RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 7:11:39)

Sljiva, do zadnje pike kot pri nas. [sm=jezicek.gif]

Mi imamo pravilo, da vsak dan prebere eno zgodbico in pove obnovo in na lefo.si izračuna tri naloge.




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 7:43:22)

Pri teh pripravah bi bila jaz pozorna, da otrok ne dela snovi naprej - recimo naš se že itak dolgočasi pri določenih predmetih (matematika, SO) - če bi snov še obvladal naprej, se mi zdi, da bi takoj izgubil pozornost pri pouku. Sicer učiteljica pravi, da je priden, da uboga res na prvo, ampak, da se res vidi, da se zasanja, čeprav potem ve odgovor. Zato ga jaz kar 'peglam' da mora v šoli lepo sedet, poslušat, sledit. Če mu zdaj ratuje, ni nujno, da mu bo tudi v višjih razredih.

Tele obnove so tudi pametna zadeva - naš ima trenutno na spisku domačih obveznosti le branje. Kar se pa tiče domače naloge, pa jo imajo kar nekaj - nekaj opravijo v PB, kakšen učni list, prepis, pa skoraj vsak dan ostane za doma. Zdaj so na hitro vzeli pisane črke in tega res ne delajo v PB, da je prepis lep - in našemu grafomotorika res ni vrlina - tako, da tu vzame kar nekaj časa, da je lepo napisano, ker po njegovem je doktorska pisava čisto OK [sm=smiley1.gif].




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 8:23:14)

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

No, ko ste že pri delovnih navadah, mene pa recimo jezi, ker naši nimajo nič naloge za doma. Naloga sicer vsak dan je, ampak jo rešijo v podaljšanem bivanju. Praktično cel razred ostane v podaljšanem bivanju, ne hodijo sami prej domov (3. razr).
Tako da ta naloga je v bistvu en podaljšek pouka, učiteljica PB je ves čas zraven in pomaga če je treba.
Ne vem, če je naša v treh letih 10x prinesla nalogo domov, niti za vikende jim ne dajejo nalog, in takrat je bil seveda jok kot pri Paštetki - ne morem , ne znam, pretežko je[sm=zmeden.gif] , v PB seveda ni nobenega joka in problema, ker je pač rutina.

No, in meni to sploh ni všeč, ker otrok ne razvija delovnih navad doma, za domačo mizo..

Ampak kaj naj?
[sm=zmeden.gif]



Naša je sicer še v prvem razredu......in vse domače naloge reši v podaljšanem bivanju.......

Vendar jaz ji napišem skoraj vsak dan nekaj računov, tisto kar so delali pri okolju pa po sličicah obnovi......to je naneslo kakih 5 do 10 minut dnevno......

in sedaj pa vsak dan, ampak res vsak dan, bere in piše, ker so pač začeli spoznavati črke......ne glede na to, da vso nalogo v šoli naredi......





Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 9:06:23)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva
No, in meni to sploh ni všeč, ker otrok ne razvija delovnih navad doma, za domačo mizo..

Ampak kaj naj?[sm=zmeden.gif]


razvij sama domačo navado delanja/vaj/učenja za recimo soboto? samo predlog, tko na blef..

lej tukaj je stran kjer si razne vaje, da si pripraviš material, lahko sprintaš.. itd:
http://www.priprave.net/


Podpis na celi črti. Če nima naloge, ji jo pripravim jaz. V knjigarnah imaš še pa još različnih delovnih zvezkov, ki so prav luštni za izpolnjevat. Jaz bi tudi raje videla, da bi se v PB igrali in družili, ampak sem ena izmed redkih staršev, ki misli tako. Večina staršev želi ali celo zahteva, da se domača naloga opravi v šoli, čeprav že ime pove, da naj bi se doma.




Sljiva -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 17:51:43)

Ma saj ne vem, jaz sem tle malo v konfliktu sama s sabo.[sm=zmeden.gif] Po eni strani me moti, da vse naredijo v šoli, vsaj za vikend bi jim lahko dali kaj za narest za nalogo, po drugi strani pa je dandanes tak tempo čez teden, da enostavno nimam srca otroku težit s šolo še popoldne / zvečer, ko končno pridemo domov in malo oddahnemo. V bistvu pridemo domov okol polpetih, parkrat na teden še kasneje (dejavnosti) in ko pridemo vidim, da rabi dat možgane na off, rabi sprostitev, igro... Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo.
Pa tudi sicer nisem tip mame, ki bi se šla z otrokom popoldne šolo in ji dajala nalogo, nekak imam v podzavesti, da je šola otrokova odgovornost...

Saj glede branja nimam kaj spodbujat, bere samoiniciativno, trenutno Harryja Potterja, še stran jo moram vlečt od knjige zvečer [sm=smiley36.gif], sama se tudi pred kontrolkami spravi na Mojo matematiko vadit... Edino SPo skupaj ponavljamo pred kontrolnimi, ker prinesejo domov vprašanja. Zaenkrat smo še na 5-kah, občasno 4-kah, ne da se jaz kaj vtikam zraven.

Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega...




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 18:24:36)

Sljiva ni nekega splošnega recepta, vsak pač predlaga kaj se mu zdi najbolj prav oz. kaj deluje pri njegovem otroku. Sošolka od mojega otroka je čisto samostojna že od prvega razreda, se spomnim, da se je mama enx pritoževala, da noče nobene njene pomoči, da vse naredi sama, tako da praktično skoraj ne ve kaj delajo v šoli. Sedaj v tretjem r. ima ta deklica v večini petke, tu in tam kakšno štirico, pa se mama nič ne ukvarja z njo pa deluje. Zakaj bi pomagal, če ne rabi pomoči? Vem, da sem mami rekla, naj nič ne spreminja, če deluje, ko pa ne bo več delovalo, pa naj razmisli kako dalje. Ampak povečini pa v tretjem r. otroci še niso čisto samostojni in še rabijo starša, da jih usmerja. Smo pa že velikokrat poudarili na tej temi, da so otroci različni in tako so tudi pristopi različni. Ker moje mnenje je, da otrok, ki je tako samostojen, kot zgoraj opisana deklica, točno ve zakaj se uči in hoče biti tudi zelo uspešna, tako da ni treba neke dodatne motivacije.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 18:42:28)


IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

Ma saj ne vem, jaz sem tle malo v konfliktu sama s sabo.[sm=zmeden.gif] Po eni strani me moti, da vse naredijo v šoli, vsaj za vikend bi jim lahko dali kaj za narest za nalogo, po drugi strani pa je dandanes tak tempo čez teden, da enostavno nimam srca otroku težit s šolo še popoldne / zvečer, ko končno pridemo domov in malo oddahnemo. V bistvu pridemo domov okol polpetih, parkrat na teden še kasneje (dejavnosti) in ko pridemo vidim, da rabi dat možgane na off, rabi sprostitev, igro... Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo.



Ja, to je pa "problem" dejavnosti......samo pri nas smo rekli, da se tega ne bomo šli.......da bo zaradi nekih obogatitvenih dejavnosti moral otrok dajati možgane tako na off, da nam srce ne bi dalo, da bi delalo dete kaj za šolo.....šola je pač prvo.....vse ostale dejavnosti pa so le za "obogatitev" in "dopolnitev"......in če ne gre, se odreče pač tem dejavnostim, ne pa učenju doma.......

Pa tudi sicer nisem tip mame, ki bi se šla z otrokom popoldne šolo in ji dajala nalogo, nekak imam v podzavesti, da je šola otrokova odgovornost...


6 letni otrok ne vem če ima ravno v podzavesti že vgrajeno, da je šola njegova odgovornost......nekako mu je potrebno to "vliti" v podzavest......

Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega...


Moja tudi ni navajena[sm=smiley36.gif].....zato jo pa kar počasi navajam......ker slej ko prej bo treba vsak dan sedeti za šolo......




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 18:45:26)

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo.
Saj glede branja nimam kaj spodbujat, bere samoiniciativno, trenutno Harryja Potterja, še stran jo moram vlečt od knjige zvečer [sm=smiley36.gif] , sama se tudi pred kontrolkami spravi na Mojo matematiko vadit...

Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega...


Meni se to zdi dovolj.
Disciplino ima, drugače ne bi vadila inštrumenta.
Branje je knjig je osnova.
In uči se sama.

Ne sprašuj se več, če je ok..po moje je.




petea -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 18:46:31)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
slej ko prej bo treba vsak dan sedeti za šolo......



na srečo se da to brati na različne načine - skozi oči staršev: doma, da delaš šolske obveznosti, skozi oči (nekoliko večjih) šolarjev: po, včasih pa tudi med poukom za stavbo šole, namesto v njej ...

[sm=smiley2.gif] [sm=smiley36.gif]




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 19:24:50)


IZVIRNO SPOROČILO: petea


na srečo se da to brati na različne načine - skozi oči staršev: doma, da delaš šolske obveznosti, skozi oči (nekoliko večjih) šolarjev: po, včasih pa tudi med poukom za stavbo šole, namesto v njej ...

[sm=smiley2.gif] [sm=smiley36.gif]


Ja, čez nekaj let se bomo mogoče ubadali tudi s pogledom na ta stavek skozi oče nekoliko večjih šolarjev........pa mogoče ne bodo samo sedeli za šolo......v naših osnovnošolskih časih smo še kadili......




petea -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 19:35:04)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
v naših osnovnošolskih časih smo še kadili......


spomni se na svoje mladostne grehe, ko boš presojala svojo hčer pri njenih lumparijah ... [sm=smiley36.gif]

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
....pa mogoče ne bodo samo sedeli za šolo......

verjetno res ne,
bilo bi preenostavno in predolgočasno ...
[sm=smiley36.gif]




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 19:37:27)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo.
Saj glede branja nimam kaj spodbujat, bere samoiniciativno, trenutno Harryja Potterja, še stran jo moram vlečt od knjige zvečer [sm=smiley36.gif] , sama se tudi pred kontrolkami spravi na Mojo matematiko vadit...

Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega...


Meni se to zdi dovolj.
Disciplino ima, drugače ne bi vadila inštrumenta.
Branje je knjig je osnova.
In uči se sama.

Ne sprašuj se več, če je ok..po moje je.



Moja prijateljica je imela podoben primer......samo da je sin igral fuzbal ne flavte.....vsak dan skoraj dve uri......do letos je bilo vse super, ker je otrok bil tak biser, da ni rabil nič delati doma, da si na srečo vse v šoli zapomni.......ker ni bilo ocen.....potem pa šok.....ko so prve tri ocene bile 3.....in zdaj ga navajajo sedeti pri knjigi, ker očitno ne zadošča le to, kar sliši v šoli......in dejstvo je tudi tam bilo, da otrok NI NAVAJEN sedeti pri knjigi......

Tako da, težko je biti pameten in ugotoviti, kaj je boljše, da otroka čisto pustiš, da se sam disciplinira (po moje so taki pridni 6 letniki izredno redki).....jaz sem sicer pristaš tega, da otrok čim več osvoji sam, predvsem nekaj leten, majhen otrok......pri šoli pa nekako nisem in sem mnenja, da otrok v začetku rabi rahlo vzpodbudo, da se "disciplinira", da bo znal sedeti malo tudi za knjigami in to tudi takrat, ko njemu ne bo všeč in bi se raje igral......ker konec koncev, bo že brez študija to 15 let njegovo "delo" in njegova "odgovornost".......






liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 19:39:31)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

spomni se na svoje mladostne grehe, ko boš presojala svojo hčer pri njenih lumparijah ... [sm=smiley36.gif]



No, spodbujala je pri teh lumparijah sigurno ne bom.....ravno zaradi svojih grehov.......[sm=jezicek.gif]




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:01:43)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Tako da, težko je biti pameten in ugotoviti, kaj je boljše, da otroka čisto pustiš, da se sam disciplinira (po moje so taki pridni 6 letniki izredno redki).....jaz sem sicer pristaš tega, da otrok čim več osvoji sam, predvsem nekaj leten, majhen otrok......pri šoli pa nekako nisem in sem mnenja, da otrok v začetku rabi rahlo vzpodbudo, da se "disciplinira", da bo znal sedeti malo tudi za knjigami in to tudi takrat, ko njemu ne bo všeč in bi se raje igral......


Pri šestih otrok ne bo sedel sam od sebe, mogoče, ampak redko...Odvisno je, kaj pomeni spodbuda. Če je to okvir, ki ga postaviš (si naredil nalogo, kaj se imaš še za naučit, vse razmueš, kar si se danes učil), je po moje to v redu. Sčasoma otrok dobi navado in rutino za svojo nalogo. Če ta okvir pomeni priganjanje vsak dan in sedenje pri nalogah, potem je to adijo pamet.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:05:18)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: petea

spomni se na svoje mladostne grehe, ko boš presojala svojo hčer pri njenih lumparijah ... [sm=smiley36.gif]



No, spodbujala je pri teh lumparijah sigurno ne bom.....ravno zaradi svojih grehov.......[sm=jezicek.gif]



Kakšna lumparija mora biti, če drugega ne, ža zaradi reda [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image].

Če se izrazim kanček bolj sofisticirano, otrok, ki razmišlja out of box, bo naredil lumparijo (in še več jih bo imel glavi).




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:33:43)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Kakšna lumparija mora biti, če drugega ne, ža zaradi reda [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image].

Če se izrazim kanček bolj sofisticirano, otrok, ki razmišlja out of box, bo naredil lumparijo (in še več jih bo imel glavi).


Sigurno.....samo kot starš ji cigarete pri 12 ne bom ravno prižigala, pa čeprav sama kadin.......in se ga pri 15 z njo do mrtvega nalila tudi ne bom.......[sm=smiley36.gif]




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:36:44)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo.
Saj glede branja nimam kaj spodbujat, bere samoiniciativno, trenutno Harryja Potterja, še stran jo moram vlečt od knjige zvečer [sm=smiley36.gif] , sama se tudi pred kontrolkami spravi na Mojo matematiko vadit...

Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega...


Meni se to zdi dovolj.
Disciplino ima, drugače ne bi vadila inštrumenta.
Branje je knjig je osnova.
In uči se sama.

Ne sprašuj se več, če je ok..po moje je.



Moja prijateljica je imela podoben primer......samo da je sin igral fuzbal ne flavte.....vsak dan skoraj dve uri......do letos je bilo vse super, ker je otrok bil tak biser, da ni rabil nič delati doma, da si na srečo vse v šoli zapomni.......ker ni bilo ocen.....potem pa šok.....ko so prve tri ocene bile 3.....in zdaj ga navajajo sedeti pri knjigi, ker očitno ne zadošča le to, kar sliši v šoli......in dejstvo je tudi tam bilo, da otrok NI NAVAJEN sedeti pri knjigi......

Tako da, težko je biti pameten in ugotoviti, kaj je boljše, da otroka čisto pustiš, da se sam disciplinira (po moje so taki pridni 6 letniki izredno redki).....jaz sem sicer pristaš tega, da otrok čim več osvoji sam, predvsem nekaj leten, majhen otrok......pri šoli pa nekako nisem in sem mnenja, da otrok v začetku rabi rahlo vzpodbudo, da se "disciplinira", da bo znal sedeti malo tudi za knjigami in to tudi takrat, ko njemu ne bo všeč in bi se raje igral......ker konec koncev, bo že brez študija to 15 let njegovo "delo" in njegova "odgovornost".......



Odvisno je tudi kaj trenira oz. vadi, če je to neka resna zadeva, ki poteka 3-5x na teden + tekme, nastopi ob sobotah/nedeljah, je ob res brihtnih otrocih možno tam nekje do konec druge triade. Zadnja triada pa ob takem tempu obšolske dejavnosti ne zdrži pri 4,5, ampak pade. Zdaj je pa spet odvisno, kaj je družini bolj pomembno šola ali dejavnost. Ker če je otrok res talentiran za šport ali glasbo, potem nekako dajo prednost talentu, saj v končni fazi mu je to lahko tudi kasnejša služba. Ampak takih res talentiranih je bolj malo, sicer pa imajo v začetku 4. razreda ocenjevanje nadarjenosti in verjetno se že tam vidi, če je med njimi. Drugače se pa jaz tudi strinjam s tem, da je v prvem planu šola, v drugem pa popoldanske dejavnosti. In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:40:09)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Tako da, težko je biti pameten in ugotoviti, kaj je boljše, da otroka čisto pustiš, da se sam disciplinira (po moje so taki pridni 6 letniki izredno redki).....jaz sem sicer pristaš tega, da otrok čim več osvoji sam, predvsem nekaj leten, majhen otrok......pri šoli pa nekako nisem in sem mnenja, da otrok v začetku rabi rahlo vzpodbudo, da se "disciplinira", da bo znal sedeti malo tudi za knjigami in to tudi takrat, ko njemu ne bo všeč in bi se raje igral......


Pri šestih otrok ne bo sedel sam od sebe, mogoče, ampak redko...Odvisno je, kaj pomeni spodbuda. Če je to okvir, ki ga postaviš (si naredil nalogo, kaj se imaš še za naučit, vse razmueš, kar si se danes učil), je po moje to v redu. Sčasoma otrok dobi navado in rutino za svojo nalogo. Če ta okvir pomeni priganjanje vsak dan in sedenje pri nalogah, potem je to adijo pamet.


Ja, odvisno kaj pomeni spodbuda......in če otrok vsak dan 5 minut bere, ker je opismenjevanje na programu (in ker ne zna od prej brati) to ni priganjanje in adijo pamet.....ampak učenje........vsaj zame.....za nekoga drugega pa je mogoče že skoraj izvrševanje terorja nad bogim otrokom, ki noče brati ampak ga mati sili.......






Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:56:53)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.


Prej ga navadiš, prej te začne "sekirati" nazaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:01:05)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.


Prej ga navadiš, prej te začne "sekirati" nazaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].


A ti to iz lastnih izkušenj [sm=smiley2.gif]







Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:03:04)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.


Prej ga navadiš, prej te začne "sekirati" nazaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] .


A ti to iz lastnih izkušenj [sm=smiley2.gif]



Iz čigavih pa [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]?

Zakaj se več ne učim to in to...da ne govorim o športu [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]. Sladke brige....naj tako ostane.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:06:20)

Pa malce še na temo delovnih navad: z njimi je tako, če so staršu pomembne, jih bo le-ta prenašal na otroke, če pa mu niso, pa valda ne bo s tem "moril" otroka. Taki in onaki moramo obstajati, da je bolj pestro [sm=smiley1.gif].




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:07:08)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.


Prej ga navadiš, prej te začne "sekirati" nazaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] .


A ti to iz lastnih izkušenj [sm=smiley2.gif]



Iz čigavih pa [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]?

Zakaj se več ne učim to in to...da ne govorim o športu [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]. Sladke brige....naj tako ostane.


Itak, viš pa si čist vredu gor zrasla [sm=smiley36.gif].




skuštrana -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:14:20)

Pisete da otrok ne more furat dveh stvari - sport in solo, glasbeno in solo, ples in solo itd...jaz pa mislim da lahko en normalno pameten otrok to cisto na easy vozi. Jaz se nagibam k temu da sola ne bi smela bit center druzinskega zivljenja, da se vse vrti okoli nje, ker roko na srce veliko tistih ki so bili v soli oh in sploh se potem v zivljenju sploh ni znasla ker pac niso imeli nobenih drugih " skills' kot samo ucenje na pamet.... Jaz raje vidim da je moj otrok aktiven na vec podrocjih pa da na racun tega nima v soli samih petic kot pa da je super odlicnjak in je sola vse kar pocne. Nasa tamala ni ravno solsko nadarjen tip otroka pa vseeno porihta vse za solo, klavir in se sport. In ji se ostane casa za prosto po presernu druzenje.....in se vcasih tecnari da ji je dolgcas [sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Je pa res da nima samih petic, ampak to niti ne pricakujem od nje.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:49:54)

Skuštrana, jaz sem govorila za zadnjo triado, pa še to za tiste vrste dejavnosti, ki se odvija pet dni v tednu in traja po dve uri dnevno. Zdaj pa izračunaj, da mora otrok priti tja in nazaj gre ena ura, na treningu je dve uri, torej tri ure dnevno, plus tekmovanja čez vikend. Tudi za trojko se je treba kaj naučit, pa prosti čas naj bi tudi imel, pa še kakšno druženje z vrstniki, meni se časovno ne izide.
Druga stvar so pa takšne rekreativne dejavnosti, ki so 2-3x na teden po eno urco. To pa ja vsak zmore oz. je zelo priporočljivo. In vsekakor nisem samo za to, da se fura samo šola in nič drugega.
To lahko čist primerjaš z službo, vsakemu paše malce rekreacije in druženja v prostem času. Da bi pa poleg službe še nekaj resno treniral, pa skoraj ni mogoče. Prav tako pa ni zdravo, da si v službi cele dneve in si po možnosti nosiš delo domov.
Samo ni o tem govora, ampak o domačih nalogah in učenju, ki pa se mora izvajati doma, edino če vse naredi v šoli in se ne rabi učiti, kar pa ne zdrži vode v višjih razredih, ko ni več PB. In v končni fazi ocene, če hočeš ali nočeš, so pomembne, če ne prej, ko se otrok želi vpisati na želeno šolo, pa se ne more, zaradi slabih ocen. Zna biti kar velika trauma.
In ja se strinjam, da mora biti vsega po malo, da ni samo šola in ko tam zaškripa je smak sveta in da ni samo šport/glasba, ker tudi ko tam kaj zaškripa, recimo poškodba, zna biti smak sveta in se tak otrok in kasneje človek težko znajde.




Stran: <<   < Prejšnja stran  3 4 [5] 6 7   Naslednja stran >   >>