Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi rad znal brati ? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


caillou -> Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi rad znal brati ? (21.9.2007 12:08:22)

Mi lahko na najbolj logičen in "ajnfoht" način opišete pedagoške prijeme, ker bi naša frča rada brala, pa nekako ne znava potegnit po zlogih besede skupaj. S kakšno vajo in kdaj naj bi to prišlo v glavo otroka ?





Jessy -> RE: Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi rad znal brati ? (21.9.2007 15:42:18)

Obvezno berita po zlogih! Začnita s preprostimi besedami po 2 črki (npr. IN, NI, NA, NE, MI, MA...), nato po 3 (ANA, ATA, TIM, JON, KAJ...)in tako naprej. Ko bo hitro znala povezati po več črk skupaj, pa sestavi nekaj preprostih stavkov (npr: MOJA MAMA JE LEPA.). Knjige pridejo na vrsto kasneje.




Gina -> RE: Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi rad znal brati ? (21.9.2007 22:11:55)

Pri vezanju besed skupaj je najlažje, če ji razložiš, da se n, ne prebere kot n (n+ polglasnik - če štekaš kaj mislim), ampak kot "n" (n brez polglasnika zraven). Če tak glas, brez polglasnika vlečeš z drugim glasom se bo to slišalo ok. Npr. mmmmmmmmmaaaaammmmmaaaa. Če pa rečeš m a m a, s polglasniki vred, se pa tega ne da povezati.


Če tega sistema ne šteka, ali če ne gre, potem morda manjka glasovna analiza. Lahko se gresta take igrice, da ji ti govoriš besede tako, da jih črkuješ ( npr. o k n o), ona mora pa pogruntat, kaj si rekla. Ali npr. dotakni se: n o s u (črkuješ), pa se mora dotaknit nosu. Potem obrneta situacijo.

Sicer pa ti je že ena pred mano napisala. Začne se s kratkimi zlogi. Bere se npr. take besede, kot so: MI, TI, NA, MA... potem pa malo daljše: TIM, MAMA, NIT, ...z omejenim št. glasov, črk (tukaj konkretno n,m,t,i,a)

Koliko let pa ima? Če je še v vrtcu, bo najbrž sama od sebe začela povezovati, če je pa v 1. razredu, pa bodo imeli ogromno glasovne analize v šoli.




Stran: [1]