image

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 20:23:58   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Nelogična anketa. Tik pred diplomo user posted image . Vsaj poskusi rešiti anketo, preden oddaš neumnosti.


Najbolj logične so meni tiste ankete, ko se ti predstavijo tako, da delajo anketo o poslušanosti radijskih medijev in da bo anketa trajala LE 2 minuti......in potem po 5 minutah rečeš, da sta pa ti 2 minuti izredno dolgi in ti izvajalka ankete reče "saj pa bi lahko kadarkoli rekli, da želite končati".....še pred tem te pa pri anketi o poslušanosti radijskih medijev zadnji 2 minuti sprašuje o tem, kje najraje kupuješ žemlje, kje meso in kje mleko in da naj na lestvici od 1 do 10 oceniš kvaliteto dela Mercatorjeve delavke na blagajni......in da naj na lestvici od 1 do 10 oceniš kvaliteto paprike v Šparu.......ful logične ankete.....

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 20:27:14   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Nelogična anketa. Tik pred diplomo user posted image . Vsaj poskusi rešiti anketo, preden oddaš neumnosti.


Najbolj logične so meni tiste ankete, ko se ti predstavijo tako, da delajo anketo o poslušanosti radijskih medijev in da bo anketa trajala LE 2 minuti......in potem po 5 minutah rečeš,


Ta je nelogična, razen če je njen namen, da lažeš.

Ostale pa - če so rekli, da traja dve minuti, sem gledala na uro, in po dveh minutah rekla hvala. Čist simpl.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 20:37:49   
liliana
Meni se niti ni zdela tako zeeeeeeeeeloooooooooooo nelogična......nelogična je itak skoraj vsaka anketa......ker v vsaki anketi najdeš vprašanje ali nekaj vprašanj, kamor sebe ne moreš točno pozicionirati.........

Samo jaz sem dojila okrog meseca dni in se za pomoč nisem obračala na vse možne institucije in stroko in tudi ne vem kako prizadeto nisem jemala in ne jemljem svojih težav pri dojenju, da bi to zdaj dojemala kot vrhunec materinskega neuspeha, ki me je zaznamoval za celo življenje........

< Sporočilo je popravil liliana -- 9.3.2014 20:38:29 >

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 20:47:36   
petea
liliana,
jaz rada rešujem ankete, s telefonskimi (na srečo) nimam veliko izkušenj, tako da jih ne morem komentirati (mislim, da so me do zdaj dva ali trikrat 'ujeli')


ko izmed ponujenih možnosti večkrat v enem vprašalniku ne najdem ustreznega odgovora, pa preneham odgovarjati - včasih samo prekinem z odgovarjanjem, včasih pa še malo 'spiham jezo'

odvisno od mojega razpoloženja in časa ...



opažam pa, da je večina diplomskih anket na RR luknjičastih in nedodelanih;
zame je diplomsko delo prikaz študentovega odnosa do svojega bodočega poklica - če ne zna smiselno sestaviti in kritično preveriti niti enostavnega vprašalnika, se resno sprašujem, kako bo funkcioniral na svojem strokovnem področju ter kako se bo loteval reševanja problemov v praksi




(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 22:22:55   
*zvezdica zaspanka*
Mojca.Štr glede drugih vprašanj in odgovorov nimam ne mnenja ne popravkov, sem odgovorila vse ... edino pri vprašanju, kje sem dobila pomoč pri težavah, bi bilo fino omogočiti več odgovorov (ženske smo pri reševanju težav precej bolj iznajdljive, kot le en odgovor user posted image ).

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: Težave pri dojenju
9.3.2014 23:31:25   
dota
Dlje kakor do četrtega vprašanja nisem prišla, ker me ni spustilo naprej. Potem sem nekaj odgovarjala kar bv, in obupala, ker ni imelo smisla se nekaj izmišljevat samo za to da pridem na konc.

(odgovor članu *zvezdica zaspanka*)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Pomladna potepanja z dojenčki in malčki
Lepi pomladni dnevi kličejo po dolgih sprehodih z dojenčki in kavico s prijateljico, kajne? Da bodo daljši sprehodi udob...
Kako dojenček "reče" RAD TE IMAM?
Dojenček rad gleda obraze, maminega pa ima najraje, zato ji nenehno namenja nežne poglede. V bistvu vsakokrat ko dojenče...




NOSEČNOST
пеперутка16

Kateri del nosečnosti vam je bil najbolj všeč oz. najlažji?