|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti?
19.9.2013 12:47:25   
zita
Moj otrok je letos nastopil 3.razred. Sicer po njegovem je vse lepo in prav, in dobro da je tako, do sedaj je bil vedno priden učenec, izredno redoljuben, se pa  meni se zdi preskok iz 2 v 3 razred izredno velik. Sicer ne vem, ali je slučajno on »narajmal« tako učiteljico, ampak v 3 tednih šole ima otrok popisane cele strani (narekovanje, prepisovanje iz table) v zvezkih pri vseh predmetih. Če ga rpridemo iskati ob 14.30 uri v šolo, so še vsi otoci v razredu in pišejo naloge, pa jo včasih ne dokonča. To pomeni, da ima šolski rpoces od 8.20 do 14.30, pa še doma, vmes je pa čas za malico in kosilo. . Strinjam se, da je stroga in natančna učiteljica dobra popotnica za vnaprej, ampak kar je preveč je preveč.   No, pogrelo me je pa prejšni teden, ko se je moral naučiti 8 vprašanj iz spoznavanja okolja. Učil se je sam, kasneje sem pa sama pregledala vprašanja in se z jim pogovarjala. Nakar ugotvoim, da niti v učbeniku, niti v zvezku ni odgovorov na vprašanja. Seveda sem bila naprej mnenja: »kako fanj, da učiteljica dovoli razmišljanja, da ne bo samo učenje na pamet«, super, no šoslki sistem le ni tako slab J. Nakar pride otrok iz šole in mi pove, da je seveda z veseljem dvigal roke ko je učiteljica spraševala vprašanja,  ampak karkoli je povedal, je učiteljica rekla, da sicer je tudi to , ampak da ona ni za to vprašanje mislila takega odgovora.  
A se vam tudi zdi preskok iz 2 v 3 razred – velik preskok? Je to običano, da odgovorov na vprašanja ni v predpisanem učbeniku, zvezku. Kako naj potem starši sploh preverimo točnost odgovora? Je to praksa po šolah?

Predvidevam, da me bodo nekateri »napadli« da tako pač je in da je to normalno, da je tako naše šolstvo, ampak vseeno se mi zdi to malo prehudo. Otrok bo šele čez 2 meseca dopolnil 8 let.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 13:15:35   
ronja
Moji še niso tam, v bistvu je komaj prva šla v šolo, ampak ti lahko odgovorim na vprašanje, da se tako očitno zdi tudi precej drugim staršem; nekaj jih je jamralo v parku, ena mama prvošolke pa je na roditeljskem sestanku kar malo ven padla, kaj se to reče, da bojo začeli tako igraje, potem je pa panika v 4. razredu (ona ima očitno izkušnjo, da je prehod iz 3 v 4. razred problem, saj ima starejšega otroka v tem razredu). Vsekakor je bila zelo jezna.

Če pa malo pomislim nazaj, smo tudi mi popisali svašta pri 8ih letih (takrat je bil to sicer 2. razred, ampak bili smo cel dan v šoli in se učili). Ne rečem, da ne bi bilo fajn spremenit sistema na boljše in nekak pričakujem, da bojo dobre stvari obdržali, slabe pa popravili, vendar ne vem, če vse to gre v eni generaciji...

Kar se tiče preverjanja informacij: verjetno je mišljeno, da za OŠ moramo vsi znat (čeprav se strinjam, da ga znamo kje pihnit) - ne vem, nisem razmišljala o tem, samo včasih ni bilo skoraj nič v učbeniku in si vprašal mamo, ker naj bi pač itak vedela odgovore oz. kje jih poiskat... Se pa strinjam, da ni prav, če ne dovolijo, da razmišlja s svojo glavo.
po drugi strani pa on mogoče tega ne doživlja tako kot ti, če mu je šola všeč in gre rad...

Vsekakor pa se strinjam, da je šola preveč faktografska - premalo razumevanja in preveč podatkov. Če ne razumeš, ti podatki bolj malo koristijo... Nekaj jih seveda moraš vedet, da se vsaj malo znaš orientirat brez gadgetov, vendar je vseeno bolj pomembno razumevanje. Na srečo je v prvem razredu še bolj prijazno ali pa ima naša mala tako fajn učiteljico:)

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu zita)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 16:28:00   
hubi
Velik preskok bo iz 3. v 4. razred. Dobiš še en predmet in snov je zahtevnejša.

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 17:22:26   
noranate
Se strinjam s Hubi. Samo tudi 3. je seveda težji od 2. Je pa res, da mi marsikdaj nismo našli v učbeniku odgovora na dano vprašanje oz. preverjanje znanja. In smo potem po netu iskali, leksikoni....

(odgovor članu hubi)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 18:23:44   
jakaracman
Tudi naša ima v 3 ogromno naloge.Npr. 2 strani rač. matematika, 2 strani slovenščina, nekaj za narista in naučit pesmico. user posted image
Vsi otroci ob 15 15-15.30 še vedno delajo v podaljšanem naloge. Neprimerno več kot v drugem.

(odgovor članu noranate)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 19:21:04   
Tippi
Hja.

Dejstvo je, da so otroci pač obremenjeni. vedno bili in vedno bodo. Nič posebnega bi rekla takole površno. Torej ni nobene razlike v preskoku iz 2. v 3. razred, ali pa iz 6. v 7.

Napak v šolstvu je sicer veliko, ampak če že, ne bi izpostavljala zahtevnosti, ki smo jo dali skozi vsi, ampak bi mogoče izpostavila neumnost da ni ocen v prvih razredih, neumnost, da ni več uspeha konec šolskega leta in neumnost, da je devet razredov oz. da gredo otroci toliko prej v šolo, čisto po nepotrebnem.

Jaz se včasih prav čudim staršem, ki na veliko razglabljajo kako je težko, pa kakšne ultra težke naloge, pa bla bla bla. Ja, je težko. Bilo in bo. Šola je pač odgovornost, šola ni vrtec.

In ja, če otrok nima nekih posebnih težav, težka koncentracija, hiperaktivnost, učne težave, navezovanje stikov z vrstniki, ipd. kar vpliva na učenje, ga jaz ne bi pumpala še s tem, kako je ful težko. Tako pač je, in učit se je treba. ni druge. od prvega dne dalje. najprej učit pridobit delovne navade, potem pa še snov za snovjo.

In če že govorimo o preskoku v zahtevnosti, mi lahko verjameš, meni in mamam, ki imamo otroke že iz OŠ, da je največji preskok prav iz OŠ v srednjo.

Ne počuti se napadeno, ampak včasih pač ne znam odgovorit drugače, ko poslušam in berem kakšne mamice, ki so čist zgrožene, kako je v šoli težko in kako težke naloge imajo. ah ja...

govorila sem user posted image

(odgovor članu jakaracman)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 19:25:40   
Tippi
aja še glede navodil.
Iz lastnih izkušenj (te vedno rada uporabim user posted image ). otroci si včasih slabo zapomnijo navodila. predvsem v nižjih razredih. jaz sem tolikokrat nasedla, kako mora kaj naredit, ko mi je zatrjevala, da mora bit tako, in nič drugače, čeprav se meni po moji odrasli logiki to ni zdelo pravilno, no, na koncu je itak sama naredila. narobe. kakopak user posted image

no, včasih pa je tudi šum v komunikaciji med šolarjem in učiteljico. tako da ne se takoj razburjat. velja vedno preveriti zadevo kako stoji in šele potem ukrepati.

(odgovor članu Tippi)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
19.9.2013 20:46:33   
abc123
Se popolnoma strinjam s Tippi. Dodala bi še to, da je prav tretji razred namenjen utrjevanju, motoriki in hitrosti pisanja in branja. Kajti s tem se v četrtem razredu res ni časa ukvarjati. In kako to dosežemo... z vajo... ogromno prepisovanja, pisanja, branja... še vedno velja, tako kot je veljalo, ko smo mi obiskovali šolo "vaja dela mojstra" in "brez muje se še čevelj ne obuje".
Pa še to, v podaljšanem bivanju se nalogo dela približno eno uro, ostalo je čas namenjen drugim stvarem in zato šolski proces res traja od 8.20 pa do 14. 30, vendar v ta šolski proces sodi tudi malica, kosilo, igra oz. igra na prostem pred in/ali po kosilu, športna vzgoja, aktivni odmor, igralni odmor ipd.

"Kjer je volja je pot, kjer je ni je izgovor."

(odgovor članu Tippi)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 8:11:02   
respect
Se mi ne zdi nič prehudo.
In sem zelo zadovoljna.Čeprav pri nas vsi jamrajo da je naša šola med najtežjimi,pa se ne strinjam z njimi.

(odgovor članu zita)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 10:17:50   
tehnofil
IZVIRNO SPOROČILO: zita
... v razredu in pišejo naloge, pa jo včasih ne dokonča.

Tudi naš dela naloge kar veliko časa. Zadnjič je delal 1,5 ure v popldanskem varstu pa še 1,5 ure doma pa še 20 minut branja. Pa se mi je zdelo res čudno da je v ponedeljek toliko naloge. No potem pa ugotovimo, da je moral narediti še tisto, ki jo je pozabil za čez vikend.

Drugače pa je naloge kar veliko, pogosto po popoldanskem varstvu reče da ima vse narejeno npr. včeraj da je nalogo vso naredil in je že bral pri sestrični, in potem zvečer pogledava zvezke in slučajno odprem kjnigo, on pa: "ooo kje si to našel, še tole moram napisati do konca." in je moral napisati še 15 povedi user posted image zvečer.


IZVIRNO SPOROČILO: abc123
... je prav tretji razred namenjen utrjevanju, motoriki in hitrosti pisanja in branja. Kajti s tem se v četrtem razredu res ni časa ukvarjati.

Hvala za tole informacijo. Ne vem zaja ne more tega povedati učiteljica na roditeljskem sestanku?

(odgovor članu zita)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 20:17:01   
Gina
Komplet učni načrti niso primerni starostni stopnji otrok. Učne snovi je preveč, da bi jo imeli čas utrditi, otrok je v razredih preveč, da bi se utegnili vmes z vsakim posebej ukvarjati še posebej, otroci so premladi, da bi lahko ure in ure sledili skupinskim navodilom ali dejavnostim, še manj individualno sami vse počeli, učna snov je tudi v preveliki meri neprimerna starostni stopnji otrok. Tako je moje mišljenje, po 20 letih prakse v šoli. Današnji otroci morajo znati več, kot so morali njihovi starši 20 let nazaj, s tem da se isto snov oz. težjo snov učijo eno leto bolj zgodaj (kar predstavlja 1/5 njihovega celega življenja in izkušenj), znati morajo torej neprimerno več pri mlajših letih, kot morali znati njihovi starši (beri mi, vi - zato ne primerjajte 8-letke z 9-letko). To je zgolj golo dejstvo. Če primerjamo najbolj uspešno evropsko državo - Finsko, imajo starejši otroci manj snovi (gredo kasneje v šolo in imajo manj ur vsakega predmeta, manj količinsko snovi in več utrjujejo), a na koncu več znajo kot naši. Normalno je to. Če je bilo vprašanje, ali je šola zgrešila v uvedbi 9-letke, je moje osebno mnenje da je zgrešila na celi črti. Kje pa kakšen otrok to začne resno občutit, je pa vprašanje posameznika.

(odgovor članu tehnofil)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 20:39:27   
jakaracman
Ginauser posted image hvala, vse kar si mislim si tako lepo povzela.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 21:55:10   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Gina
Če je bilo vprašanje, ali je šola zgrešila v uvedbi 9-letke, je moje osebno mnenje da je zgrešila na celi črti.


podpis.

naša začenja tukaj s sedmimi leti in sem zadovoljna, da nima slovenskega šol. sis. - sorry, sam zdaj mi čedalje bolj jasno postaja, da je to dobro zanjo. moj mož sicer jamra da je škoda da nimamo finskega šolstva user posted image , samo vseeno se mi zdi boljše to kar mamo na voljo atm, kot ta zadnja novotarija v sloveniji. sploh za nas osebno (trojezična pupa in da bi imela še tak nabasan in nekvaliteten curiculum; ne hvala).

_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
20.9.2013 23:01:52   
minabo
naš je sicer šel iz 1. v 2. razred, pa se mi zdi tudi ogromen preskok. Vidim, da so jih lani dobesedno ''ujčkali'', letos pa morajo kar vse sami. Otroci so kar malo v šoku in se ne znajdejo najbolje. Vem, da se bodo morali, a bi jih lahko potem že lani vsaj zadnji mesec začeli malo navajati na samostojnost.
Nalogo imajo zdaj vsak dan, običajno matematiko in slovenščino, naučiti se morajo pesmico. In seveda obvezno branje vsak dan.
Predvsem me pa moti, da so se v 1. razredu malo učili pisati, zdaj pa prepisujejo cele stavke, ker se mudi. Kmalu bodo vzeli že male tiskane črke.

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 4:29:50   
asyka
Mogoce je res tezko, pa veliko. Ampak snov pa zagotovo ni nic tezja in obsirnejsa kot je bila leta 1996 ko sem jaz zacela z nasim solskim sistemom. seveda je tu in tam prislo do sprememb, ampak otrokom delate medvedjo oslugo ce jim dopovedujete da pa saj imajo tezko in veliko pa da je prenaporno. Saj vem da sedaj se niste z glavo pri srednji soli ampak vseeno, vete koliko otrok pride popolnoma funkcionalno nepismenih na srednje sole? Na gimnaziji, kamor gredo kao najboljsi ucenci sem imela kup sosolcev, ki niso znali narediti niti referata. Potem pa so povedali da jim ga je mamica delala v osnovni, ker je bilo prevec stvari za delat. Pustite otrokom da v nasem solskem sistemu razvijejo samostojnost in mu samo stojze ob strani s spodbudo ko pricne obupovati in nasveti kako se uciti. Bo imel od tega vec kot to da bo poslusal da je prevec snovo in da naa solski sistem ne funkcionira (ok saj res ne), konec koncev smo sli popolnoma vsi preko njega in zakaj bi bil nas otrok leta2013 kaj manj sposoben od nas ki smo osnovne sole dali skozi pred 10 leti.

Kot absolutno napako pa jemljem kar je avtorica navedla v uvodnem postu. Ne dejstvo da so otroci morali sami poiskati odgovore na vprasanja, ki niso v ucbeniku (to celo zelo podpiram, ker se s ten ucijo samostojnosti in kje pridobivati ustrezne informacije. Ampak dejstvo da uciteljica ni dopuscala razlicnih odgovorov, ki so jih otroci podali. S tem jim je kljub pravilnosti njihovega dela pokazala, da to ni vredno truda ker obstaja velika verjetnost da bodo kljub pravilnemu odgovoru njihovi odgovori napacni. In s tem se otroku zbija samozavest za nadalnje "raziskovanje". Slednje bi sama verjetno omenila na roditeljskem sestanku. Konec koncev 1 vprasanje ima lahko vsaj 2 povsem razlicna odgovora a oba pravilna. In ce tisti res pravilenni nikjer eksplecitno naveden potem se kot pravilna morata opustvetai oba. Presvsem pri testih je pogosto bil ta problem, da se ni dobesedno tako kot v zvezku napisalo pa je bilo ze kar narobe.



_____________________________

The secret of life is hidden in DNA.


(odgovor članu minabo)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 17:48:35   
Gina

IZVIRNO SPOROČILO: asyka

Mogoce je res tezko, pa veliko. Ampak snov pa zagotovo ni nic tezja in obsirnejsa kot je bila leta 1996 ko sem jaz zacela z nasim solskim sistemom. seveda je tu in tam prislo do sprememb, ampak otrokom delate medvedjo oslugo ce jim dopovedujete da pa saj imajo tezko in veliko pa da je prenaporno.



To ni res. Niti malo ni res. Leta 96 je večina OŠ pri nas imela še vedno 8-letko oz. je ravno prehajala na sistem 9-letne OŠ. In učni načrt takrat in zdaj sta hudo zelo močno različna. Če kdo ne verjame, naj vzame v roko UN od takrat in od zdaj, pa bo videl gromozansko razliko. Več se zahteva v 1. razredu 9-letke, kot se je zahtevalo v 1. 8-letke, pa so bili eno leto starejši. Niso zreli za vse te reči, enostavno niso. Človek ima ves čas občutek, da jih posiljuje z nečim, kar težko sprejemajo, e težje dojemajo in najtežje ponotranjijo. V bistvu tega skoraj nihče ne naredi, ker enostavno ne more dojet nekih reči. Organizem ni zrel ne fizično ne psihično in še manj socialno. Morda bi lahko, če bi imeli 5 otrok v razredu, pa polno pripomočkov. Tako pa imamo opravka z otrokom, ki ni sposoben sledit skupinskim navodilom več kot 10 minut, ajd največ 15 in potem je za tisti dan konec z njegovim sledenjem skupinskim navodilom. Kako pa naj učitelj hodi od enega do drugega otroka, pa mu vsako reč posebej pove, če jih ima 28 oz. celo po 30 na nekaterih šolah, no to pa naj mi pove, kdor ve in je tega sposoben vsak dan vse ure, medtem ko ima v razredu še kakih pet otrok, ki absolutno še niso zreli za večino snovi, ne razumejo, ne gre še. Premladi so. Naslednje leto bi šlo normalno, pri petih in pol ali šestih letih pa še ne. NO, potem se trudiš in letiš čez načrt kot maratonec, povezan s tekačem na kratke proge, da boš ja vse predelal, potem ti pa rečejo, zakaj nisi predelal česa več, še kaj, česar ni v učnem načrtu, da v 2. razredu otrok ne bo tako bogi. V 2. razredu je ravno tako prenabutan učni načrt kot v prvem in enako je v tretjem. Komaj najdeš čas za odmor, da ne potegneš še v njega kaj. Ne vem kako si to kdo predstavlja, da smo učitelji odgovorni za to, kaj piše tam. Učni načrt je dokument, ki ga je sprejela republika Slovenija. V bistvu je zrasel gor na politični ravni in je uradni dokument. Jaz si ne morem zmišljevat, kaj bom učila in česa ne. Veliko je. Ogromno tega. Preveč za toliko stare. Ampak ajd, ker obstajajo tudi ambiciozni starši, je nekaterim celo všeč. Fino, bom rekla, vsaj kdo zadovoljen. Jaz nisem. Za povprečnega otroka je prezahtevno. Težko je gledat tiste utrujene učke, ki te milo gledajo, ko vidiš da ne morejo več, pa četudi se prelomiš na pol s tisoč igricami in zabavami in domislicami, da jih boš ja motiviral. In težko je gledat fizično utrujena mala telesca, ki ležijo na klopi, na blazini, ker enostavno težko sledijo tudi fizično temu tempu. Ni primerno starostni stopnji.


Bom še enkrat povedala: Finci imajo namanj ur pouka na teden, imajo najmanj natrpan učni načrt, gredo v šolo s 7. leti in na koncu osnovnega izobraževanja znajo največ. A ne pove to veliko o celi stvari?! Z našim šolskim sistemom je nekaj hudo narobe. S celotnim šolskim sistemom po Evropi. Kapitalistično je usmerjen v : več, več , več, več..... nekje se ustavi, ko ne moreš potem naredit nič, niti osnovnega v redu. Ker hočeš preveč prekmalu. Za vse je čas. Vzeti bi si ga morali. Pa ne smemo. Dokumenti pišejo drugače.

(odgovor članu asyka)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 18:20:41   
aknela123
o, gina :)

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 18:28:56   
mateyka
http://www.youtube.com/watch?v=0__9s3A2pcA

_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 20:05:16   
kajalin*
Hja sej vendar hodijo v šolouser posted image , ena je napisala, da so jih v 1.r preveč ujčkali, se popolnoma strinjam. Naša je letos 3.r. in ja, res imajo več naloge in snovi, ampak naša naredi do 13.20 vse lepo v šoli, kljub interesnim dejavnostim, mogoče ji kaj za pobarvat še ostane in dokonča doma. Naši je bilo do letos prav dc v šoli, tako da je tole prav fajnuser posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
21.9.2013 20:31:49   
jakaracman

IZVIRNO SPOROČILO: kajalin*

Hja sej vendar hodijo v šolouser posted image , ena je napisala, da so jih v 1.r preveč ujčkali, se popolnoma strinjam. Naša je letos 3.r. in ja, res imajo več naloge in snovi, ampak naša naredi do 13.20 vse lepo v šoli, kljub interesnim dejavnostim, mogoče ji kaj za pobarvat še ostane in dokonča doma. Naši je bilo do letos prav dc v šoli, tako da je tole prav fajnuser posted image

Očitno so šole več kot različne. Naša ima do 13.oo pouk 3 dni v tednu, do 14 00 so na kosilu in nato naloga. Ob 15.30 jo pridem iskat in ima v večini vse narejeno večina jih še dela naloge.Potem je dom na vrsti vaje za hitro računanje, branje kar tudi dnevno podpisujemo in branje knjig za bralno zančko.Učenje pesmi ta teden 2 . Torej dela je veliko in seveda kot je ena prej omenila jo nič ne pomilujem in ji govorim koliko ima dela. Jaz VEM da je veliko dela. Pa še niso štaratli z interesnimi dejavnostmi in zunaj v OPB so bili do petka točno 3x.Naj omeni da ima še izven šole 2x tedensko dejavnost.
Imam pa sodelavce po Sloveniji in vem, da so šole kot noč in dan.

(odgovor članu kajalin*)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
22.9.2013 8:55:28   
Tippi
IZVIRNO SPOROČILO: Gina



To ni res. Niti malo ni res. Leta 96 je večina OŠ pri nas imela še vedno 8-letko oz. je ravno prehajala na sistem 9-letne OŠ. .


No, to ni res. prehod iz 8-letke v 9-letko se je zgodil mnogo kasneje. moja hči je rojena 96, pa bi preskok morala narediti iz 5 v 7 razred, vendar ga je zaradi selitve naredila iz 3. v 5. razred, torej se je takrat pisalo leto 2003 in naprej.

To samo tako usput user posted image

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   [Brisano sporočilo]
22.9.2013 9:28:14   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Tippi)
  Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
22.9.2013 20:13:05   
asyka
Ginni sem napisala, da je šolski sistem zgrešen in z 9 letko se tudi jaz ne strinjam. Glede učnega načrta.. Za prvo triado ne vem, sem pa imela v roki matematični učbenik za (8 ali 9 razred, ne vem točno) in v njem dosti snovi, ki smo jo mi jemali ni notri. Sem potem tudi preverila pri eni gospe, ki je specialna pedagoginja na osnovni šoli in mi je sama potrdila, da se je dosti snovi brisalo iz učnega načrta, ker je bila pretežka. Pri matematiki je npr to logaritemska funkcija.

Ta ista gospa mi je tudi povedala, da so otroci zaradi staršev učno podhranjeni, ker jih preveč podpirajo in jih ne spodbujajo k samostojnosti. Ter da premalo stojijo za učitelji in negativno vplivajo na otroke z glasnimi debatami pred njimi kako so bogi, ker imajo toliko naloge. Potem mi je dala ra prebrat raziskavo, ki jo je delala med otroci v prvih treh razredih in v zadnjih treh. Delala jo je v razmaku 10 let. Zanimal pa jo je besedni zaklad otrok. Otrokom je dala eno črko na katero so morali napisat čim več besed (ni bil pomemben sklon, spol, število, glagol, samostalnik, predlog... uglavnem katere koli besede) v 1 minuti. Razlika med številom besed danes in pred 10 leti je bila več kot 50% v korist številu pred 10imi leti. Jaz mislim, da ni razlog v tem, da so otroci manj sposobni, kot so bili tisti pred 10 leti, ampak predvsem v tem, da je bilo takrat samoumevno, da so še predno so prišli v 1 razred (torej v bivši mali šoli, ki je današnji prvi razred) brali že vsi po spisku, več kot polovica je poznala že velike tiskanice...

Je pa kot sem že rekla defintivno naš šolski sistem na marsikateri točki zgrešen in vbistvo ni toliko, da finski otroci znajo več kot naši, ampak tiste stvari obvladajo, ker imajo več časa da snov utrjujejo in jo lahko jemljejo počasneje. Kar se zagotovo izkaže kot prednost. Saj pa sami vemo, če smo se eno stvar napiflali 3 dni pred izpitom, da pl ure po izpitu nismo imeli blage o blagi, če pa smo se za izpit učili 3 mesece pa smo to znanje dejansko obdržali v glavi. In enako je tu. Obširen učni načrt - hitrejše jemanje - manj časa za ponavljanje in utrjevanje - hitrejše pozabljanje in manjši učni načrt - več utrjevanja - dlje časa ostane v glavi. Jaz še danes znam določene snovi, ki so se ponovile v osnovni in srednji šoli, med tem ko mi je neka zgodovina spuhtela iz glave v isti sekundi ko sem stopila iz srednje šolskih klopi.

So si pa osnovne šole res močno različne, se mi zdi da se razlikujejo že od učitelja do učitelja na isti osnovni. In je nemogoče primerjat osnovne šole med sabo. Pa tudi otroci so različno sposobni in imajo različno količino koncentracije. Jaz sem za neko nalogo porabila 2x več časa, kot sošolka. Enostavno ker v prvi triadi nisem spravila skupaj več kot po 15minut dejanske koncentracije, in sem vmes počela druge stvari, med tem ko je sošolka bila sposobna takšne koncentracije in je naredila nalogo v 30minutah. Baje se to da z leti priučit, no jaz se nisem... sem se samo naučila kako shajati s tem :)

Pa veliko uspeha vašim škratom pri soočanju s šolskimi težavami. Počakajte na srednjo ko pridejo hudobne učiteljice, ki si vašega otroka vzamejo na piko in lahko dela salte(pa vi tudi) pa več kot za dve (če bo imel srečo) ne bo znal. Žal, občuteno na lastni koži...

_____________________________

The secret of life is hidden in DNA.


(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
22.9.2013 20:23:29   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: asyka
Je pa kot sem že rekla defintivno naš šolski sistem na marsikateri točki zgrešen in vbistvo ni toliko, da finski otroci znajo več kot naši, ampak tiste stvari obvladajo, ker imajo več časa da snov utrjujejo in jo lahko jemljejo počasneje. Kar se zagotovo izkaže kot prednost.


se strinjam. lep dokaz, da ima kvaliteta prednost pred kvantiteto.

_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu asyka)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevn...
23.9.2013 7:44:45   
Tippi
Ne Ankica, prehajati so začeli leta 2003 (ok, lahko da sem zgrešila za kakšno leto gor dol). se pa strinjam, da so bile VSE šole osemletke, leta 1996 user posted image

Pa veliko uspeha vašim škratom pri soočanju s šolskimi težavami. Počakajte na srednjo ko pridejo hudobne učiteljice, ki si vašega otroka vzamejo na piko in lahko dela salte(pa vi tudi) pa več kot za dve (če bo imel srečo) ne bo znal. Žal, občuteno na lastni koži...

Aha, strinjam! močno me zanima, kaj bodo ti starši, ki zdaj otroke pumpajo kako je težko v drugem in tretjem razredu, ko se lahko z enimi govorilnimi urami učiteljici še prikupiš, na tak ali drugačen način, potem pa lahko dijak in starši pred profesorjem pleše, pa nič ne pomaga. žal, večkrat niti znanje ne!

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
Prehlad, gripa ali angina?
Smrkav nosek, pordele oči, kašelj, kihanje, razbolelo grlo in splošno slabo počutje – vam je znano? Kako prepoznati, ali...




Ime za punčko?
kara555

Ime za punčko

Nika (50%)

Klara (50%)


Število vseh glasov: 238

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!