Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Meggi -> Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 10:40:50)

 Imamo prvošolko, ki se uči seštevanja in odštevanja. Ja, jem orda ena redkih, ki to še ni znala pri 3 letih,.. kolikor sem razbrala iz ostalih debat. Ja nima nekega ogromnega interesa a bomo zmogli.

Slišala sem da imajo druge tehnike učenja. Na eni od šol so najprej vzeli vse številke in bodo zdaj začeli s seštevanjem in odštevanjem. Naši so prišli do 5 in že z minus in plus.

Katera je boljša izbira, da otroci boljk zakapirajo.

Vidim pa da imajo velika nihanja interesa. Ko ima na nuli voljo ne bo znala enostavnega računa. Ja vaja dela mojstra!!!

A je še sploh kdo ki se uči sešstavanje odštevanje v 1. razredu al vsi že vse znajo,.. pa brati romane!





mily -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 10:59:08)

Pri naši v prvem sploh še niso začeli s seštevanjem in odštevanjem [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Vzeli so števila do 10.

Ne vem, verjetno bodo zdej vse na brzino vzeli ali kaj?? Ker na začetku nam je bilo rečeno, da bodo jemali števila do dvajset, seštevali in odštevali pa bodo od 0 do 10 in potem od 10 do 20.




j6 -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 11:05:51)

Pri nas so pa zaenkrat spoznali stevila od 0 do10 in imajo zdaj večje manjše ,tako da otroci čim bolj obvladajo vse okoli teh številk.Mi je učiteljica rekla, da nekateri še nimajo točne predstave koliko je 8,9... in morda ravno zato prihranijo računanje za kasneje. Ne vem pa kaj je bolje.




mily -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 11:38:38)

Ja pri nas imajo tudi večje, manjše in znati morajo gladko šteti naprej in nazaj do 10. Potem jih pa sprašuje tako, da povejo katero število je pred 8 ali za 4... No, v tem stilu. In pri tem ne smejo uporabljati prstov za pomoč.




Anonimen -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 12:08:18)

sploh ne vem, kaj naj recem....tale solski sistem je cisto ponorel...
imam drugosolcka. u prvem razredu je moral osvojit sestevanje in odsevanje do 20!!!
sedaj, v drugem razredu pa so zaceli ze z mnozenjem in DELJENJEM!!!!!!
wtf????
ponoreli svet
hvala bogu, da malemu matematika ne dela tezav, samo marsikateri otrok hodi v solo zato, da se tam kaj naucim ne pa da pokaze kaj ze sam zna....
vcasih sem res tako besna, da je joj!!!




Gina -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 12:14:41)

IZVIRNO SPOROČILO: miska_mccute

sploh ne vem, kaj naj recem....tale solski sistem je cisto ponorel...
imam drugosolcka. u prvem razredu je moral osvojit sestevanje in odsevanje do 20!!!
sedaj, v drugem razredu pa so zaceli ze z mnozenjem in DELJENJEM!!!!!!
wtf????
ponoreli svet


Ja, sedaj nameravajo prestaviti matematiko še pol razreda nižje, se pravi bodo še prej to vse počeli. Je bilo že vse potrjeno, učni načrti, v času Janševe vlade, speljal je to skozi Zver. Ta hip je edina sreča ta, da je Lukšič ustavil tiskanje učbenikov, se pravi naslednje leto še ne bo prenove! Bravo novi minister![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




Gina -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 12:30:11)

IZVIRNO SPOROČILO: Meggi
Slišala sem da imajo druge tehnike učenja. Na eni od šol so najprej vzeli vse številke in bodo zdaj začeli s seštevanjem in odštevanjem. Naši so prišli do 5 in že z minus in plus.

Katera je boljša izbira, da otroci boljk zakapirajo?


Ni res, da vsi otroci vse znajo. Večina otrok v prvem razredu ta hip dela še vse na prste in večina jih pri tem dela napake. Redko redko kdo ima avtomatizirano seštevanje in odštevanje do pet, do 10 pa še redkeje kdo. Starši se radi hvalijo, marsikdo nima realne predstave o realnem znanju njegovega otroka, tako da se prav nič ne sekiraj zaradi tega.
Nekateri otroci imajo težave s samim sistemom seštevanja in odštevanja. Če ga recimo vprašaš koliko je 4+1, odpre najprej 4 prste na roki, potem ap vse prste zapre in ti pokaže enega. Enako pri odštevanju. V šolah se najprej dela na predstavi števil (eni najprej do 5 drugi do 10), veliko je konkretnega materiala, prestavljamo reči, jih preštevamo, zapišemo, avtomatiziramo tudi prste, da takoj ve, koliko prstov je recimo 6, 9, 2...če jih pokažeš, potem pa seštevamo in odštevamo (poznati morajo izraze v konkretni situaciji, če rečeš npr.: dodaš, še zraven, skupaj... da to pomeni, da boš prištel, plus in enako pri minusu, odvzameš, daš stran, poješ, balon poči....). Najprej to počnemo konkretno prav s predmeti, potem s kockami ali podobnimi pripomočki, potem s prsti in tudi zapišemo. Večinoma konkretne naloge otrokom ne delajo nobenih težav. Če rečeš npr. Jan in Lan sta šla v tregovino. Jan je kupil eno čokolado, Lan pa 2. Koliko jih imata skupaj? Brez težav vedo, da 3. Problem je nastavit račun. V roku enega tedna ali 14 dni tudi to skapirajo tudi najbolj počasni. Vztrajno pnavaljamo, kako to zapišemo in kaj pomeni dodaš (+) in daš proč (-). Zelo veliko vadimo s prsti. Vedno dodajaš prste samo na eni roki, dokler tiste roke "ne zmanjka", šele potem dodajaš na drugi roki. Z odvzemanjem je enako. Najprej odvzameš prste na roki, kjer kažeš manj prstov, potem šele na drugi roki. Se pravi če seštevaš 4+ 4 kažeš najprej 4 prste na eni roki, dodaš še en prst na prvi roki in 3 na drugi. Takoj vidiš, da je rezultat 8. In obratno. Pokažeš 8 prstov, če odštevaš 8-4, skriješ najprej 3 prste na eni roki in potem še enega na drugi roki. Vmes najboljše da na glas šteješ koliko prstov si dal proč. Sčasoma to avtomatiziraš. V možganih "vidiš" število.

V bistvu ne vem kaj te sploh zanima, zato me bolj konkretno vprašaj. Moram ti povedat, da se ni treba zaradi tega sekirat, ker ko otrok ugotovi sistem, gre vse skupaj relativno hitro. Rabijo pa vsi dosti vaje, da se znanje utrdi, da se nehajo motiti vmes. Normalno je to. V Evropi imajo celo učenje sešt. in odštevanja na pamet do 20 (podobno kot mi za poštevanko), ker je to osnova za vso nadaljno matematiko, kar se mi sploh ne zdi zanič.

Kar se tiče sistema, a je boljše najprej vsa števila obravnavat, pa potem seštevat ali iti postopoma, se mi zdi vseeno. Ni bistvene razlike. Otrok mora pokapirat sistem, po katerem se dela, potem zna in zmore izračunati vse. Vsaj pri številih do 10 je nekako tako.




Splišni -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 12:30:21)

IZVIRNO SPOROČILO: Meggi

Imamo prvošolko, ki se uči seštevanja in odštevanja. Ja, jem orda ena redkih, ki to še ni znala pri 3 letih,.. kolikor sem razbrala iz ostalih debat.

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]

Pri so se do sedaj naučili števila do 10, do toliko tudi seštevajo in odštevajo. To je naš že (slučajno) znal (čeprav brat pa ne zna, tudi ne moreš verjet, a ne[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image], oziroma ima voljo samo za posamezne besede), čez 10 pa pojma nimam, kako bo, ker zmanjka prstov.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Pa tudi se ne spomnim, kaj je rekla učiteljica za začetku leta, a bodo računali do 10 ali do 20.

Drugače pa vem, da na eni drugi šolu v Kr. pa še nič ne računajo, samo številke so vzeli, pa še to ne vseh do 10. Tam do ene 5 so prišli, se mi zdi. Ma ful različno je tole od šole do šole, očitno odvisno od učiteljice do učiteljice, katere delovne zvezke si izbere. Ali pa ima tudi ravnatelj kaj pstov vmes, tega pa ne vem.




tej_a -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 13:51:40)

Se strinjam z Gino, zelo lepo ti je razložila...
Predvsem se ne obremenjuj kdaj bo seštevala odštevala množila in delila - pomembno je, da trdno osvoji številsko predstavo - da prešteje predmete, jim dodeli pravilno številko, in obratno, večje manjše, pred za... - če bo številska predstava dobro osvojena, bo vse ostalo zelo hitro steklo. Zato tudi v OŠ dolgo vlečejo "igranje" s števili, nato pa kar hitro zašibajo z računskimi operacijami - če je osnova dobra, je korak naprej mačji kašelj!





karamela -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 19:37:45)

 Moj je tudi prvošolček. Sedaj že seštevajo in odštevajo števila do 10 .Na srečo obožuje matematiko, in mu gre zelo dobro.

V šoli so dobili tudi tak plastificiran pripomoček - narisanih je deset krogov, tako da si lahko vsak pomaga tudi s tem, da šteje kroge, pa še s prstki  si lahko pomagajo.  Se mi zdi, da je pomembno da otrok razume in  potem vaja dela mojstra.

kar se branja tiče naš še ne zna brati. Pozna črke in jih tudi napiše z manjšo pomočjo . Me pa zanima za vaše mnenje kako ga naučiti brat.... kakšno tehniko priporočate ste uporabile mogoče mi Gina kot učiteljica kaj svetuješ?

Moram reči, da je naš čisto matematični tip, resnično brez prstov,česarkoli sešteva že do 20, ko pa rečem greva vadit pisati  ali se naučit  brati  pa nima  interesa in  lahko rečem, da skoraj nobenega .... sedaj ga niti ne silim, saj mu še ni treba, vendar kmalu pa bo moral poleg tistega česar ga veseli (matematika) tudi pisati, brati).






Janeja -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 20:35:56)

IZVIRNO SPOROČILO: karamela

Moram reči, da je naš čisto matematični tip, resnično brez prstov,česarkoli sešteva že do 20, ko pa rečem greva vadit pisati  ali se naučit  brati  pa nima  interesa in  lahko rečem, da skoraj nobenega .... sedaj ga niti ne silim, saj mu še ni treba, vendar kmalu pa bo moral poleg tistega česar ga veseli (matematika) tudi pisati, brati).


Moj sin je bil isti. Nobenega problema eno uro sedet pri računanju. Pa ne da je moral, želel je sam. Vedno sva mu morala račune pisat, da je vadil.

V drugem razredu pa se je malo zataknilo, ko so začeli s črkami. Ja, tudi Janu se sanjalo ni o branju in pisanju do zdaj, ko so se letos to začeli učiti v šoli. Nikoli ni pokazal interesa, silila ga pa tudi nisva. Me je bilo kar strah kako bo. Na začetku je bilo res malo problemov predvsem zato, ker mu črke in branje pač niso bile zanimive. Dokler se niso naučili vse abecede je bilo kar hudo. Ker je hotel kaj napisat, pa določene črke vmes ni znal. Ko pa so se enkrat naučili vso abecedo in spoznali vse črke, se je pa pri Janu čez noč obrnilo na bolje. Dobil je strašno voljo do branja in pisanja. Iz 0 znanja, zdaj po 7 mesecih v drugem razredu ves čas samo bere. Se mu tolk fino zdi, ko zna kaj sam prebrat, pa sestrici knjigice bere,... Pa so se učili črke res hitro - v pol leta velike tiskane in male tiskane.

Skratka ne se sekirat. Iz tvojega matematičarja bo sigurno zrastel tudi bralec, samo ne ga naprej silit, da že vnaprej ne bo zasovražil branja.




darja72 -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 20:57:40)

Malo ven iz teme.
Gina, vi razredni učitelji ste mi res Carji. In na žalost v mnogih zbornicah prevečkrat zapostavljeni.




Gina -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (28.3.2009 22:10:03)

Hvala darja72 [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

Branje se uči v bistvu na način vlečenja črk. V tem primeru mora otrok znati ločiti črke kot se jih izgovarja s polglasnikom oz. brez njega. Recimo n izgovorimo samo do faze, ko je jezik še na nebu in potem povežemo z naslednjim glasom, recimo a, da dobimo na. Začne se s krajšimi besedami, sestavljenimi iz dveh črk, ter z malim številom črk, ki se jih stopnjuje. Nekateri otroci pa nikakor ne povzamejo sistema vlečenja, pa že od prej dolgo časa glaskujejo, črkujejo (le to morajo itak znati, zaradi same glasovne analize, da lahko besede zapisujejo, in to reč vadimo cel prvi razred). Ti otroci, ki ne zapopadejo vlečenja, ampak črkujejo, se ravno tako naučijo tekoče brati, le včasih je postopek od začetka branja, do gladkega branja daljši, dlje traja, preden otrok to usvoji. Če tvoj otrok pozna črke, jih prepoznava, potem mu lahko pokažeš sistem vlečenja - vlečeš glasove enega za drugim z njim. Recimo mmmmmaaaaaammmmmmii. MMMtoliko časa, da prepozna naslednji glas a in ga tudi izgovori, pa tako naprej. Otrok tako lažje sliši, kaj je prebral, samega sebe in s tem tudi hitreje pride do razumevanja prebranega, kar je naslednja faza v bralnem razvoju.




juniorka -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 0:06:53)

Moram nekaj dodat... Jaz sem v angliji in imam prakso v soli v 1. razredu /5 let stari otroci, zdaj nekateri ze 6let.
Vzeli stevila do 100, sestevajo in odstevajo do 20, pomagajo si lahko s stevilcnim kvadratom, pa tudi postevanko se ze ucijo... Brat so se tudi takoj zaceli ucit in to male tiskane crke, imajo bralne knjige, ki so po stopnjah na zacetku je ene 5 razlicnih besed in v vsaki knjigi je kaksna nova beseda... in tako se ucijo brat, nekteri najprej na pamet/ si zapomnijo celo knjigo.. ko pa to ne gre vec, pol pa ze prepoznajo besede po izgledu in pol tudi z vezanjem crk.. in zdaj tudi tisti z najvec tezavami ze berejo.

Skratka, veliko vec, kot sem si predstavljala, da bi blo za otroke pri 5 letih primerno. Kaj je pa boljse, pa ne vem. Da ne omenjam predmetov kot science, religion...




nuala -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 10:33:13)

Naši so se naučili št. do 5, potem pa seštevanje, pa števila do 10 in potem še odštevanje.
Se mi zdi, da je odštevanje težje zakapiral ( ja, tudi jaz sem ena tistih ki otroku ni dodajala Omega 3 za razvoj možganov tako da ni poznal nobene črke, ko je šel v šolo ... ).
Naj pa te potolažim, septembra ni znal nobene črke in ni znal seštevat, sedaj pa bere, piše in sešteva / odšteva do 20. Počasi, vztrajno, z veliko spodbude, pa potem kar voljo dobijo.




Splišni -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 11:21:50)

IZVIRNO SPOROČILO: nuala
ja, tudi jaz sem ena tistih ki otroku ni dodajala Omega 3 za razvoj možganov


A poleg mene sploh še kdo daje? Po moje, da ne, tako da tale ni bila ravno umestna.




mily -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 11:39:32)

Splišni jaz ji dajem redno. Je mela full problemov z izgovorjavo črk in govorom in hodi k logopedinji že od tretjega leta. In ko sem ji začela dajat Omego 3 se ji je kr odprlo. Zdej ne vem če je res zaradi sirupa. mogoče bi se ji veeno odprlo, ker enkrat se tako more, sam jst vrjamem, da je vsaj malo pomagalo tudi to. zato ga tudi še sedaj naprej je vsak dan.





Volga -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 12:54:42)

IZVIRNO SPOROČILO: mily

Splišni jaz ji dajem redno. Je mela full problemov z izgovorjavo črk in govorom in hodi k logopedinji že od tretjega leta. In ko sem ji začela dajat Omego 3 se ji je kr odprlo.




A to resno al kaj? Ker naš vsak dan poje eno piksno Rio mare-ta, a je to u redu alternativa?

Pa še da odgovorim: naši v prvem razredu spoznavajo številke do 10, odštevajo in seštevajo še ne, tudi drugih matematičnih operacij ne izvajajo. Bolj preštevajo pa štejejo pa take reči. Črk tudi še ne jemljejo. Čeprav naš zna računati do 10 na plus in na minus, pa črke tudi pozna in bere in piše, kljub temu, da dnevno poje samo piskno RIo mare-ta. Morda pa ravno to pomaga.




Splišni -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 12:58:31)

IZVIRNO SPOROČILO: Volga
Čeprav naš zna računati do 10 na plus in na minus, pa črke tudi pozna in bere in piše, kljub temu, da dnevno poje samo piskno RIo mare-ta. Morda pa ravno to pomaga.


Ne, tvoj je naravno ful pameten, nimamo pa vsi takih biserov in tistim pač pomagamo po svojih močeh.




Volga -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 13:04:48)

IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: Volga
Čeprav naš zna računati do 10 na plus in na minus, pa črke tudi pozna in bere in piše, kljub temu, da dnevno poje samo piskno RIo mare-ta. Morda pa ravno to pomaga.


Ne, tvoj je naravno ful pameten, nimamo pa vsi takih biserov in tistim pač pomagamo po svojih močeh.


No, saj jaz mu, kljub naravi,  pa z Ro mare-tom. Bojda.




mily -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 13:06:33)

Ja Volga, resno. A se ti zdi tko čudno?  Jaz sem takrat probala bolj kot ne iz obupa, ker pri treh letih je govorila tako slabo, da smo jo razumel samo domači! zdej pa ji pač skos dajem. Vsaj med šolskim letom.




Gina -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 13:07:11)

IZVIRNO SPOROČILO: juniorka

Moram nekaj dodat... Jaz sem v angliji in imam prakso v soli v 1. razredu /5 let stari otroci, zdaj nekateri ze 6let.
Vzeli stevila do 100, sestevajo in odstevajo do 20, pomagajo si lahko s stevilcnim kvadratom, pa tudi postevanko se ze ucijo... Brat so se tudi takoj zaceli ucit in to male tiskane crke, imajo bralne knjige, ki so po stopnjah na zacetku je ene 5 razlicnih besed in v vsaki knjigi je kaksna nova beseda... in tako se ucijo brat, nekteri najprej na pamet/ si zapomnijo celo knjigo.. ko pa to ne gre vec, pol pa ze prepoznajo besede po izgledu in pol tudi z vezanjem crk.. in zdaj tudi tisti z najvec tezavami ze berejo.

Skratka, veliko vec, kot sem si predstavljala, da bi blo za otroke pri 5 letih primerno. Kaj je pa boljse, pa ne vem. Da ne omenjam predmetov kot science, religion...


Ja, nori, f.u..jeni kapitalizem, ki razslojuje že pri petih letih! Starš je prisiljen delat z otrokom in mu vlivat v glavo. Naredijo se velike rezlike med otroki, kar pospešuje razlike med ljudmi, med bogatimi in revnimi in jih postavlja v zelo različne družbene položaje. Delajo na silo konkurenco in spodbujajo tekmovalnost tam,kjer je skoraj nemogoče, da bi bila, če hočeš postavit temelje za nako zdravo družbo. V tej družbi pa dobiš ven lahko samo globoko degradirane ljudi, ki nimajo posledično spoštovanja do sebe, ali na drugi strani moralnih vrednot, saj jim jih jemljejo že pri petih letih. (S tem da tam ne morejo ravno vleči črk, ker je sistem zapisovanja malo drugačen in se morajo učiti prepoznavati besede, kar je še težje.)
Največji paradoks vsega skupaj pa je ta, da otroci, tako naši kot njihovi pri starosti 18 let vsi enako mnogo znajo ali ne znajo. V bistvu je logično, da današnje generacije znajo manj kot smo znali mi, saj se prekmalu učijo reči, ki nisoprimerne njihovi starostni stopnji, torej jih le za karatek čas memorirajo, si na silo zapomnijo reč za tri dni, dolgoročno pa ne znajo skoraj nič, ne razumejo. Znaš pa dolgoročno itak samo tisto, kar razumeš in povežeš z drugimi rečmi v svojih možganih. No, če temu dodamo, da otroci vendarle pridejo do več podatkov, zaradi vsesplošnega informiranja, pa interneta in podobnega, sicer otroci pridejo do podatkov, ampak znanje....samo znanje je pa potem odvisno več ali manj najbolj od tega, kaj otroka v resnici zanima, kje bo našel podatke recimo na internetu ali tv-ju ali knjigi o rečeh, ki njega zanimajo. Samo tisto mu ostane v glavi, pa če šola še tolk forsira miliarde podatkov. Se pravi znal bo toliko, kot se bo sam zanimal. Šola izgublja vlogo, zaradi prenasičenosti programov in posledično neuspešnosti na celi črti.




Volga -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 13:08:43)

IZVIRNO SPOROČILO: mily

Ja Volga, resno. A se ti zdi tko čudno?  Jaz sem takrat probala bolj kot ne iz obupa, ker pri treh letih je govorila tako slabo, da smo jo razumel samo domači! zdej pa ji pač skos dajem. Vsaj med šolskim letom.


Ne, ne zdi se mi čudno, saj smo mi tudi kot otroci neko ribje olje pili, se še spomnim te nagravžnosti. V redu, če kaj pomaga, itak.




Gina -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 13:10:21)

Jaz pa nisem razumela, da bi tisto letelo nate, splišni. Bila je prispodoba, da če se še tolk ukvarjaš z otrokom,d a obstajajo razlike v zanimanju za določene reči, da niso vsi geniji. Pa itak nas 9/10 najbrž ni vedelo,da tvoj je omega 3.




Splišni -> RE: Učenje seštevanje in odštevanje 1. razredi (29.3.2009 17:53:30)

No, Gina, tole je po moje vsa malo mišljeno v posmeh tistim, ki pa dajemo Omega 3. Ne direktno meni, ampak pač nam. Ampak nima veze, nuala, nisem zdaj pa takoooo blazno jezna, kot se mogoče bere. V bistvu nisem jezna, samo ne zdi se mi s tem Omega 3 res nič narobe v smislu nekega pretiravanja.

IZVIRNO SPOROČILO: nuala
Se mi zdi, da je odštevanje težje zakapiral ( ja, tudi jaz sem ena tistih ki otroku ni dodajala Omega 3 za razvoj možganov tako da ni poznal nobene črke, ko je šel v šolo ... ).


Ampak debata itak ni o omega 3, zato pustimo to.




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>