RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


liliana -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:43:53)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


Ja glej ne vem, a je znal vse to kar spada pod odlično, če je potem si je zaslužil to oceno, če ni znal potem ne.
Če mene spomin ne vara, čeprav je že oho let od OŠ, niso bile petice samo za tiste brez napak, ampak imam močni občutek, da se je tudi v naši časih uporabljala % lestvica, torej če je bila podobna zgoraj objavljeni, si si lahko "privoščil" 10% odstopanje od pravilnega. Torej če si mislim, da je narek bil ovrednoten z 10 t, je dopustna ena napaka in je ocenjevanje pravilno. Ampak pri nareku si pomoje lahko vzame malce svobode pri vrednotenju, tako kot recimo pri spisu ipd. Se mi zdi, da matematika da najbolj realno oceno.


Mi smo morali recimo pri angleščini pri nareku v srednji šoli za 5 napisati narek brez napak.....kar se meni danes ne zdi niti malo čudno....pri 17 letih se mi je seveda godila velika krivica.......

Običajno si pa za petico lahko imel kako napako ja.....

Najbolj realne so pa bili tisti testi na faksu.....10 nalog....in koliko jih je bilo pravilnih taka je bila ocena......[sm=smiley1.gif]




liliana -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:46:58)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_



Petice so bile za dva do tri v razredu, nič več. Pri ca 25-ih učencih. Razen morda 1. razred, ta je bil bolj prijazen.


To je meni ful čudno.....zgolj ena generacija in je kar naenkrat večina populacije nadpovprečne......verjetno posledice GMO, McDonaldsa ali pa nemara celo veganstva......




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:50:06)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_



Petice so bile za dva do tri v razredu, nič več. Pri ca 25-ih učencih. Razen morda 1. razred, ta je bil bolj prijazen.


To je meni ful čudno.....zgolj ena generacija in je kar naenkrat večina populacije nadpovprečne......verjetno posledice GMO, McDonaldsa ali pa nemara celo veganstva......


Nimaš kaj, Gauss se je obrnil na glavo. Mogoče dve generaciji, jaz sem ipak že v srednjih letih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 7:17:16)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_



Petice so bile za dva do tri v razredu, nič več. Pri ca 25-ih učencih. Razen morda 1. razred, ta je bil bolj prijazen.


To je meni ful čudno.....zgolj ena generacija in je kar naenkrat večina populacije nadpovprečne......verjetno posledice GMO, McDonaldsa ali pa nemara celo veganstva......


Meni se pa zdi, da so se učitelji vdali v usodo. Ni vse tako črno-belo; učitelj kot negativna figura in starš/otrok kot pozitivna. Se mi zdi, da se stvari krepko obračajo. Realnost propadle generacije pa se ne bo pokazala še zdaj - ampak potem kako bodo kot odrasli funkcionirali.




petea -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 9:13:26)


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
večina populacije nadpovprečne

Realnost propadle generacije pa se ne bo pokazala še zdaj


Zanimiv fenomen - po ocenah super druper, v resnici pa katastrofa.


Žal pa šolstvo dandanes niti ni edino področje, kjer so bolj kot je neka zadeva/izdelek zanič, boljše ocene/mnenje so o njej.




ronja -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 9:39:24)

večina populacije nadpovprečne

haha, oksimoron[sm=smiley36.gif] Misliš, da bojo v službah tudi vsi nadpovprečni?

Recimo da še razumem, da se starši bunijo za ocene v zadnjih letih, ko se štejejo za vpis na gimnazije... Ampak da se že v prvih razredih, mi pa ni čisto jasno... Kaj pa če bojo meli šefa, ki bo tudi zadovoljen samo s skoraj brezhibno opravljenim delom, s takim s par napak bo že bolj nezadovoljen, če bo pa še več, bo pa človeka najuril? A ne bi bilo za naše otroke dobro, da bi se navadili, da imajo ljudje različne lestvice in da je kak učitelj bolj strog kot kak drug? Se strinjam, da je en pravilnik in osnova ok, ampak malo avtonomije bi pa lahko pustili učiteljem, ker mislim, da bi potem boljše učili. Sama bi prav težko delala poskuse, če bi mi šef ves čas visel nad glavo... Verjetno pri njih ni dosti drugače...




liliana -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 13:57:53)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

večina populacije nadpovprečne

haha, oksimoron[sm=smiley36.gif] Misliš, da bojo v službah tudi vsi nadpovprečni?

Recimo da še razumem, da se starši bunijo za ocene v zadnjih letih, ko se štejejo za vpis na gimnazije... Ampak da se že v prvih razredih, mi pa ni čisto jasno... Kaj pa če bojo meli šefa, ki bo tudi zadovoljen samo s skoraj brezhibno opravljenim delom, s takim s par napak bo že bolj nezadovoljen, če bo pa še več, bo pa človeka najuril? A ne bi bilo za naše otroke dobro, da bi se navadili, da imajo ljudje različne lestvice in da je kak učitelj bolj strog kot kak drug? Se strinjam, da je en pravilnik in osnova ok, ampak malo avtonomije bi pa lahko pustili učiteljem, ker mislim, da bi potem boljše učili. Sama bi prav težko delala poskuse, če bi mi šef ves čas visel nad glavo... Verjetno pri njih ni dosti drugače...


Meni se pa zdi, da je problem to, da se starši bunijo za ocene pri učitelju pri otroku pa sploh ne......mogoče pa otrok vseeno vsega ne obvlada in zato ne more dobiti 5....

In starši smo prepričani že v vrtcu, da naš otrok pa mora biti v osnovni šoli odličnjak......ker nam je že nekako samoumevno, da naše dete zna pa vse zgolj zato, ker je naše dete......

In vsi ne morejo imeti vseh petic......in vsi ne morejo iti na gimnazije....to so lahko samo tisti, ki so odlični by the way (teh je sicer v "dejanski reali" izredno malo, pa jih verjetno tudi posamezna področja šepajo) in tisti, ki so tako pridni, da nakoknadijo by the way z učenjem......ostali pa so povprečni......in dobivajo 4 in 3.....ali zato, ker se zadosti ne učijo ali pa zato, ker jim učenje povzroča težave (ja, tudi taki otroci obstajajo verjetno, ki se malo težje učijo).....zato so pa taki, tisti bolj leni in tisti, ki so se malo težje učili, nekoč šli za tišlarje in za šlosarje ali za frizerke.....




ronja -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 15:37:10)

Meni se pa zdi, da je problem to, da se starši bunijo za ocene pri učitelju pri otroku pa sploh ne......mogoče pa otrok vseeno vsega ne obvlada in zato ne more dobiti 5..

Se strinjam, da je to problem. Ampak v zadnjih letnikih ajde - še razumem, da si pač starš želi, da bi njegovo dete prišlo na željeno šolo in se mu zdi seveda grozno, da zaradi ene stroge učiteljice ne bi prišlo (čeprav dvomim, da bi samo zaradi ene bil tak problem, amapk recimo). Da pa je staršem grozno, da v nižjih razredih nihče ne piše 5, se mi zdi pa čudno. Ok, pač je bil težji test, strožja merila... Glavno, da so za vse enaka.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 21:40:31)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

A ne bi bilo za naše otroke dobro, da bi se navadili, da imajo ljudje različne lestvice in da je kak učitelj bolj strog kot kak drug?


Zaleteli se bodo v sami sebe, oziroma v svojo generacijo, ki je nesposobna. Med drugim, in kar jih bo prebudilo, zadovoljiti njihove običajno skrajno egostične potrebe. Taki generaciji se odnaša rit, ampak odnaša jo lahko samo nekdo, ki je sposoben nekaj narediti. In taka generacija pričakuje (in verjame), da se svet vrti okrog nje in da bodo v življenju vsi zadovoljevali njene potrebe.

Ampak bodo naleteli na sami sebe..[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] . To bo hudo za njih, je pa slabo tudi za družbo kot celoto.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 21:42:33)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Da pa je staršem grozno, da v nižjih razredih nihče ne piše 5, se mi zdi pa čudno. Ok, pač je bil težji test, strožja merila... Glavno, da so za vse enaka.


Meni je tudi to grozljivka, sploh če govorimo o enem testu na konferenco. Drugo je, če bi se to stalno ponavljalo, in to pri enem učitelju.

Se mi zdi, da za otroka naredimo bistveno več, če ga ob tem naučimo ravnati tudi takrat, ko svet okrog njega ni 100% pravičen.




ronja -> RE: Način ocenjevanja (4.4.2014 23:38:52)

Saj na svoj način so to tudi ti starši naredili - pokazali otroku, da se je treba borit za pravičen svet - če merila niso bila ok, so jih šli spremenit... Kar je v osnovi dobro. Samo da lahko otroka nauči še česa drugega.
Če bi moja mala ždela za knjigami, da bo ja vse znala pri predmetu, kjer noben ne dobi pet, bi jo poslala ven in ji rekla, da bo mela pač 4 ali 3 ali kolikorkoli je že to dete bogo pisalo svoj test in da to ni noben big deal.




saragr -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 7:56:42)

Ronja ne moreš primerjati OŠ in fakultete, ker na fakulteti te en profesor uči en predmet in dobiš pri njemu le eno oceno ( kakršna je takšna je) a v OŠ te ena učiteljica uči vse predmete in zaključuje vse ocene. Tako, da tukaj ni primerjave.

Meni osebo ocena, ne pomeni veliko, pomembno mi je, da ima otrok željo po učenju in da hodi z zadovoljstvom v šolo. Ocena mi ni merilo znanja, več mi pomeni,da vidim da se otrok zna učiti, kot pa kaj in koliko se nauči. A roko na srce, pri otrocih je ocena tista, kar motivira otroka za nadaljnje učenje.

Učitelji imajo danes zvezane roke, kar se tiče discipline in podajanja znanja, saj je žal vedno več primerov, da je otrok tisti, ki ima vedno prav. Učitelji jih več ne smejo kaznovati za grdo obnašanje, tako kot so jih včasih, saj imajo takoj za vratom starše in grožnje z odvetniki(še posebej če se gre za otroke kakšne večje žvine) in zato se jaz v delo učiteljev ne vmešavam. Ampak, ko pa vidim, da je šlo vse skupaj krepko preko meje dobrega okusa, pa žal ne morem biti tiho. Ko nas je učiteljica klicala v šolo zaradi slabe discipline naših otrok, sem vedela, da je nekaj na tem, sem stopila na njeno stran in "privila" svojega otroka in mu povedala, kakšno obnašanje je v šoli primerno. In čeprav je vsaj polovica staršev rekla, da njihovi otroci niso takšni, jaz to nisem trdila, ker vem, da če bo samo eden v razredu se našel, ki bo delal neumnosti, mu bo takoj sledil drugi in tretji in tako dalje. Naslednji primer recimo je bil, da kar 25 otrok v razredu ni naredilo domače naloge (ker so govorili in niso slišali ) in jim je učiteljica dala minus ( s tremi minusi je negativna ocena ). Takrat se je vseh 25 staršev pritožilo učiteljici, da jim ni dobro povedala, kaj je za domačo nalogo. Ne, ni mogoče, da jim ni dobro povedala, ker dva otroka sta nalogo naredila, kar pomeni, da ostalih 25 pač ni poslušalo. In tukaj ni učiteljica kriva. Tako, da ne me zdaj tu napadat, da stojim ob strani samo svojemu sinu, da hočem, da ga vsi nosijo po rokicah in ujčkajo.
Meni se je kar za dosti ocen zdelo, da bi lahko bile višje, ampak sem pustila vse na miru, ampak ko pa je šla stvar preko vseh meja, pa več nisem mogla biti tiho.

Videla sem, da imate debato koliko domače naloge imajo vaši otroci, da je imajo premalo, da jim ve dajete dodatne vaje. Ok, kaj pravite na tole, da je otrok imel za domačo nalogo za napisati 25 strani vseh naučenih črk. Vsaka stran svoja črka ( velike in male pisane in tiskane ) poleg tega za prepisat en sestavek, ki je obsegal v zvezku napisane tri strani plus matematika. Miselno naloga ni bila težka, je pa vzela ogromno časa, saj ne moreš pričakovati od otroka njihove starosti, da bo sedel za zvezkom dokler ne konča. Normalno, da je delal z odmori. Poleg tega so otroci le še redkokateri test prinesli domov na vpogled, testi so ostajali v šoli. Starši smo jih lahko šli pogledat, ampak smo si morali vzeti prosto v službi za čas ki smo ga potrebovali, da gremo v šolo. Da je to enkrat dvakrat pa v redu, ne morem pa šefu vsaki teden reči, da potrebujem fraj ure, ker grem gledat otrokovo kontrolno nalogo (če bi seveda želela ) in učiteljica je vedela, da s tem ko ne daje testov domov, imamo starši manjši vpogled v njeno ocenjevanje.

Ne razumem pa zakaj na skoraj vsaki odprti temi, kjer ima katerikoli član kakšne težave, takoj začne pljuvati po avtorju posta, zakaj v vsakem stavku najdete nekaj kar vas moti in dajete kontra, zakaj enostavno ne morete se zamisliti nad odprtim problemom in samo pomagati. Je danes res tako težko nekomu dati pameten in uporaben nasvet?




petea -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 10:32:43)


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Ne razumem pa zakaj na skoraj vsaki odprti temi, kjer ima katerikoli član kakšne težave, takoj začne pljuvati po avtorju posta, zakaj v vsakem stavku najdete nekaj kar vas moti in dajete kontra, zakaj enostavno ne morete se zamisliti nad odprtim problemom in samo pomagati. Je danes res tako težko nekomu dati pameten in uporaben nasvet?


saragr,
velikokrat ni mogoče enostavno potegniti rešitev 'iz predala', je potrebno vseeno prej malo analizirati pisanje, pogledati na problem z druge strani, razmisliti, česa pa avtor morda ni napisal, poudaril, a je vseeno pomembno ...
in ti kot avtorica teme moraš biti toliko kritična in samokritična, da oceniš, kaj se te dejansko tiče, kaj pa je 'samo' razmišljanje drugih.

Ker skozi teme se na forumu ne rešujejo samo zadeve avtorja teme, ampak se tudi drugi kaj naučimo, spoznamo, razmislimo o določeni tematiki.




petea -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 10:35:19)

ne razumem pa, zakaj bi morala toliko jemati proste ure v službi - učitelji imajo - vsaj pri nas - pogovorne ure enkrat mesečno v poznopopoldanskih terminih, lahko se pa do učitelja pride po dogovoru tudi v dopoldanskekm času

če je tako tudi pri vas, se da priti do učitelja, ko nisi v službi




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 10:45:08)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Ne razumem pa zakaj na skoraj vsaki odprti temi, kjer ima katerikoli član kakšne težave, takoj začne pljuvati po avtorju posta, zakaj v vsakem stavku najdete nekaj kar vas moti in dajete kontra, zakaj enostavno ne morete se zamisliti nad odprtim problemom in samo pomagati. Je danes res tako težko nekomu dati pameten in uporaben nasvet?


saragr,
velikokrat ni mogoče enostavno potegniti rešitev 'iz predala', je potrebno vseeno prej malo analizirati pisanje, pogledati na problem z druge strani, razmisliti, česa pa avtor morda ni napisal, poudaril, a je vseeno pomembno ...
in ti kot avtorica teme moraš biti toliko kritična in samokritična, da oceniš, kaj se te dejansko tiče, kaj pa je 'samo' razmišljanje drugih.

Ker skozi teme se na forumu ne rešujejo samo zadeve avtorja teme, ampak se tudi drugi kaj naučimo, spoznamo, razmislimo o določeni tematiki.


Saj je logično - če bi bilo tako enostavno, bi bil tudi odgovor tebi že jasen in "problema" sploh ne bi bilo.




petea -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 13:20:44)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Ne razumem pa zakaj na skoraj vsaki odprti temi, kjer ima katerikoli član kakšne težave, takoj začne pljuvati po avtorju posta, zakaj v vsakem stavku najdete nekaj kar vas moti in dajete kontra, zakaj enostavno ne morete se zamisliti nad odprtim problemom in samo pomagati. Je danes res tako težko nekomu dati pameten in uporaben nasvet?


saragr,
velikokrat ni mogoče enostavno potegniti rešitev 'iz predala', je potrebno vseeno prej malo analizirati pisanje, pogledati na problem z druge strani, razmisliti, česa pa avtor morda ni napisal, poudaril, a je vseeno pomembno ...
in ti kot avtorica teme moraš biti toliko kritična in samokritična, da oceniš, kaj se te dejansko tiče, kaj pa je 'samo' razmišljanje drugih.

Ker skozi teme se na forumu ne rešujejo samo zadeve avtorja teme, ampak se tudi drugi kaj naučimo, spoznamo, razmislimo o določeni tematiki.


Saj je logično - če bi bilo tako enostavno, bi bil tudi odgovor tebi že jasen in "problema" sploh ne bi bilo.



meni je logično - zato pa debatiram v takšnih temah
in še veliko več časa namenim razmišljanju in tehtanju svojega mnenja o tem ter mojega ravnanja in odzivanja v takšnih in podobnih situacijah





mika -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 13:21:01)

saragr...

7. člen

(pravica do vpogleda v učenčeve izdelke in ocene)

Učitelj z učenci pregleda ocenjene pisne izdelke, ocene vpiše v redovalnico, pisne izdelke pa izroči učencem za informacijo staršem.

Učitelj med šolskim letom na govorilnih urah, na roditeljskih sestankih in pri drugih oblikah sodelovanja starše učenca seznani z učenčevim uspehom. Starši imajo pravico do vpogleda v izdelke in ocene v šolski dokumentaciji le za svojega otroka.

tule je link do pravilnika o ocenjevanju https://www.uradni-list.si/1/content?id=113609

Hčerka vedno prinese domov, tako preverjanje kot ocenjevanje, v podpis.





mika -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 14:13:20)

Učitelji imajo danes zvezane roke, kar se tiče discipline in podajanja znanja, saj je žal vedno več primerov, da je otrok tisti, ki ima vedno prav. Učitelji jih več ne smejo kaznovati za grdo obnašanje, tako kot so jih včasih, saj imajo takoj za vratom starše in grožnje z odvetniki(še posebej če se gre za otroke kakšne večje žvine) in zato se jaz v delo učiteljev ne vmešavam.


Vidiš, to sploh ne drži. Na spletni strani vaše šole poglej vzgojni načrt, po katerem ukrepajo, kadar otrok krši pravila in starši na to nimate nobenega vpliva, še manj pa odvetniki.O ukrepu ste samo obveščeni. Vprašanje pa je, če ga izvajajo, ker je potrebno sklicat učiteljski zbor (tiszte učitelje, ki učijo učenca v prekršku), da se določi ukrep in izpolnit kak papir....zato nekateri raje pometejo pod preprogo. Pa da ne bo pomote, da imam kaj proti učiteljem. Imamo samo dobre izkušnje z njimi in hčerka že od začetka, zelo zelo rada hodi v šolo. Njena učiteljica je resnično super, pa tudi ostale učiteljice so bile fajn.




ronja -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 16:03:13)

Meni osebo ocena, ne pomeni veliko, pomembno mi je, da ima otrok željo po učenju in da hodi z zadovoljstvom v šolo. Ocena mi ni merilo znanja, več mi pomeni,da vidim da se otrok zna učiti, kot pa kaj in koliko se nauči.

S tem se strinjam.
A roko na srce, pri otrocih je ocena tista, kar motivira otroka za nadaljnje učenje.
Tega se pa kar bojim... ko bo prišel ta dan... A ne bi mogli taki ostat, kot so zdaj, ko se učijo kar tako, zase... ker je luštno... Ne vem, jaz se večinoma nisem učila za ocene (res pa se v OŠ nisem učila, tako da ne vem, kako to danes zgleda)... Ampak mi je kar malo hudo, ko to preberem, čeprav ti čisto verjamem, da je res... Sprašujem se, ali je možno otroka odmotivirat od ocen in motivirat za učenje samo... Ali je to v tem šolskem sistemu res nerealno... Ali bom mela na to kak vpliv ali lahko samo upam na najboljše, skratka...

Nisem te želela pljuvat, oprosti, če si dobila tak občutek. Samo kolikor se pogovarjam z učiteljicami, se vse pritožujejo, da imajo premalo avtonomije, zato sem izpostavila ta problem. Razmišljala sem, kako bi sama reagirala na tvojem mestu. In da ima vsaka reakcija svoje pluse in minuse in iz vsake se otrok lahko kaj dobrega nauči ali kako neumnost ven potegne... Verjetno je važno to, kako mu kaj razložiš.

Tudi pri nas imamo govorilne ure tudi popoldne, 1x/mesec, če se prav spomnim (nisem še bila, priznam). Mislim, da bi se to moralo dat zmenit tudi pri vas, ker se mi zdi, da to spada kar pod njihove dolžnosti...




liliana -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 16:32:10)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Tega se pa kar bojim... ko bo prišel ta dan... A ne bi mogli taki ostat, kot so zdaj, ko se učijo kar tako, zase... ker je luštno... Ne vem, jaz se večinoma nisem učila za ocene (res pa se v OŠ nisem učila, tako da ne vem, kako to danes zgleda)... Ampak mi je kar malo hudo, ko to preberem, čeprav ti čisto verjamem, da je res... Sprašujem se, ali je možno otroka odmotivirat od ocen in motivirat za učenje samo... Ali je to v tem šolskem sistemu res nerealno... Ali bom mela na to kak vpliv ali lahko samo upam na najboljše, skratka...




Ronja....ti si bila med tistimi redkimi, ki se niso rabili nič učiti, da so si vse v šoli zapomnili (predvidevam, da nisi končevala osnovno šolo s trojkami ampak si bila odlična).....večina otrok danes ni takšnih in večina otrok ni bila takšnih v času, ko smo sami hodili v šolo.....če bi bila večina otrok tudi v naših cajtih takšnih, bi bili vsi odlični ne se nobeden ne bi rabil doma v povprečju pol ure na dan učiti......

Zato moraš upoštevati ta dejavnik, da če večina otrok ne bi doma nič delala, bi komot končala osnovno šolo s trojkami......ker se to po moje da......da nekaj odneseš zgolj od pouka in doma več ne mrdneš s prstom......redki pa so tisti, ki imajo v osnovni šoli same petice, pa doma ne mrdnejo več s prstom za šolo......in takih je bore malo.....

Nisem te želela pljuvat, oprosti, če si dobila tak občutek. Samo kolikor se pogovarjam z učiteljicami, se vse pritožujejo, da imajo premalo avtonomije, zato sem izpostavila ta problem. Razmišljala sem, kako bi sama reagirala na tvojem mestu. In da ima vsaka reakcija svoje pluse in minuse in iz vsake se otrok lahko kaj dobrega nauči ali kako neumnost ven potegne... Verjetno je važno to, kako mu kaj razložiš.


Ne poznam poklica, kjer bi se masovno tako pritoževalo čez vse.....čez delo, čez otroke, čez starše, čez sistem.......čeprav jih običajno "branim", ko se gre za podajanje znanja in nisem tako apriori na strani otrok (ker vem, da moje dete zna hvatati krivine in vem, da smo krivine kot otroci v šoli hvatali tudi mi).....vendar menim, da s človekom, ki se tako pritožuje čez vse tudi nekaj ni vredu.....še posebno, če tak človek uči naše otroke......ker če se tako konstantno čez vse pritožuješ to tudi vpliva na tvoje delo in dvomim, da imajo tako malo avtonomije.....bolj verjamem v to, da se jim ne da izpostavljati in so "se vdale".....oz. da jim tako stanje odgovarja, ker če se zgolj pritožujejo ni treba nič spremeniti in odgovorne tudi niso za nič.....





ronja -> RE: Način ocenjevanja (6.4.2014 12:12:33)

Ronja....ti si bila med tistimi redkimi, ki se niso rabili nič učiti, da so si vse v šoli zapomnili (predvidevam, da nisi končevala osnovno šolo s trojkami ampak si bila odlična).....večina otrok danes ni takšnih in večina otrok ni bila takšnih v času, ko smo sami hodili v šolo.....če bi bila večina otrok tudi v naših cajtih takšnih, bi bili vsi odlični ne se nobeden ne bi rabil doma v povprečju pol ure na dan učiti...

ja, to maš prav. In velikokrat pozabim. Se pa zdaj znajdem v precepu, kre drugega ne poznam iz izkušnje in ker ne vem, kakšni bojo najini otroci. Nočem predvidevat, da bi bili kakršnikoli in ne vem, kakšni so v primerjavi z drugimi, učiteljice pa mislijo, da vem... in potem je malo hecno včasih.

Zato moraš upoštevati ta dejavnik, da če večina otrok ne bi doma nič delala, bi komot končala osnovno šolo s trojkami......ker se to po moje da......da nekaj odneseš zgolj od pouka in doma več ne mrdneš s prstom...

Ja, gotovo, to je gaus. Tudi pri nas je bilo odličnih zelo malo v razredu. Edino v prvem nas je bilo večina odličnih in pravdobrih in so nas prav zato razbili.

Ne poznam poklica, kjer bi se masovno tako pritoževalo čez vse.....čez delo, čez otroke, čez starše, čez sistem...

Ne vem, meni se zdi, da je to slovenski nacionalni šport - pritoževanje:D. Učiteljice, ki jih ima zdaj tamala, so fajn in se ne pritožujejo kaj dosti, razredničarka celo zagovarja tamale, da so ipak še mali, 6 letniki in da ne moremo pričakovat od njih tega, kar so bili sposobni prvošolčki, ko so šli 1 leto kasneje v šolo... Mislila sem učiteljice na splošno. Ne vem, ko gledam kake tuje strani za ideje za igrat se z malimi (večina tega je pač tako ali drugače vezana na "izobraževanje"), je ogromno idej in se vedno sprašujem, kaj od tega imajo možnost (smejo) delat učiteljice pri nas. Ali se jim samo ne da, ne znajo, ali prav ne smejo... Glede na to, da pri nas večinoma res delajo po enem kopitu (z variacijami, seveda), verjetno res ne smejo drugače? Res pa spet mogoče preveč iz sebe gledam (sama bi verjetno probla vnest kaj tega, kar se mi zdi dobro in če ne bi, bi bilo to zato, ker ne bi smela...)




Balerina -> RE: Način ocenjevanja (7.4.2014 13:53:53)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

ne razumem pa, zakaj bi morala toliko jemati proste ure v službi - učitelji imajo - vsaj pri nas - pogovorne ure enkrat mesečno v poznopopoldanskih terminih, lahko se pa do učitelja pride po dogovoru tudi v dopoldanskekm času

če je tako tudi pri vas, se da priti do učitelja, ko nisi v službi

No ja tudi pri nas Morava z možem jemati proste ure, če želi kdo od naju na pogovorne ure. Ker so 1X na mesec od 16-17 ure, midva pa delava mož od 7:30 do 17 in jaz od 8do 16:30. Pa seveda pripeljat se tudi moram.
Torej ne morem prit ne dopoldan in ne popoldan. In to jim pri naši šoli tudi ni jasno zakaj ne.
Trenutno pa nimamo nekih težav tako da grem 2-3 krat letno




Balerina -> RE: Način ocenjevanja (7.4.2014 14:03:56)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Ne vem, ko gledam kake tuje strani za ideje za igrat se z malimi (večina tega je pač tako ali drugače vezana na "izobraževanje"), je ogromno idej in se vedno sprašujem, kaj od tega imajo možnost (smejo) delat učiteljice pri nas. Ali se jim samo ne da, ne znajo, ali prav ne smejo... Glede na to, da pri nas večinoma res delajo po enem kopitu (z variacijami, seveda), verjetno res ne smejo drugače? Res pa spet mogoče preveč iz sebe gledam (sama bi verjetno probla vnest kaj tega, kar se mi zdi dobro in če ne bi, bi bilo to zato, ker ne bi smela...)

Ma kaj pa vem če ne smejo. Ker tudi pri nas so različni učitelji. Eni ful delajo z otroci in si tudi popoldan vzamejo kako uro in kaj pripravijo, spet drugi pa so kar apatični in samo da oddelajo tisto svoje. Enako je tudi v vrtcu, pa imajo več ali manji proste roke in lahko opazuješ vzgojitelje cello v isti enoti kako so različni.
Po moje je to tako kot v vsakem poklicu eni raje delajo in jim je v užitek delati nekaj novega eni pa pač hodijo v službo. Je pa mogoče več takih ki samo hodijo v službo, ali pa se mi več o the pogovarjamo [sm=zmeden.gif]. namesto da bi pohvalili tiste ki radi veliko dajo




MarjanJ -> RE: Način ocenjevanja (8.5.2015 16:44:50)

Zdravo,

če koga zanima je tukaj: SPLETNA RAZPRODAJA z največjimi popusti v Sloveniji.
Zaloge so omejene.

lp




Stran: <<   < Prejšnja stran  7 8 9 10 [11]