| 
	   
	    | 
		    
			  | tofsi ->  RE: kam naprej  (12.2.2012 15:06:42) |  
			  | Problem je, da letos ni razpisa za vpis v program Logopedija in surdopedagogika. Zato se nagiba k vpisu na Edukacijske vede na UP PEF- UN program in potem nadaljevanje na magistrski študijski program, 2. stopnja Inkluzivna pedagogika. Mislim pa da to ni isto kot specialna pedagogilka.
 MOŽNOSTI ZA ZAPOSLITEV
 - dela in naloge nudenja dodatne strokovne pomoči in prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v vrtcih, osnovnih šolah, poklicnem in strokovnem izobraževanju ter gimnazijah,
 - druge oblike individualne in skupinske pomoči učencem v OŠ ( 81. člen ZOFVI),
 - nudenje strokovne pomoči učencem s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vrtcih, osnovnih šolah, poklicnem in strokovnem izobraževanju ter v gimnazijah v obliki vzgojnih, socialno integrativnih, preventivnih, kompenzacijskih in korekcijskih programov (14. člen Zakona o usmerjanju OPP).
 - nove, inovativne oblike dela z učenci v prostem času, podaljšanjem bivanju, društvih, centrih ipd.,
 - dela in naloge strokovnega delavca v mobilni specialno pedagoški službi,
 - dela in naloge šolskega svetovalnega delavca, ki bo organiziral, izvajal ter koordiniral  delo z nadarjenimi in talentiranimi ali z drugimi učenci, ki so ogroženi v razvoju in pri učenju, ali z učenci iz drugega jezikovnega ali kulturnega okolja,
 - dela in naloge strokovnega delavca v specializiranih institucijah za otroke s posebnimi potrebami,
 - dela in naloge organizatorja dela ter dela strokovnega delavca v Varstveno delovnih centrih,
 -  strokovna dela v različnih oblikah preventivnega in drugega dela z mladino, ki jih izvajajo mladinski centri, invalidske organizacije, društva in druge asociacije in so namenjena  ogroženi populaciji,
 - strokovna dela in naloge na socialnem področju, ki so namenjena  socialno ogroženim posameznikom in skupinam,
 - dela in naloge strokovnega delavca v centrih za socialno delo, ki so namenjeni preprečevanju, odkrivanju in različnim oblikam pomoči  rizičnim skupinam in otrokom s posebnimi potrebami,
 - organizacija in vodenje programov vseživljenjskega  učenja in razvoja za  posameznike in skupine, ki tega  niso sposobni sami ali brez pomoči.
 
 |   
	          | 
 |  |  |