|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   lažja motnja v duševnem razvoju
9.2.2011 13:19:06   
m.piccolina
Želela bi le nasvet.Ko sem opazovala sina, se mi je zdelo da malce zaostaja z razvojem, zato je že v vrtcu imel individualno obravnavo, res da nisva imela odločbe pp. Želela sem šolanje prestaviti za eno leto pa je šolska svetovalna služba pač vztrajala da je bolje za sina če gre v šolo, nakar so se sedaj pojavili problemi, ker sin nima koncentracije, govor malce peša pa grafomotorika. Zato sem oddala vlogo za usmirjanje, da bi pridobil kakšno uro specialnega pedagoga, vsi pregledi lahko rečem so se dokaj vredu končali za sina le psihologinja pravi da sin ni opravičen do kakršne koli pomoči ker je pri njem vidna lažja motnja v duševnem razvoju, zato ga moram prešolati na šolo s posebnimi potrebami, ker osnovne šole ni primerena zanj. In tu nastane ta problem če lahko tako rečem, nihče ne upošteva tega, da sem želela šolanje prestaviti in da bo morda v tem času le socialno dozrel. Malce prehitro se mi zdi da ga že v prvem razredu prestavim na šolo s posebnimi potrebami! Nevem kaj je prav in kaj ne! Želim le da bi se sin dobro počutil. Res pa je da delava doma kar v šoli ne naredi, tako da dobiva naloge domov.

Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
9.2.2011 15:37:22   
frost
Otrok, ki ima uradno diagnozo LMDR se avtomatsko mora usmeriti v program z nižjim izobrazbenim standardom. To je njegova pravica in tam mu tudi pripadajo vse prilagoditve. Redna osnovna šola pa ni dolžna izvajati prilagoditev, ker otrok z lažjimi motnjami ne spada na redno šolo. Žal, tako je. Je dosti boljša opcija, kot če bi na primer otrok imel mejne motnje v duševnem razvoju - tak otrok pa res izpade iz sistema - po eni strani ni upravičen do programa z nižjim standardom, po drugi strani spet nima pravic do prilagoditev v osnovni šoli.
Največ, kar lahko trenutno storite je, da se v šoli zaenkrat dogovorite za ustrezne prilagoditve, ki jih bi vsak normalen učitelj izvajal tudi brez odločbe. Verjetno to že imate. Hkrati pa čimprej pridobite odločbo, ki bo na podlagi specifike otroka presodila o pravilni usmeritvi.
Otrok z LMDR spada v program z nižjim izobrazbenim standardom, ker gre za program, ki se mu posebej prilagaja, se osredotoča zgolj na specifičnega otroka in se ne meni za povprečje. Je program, v katerem bo tak otrok vselej uspešen, kjer bo delal v skladu s svojimi zmožnostmi in kjer bo dosegel največ kar lahko doseže. Načeloma bi lahko vaš otrok morda res končal prve 3 ali 4 razrede redne osnovne šole, vendar je prepogosto cena za to visoka - vedno bo najslabši v razredu, vedno bo v zaostanku, ne bo mu jasno kaj se dela, snov se nadgrajuje, on pa še ne obvlada osnov, preveč dela doma namesto da bi delo bilo opravljeno v šoli,... Če imate diagnozo, po mojem mnenju nima smisla čakati še eno leto da otrok 'dozori'. Ker v tem letu lahko otrok izgubi vse veselje do učenja, poslabša se samozavest in osnova za uspeh v šoli je podrta.
Šola z nižjim izobrazbenim standardom otroka ne bo prav nič omejevala. Če je sposoben delati po temeljnih standardih, jih bo dosegel tudi tam, brez da bi bilo na udaru njegovo samospoštovanje.


(odgovor članu m.piccolina)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
9.2.2011 16:51:13   
m.piccolina
Najlepša hvala. Res je da bo otroku lažje če bo imel program ki ga bo lažje osvojil!

(odgovor članu frost)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
9.2.2011 18:14:42   
urshak
To, da otrok z lažjimi motnjami MORA obiskovat šolo z nižjimi standardi ne drži, ker imam jaz v šoli že tretje leto učenca z lažjimi motnjami ... Ima odločbo s tremi urami specialnega pedagoga.

(odgovor članu m.piccolina)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
10.2.2011 12:59:38   
frost
Na mnenje komisije se seveda da pritožiti. Ampak po sistemu je avtomatsko določeno, da se otrok z motnjo v duševnem razvoju usmeri v prilagojen ali posebni program. Potem pa je od staršev odvisno, kaj se jim zdi za otroka najbolje.
V kolikor se na odločbo pritožijo, bo komisija seveda poskrbela, da otrok dobi ustrezno pomoč, ne glede na program. Hotela sem samo povdariti da na primer otroku z mejno motnjo ne pripada niti ena ura DSP, obenem pa ostaja nekje vmes - ni ne za redno OŠ, niti za šolo z nižjim standardom.

(odgovor članu urshak)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
10.2.2011 13:05:18   
posh
IZVIRNO SPOROČILO: m.piccolina

Želela sem šolanje prestaviti za eno leto pa je šolska svetovalna služba pač vztrajala da je bolje za sina če gre v šolo,



Mene zanima nekaj drugega. Če bi hotela prestaviti šolo za eno leto (čisto iz razloga, ker jaz tako želim)- imam to pravico ali ne?

(odgovor članu m.piccolina)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
10.2.2011 19:30:58   
frost
Pravico imate to zahtevati, od šole pa je odvisno ali vaši želji ustreže. Je pa dobro podati en pameten razlog - recimo da vam logoped, vzgojitelj, nekdo v razvojni ambulanti ali kdo podoben napiše mnenje, ki ga potem oddate, na primer da otrok še ni razvojno zrel oz. kaj bi pridobil od še enega leta v vrtcu.

(odgovor članu posh)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
10.2.2011 21:36:51   
posh
IZVIRNO SPOROČILO: frost

Pravico imate to zahtevati, od šole pa je odvisno ali vaši želji ustreže. Je pa dobro podati en pameten razlog - recimo da vam logoped, vzgojitelj, nekdo v razvojni ambulanti ali kdo podoben napiše mnenje, ki ga potem oddate, na primer da otrok še ni razvojno zrel oz. kaj bi pridobil od še enega leta v vrtcu.



No, tole je dobro vedeti. Sicer še nismo tako daleč, čez nekaj let pa bo.
Vseeno mi ni prav, da o mojem otroku odločajo drugi. Torej, če sem prav razumela moram imeti nek "pameten" razlog, kajti ta, da bi želela, da otrok ima še eno leto brezbrižnega otroštva (šola je le obveznost), ni dovolj! Neverjetno!!!

(odgovor članu frost)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
22.2.2011 13:39:55   
Anonimen
Moja kolegica ima sina rojenega v decembru in bi moral že v šolo. Pa je potem šla do psihologinje in mislim, da še nekam, pa ne vem točno kam, da je dobila mnenje, da je bolje, če je sin še eno leto v vrtcu in gre naslednje leto v šolo.

Mislim, da kar tako na željo staršev ne vem če prestavijo vstop v šolo, ker ona ni mogla, pa je potem naredila tako, kot sem opisala.

Ona sama je presodila, da je njen otrok še nezrel za šolo, da nima smisla, da ga rinejo prezgodaj, ker ne bo nič narobe, če bo še eno leto v vrtcu, saj ni kazal nobenih znakov interesa za šolo. In potem so prestavili vpis. Je pa tudi psihologinja rekla, da se od otroka, ki gre v šolo pričakuje določena stopnja samostojnosti in zrelosti, ne samo učne sposobnosti. Ker šolo je ipak drugačna od vrtca v smislu skrbi za otroka (npr. v vrtcu gre vedno lahko ena lulat z otrokom, v šoli ponavadi ni tako in se pričakuje, da otrok zna že sam, nekaterim še pogosto uide v hlače, pa jih je treba preobleči ipd.).

Tako mi je ona pripovedovala, svojih izušenj pa nimam. Jaz pričakujem, da bo šla naša kljub temu, da je rojena konec leta v šolo s svojim letnikom.

(odgovor članu posh)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
17.3.2011 14:54:18   
Taddy78
IZVIRNO SPOROČILO: posh

IZVIRNO SPOROČILO: m.piccolina

Želela sem šolanje prestaviti za eno leto pa je šolska svetovalna služba pač vztrajala da je bolje za sina če gre v šolo,



Mene zanima nekaj drugega. Če bi hotela prestaviti šolo za eno leto (čisto iz razloga, ker jaz tako želim)- imam to pravico ali ne?


Moj sin je čisto povprečen otrok, ki bo letos novembra star 6.let. Ob vpisu v šolo (letos februarja) sem povedala, da bomo šolanje prestavli za eno leto. Aprila imamo psihologa, ampak se lahko JAZ odločim, če bo šel, ne glede na njegovo mnenje. Če starš reče NE je NE. Ampak, ker jih ponavadi uspejo pregovorit, šoli pa se tako ali tako gre samo za čim večji vpis, pač marsikatere uspejo pregovorit.
Tako da ja, imaš se pravico odločit.

(odgovor članu posh)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
17.3.2011 15:01:22   
Taddy78
IZVIRNO SPOROČILO: Anonimen

Moja kolegica ima sina rojenega v decembru in bi moral že v šolo. Pa je potem šla do psihologinje in mislim, da še nekam, pa ne vem točno kam, da je dobila mnenje, da je bolje, če je sin še eno leto v vrtcu in gre naslednje leto v šolo.

Mislim, da kar tako na željo staršev ne vem če prestavijo vstop v šolo, ker ona ni mogla, pa je potem naredila tako, kot sem opisala.

Ona sama je presodila, da je njen otrok še nezrel za šolo, da nima smisla, da ga rinejo prezgodaj, ker ne bo nič narobe, če bo še eno leto v vrtcu, saj ni kazal nobenih znakov interesa za šolo. In potem so prestavili vpis. Je pa tudi psihologinja rekla, da se od otroka, ki gre v šolo pričakuje določena stopnja samostojnosti in zrelosti, ne samo učne sposobnosti. Ker šolo je ipak drugačna od vrtca v smislu skrbi za otroka (npr. v vrtcu gre vedno lahko ena lulat z otrokom, v šoli ponavadi ni tako in se pričakuje, da otrok zna že sam, nekaterim še pogosto uide v hlače, pa jih je treba preobleči ipd.).

Tako mi je ona pripovedovala, svojih izušenj pa nimam. Jaz pričakujem, da bo šla naša kljub temu, da je rojena konec leta v šolo s svojim letnikom.

Pri otrocih rojenih novembra in decembra se starši lahko odločijo za vpis ali ne. Oz. vpisati ga moraš, nadaljni postopek je isti, kot sem ga opisala. Sama sem skoraj 100%, da bodo rekli da je zrel za šolo, ampak šteje tudi mnenje staršev, samo odločen moraš biti. Za mnenje sem vprašala marsikaterega starša in vsi, ki so jih vpisali kasneje pravijo, da jim ni žal, vsi, ki pa so jih dali s 5.leti v šolo, pa pravijo da se ful pozna in da morajo nonstop sedeti z njimi za zvezki. Razlika se najbolj se pozna v 4.razredu, ko se začnejo ocene, poravna pa se baje tam v 6, 7razredu.
Bomo videli user posted image

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: lažja motnja v duševnem razvoju
21.3.2011 20:09:57   
frutka_
Dolžnost starša je da vpiše otroka. V primeru, da se starši odločijo za preložitev vpisa, pa se mora zbrati in v šolo oddati dokumentacija o vzrokih preložitve. To je to. Običajno je dovolj že mnenje logopeda. Tudi vrtec lahko poda mnenje v sodelovanju s svetovalno službo.

(odgovor članu Taddy78)
Neposredna povezava do sporočila: 12
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Prehlad, gripa ali angina?
Smrkav nosek, pordele oči, kašelj, kihanje, razbolelo grlo in splošno slabo počutje – vam je znano? Kako prepoznati, ali...
Kako lahko tudi najcenejši avtosedeži reši...
Najboljše razmerje med ceno in kakovostjo pri izbiri avtosedeža. Naj gre za lupinico za dojenčka ali otroški sedež - var...




NOSEČNOST
пеперутка16

Kateri del nosečnosti vam je bil najbolj všeč oz. najlažji?