Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Otroška oprema



Sporočilo


kika123 -> Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (15.2.2015 20:11:44)

Ukvarjamo se s prodajo otroških igrač in opreme. Razmišljam, da bi še malo več vložil v marketingu. Dokler so vodili starši smo se pojaviljali samo na dveh lokalnih sejmih ter oglaševali v lokalnem mediju in z letaki. Jaz sem pred leti uvedla še spletno stran in lani še facebook profil. Razmišljam, da bi letos vložili tudi v promocijska darila. Kaj menite, se izplača vlagati v promocijska darila?




malaMravljica -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (15.2.2015 20:15:39)

se splaca ampak na dolgi rok. Vedno prisoten v medijih, recimo casopis in lokalni radio. Na dolgi rok se splaca. Sejmi pa so zadnjih par let mocno v zatonu.




malaMravljica -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (15.2.2015 20:17:06)

aha, promocijska darila. Pri otroskih izdelkih se verjetno splaca ja.




marinaaa -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (15.2.2015 21:36:42)

Promocijska darila so lahko dober podporni medij, ne pa samostojen oglaševalski kanal. Če želite dolgoročno graditi svojo posel z igračami, so promocijska darila prava izbira. Najbolje se namreč obnesejo ravno za gradnjo blagovnih znamk. Pomembno je, da izberete pravo darilo za otroke.




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (15.2.2015 22:25:59)

Meriti marketinški učinek, ki bo pokazal, če se nekaj splača ali ne, je zelo nehvaležno delo.

Pri lokalni ponudbi je najpomembnejša kakovost blaga, prodajne storitve in reševanje reklamacij. To je tisto, kar ustvari dober glas.
Enako ljudje vedno želimo nekaj novega. Kaj je to v tvojem poslu, veš sama. Ali je renovacija trgovine, ali so novi artikli ali je to darilo, ali nekaj tretjega - ne vem, ker ne poznam, kdo so tvoje obstoječe in potencialne stranke.

To, ali se darilo splača ali ne, je odvisno tudi od tega, kaj z njim želiš doseči?




Peter380 -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 9:54:20)

Strinjam se z uporabnico marinaaa. Pred kratkim sem bral članek "Zakaj promocijska darila", kjer je lepo predstavljeno, da je to lahko cenovno ugodno in učinkovito oglaševanje. Glede na to, da imate že "staro" družinsko firmo, morda tudi za vas.




tevzelj -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 14:37:05)

Mi smo pred leti za sejem kupili 5000 potiskanih balonov, ki smo jih napolnili s helijem. Kdor ga je želel dobiti, je moral izpolniti kratko anketo. Otroci so se tepli za njih. Starši so non stop izpolnjevali ankete. Ves čas smo imeli gužvo na štantu. Akcija nas je stala manj kot 500€. Po celem sejmu se je videlo naše reklamne balone, privezane na otroške roke, ki so plesali nad glavami ljudi.




malaMravljica -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 15:59:24)


IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj

Mi smo pred leti za sejem kupili 5000 potiskanih balonov, ki smo jih napolnili s helijem. Kdor ga je želel dobiti, je moral izpolniti kratko anketo. Otroci so se tepli za njih. Starši so non stop izpolnjevali ankete. Ves čas smo imeli gužvo na štantu. Akcija nas je stala manj kot 500€. Po celem sejmu se je videlo naše reklamne balone, privezane na otroške roke, ki so plesali nad glavami ljudi.


koliko pa se vam je zaradi tega povecala prodaja? Ker imet zabasan stant, da odzenes resne kupce ni najbolj pametno.




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 17:08:57)


IZVIRNO SPOROČILO: malaMravljica


IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj

Mi smo pred leti za sejem kupili 5000 potiskanih balonov, ki smo jih napolnili s helijem. Kdor ga je želel dobiti, je moral izpolniti kratko anketo. Otroci so se tepli za njih. Starši so non stop izpolnjevali ankete. Ves čas smo imeli gužvo na štantu. Akcija nas je stala manj kot 500€. Po celem sejmu se je videlo naše reklamne balone, privezane na otroške roke, ki so plesali nad glavami ljudi.


koliko pa se vam je zaradi tega povecala prodaja? Ker imet zabasan stant, da odzenes resne kupce ni najbolj pametno.


Glede na število novo registriranih uporabnikov na tej temi očitno ne dovolj.




mateyka -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 17:09:03)

ali pa ločiš del štanta za anketni del, da maš prodajni del vedno frej.




mateyka -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 17:09:56)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: malaMravljica
koliko pa se vam je zaradi tega povecala prodaja? Ker imet zabasan stant, da odzenes resne kupce ni najbolj pametno.


Glede na število novo registriranih uporabnikov na tej temi očitno ne dovolj.


lol [sm=smiley36.gif]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (16.2.2015 17:37:53)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 17:54:52)


IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*

Smo pa mi tudi že dajali strankam različne majhne pozornosti, zdaj so menda tehtnice al kaj že, nisem jaz za to pristojna, potem smo imeli kozarčke, majice, dežnike, predpasnike, razmišljam o setu za začimbe - a kot rečeno kot majhna pozornost za stranke, ne kot kak hud marketinški vložek, iz katerega boš potem delal promet in dobiček.



Tega žal ne moreš zmeriti oziroma je zelo težko, posebej pri nakupih, ki se pojavljajo vsakih nekaj let, je to lahko tisti nezavedni čustveni pečat, ki se določeni skupini ljudi vtisne v podzavest in pomeni impulz, da bodo najprej zavili k tebi. Je pa to težko izmeriti, tudi če vprašaš stranke, ker se zaradi ene majhne stvari ljudje racionalno ne odločamo za nakup in tega niti ne znamo ubesediti tudi če nas kdo vpraša.




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 18:05:01)


IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*

Čisto moje konkretne izkušnje: promocijski artikli ne vplivajo na prodajo sploh. Vpliva, če hočeš delat na dolgi rok:
- oglaševanje, a ne povsod, ampak ciljno naravnano (ne povem kje in kako, naj se konkurenca malo potrudi [sm=smiley36.gif]),
- dobro ime in dober feedback strank
pa še par stvari, sam spet, male skrivnosti [sm=smiley36.gif].

Promocijska darila so bolj odraz pozornosti do strank ali poslovnih partnerjev, da dobijo nekaj ekstra in se jim fajn zdi. Recimo balonov smo mi po različnih trgovinah prejeli že na desetine, pa se mi sanja ne, kaj je gor pisalo. Ankete zraven, da se pridobi podatke potencialnih strank, da jim potem pošiljaš različne novice, to pa ja. Samo to je potem že dodelan marketing.

Smo pa mi tudi že dajali strankam različne majhne pozornosti, zdaj so menda tehtnice al kaj že, nisem jaz za to pristojna, potem smo imeli kozarčke, majice, dežnike, predpasnike, razmišljam o setu za začimbe - a kot rečeno kot majhna pozornost za stranke, ne kot kak hud marketinški vložek, iz katerega boš potem delal promet in dobiček.


Seveda vplivajo......poglej si farmacevtsko industrijo....samo s promocijskimi darili moraš vplivati na "posrednika" in ne na končnega kupca......ker toliko promocijskih daril, kot je potencialnih kupcev, si podjetje vseeno ne more privoščiti......ker balončki in kozarčki ter svinčniki itd. so brezvezni kot trženjsko orodje, so res zgolj odraz pozornosti......drugega pa si masovno podjetje ne more finančno privoščiti....

Zato promocijska darila dosežejo učinek, če z njimi vplivaš na "posrednika" in tako gradiš zavedanje o določeni znamki.....ker tam si lahko privoščiš dražje promocijske artikle.....pri končnem kupcu, pa jih ne moreš....

Seveda je pa precej odvisno od tega, kaj prodajaš.....jaz v prodaji igračk ene majhne trgovine ne vidim ravno nekega blaznega učinka promocijskih daril.....ker balončki in neka plastična žogica ne bodo obrodili učinka......za kaj več, pa ni denarja......





Stanislava_ -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (16.2.2015 18:37:22)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*

Čisto moje konkretne izkušnje: promocijski artikli ne vplivajo na prodajo sploh. Vpliva, če hočeš delat na dolgi rok:


Seveda vplivajo......poglej si farmacevtsko industrijo....samo s promocijskimi darili moraš vplivati na "posrednika" in ne na končnega kupca......ker toliko promocijskih daril, kot je potencialnih kupcev, si podjetje vseeno ne more privoščiti......ker balončki in kozarčki ter svinčniki itd. so brezvezni kot trženjsko orodje, so res zgolj odraz pozornosti......drugega pa si masovno podjetje ne more finančno privoščiti....





Famacija je poglavje zase [sm=hudicek1.gif]. Obstajajo katalogi ponudnikov daril, namenjenih samo farmaciji.

Pri izbiri darila je kot že rečeno pomembno, kdo so naši kupci in kaj želimo z darilom doseči. Primer: plačujem gorivo na Petrolu in stranki pred menoj ponujajo krof (kar slišim glede na vneto ponudbo). Pridem na vrsto, račun, boste Vitrex, moj odgovor - bi krof, glede na to, koliko (preveč) tankam pri vas, bi se spodobilo in bi ga bila vesela. In blagajnik ja, no, pa res (ni tak strošek - predvidevam, da razmišlja to). No, grem brez Vitrexa in brez krofa, AMPAK - če bi mi dal tisti krof, ki ga stane 1€ ali manj, bi ga bila zares vesela in ko bi naslednjič slučajno mislila tankati kje drugje kot običajno, bi šla na Petrol. V tem primeru je vrednost darila nesorazmerno majhne z vrednostjo moje letne porabe, in ponudnik ne more izračunati, kaj je s tem krofom izgubil, ker v osnovi še vedno tankam največ pri njem (on pa ne ve, koliko kje drugje).

Izven Petrola [sm=smiley36.gif] je po mojem mnenju pomembno, da so darila kakovostna (recimo obožujem 10 let star reklamni Parker), ni pa zadovoljstvo linearno odvisno od cene.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (16.2.2015 20:22:09)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




vintar -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (17.2.2015 8:57:14)


IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj

Mi smo pred leti za sejem kupili 5000 potiskanih balonov, ki smo jih napolnili s helijem. Kdor ga je želel dobiti, je moral izpolniti kratko anketo. Otroci so se tepli za njih. Starši so non stop izpolnjevali ankete. Ves čas smo imeli gužvo na štantu....


Tako je #tevzelj. Pomocijska darila je pametno združiti z anketo. Vprašaš ljudi, kaj kupujejo, kaj jih zanima, kako se odločajo, zahtevaš e-naslov in jih nato za izpolnjeno anketo nagradiš z darilom. Tako oglašuješ s promocijskimi darili, istočasno pa še gradiš bazo svojih kupcev. Potem nadaljuješ z direktnim marketingom. Na ta način lahko deluješ tudi preko interneta. Nabaviš darila, napišeš anketo in objaviš z enim od orodij za spletno anketiranje, npr. freeyer je namenjen ravno za tako nagrajeno spletno anketiranje, vendar pa lahko uporabiš tudi katerokoli drugo orodje, kot so SurveyMonkey, Moj anketa, Fluid Survey itd.




kika123 -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (18.2.2015 23:00:52)

Hvala vsem za nasvete. Ideja o združevanju anket, s promocijskimi darili, se tudi meni zdi dobra rešitev. Na ta način imaš res veliko več možnosti, da dobiš podatke o kupcih, za katere obstaja tudi precej verjetnosti, da jih bo enkrat v prihodnosti zanimala tvoja ponudba. Tako pravzaprav naenkrat opraviš tržno raziskavo, povečuješ bazo za direktni marketing, pa še gradiš blagovno znamko s pomočjo promocijskih daril. Uporaba interneta in strani kot je freeyer v ta namen, se mi zdi dober predlog, saj je anketa lahko objavljena kadarkoli. Morda pa potem to lahko združimo še s promocijo na terenu, oziroma na sejmih in podobnih priložnostih. Vredno razmisleka :)




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (18.2.2015 23:37:27)

Samo zaradi enega balona z logotipom ljudje ne bodo pripravljeni dajati svojih osebnih podatkov.......ne gre to več tako ajnfok....




liliana -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (18.2.2015 23:39:51)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_



Famacija je poglavje zase [sm=hudicek1.gif]. Obstajajo katalogi ponudnikov daril, namenjenih samo farmaciji.

Pri izbiri darila je kot že rečeno pomembno, kdo so naši kupci in kaj želimo z darilom doseči. Primer: plačujem gorivo na Petrolu in stranki pred menoj ponujajo krof (kar slišim glede na vneto ponudbo). Pridem na vrsto, račun, boste Vitrex, moj odgovor - bi krof, glede na to, koliko (preveč) tankam pri vas, bi se spodobilo in bi ga bila vesela. In blagajnik ja, no, pa res (ni tak strošek - predvidevam, da razmišlja to). No, grem brez Vitrexa in brez krofa, AMPAK - če bi mi dal tisti krof, ki ga stane 1€ ali manj, bi ga bila zares vesela in ko bi naslednjič slučajno mislila tankati kje drugje kot običajno, bi šla na Petrol. V tem primeru je vrednost darila nesorazmerno majhne z vrednostjo moje letne porabe, in ponudnik ne more izračunati, kaj je s tem krofom izgubil, ker v osnovi še vedno tankam največ pri njem (on pa ne ve, koliko kje drugje).

Izven Petrola [sm=smiley36.gif] je po mojem mnenju pomembno, da so darila kakovostna (recimo obožujem 10 let star reklamni Parker), ni pa zadovoljstvo linearno odvisno od cene.


Vsa promocijska darila so poglavje zase......in promocijska darila vrednosti 10 in več EUR (kot recimo Parker pisalo) se lahko dajejo le "izbranim" strankam ob posebnih priložnostih, kot je recimo novo leto....ne moreš pa 10 ali 20 EUR vredno darilo deliti na Petrolovih črpalkah vsem, ki pridejo tankat......tam daš recimo lahko le krof......čeprav Petrol na kasi ne ponuja promocijskih daril, ampak ponujajo prodajalci tiste artikle, ki jim jih prodajni oddelek tisti dan naroči, da ti jih morajo prodati......Petrol zaenkrat še izgleda ne rabi take "promocije", da bi zastonj talal krofe.....

Sama sem mnenja, da si učinek od promocijskih daril lahko obeta le kakšno veliko in močno podjetje......ker si lahko privošči konkretna darila....malo podjetje tega ne more.....ker si kaj več od balona ne more finančno privoščiti.....





mateyka -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 7:55:35)

povezano s povečanjem prodaje in kupcev je recimo tudi kupon z ugodnostjo. sicer nisem v sloveniji atm, ampak predvidevam, da je podobno - recimo kuponi (v reviji ali online, fb..) povečajo prodajo. tukaj res dosti trgovin daje ven kupone z določenimi ugodnostmi (sploh 3 za 2 je popularno) in če bi jih recimo združila z določeno anketo, bi verjetno dosegla podoben učinek kot z promocijska darila (ki so nek določen strošek).




patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 13:43:51)

Ukvarjamo se s prodajo otroških igrač in opreme. Razmišljam, da bi še malo več vložil v marketingu. Dokler so vodili starši smo se pojaviljali samo na dveh lokalnih sejmih ter oglaševali v lokalnem mediju in z letaki. Jaz sem pred leti uvedla še spletno stran in lani še facebook profil. Razmišljam, da bi letos vložili tudi v promocijska darila. Kaj menite, se izplača vlagati v promocijska darila?

Promocijska darila ponavadi pridejo v roke ravno tistim, od katerih imaš bolj malo profita. Delijo se znancem in sorodnikom, poslovnim partnerjem- potencialni kupci pa nimajo nič od tega, saj do njih težko pridejo.Tako, da bi promocijska darila dvigovala zaslužek,ni realno gledano. Meni so promocijska darila bolj kot pozornosti za tiste, ki so že v tvoji mreži. Na tak način ne dobiš nobenega novega.

Z malimi podjetniki in takimi in drugačnimi podjetji imam kar dosti opravka. In kar najpogosteje zasledim , je to, da nimajo nobenega pravega smisla, za marketing oz. da zapravljajo denar za bedaste promocije, od katerih nimajo nobene prave koristi temveč le zgubo. Kraljice od vseh zgrešenih ukrepov pa so tako ali tako ti vprašalniki in ankete za zbiranje osebnih podatkov o posamezniku z izrazitim namenom, da rinejo v ljudi, jih čez čas kličejo in se jim vsiljivo ponujajo. Ker se o tem v družbi dosti pogovarjamo tudi tako mimogrede, ker je pač tega tako veliko okrog nas, lahko rečem, da je to veliki večini odbijajoče. Tja, kjer so tako vsiljivi in netaktni , ponavadi nikogar ne vleče zapravljat denar.

Me pa kot potrošnika in iskalca ponudnikov veliko bolj kot takšno promoviranje vedno pritegnejo zadeve, ki se reklamirajo na sponzorski bazi. V smislu sodelovanja na dobrodelnih prireditvah, akcijah, tekmah, pomoči potrebnih,šolah, zavodih...Namesto denarja, ki gre za helijeve balone, tiskanje osovraženih anket in podobnega grafičnega materiala, se dajte raje takole reklamirati. Ne bo nič dražje, bo pa veliko bolj simpatično, uspešno in mogoče bolj inovativno.
Ni skrivnost, da štanti na sto in enem sejmu niso zastonj, da grafika ni poceni, da ankete , kjer moraš navajati osebne podatke smrdijo vsem, da mi baloni dol mahajo in bom pozabila na štant, kjer mi ga bojo poturili takoj, ko bom obrnila hrbet in enako tudi moji otroci in še milijon drugih.
To, da bi darovala kakšno igračo za lokalni vrtec , šolo, bolnico, knjižnico itd ob posebnih priložnostih in se s tem reklamirala, ti ni nikoli padlo na pamet? Ali, da bi občasno malo sponzorirala kakšen športni klub v vašem kraju, organizirala kakšno dobrodelno akcijo ulične prodaje starih igrač , organizirala kakšne dejavnosti v svojem podjetju, da bi ga pokazala širši javnosti itd...
Eh, nekateri ste čisto brez domišljije in avantgardnih idej. Vedno iste fore v obliki vsiljivih reklam, anket, obeskov za ključe, kulijev itd. Hja in pa seveda Facebooka. Me miljonimi drugimi bodo zagotovo vsi vaše podjetje opazili za tren oka in se bo to zagotovo izkazalo za dobro marketinško potezo.

Zanimivo je, kako so nekateri podjetniki ozkogledni in slepi. Mogoče kot mojstri svojega področja presežejo marsikoga, vendar čisto brez smisla, da bi to znali spraviti v promet. Tega da bi na prvo žogo naredili nekaj zastonj, se marsikdo izogiba kot hudič križa. Ni jim namreč jasno, da je poleg dobrodelne note v tem ukrepu tudi velika marketinška poteza. In da je zadeva izvedena zastonj res le na prvo žogo. Daljno ročno gledano pa je to reklama, ki preseže vse plakate in podobne bedarije.




patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 13:51:24)

IZVIRNO SPOROČILO: kika123

Hvala vsem za nasvete. Ideja o združevanju anket, s promocijskimi darili, se tudi meni zdi dobra rešitev. Na ta način imaš res veliko več možnosti, da dobiš podatke o kupcih, za katere obstaja tudi precej verjetnosti, da jih bo enkrat v prihodnosti zanimala tvoja ponudba. Tako pravzaprav naenkrat opraviš tržno raziskavo, povečuješ bazo za direktni marketing, pa še gradiš blagovno znamko s pomočjo promocijskih daril. Uporaba interneta in strani kot je freeyer v ta namen, se mi zdi dober predlog, saj je anketa lahko objavljena kadarkoli. Morda pa potem to lahko združimo še s promocijo na terenu, oziroma na sejmih in podobnih priložnostih. Vredno razmisleka :)

No tule se vidi zgrešenost. Ti ne rabiš dobiti toliko podatkov o potencialnih kupcih, kolikor moraš ti tem potencialnim kupcem posredovati čim več podatkov o tebi. To pa z anketiranjem mimoidočih ljudi ne boš naredila. Na ta način boš le sporočala, da se vtikuješ v nekaj, kar je dandanes postala vsakodnevna praksa in kar gre potrošnikom izrazito na živce. Ti si tista, ki mora dajati stran od sebe podatke, informacije in se na tak način pozitivno reklamirati. Na način, ki bo potrošnikom simpatičen, ki si ga bodo zapomnili zaradi dobrega občutka, ko bodo brali, slišali za tvoje podjetje, ki bo inovativen v pozitivnem smislu in ne dolgočasen in odbijajoče posnemovalski.


Ne morem se znebiti občutka, da si sveže diplomirani ekonomist ( oz. diplomo še pišeš in delaš teoretične raziskave), ki se mu o reali žal še čisto nič ne sanja.




patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 13:54:58)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


IZVIRNO SPOROČILO: malaMravljica


IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj

Mi smo pred leti za sejem kupili 5000 potiskanih balonov, ki smo jih napolnili s helijem. Kdor ga je želel dobiti, je moral izpolniti kratko anketo. Otroci so se tepli za njih. Starši so non stop izpolnjevali ankete. Ves čas smo imeli gužvo na štantu. Akcija nas je stala manj kot 500€. Po celem sejmu se je videlo naše reklamne balone, privezane na otroške roke, ki so plesali nad glavami ljudi.


koliko pa se vam je zaradi tega povecala prodaja? Ker imet zabasan stant, da odzenes resne kupce ni najbolj pametno.


Glede na število novo registriranih uporabnikov na tej temi očitno ne dovolj.


[sm=smiley36.gif]




RIJA* -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 14:16:21)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Z malimi podjetniki in takimi in drugačnimi podjetji imam kar dosti opravka.



zanimivo službo moraš meti [sm=smiley1.gif] najprej rešuješ težave z nasilnimi otroci in starši, potem si v biznisu z veliko podjetji....kaj bi le to lahko bilo[sm=zmeden.gif]




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>