živahen otrok v šoli (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


pikapolonice -> živahen otrok v šoli (14.9.2012 10:52:16)

Zanima me vaše mnenje sin je sedaj 3 razred OŠ in je zelo živahen, koncetracija mu zelo hitro pade. Drugače je zelo brihten sploh za matematiko. Rada bi mu pomagala pa ne vem kako. Že od prvega razreda poslušam, da je zelo živ, da ne sedi pri miru na stolu, da ima noge pod ritko in da ni dolgo skoncetriran. Bi morala poiskati kakšno pomoč mislim v tem smilu, da bi šla skupaj na kakšen pogovor, morda kakšno delavnico... Ne bi rada vpletala osebne zdravnice. Morda obstaja kakšno društvo?  Verjetno boste rekle, da otrok mora biti živ, če je zdrav se strinjam, vendar me skrbi zaradi naprej, da ne bi to vplivalo na njegov učni uspeh.
Vsem hvala za odgovore.




dayya -> RE: ŽIVAHEN OTROK V ŠOLI (14.9.2012 11:28:31)

si mogoče pomislila na to da bi ga popoldan vpisala v kakšno športno dejavnost ...... moj sicer še ni v šoli vendar je živ ko vragec, v dobrem smislu, ni nasramno žleht je pa zelo hitr , nima obstanka na enem mestu niti pet minut, me je lani že skrbelo kako bo v šoli , potem pa smo ga vpisali v karate kjer mora biti koncentracije celega telesa, samozavest, in še in še, ga ni šporat da bi ti nudil ka takega niti najman se pa ne tepe jo in jih tudi učijo da se tega ne uporablja drugje kot na treningu
Povem pa ti po letu dni je pridobil na samozavesti, koncentraciji, seveda ta še pade ampak je vzdržno, razvoj konstrukcije telesa, še jesti je začel mal več čeprav smo ga prej skor za vsak grižljal prosili...
Tako jaz bi najprej v to smer probala............. mogoče ti pa še kera kaj druzga svetuje




anajan -> RE: živahen otrok v šoli (15.9.2012 16:37:03)

Svetujem ti razgovor s šoslko svetovalno delovko in razredničarko. Predlagaj skupno srečanje. Mogoče brez prisotnosti otroka. Če je težava s koncentracijo zares problematična, ti bo svetovalna delovka znala svetovati na kater zavod se obrniti za preprost pregled otroka. Včasih je dovolj le nekaj vaj, s katerimi se otrok uspe skoncentrirati za daljši čas. Spremembe niso vidne takoj.
Uspešno šolsko leto želim.




pikapolonice -> RE: živahen otrok v šoli (17.9.2012 13:45:25)

Hvala za odgovora. Šolsko svetovalko ne bi vpletala v to, ker se mi  zdi, da je brezveze, da je otrok zaznamovan zaradi tega še bolj. Saj mogoče se motim, ampak tako razmišljam. Raje bi kakšno drugo alnernativo. 




mateyka -> RE: ŽIVAHEN OTROK V ŠOLI (17.9.2012 14:27:44)


IZVIRNO SPOROČILO: dayya

si mogoče pomislila na to da bi ga popoldan vpisala v kakšno športno dejavnost ......
..potem pa smo ga vpisali v karate kjer mora biti koncentracije celega telesa, samozavest, in še in še, ga ni šporat da bi ti nudil ka takega niti najman se pa ne tepe jo in jih tudi učijo da se tega ne uporablja drugje kot na treningu
Povem pa ti po letu dni je pridobil na samozavesti, koncentraciji, seveda ta še pade ampak je vzdržno, razvoj konstrukcije telesa, še jesti je začel mal več čeprav smo ga prej skor za vsak grižljal prosili...
Tako jaz bi najprej v to smer probala............. mogoče ti pa še kera kaj druzga svetuje


men se to zdi super ideja za sprobat. jaz poznam dvojčka, ki sta navita in so ju pred šolo vpisali na hokej in je podobno - timsko delo, disciplina, se pa fino zlaufata, da sta doma (zdaj tudi v šoli) bolj mirna. in navajata se na sodelovanje, ker je le treba timsko delat, če hočeš dat gol [sm=smiley1.gif]




Stanislava_ -> RE: živahen otrok v šoli (17.9.2012 18:03:51)

Šport.
Redna domača opravila in obveznosti (odnašanje smeti, prinašanje drv ipd).
Čim manj kompliciranja, kaj je narobe z njim. Po napisanem nič, manjka mu samo dicsiplina.




tehnofil -> RE: živahen otrok v šoli (19.9.2012 10:35:06)


IZVIRNO SPOROČILO: pikapolonice
... tako razmišljam. Raje bi kakšno drugo alnernativo. 

Nemir, ki izvira iz otroka je odraz vplivov okolja na otroka. Problem je v tem da končni rezultat navzven deluje kot da je en sam vzrok.

npr. Otrok je lahko ži'v. Vendar je ta "živost" lahko posledica njegove narave t.j. gibčen, spreten, hiter. Včasih premalo gibanja pri živahnem otroku lahko povzroči nemir. To je enostavno, ko je dovolj gibanja nemir izgine. Ampak po moje to ni pogosto. Tak otrok lepo funkcionira tako pri telovadbi, kot pri koncentraciji.

npr. otrok je živ, pa kljub gibanju nemir ne izgine. Takrat je posledica nemira precej globja. Poglej, otrok je v osnovi "čist". To je v naravi. Okolje s takšnimi in drugačnimi vplivi povzročajo manjše ali večje stiske. Otrok sicer ne more (pogosto še odrasli ne) ozavestiti, povezati, razložiti, a vendar čuti nek notranji pritisk, stisko. Seveda se te stiske hoče otresti, in najlažje se jo je poskušati otresti z aktivnostjo. Ta aktivnost "preglasi" tisti tihi pritiskajoč občutek, stisko. In to požene otroka v neprestano živahnost. Ne ker ima še energijo ampak ker mora "gibati" dokler sploh ima energijo, ker ko de umiri prične prihajati na površje zopet tisti "občutek". In tako je otrok v neprestanem pogonu. Zato "nezmožnost" koncentracije. Ne ker bi ne zmogel zaradi brihtnosti, ampak ker ne zmore zaradi "občutka", stiske. To se potrdi tedaj, ko postane otrok težaven. Da je otrok težaven pomeni samo eno. Da vso grajo, kreganje, vse posledice, lažje prenese kot tisti "občutek" stiske.

Poskusi razumeti nekako takole: Obnašanje otroka je le indikator. Zato to tvoje iskanje "alternative" ne bo kaj prida uspešno. Namreč stiska otroka ima svoj izvor v odnosih v družini, to pa že pomeni spreminjanje sebe (starša) oz. še težje - soočanje starša s tem, čemur se itak poskuša izogniti.




Stran: [1]