RE: Prvošolčki 2013 (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 6:04:50)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja


Zase se res ne spomnim, da bi kdajkoli v OŠ odprla zvezek in se učila - naredila sem domačo nalogo in to je bilo to. Pred testom nisem nikoli šla brat, kaj smo vzeli ali kaj posebej delala, niti pred tekmovanji ne... Zdaj je to bolj v modi, da se pripravlja na tekmovanja in teste... in se potem sprašujem, če jo s tem, ko se ne učim z njo, vlečem nazaj. Tega ne bi rada.



Ronja, velika, velika večina se nas je morala tudi v osnovni šoli odpreti zvezek in se učiti...tudi pred testom smo se učili.....ni to samo zdaj v modi......[sm=smiley36.gif]

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Lili, meni ni nedoumljivo, da bi se v prostem času učila, samo sprašujem se, ali je nujno potrebno, da jo drilam z računi/pisanjem/branjem, če to zaenkrat zna glede na učiteljičine standarde (zato sprašujem, kako je to v drugih šolah). Meni je logično, da se učimo sproti, pač ko je kak tak dan ali če imaš kako temo, pa si potem precej zapomnijo. Samo tega jih ne bojo spraševali v šoli, zato tega ne jemljem tako (niti oni ne, ker ni tako podano). Tudi sama tega nisem jemala kot učenje - pa sem znala eno enciklopedijo o naravi praktično na pamet, samo to zame ni bilo učenje...


Pa mater ste si vsi zapičili v ta prosti čas....mislila sem na čas, ko niso v šoli......[sm=smiley36.gif]

In Ronja sploh ne vem kaj te muči.....kaj bi rada izvedela oz. kaj dokazala......da je tvoje dete drugačno od drugih.....? praviš, da preverješ, da ji daš račune ustno in ve, da tako mimogrede ponoviš z njo kako temo sproti.....v bistvu delaš isto kot jaz.....le da je ne "siliš" brati, ker tvoja sama bere.....

In kot sem zgoraj napisala, jaz govorim o učenju 8 letnega otroka, recimo pol ure na teden (ki vključuje tudi branje[sm=smiley1.gif]).....ti pa delaš iz tega dramo kot da gre za učenje vsaj dveh ur na dan.......pa potem se izkaže, da v bistvu "drilaš" še bolj kot jaz, samo na drugačen način.....




petea -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 8:31:54)

No, predvsem mi obe zbujata krivo vest.

Ambiciozne mame ... [sm=smiley2.gif]




skuštrana -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 13:29:53)

Ronja, full je odvisno od otroka do otroka - z naso starejso je bilo treba delat pop, naloge, sedet zraven drugace ni bilo nic. Sedaj je 4. razred in je ok, vecino naredi sama. Je pa po eni strani to ok ker otrok tako razvije delovne navade.

Tamali je pa prvi razred in z njim ni dela nic - nalogo resi dobesedno v 5 minutah in to je to. Je pa malo len in pozabljiv pa moram vsak dan precekirat ce je naredil vse nalogo. To mi vzame par min. Uci se ne, v soli itak ponavljajo pred testom. Ocene so ok ( pri nas imajo ze ocene), tako da verjamem da nima problemov.




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 19:06:43)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

No, predvsem mi obe zbujata krivo vest.

Ambiciozne mame ... [sm=smiley2.gif]


V bistvu si enako "ambiciozna" kot midve....le govoriš ne o tem......[sm=jezicek.gif]




petea -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 19:16:01)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
IZVIRNO SPOROČILO: petea

No, predvsem mi obe zbujata krivo vest.

Ambiciozne mame ... [sm=smiley2.gif]


V bistvu si enako "ambiciozna" kot midve....le govoriš ne o tem......[sm=jezicek.gif]


[sm=smiley36.gif]




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (26.3.2015 19:26:34)


IZVIRNO SPOROČILO: skuštrana

Ronja, full je odvisno od otroka do otroka - z naso starejso je bilo treba delat pop, naloge, sedet zraven drugace ni bilo nic. Sedaj je 4. razred in je ok, vecino naredi sama. Je pa po eni strani to ok ker otrok tako razvije delovne navade.

Tamali je pa prvi razred in z njim ni dela nic - nalogo resi dobesedno v 5 minutah in to je to. Je pa malo len in pozabljiv pa moram vsak dan precekirat ce je naredil vse nalogo. To mi vzame par min. Uci se ne, v soli itak ponavljajo pred testom. Ocene so ok ( pri nas imajo ze ocene), tako da verjamem da nima problemov.


Tako je.....tako kot otroku privzgojimo (ali pa tudi ne[sm=smiley36.gif]), da reče dober dan in hvala, tako kot otroku privzgojimo, da pospravi mizo za sabo, tako kot mu privzgojimo, da pospravi igrače za sabo in postelje posteljo.....tako mu tudi privzgojimo delovne navade, kar se tiče šole, ker vsi otroci vseeno nimajo VSEH delovnih navad v svojem genetskem zapisu.....nekateri se morajo nekatere stvari celo naučiti (recimo kdaj se je rodil France Prešeren, zakaj je 3x2=6, nekaterim odraslim recimo še danes ni to jasno, pa tudi sami smo se morali v osnovni šoli naučiti datume, kdaj je bil desant na Drvar, I. in II. zasedanje AVNOJA, kaj je fotosinteza - mater nam je bilo to večini logično v 5. razredu OŠ, večina si nas ni to zgolj v šoli zapomnila, verjamem pa, da smo pozabili, da smo se sploh kaj učili.....jaz sem eno minuto po izpitu na faksu pozabila, da sem se tri tedne prej non stop učila[sm=smiley36.gif])

in vsi otroci niso kot Gauss in Ronja, oziroma večina jih ni, so bolj redki taki kot je Ronja in še redkejši taki kot je Gauss (da je recimo vedel že od prvega razreda več kot dr. na univerzi)......večina otrok je vseeno povprečnih, tako kot nas je večina staršev povprečnih.....in povprečen se mora za 5 kaj tudi doma učiti, tudi v osnovni šoli......za 4 in 3 ni treba, za 5 pa je običajno treba.......




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (30.3.2015 13:11:34)

In Ronja sploh ne vem kaj te muči...

Muči me to, da ne vem, ali naj jo pustim na miru, če ji zaenkrat gre ali naj vseeno vadim z njo (oz. ji rečem, da naj gre vadit), ker je lahko ta učiteljica manj zahtevna in bo imela sicer kasneje težave, čeprav jih sicer ne bi imela, ker bi pač sproti vadili, pa nismo. Nočem, da ima težave, zato, ker se meni ni dalo z njo računat. Ampak če pa ni treba, pa ne bi - je meni tudi bolj luštno kaj drugega počet kot z njo poštevanko vadit:D. Štekaš? Samo nočem, da bi ona to lenobo plačevala.

Ne delam drame - sprašujem se, ker res veliko ljudi pravi, da delajo ogromno za šolo z otroki. Mi pa ne. In potem se jasno vprašam, a delamo slučajno mi narobe... Štekaš? Ja, za branje me ne skrbi, ker to itak slišim, da lepo bere, tu ni nekih strašnih odstopanj - mislim, težko fališ, to lahko laično čisto korektno oceniš. Ampak za recimo okolje, kot si rekla, tega se še nikoli nisem nič z njo učila in nisem vedela, da se to otroci učijo doma. Niti ga ne ponavljava ali karkoli nikoli nisem vedela, da bi morali znat kako tako reč ala rd od Prešerna ali karkoli. Pokaže mi, kaj so delali ob petkih, valjda. In kadar manjka, naredi naloge, ki so jih tačas delali v šoli, ko pride nazaj. To je pa to. Kadar je roditeljski in nam učiteljica reče, da naj to pa to delamo z njimi, preverim, ko pridemo domov, če to zna. Ali pa če se tu pogovarjamo, pa jo vprašam. In potem, ko zna, jo pustim na miru do naslednjega sestanka/takega pogovora:D.

Meni se zdi, da se otroci dober dan in hvala kar sami naučijo z zgledom. Ali pa sva imela srečo, ne vem. Ampak se ne spomnim, da bi jih to kdajkoli učila. Vidijo, pa ponavljajo, ne vem zakaj je to lažje... Ker recimo za iz mize pospravit pa niti približno ni tako:D. Ne vem, zakaj ne, ampak tu je treba vsakič rečt... Pa za igrače sva tudi vsakega posebej morala vzgajat:D...

jaz sem eno minuto po izpitu na faksu pozabila, da sem se tri tedne prej non stop učila

Joj, jaz sem sem se pa učila v srednji in potem še na faksu parkrat take blesarije (letnice čisto brezveznih zadev, kar se mene tiče), da sem se jih učila z namenom, da jih bom potem TAKOJ pozabila. Najhujše je bilo, da sem jih še čez 1 leto vedela! Prav na živce mi je šlo! No, do zdaj sem vse to veselo pozabila:).




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (30.3.2015 19:27:18)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Muči me to, da ne vem, ali naj jo pustim na miru, če ji zaenkrat gre ali naj vseeno vadim z njo (oz. ji rečem, da naj gre vadit), ker je lahko ta učiteljica manj zahtevna in bo imela sicer kasneje težave, čeprav jih sicer ne bi imela, ker bi pač sproti vadili, pa nismo. Nočem, da ima težave, zato, ker se meni ni dalo z njo računat. Ampak če pa ni treba, pa ne bi - je meni tudi bolj luštno kaj drugega počet kot z njo poštevanko vadit:D. Štekaš? Samo nočem, da bi ona to lenobo plačevala.




Ronja.....uporabiš zdravo kmečko pamet.....če vidiš, da bere, če vidiš da se sama nauči, kdaj se je rodil France Prešeren in kaj za praznika je 27. april, če vidiš, da brez problema računa, potem pač ne delaš z njo oz. je ne priganjaš.....če vidiš, da učiteljica daje ful domačih nalog (naša jih recimo praktično nič ne daje oz. jih da izredno redko.....eno vrstico nove črke za zapisati in to je skoraj vse)....

Če pa vidiš, da kaj od tega ne gre, pa dete ne bo konec tu pa tam od 10 ali 15 minut dnevnega "delanja za šolo še poleg domače naloge"....


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Ne delam drame - sprašujem se, ker res veliko ljudi pravi, da delajo ogromno za šolo z otroki. Mi pa ne. In potem se jasno vprašam, a delamo slučajno mi narobe... Štekaš? Ja, za branje me ne skrbi, ker to itak slišim, da lepo bere, tu ni nekih strašnih odstopanj - mislim, težko fališ, to lahko laično čisto korektno oceniš. Ampak za recimo okolje, kot si rekla, tega se še nikoli nisem nič z njo učila in nisem vedela, da se to otroci učijo doma. Niti ga ne ponavljava ali karkoli nikoli nisem vedela, da bi morali znat kako tako reč ala rd od Prešerna ali karkoli. Pokaže mi, kaj so delali ob petkih, valjda. In kadar manjka, naredi naloge, ki so jih tačas delali v šoli, ko pride nazaj. To je pa to. Kadar je roditeljski in nam učiteljica reče, da naj to pa to delamo z njimi, preverim, ko pridemo domov, če to zna. Ali pa če se tu pogovarjamo, pa jo vprašam. In potem, ko zna, jo pustim na miru do naslednjega sestanka/takega pogovora:D.



No, na naši šolji se okolje kar redno učijo.....in pri okolju imajo otroci tudi največ "težav".......ker pri nas dobijo za okolje že kar cele tekste...in to niso več le teksti: spomladi sije sonce in nabiramo zvončke, cvetejo trobentice in je muhasto vreme.......recimo, mora dete ločiti kaj je vremensko stanje in kaj je vremenski pojav, kako se imenuje praznik, ki ga praznujemo 27.4.......

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Meni se zdi, da se otroci dober dan in hvala kar sami naučijo z zgledom. Ali pa sva imela srečo, ne vem. Ampak se ne spomnim, da bi jih to kdajkoli učila. Vidijo, pa ponavljajo, ne vem zakaj je to lažje... Ker recimo za iz mize pospravit pa niti približno ni tako:D. Ne vem, zakaj ne, ampak tu je treba vsakič rečt... Pa za igrače sva tudi vsakega posebej morala vzgajat:D...



no vidiš.....zgled in genski zapis vedno ni dovolj.....[sm=jezicek.gif]

Joj, jaz sem sem se pa učila v srednji in potem še na faksu parkrat take blesarije (letnice čisto brezveznih zadev, kar se mene tiče), da sem se jih učila z namenom, da jih bom potem TAKOJ pozabila. Najhujše je bilo, da sem jih še čez 1 leto vedela! Prav na živce mi je šlo! No, do zdaj sem vse to veselo pozabila:).


Jaz sem govorila o tem, da sem po opravljenem izpitu TAKOJ pozabila ves čas, ki sem ga porabila za učenje izpita.....neprespane noči in dneve......

Samo jaz spadam med tiste, precej redke ljudi izgleda[sm=smiley4.gif], ki so se za odličen uspeh morali učiti......tako v osnovni, kot srednji šoli in potem še na faksu......ne zdaj ravno cele dneve, non stop, sem pa morala pogledati v knjige in ne samo domače naloge delati......tudi v osnovni šoli, sem se morala učiti......in nikoli mi ni to bilo nič čudnega, da se otrok uči.....





patrino -> RE: Prvošolčki 2013 (30.3.2015 20:36:30)

V bistvu tu ne gre za neko ekstremno piflanje, temveč za privzgajanje delovnih navad. Tudi če otroku na prvi pogled gre vse ok, ni slabo, če ga vsak dan malo navadiš, da če ne drugega, vsaj enkrat prebere ( pregleda) zadnjo snov , ki so jo vzeli pri določenem predmetu, ki bo drugi dan na urniku. Tako nekako otrok dobi neke zdrave učne in delovne navade, ki jih lahko uporabljajo za naprej.
Sama sem bila tipični primerek otroka, ki se mu tja do nekako 7. razreda ni bilo potrebno praktično nič učiti. Bumf zvezki v torbo in v šolo. Pa je prišla potem malo pred koncem osnovne šole tudi zame nekoliko zahtevnejša snov, pri kateri bi se bilo treba malo dol vsest. Preden sem to spremenila v prakso je uspeh krepko zanihal. Pa sem se k sreči kmalu ujela. Ne sama- so me doma malo bolj zares porinili v to. Marsikdo je na tak način uspel bolj ali manj dobro zriniti vso osemletko. Malo s srečo, malo z gledanjem s kozi prste...Ko je prišel v srednjo šolo, pa je bil pri velikih primerih padec direkt na glavo.
Otroci, ki imajo pred vstopom v šolo kar nekaj fore v znanju oz. imajo dobro predznanje, kar nekaj časa delajo s to rezervo in jim daje ob tem malo potuhe. Ko pa se je treba začeti učiti, pa se marsikdo ne zna.




LuLu -> RE: Prvošolčki 2013 (30.3.2015 20:56:35)

liliana... so že začeli uporabljati penkalo?




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (30.3.2015 21:02:08)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Balerina -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 11:34:54)

Jaz tudi mislim da je v začetku OŠ bolj pomembno da se dobijo neke učne navade. Da dobi otrok občutek odgovornosti, da je šola njegova odgovornost in ne odgovornost staršev.
Pri nas je tako da če že imata kaj za delat doma potem pripravita sama midva sva le toliko da če imata vprašanje da pomagava da pride tudi do odgovora. Da usmerjava kje lahko tudi na internet dobi podatke. In da vsake toliko vprašava snov, in seveda če imajo govorne vaje na nama vadita, nama povesta. Midva na koncu tudi poveva svoje mnenje, kaj lahko še doda, če je potrebno kakšno besedo zamenjati, racimo nogomet ne fuzbal, itd.
Predvsem ju spodbujava da je šola pač njuna obveznost, in to pomeni sama pripravita in nosita torbe, tudi če so težke nosita sama, sama naredita nologo, sama s morata spomniti da imata kakšno obvestilo. Čeprav še vedno na skrivaj malo pogledava, spoloh pri mlajšem in če je kaj pozabilo potem ga malo po ovinkih opomnila. Pač tema nanese na tisto pa se spomni in pokaže.
Pri nas so se praznike učili v 3. razredu, morda se bodo Ronja pri vas tudi šele v 3. . tisto je kar za ponavljati, ker je kar nekaj praznikov ki jih otroci niti ne poznajo toliko so jim neznani pa imena praznikov in tako naprej. Ma no saj še veliko osraslih mesa Dan državnosti in Dan samostojnosti in enotnosti. Tako da ni čudno če tudi otroci to mešajo




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 19:11:43)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

V bistvu tu ne gre za neko ekstremno piflanje, temveč za privzgajanje delovnih navad. Tudi če otroku na prvi pogled gre vse ok, ni slabo, če ga vsak dan malo navadiš, da če ne drugega, vsaj enkrat prebere ( pregleda) zadnjo snov , ki so jo vzeli pri določenem predmetu, ki bo drugi dan na urniku. Tako nekako otrok dobi neke zdrave učne in delovne navade, ki jih lahko uporabljajo za naprej.
Sama sem bila tipični primerek otroka, ki se mu tja do nekako 7. razreda ni bilo potrebno praktično nič učiti. Bumf zvezki v torbo in v šolo. Pa je prišla potem malo pred koncem osnovne šole tudi zame nekoliko zahtevnejša snov, pri kateri bi se bilo treba malo dol vsest. Preden sem to spremenila v prakso je uspeh krepko zanihal. Pa sem se k sreči kmalu ujela. Ne sama- so me doma malo bolj zares porinili v to. Marsikdo je na tak način uspel bolj ali manj dobro zriniti vso osemletko. Malo s srečo, malo z gledanjem s kozi prste...Ko je prišel v srednjo šolo, pa je bil pri velikih primerih padec direkt na glavo.
Otroci, ki imajo pred vstopom v šolo kar nekaj fore v znanju oz. imajo dobro predznanje, kar nekaj časa delajo s to rezervo in jim daje ob tem malo potuhe. Ko pa se je treba začeti učiti, pa se marsikdo ne zna.


Očitno nisi ujela.....ker si študirala z groznim naporom in odrekanjem......[sm=jezicek.gif]




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 19:12:19)


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

liliana... so že začeli uporabljati penkalo?


Ne.....so še vedno na HB svinčniku......[sm=smiley1.gif]




patrino -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 20:38:01)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

V bistvu tu ne gre za neko ekstremno piflanje, temveč za privzgajanje delovnih navad. Tudi če otroku na prvi pogled gre vse ok, ni slabo, če ga vsak dan malo navadiš, da če ne drugega, vsaj enkrat prebere ( pregleda) zadnjo snov , ki so jo vzeli pri določenem predmetu, ki bo drugi dan na urniku. Tako nekako otrok dobi neke zdrave učne in delovne navade, ki jih lahko uporabljajo za naprej.
Sama sem bila tipični primerek otroka, ki se mu tja do nekako 7. razreda ni bilo potrebno praktično nič učiti. Bumf zvezki v torbo in v šolo. Pa je prišla potem malo pred koncem osnovne šole tudi zame nekoliko zahtevnejša snov, pri kateri bi se bilo treba malo dol vsest. Preden sem to spremenila v prakso je uspeh krepko zanihal. Pa sem se k sreči kmalu ujela. Ne sama- so me doma malo bolj zares porinili v to. Marsikdo je na tak način uspel bolj ali manj dobro zriniti vso osemletko. Malo s srečo, malo z gledanjem s kozi prste...Ko je prišel v srednjo šolo, pa je bil pri velikih primerih padec direkt na glavo.
Otroci, ki imajo pred vstopom v šolo kar nekaj fore v znanju oz. imajo dobro predznanje, kar nekaj časa delajo s to rezervo in jim daje ob tem malo potuhe. Ko pa se je treba začeti učiti, pa se marsikdo ne zna.


Očitno nisi ujela.....ker si študirala z groznim naporom in odrekanjem......[sm=jezicek.gif]


Ja res sem , pa zaradi razlogov, ki sem ti jih že navedla in ob katerih mi ne gre preveč na smeh.




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 20:53:21)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Ja res sem , pa zaradi razlogov, ki sem ti jih že navedla in ob katerih mi ne gre preveč na smeh.


Marsikdo je tako študiral kot ti.....pa ni tako dramatiziral......odrekanje, trpljenje, garanje in podobne zadeve......[sm=jezicek.gif]




patrino -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 21:08:35)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Ja res sem , pa zaradi razlogov, ki sem ti jih že navedla in ob katerih mi ne gre preveč na smeh.


Marsikdo je tako študiral kot ti.....pa ni tako dramatiziral......odrekanje, trpljenje, garanje in podobne zadeve......[sm=jezicek.gif]

Očitno ti nisi tako, ker se v nasprotnem primeru iz tega ne bi delala norca in govorila o dramatiziranju.
Drugače pa tema ni odprta o debati glede mojega študija. Sama sem le komentirala Ronji, ki se sprašuje o potrebi učenja v nižjih razredih.





mateyka -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 22:26:06)

patrino, a ti si učitlejca, ki je med izobrazbo (po 7 razredu) trpela?




mateyka -> RE: Prvošolčki 2013 (31.3.2015 22:28:47)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Drugače pa tema ni odprta o debati glede mojega študija. Sama sem le komentirala Ronji, ki se sprašuje o potrebi učenja v nižjih razredih.


to je res. dejmo bit pridne. torej, če se ti ni bilo treba učit do 7 razreda, ali to pomeni da si se učila, čeprav ti ni bilo potrebno ali da se nisi ti niso privzgojili delovnih navad (aka trpljenje kasneje) in zato zdaj zagovarjaš, da je to potrebno/modro/dobra ideja?




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (1.4.2015 6:02:44)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Očitno ti nisi tako, ker se v nasprotnem primeru iz tega ne bi delala norca in govorila o dramatiziranju.



To je le tvoje sklepanje....ne veš kaj in kako sem jaz......

Drugače pa tema ni odprta o debati glede mojega študija. Sama sem le komentirala Ronji, ki se sprašuje o potrebi učenja v nižjih razredih.


Čisto v kontekstu tega je, o čem se pogovarjamo[sm=jezicek.gif].......govorimo o učenju in učnih navadah torej tudi o tem, kako lahko to vpliva na kasnejše učenje in učne navade otroka ter na znanje.....ker konec koncev je to najbolj pomembno....."šola" ni pomembna zgolj v prvem in drugem razredu, ampak se razultati pokažejo šele pozneje......

ti se do 7. razreda nisi nič učila, si šolo izdelovala z odličnim uspehov tako by the way....torej ti je Ronjina hči precej podobna glede tega....

Edino kar mi ni jasno je to pri tem je to, da ponavadi tisti, ki osnovno šolo izdelujejo z odličnim uspehom tako by the way kot ti, ki se čisto nič niso učili, ker so si vse zapomnili pri pouku......tisti nimajo problemov s študijem in ga tudi naredijo by the way.......in ne pojmujemo študij kot garanje, odrekanje in trpljenje......




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (1.4.2015 10:18:46)

govorimo o učenju in učnih navadah torej tudi o tem, kako lahko to vpliva na kasnejše učenje in učne navade otroka ter na znanje.....ker konec koncev je to najbolj pomembno....."šola" ni pomembna zgolj v prvem in drugem razredu, ampak se razultati pokažejo šele pozneje...

Evo, lili, točno to me muči. Zaenkrat kaže vse ok, vendar nočem, da bi se kasneje pokazal manjko ali da bi imela probleme, zaradi tega, ker zdaj nismo delali. Po drugi strani pa se mi zdi brezveze drilat nekaj, kar že zna in ji bo dolgčas in bo zasovražila vse skup, namesto da bi ji bilo znanje in učenje še naprej nekaj krasnega, kot zdaj, ker je pač radovedna...

Za branje in pisanje me ne skrbi - to itak sama dela in tu vem, da jo moram ustavljat. Pri ostalih stvareh pa ne vem. Sploh sem bila presenečena za okolje - sem mislila, da se tega noben ne uči doma (ne prej, ne zdaj, zato sem spraševala).

Se pa strinjam, da je fajn, da dobi delovne navade... Sama sem jih dobila v glasbeni šoli, ne v navadni šoli. Čeprav me ni nihče doma silil, da naj vadim. Samo sem videla, da moram, če hočem znat zaigrat. Zato se potem sprašujem, ali to mora bit privzgojeno z učenjem za šolo ali ne...

Meni je bilo na faksu super in se nisem matrala. Sem sicer tudi delala prek šs zraven, kadar sem le lahko (smo imeli precej obveznih vaj, pa hodila sem na vsa predavanja, tako da smo meli recimo v 1. letniku 40 ur/teden in to malo omeji dela, ki jih lahko delaš), vendar sem živela doma, ni mi bilo treba zaslužit za položnice, kupovala pa sem si za oblečt/obut, tečaje, malice, kosila itd... Sem se učila pred izpiti, ni mi pa bilo to matranje, večinoma sem na koncu uživala, ker mi je noro fajn občutek, ko ti znanje leti v glavo - ko si pod tistim adrenalinom in se vse sestavlja v eno celoto in povezuješ z drugimi snovmi od prej... meni je bilo vedno se fajn učit za več izpitov hkrati, ker ko se enega naveličaš, greš na drugega. Pa miselne vzorčke sem si delala in to mi je super delovalo:) Škoda, da nisem imela tega sistema in samozavesti že v srednji, bi mi bilo veliko lažje.

lili, mogoče je bilo patrino težko med študijem zaradi drugih stvari, ne zaradi učenja. Meni je bilo dr. tudi ful težko pisat, pa mi verjetno ne bi bilo tako grozno, če ne bi imela 3 malih, pa selitve hkrati... Včasih se stvari seštejejo... Mi je bilo noro naporno... če bi pa lahko spala vsako noč 6 ur, bi se pa verjetno čisto drugače počutila in mi ne bi bilo tako težko (ker članek mi je bilo lažje napisat, čeprav je objektivno baje težje - ampak takrat sem hodila v službo, dopoldne, mali so bili v vrtcu in še kar nekak zdravi en čas, jaz sem pa lahko v miru delala do 15h... čisto drugače kot potem[sm=jezicek.gif])

patrino, mogoče se motim, ampak meni se zdi, da je lili že marsikaj doživela, zato se ji zdi pa brezveze, da ljudje jamrajo za stvari, ki jih je sama tudi dala čez, pa zato nič ne jamra. Vendar smo različni - meni je bilo hudo ob ssih, vendar nisem nikoli dvomila, da zato ne bi mogla met otrok. Ker sem zanosila vedno takoj, nisem imela straha, da bo zdaj spet trajalo ful časa... Zato mi je bilo veliko lažje, ker sem si vedno lahko rekla: ok, ta je bil bolan, itak bi rajši zdravega otroka, tako da ga bova pač čez 1 mesec spet naredila. Tega si ženska, ki se trudi zanosit že 2 leti, ne more rečt. Ali taka, ki je komaj prepričala partnerja. Ali če jo že lovijo leta... Zato je lahko isti dogodek (v tem primeru ss), pa zelo različna reakcija, ker je zelo odvisno od ostalih dejavnikov, kako nekaj dojemamo in koliko nam je hudo...




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (1.4.2015 11:02:13)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (1.4.2015 13:36:56)

Ronja, a veš, kaj? Preveč analiziraš :-).

Ma, ne! Jaz? NIkoli in nikdar! Jaz nikoli nič ne analiziram, sploh pa ne preveč![sm=jezicek.gif]

Ma pri otrocih je težko si rečt: bude šta bude in potem non stop nekaj meljem (pa že tako sem mal nagnjena k temu - ne prašaj, koliko ljudi sem vprašala za mnenje za vrsto barve za hišico za otroke:D). Kompulzivno premišljevanje:D.

Saj pri 3. bom že vedela - se vidi, mali je najbolj samozavesten in ga živa sila ne premakne:D. Ga naderem: "Pejt stran!" "Ne." "Zakaj ne?" "Ker si moja!" in me objame za noge[sm=jezicek.gif]. Sem se samo režala:D. Upam, da bo obdržal tole svojo samozavest, ker mu bo s puncami kar fajn šlo, se mi zdi, sploh če bo obdržal tudi svoje navihane modre učke:D.




patrino -> RE: Prvošolčki 2013 (1.4.2015 16:06:02)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

patrino, a ti si učitlejca, ki je med izobrazbo (po 7 razredu) trpela?

Sori ne veš bistva.Spet.




patrino -> RE: Prvošolčki 2013 (1.4.2015 16:08:52)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Drugače pa tema ni odprta o debati glede mojega študija. Sama sem le komentirala Ronji, ki se sprašuje o potrebi učenja v nižjih razredih.


to je res. dejmo bit pridne. torej, če se ti ni bilo treba učit do 7 razreda, ali to pomeni da si se učila, čeprav ti ni bilo potrebno ali da se nisi ti niso privzgojili delovnih navad (aka trpljenje kasneje) in zato zdaj zagovarjaš, da je to potrebno/modro/dobra ideja?

Oh, sori, spet...kaj ko bi kdaj prebrala prejšnje komentarje oz. se spomnila na kakšno temo od prej, ko smo o podobnih zadevah debatirali (miljontavžentkrat, če sem bolj konkretna). Potem, se mi ne bi bilo treba toliko ponavljati , veš[sm=zmeden.gif]res se mi ne da pisati kar naprej isto.




Stran: <<   < Prejšnja stran  5 6 [7] 8 9   Naslednja stran >   >>