? za učiteljice 4. razredov (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Pat74 -> ? za učiteljice 4. razredov (4.11.2010 9:50:57)

Imam vprašanje za učiteljice, ki poučujejo v 4. razredu, in pri pouku slovenščine uporabljajo Rocusov delovni zvezek. Predvsem me zanima, kako obravnavajo snov, glede na to, da je delovni zvezek nekako tako sestavljen, da ima v 1. delu posamezna lekcija neko besedilno vrsto, v 2. delu pa je npr. obravnava npr. neke pravopisne/dr. teme, npr. velika začetnica.
To me zanima zato, ker opažam, da v razredu, ki ga obiskuje naša hči, sploh ne obravnavajo teh besedilnih vrst, ampak le tisti del, ki se nanaša na pravopis in slovnico nasploh.




hubi -> RE: ? za učiteljice 4. razredov (5.11.2010 16:39:55)

Učiteljica se je verjetno  odločila za ta vrstni red, da bodo otroci obvladali slovnico, preden se lotijo raznih besedilnih nalog in pisnega ustvarjanja. Saj je logično. Do konca leta pa bosta sigurno oba dela rešena.




nejcko -> RE: ? za učiteljice 4. razredov (12.11.2010 23:06:27)

Učiteljica gre verjetno po "starem" sistemu poučevanja slovnice, kakršnega smo bili deležni tudi mi, in je preverjeno prinašal mnogo boljše rezultate (znanje) kot ta novi model. Slovnica ni nekaj, česar bi se človek učil po koščkih in delčkih, ampak je sistem, ki ga je treba tudi sistematično usvajati. Vmesno obravnavanje raznih besedilnih vrst je mašilo, ki ta sistem nenehno prekinja.
Tudi sama poučujem slovenščino in tudi sama vse pogosteje posegam po starem sistemu; torej obravnavanje slovnice celostno, obravnavanje besedil spet celostno.

Snov bo predelana, brez skrbi, rezultati pa bodo gotovo tudi ok. Zaupaj!!!




Stran: [1]