RE: Neorganiziranost 11 letnice (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


petea -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:17:57)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Jaz pa ne vem na kateri šoli ti delaš, da učiš od 7.30 do 14 ure, ker takšne učiteljice pa ne poznam, ki bi imela 6,5 ur pouka in vmes nič prostega.


Dandanes so učitelji v šoli prisotni precej več kot 4 ure na dan. Praviloma tam oddelajo veliko več ur, predvsem ukvarjanja z birokracijo. Ker njihovo delo ni samo učenje v razredu, ampak tudi vsa poročila, krožki, sestanki, tudi tisti zaradi otrok s PP itd.
Vso resno delo - priprave, sestavljanje testov ... večina oddela doma, v miru, brez motenj.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Tudi slepi in gluhi imajo spremljevalca, pa niso gibalno ovirani.


Vem za dva primera gluhonemih otrok, ki sta se redno šolala. Oba sta bila brez spremljevalcev.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:25:47)

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca

Mi je žal, da sem se sploh oglasila. Očitno na vsak način želite nastopiti proti učiteljem in nas prikazati v negativni luči.
Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam
znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča. Ni otrok problem, oka, problem je šolski sistem.

In še odgovor - katere konkretne prilagoditve moramo izvajati (za razredne učitelje ne vem, govorim za predmetno stopnjo): barvne opore
v testih, vseh učnih listih in ostalih gradivih, povečan tisk, drugačna pisava, drugačen barven papir (ne, ne sliši se veliko, ampak dejansko
so sitnosti s tem in ja, vzame precej časa, če rabi v razredu en učenec zelen papir in običajno pisavo, samo povečan razmik med vrsticami, drugi modrega in pisavo Arial 14, tretji povečano za 50% in na rumenem papirju, četrti pa pri delu uporablja računalnik in mu moraš učni list prinesti na USB ključku.) Specialna pedagoginja ima otroka 1 do 2 uri tedensko, ostale ure pa učitelj, in ne, ne opravi vsega dela ona, še zdaleč ne. Potem so tu sestanki s starši, 2x do 3x letno, za katere je potrebno pripraviti posebno poročilo o upoštevanju vseh prilagoditev. Pa to ni vse, ampak ne bom pisala, ker nima smisla.

In da še enkrat napišem, da me ne bi secirale in označevale za nepedagoško, nehumano ali karkoli drugega (čeprav me boste vseeno). Ni mi odveč prilagajati pouka, pripomočkov in gradiva, želim si pa več znanja o posebnih potrebah otrok, da bi v tem videla več smisla in zraven zadostila tudi potrebam ostalih učencev v razredu.

Da pa moje razmišljanje primerjate z nepomočjo invalidom??? [sm=smiley23.gif]
Fak, verjetno imaš prav. Odprla si mi oči. Očitno sem nesposobna, najbolje da pustim službo in grem delat nekam za tekoči trak.





Cvetačka , tako kot Lily, tudi ti potenciraš in pretiravaš do neke nerealne mere. Kje, sem napisala že v prejšnjem postu. Ne se tako smiliti sama sebi, ker še zdaleč nisi sama za vse. Ja verjamem, da je kar dosti dela z DSP- jevci, vendar , kot sem že rekla, ni vse na tvojih plečih. Ti si v bistvu zato tam. To je tvoj pedagoški poklic- v dobrem in slabem. In ne krivi sistema, ker ti ne rine v nos dodatna izobraževanja in ne plačuje dragih seminarjev v Portorožu in še kje. Dodatno se lahko vsak sam tudi izobražuje, seveda, če ima le voljo. V bistvu tu ni odvisno le od tvoje volje- to je tvoja dolžnost ki jo imaš kot pedagoški delavec. Ne moreš delati 40 let z istim nivojem znanja, ki si ga prinesla s faksa. Čista logika. Nihče ne more. In končno- če se nek neizobražen starš z muko prebija skozi strokovno literaturo in vse mogoče znanstvene raziskave, da bi malo bolje razumel težave svojega otroka in hkrati pomagal njemu, sebi in končno tudi tebi, potem je tudi tvoja osebna, moralna in končno službena dolžnost, da se izobražuješ in ne stagniraš.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (14.4.2014 20:35:09)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:39:23)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Jaz pa ne vem na kateri šoli ti delaš, da učiš od 7.30 do 14 ure, ker takšne učiteljice pa ne poznam, ki bi imela 6,5 ur pouka in vmes nič prostega.


Dandanes so učitelji v šoli prisotni precej več kot 4 ure na dan. Praviloma tam oddelajo veliko več ur, predvsem ukvarjanja z birokracijo. Ker njihovo delo ni samo učenje v razredu, ampak tudi vsa poročila, krožki, sestanki, tudi tisti zaradi otrok s PP itd.
Vso resno delo - priprave, sestavljanje testov ... večina oddela doma, v miru, brez motenj.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Tudi slepi in gluhi imajo spremljevalca, pa niso gibalno ovirani.


Vem za dva primera gluhonemih otrok, ki sta se redno šolala. Oba sta bila brez spremljevalcev.



Učitelji so v večini v razredih prisotni do 5 ur ( učitelji na razredni stopnji še kakšno uro manj, na predmetni kakšno več). Vsa ta birokracijo in ostalo sodi zraven v njihov delovni čas in ravno zaradi nje delajo manj v razredu. V veliki večini jim kronično primanjkuje ur za katere so plačani, zato jih morajo spravljati noter z nadomeščanji, z dodatnimi dejavnostmi itd. Zaradi mnogih počitnic in same narave dela so v manjku ur predvsem mlajši učitelji, ki imajo manj dopusta in zato so nekateri tudi dlje v službi, da te minus ure dobijo noter. Drugače pa se v bistvu niti pod razno ne pretegnejo in zaradi delovnega časa in njihovih delovnih obveznosti se nimajo kaj pritoževati. Pa to ni bistvo. Bistvo je v tem, da so se odločili za pedagoški poklic verjetno zato, da izobražujejo otroke- tiste ki jim gre snov hitro v glavo in tiste, ki jim ne gre. Če jih ravno to pri njihovem delu najbolj moti, potem sem osebno mnenja, da naj gredo raje v tovarno zlagat kozarce. Bodo 8 ur oddelali in bo mir. Nekako mi v sedanjih časih res zelo gre v nos to jamranje pedagogov, ki se najraje zaradi svoje nezainteresiranosti, naveličanosti in zgrešene izbire poklica, izgovarjajo ob svojih kiksih na sfaljen sistem, grozne otroke, starše in konec koncev tako zelo težaško delo, v katerega jih v bistvu ni nihče silil.

Glede gluhonemih otrok pa- spremljevalca sta jim pripadala, toda, če starši niso imeli interesa pridobiti odločbo o DSP- ju, šola pa se ni dovolj angažirala pri tem- potem sta pač bila brez spremljevalcev. V prvi vrsti da ob neukrepanju staršev učitelj naprej poziv in predlog za pridobitev odločbe. Če je učitelj moral sam hendlati gluhonema otroka ( sori, to nekako ne morem verjeti , da bi se dogajalo v sedanjih časih, temveč je po moje to stvar iz pred mnogih mnogih let oz. prejšnjega sistem- pa še takrat ne verjamem, da bi bila vključena v redno šolo), je pač krivda tudi na njem, ker je to delal. S tem ni škodoval le sebi, temveč vsem ostalim otrokom, ki so bili na ta račun prikrajšani , predvsem pa gluhonemima otrokoma, ker sta bila brez ustrezne strokovne obravnave.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:47:20)

In otroci si zaslužijo tudi, da starši spoštujemo učitelje kot avtoriteto, saj s tem mnogo prispevamo h temu, kako bo otrok sprejemal šolo, kot igrišče ali kot resno obveznost.

Se strinjam, vendar sem še vedno mnenja, da se avtoriteta, spoštovanje in nek kulturen odnos ne da kupiti, prav tako ga otroku do učitelja ne moremo docela privzgojiti starši , temveč si ga mora pedagog v prvi vrsti sam ustvariti in pridobiti. Ne želim metati vse v en koš in še vedno verjamem da je v naših šolah še vedno veliko dobrih in spoštovanja vrednih učiteljev z veliko začetnico. Žal pa je treba biti tudi realen in pošten in si priznati, da si marsikateri učitelj s svojim odnosom oz. neodnosom zbija spoštovanje in avtoriteto pri samih otrocih in mu jo ne more niti Bog vrniti, kaj šele starši.




petea -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:51:42)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
ne rabi prilagajati/spreminjati za VSAKEGA otroka, ki ima težave, ampak samo za tistega, katerega je tako odločeno.


Vidiš, to je meni spet 'malo mimo'.
Če torej starš /drugi odrasli pri otroku znajo prepoznati težavo, bo upravičen do posebne obravnave, kateri drugi otrok, ki ima kakšno specifično težavo, pa bi prav tako potreboval poseben pristop, pa potem do tega naj ne bi bil upravičen. Morda tudi samo zato, ker bi za starše priznanje, da rabi njihov otrok posebno obravnavo, lahko predstavljalo poraz.

Ker na nek način se s tem tudi zbija avtoriteta učiteljev, ker mora delati po odločbah in sklepih, in vedno manj po svoji strokovni presoji.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.


Kot že napisano - praviloma so učitelji dandanes v šoli prisotni veliko več kot 4 ure. In veliko dela si prinesejo domov. In seveda imajo še obvezne in dodatne seminarje, izobraževanja. In praviloma še kakšne krožke. In še en kup drugega dela, ki je bolj kot ne samo sebi namen.
In nadur nimajo plačanih.



IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Ni to za hvala lepa, sej so za čas poučevanja plačani in če so dodatno izobraženi na tem področju, bo tudi njihovo delo lažje in enostavnejše, sej bodo znali delati z takšnimi otroci, ki so v večji meri označeni za naporne in težke.

Ja, tako je. Plačani so za čas poučevanja.
Kar so dodatno izobraženi, so praviloma na lastno iniciativo.
In ko ravnatelj vidi, da je nekdo uspešno vodil 'problematični' oddelek, dobi za nagrado naslednje leto - še zahtevnejši oddelek. Ker seveda zmore in zna. In seveda brez dodatnih stimulacij v obliki višje plače za dobro opravljeno delo. Saj to je pač bilo njegovo delo. Isto kot od slabega učitelja.



IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Toliko otrok z PP niti ne more biti samo v enem razredu OŠ, in določeni otroci s pp imajo spremljevalce ves časa pouka, tako da to je eno govorjenje na pamet.


Citiram od krfjolce:
'...ampak v vsakem razredu imaš npr. 2 dislektika, enega hiperaktivca, 1 avtista, za povrh kakega tujca, ki ne zna jezika, ter mogoče 2 z "diagnozo" skrajne razvajenosti.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
In nikjer nisem napisala nič slabega preko učiteljev, ampak res ne razumem, da gre nekdo v ta poklic brez da bi se zavedal, kaj vse to prinese zraven. In res je da so bili včasih učitelji gospodje proti sedaj. Se spomnim moje tete, ki je učila v OŠ, priprave si je napisala enx in to za več let, saj se ni nič spreminjalo, doma je bila vsak dan že ob pol enih. Druga kot testov ni imela za popraviti, pa še to se spomnim, da sem ji jih jaz včasih pomagala pregledovati ;). Sedaj pa verjamem, da imajo po 12-13h še kar nekaj dela doma. Ker pa otroci več ne ubogajo iz strahu, tako kot v naših časih, ko smo se učiteljev bali, imajo pa težave z disciplino.


Plus minus,
pravzaprav je skozi ton tvojega pisanja zaznati tvoje nespoštovanje do njih - da delajo samo 4 ure, da imajo več kot dovolj časa, da se na polno izobrazijo za posamezno PP, da je njihovo delo samo nekajurno učenje ...

Od takrat, ko smo mi obiskovali šolo, se je marsikaj spremenilo. Po mojem mnenju, ko primerjam sistema, večinoma na slabše.
Včasih je bila šola tudi vzgojna ustanova, kjer je bilo popolnoma jasno, da lahko učitelj mirno 'vrže' učenca, mu da ukor itd. Danes to enostavno ne gre, mora biti pred temi ukrepi cela gora drugih ukrepov. Seveda lepo obrazloženih v raznih poročilih in drugih zapisih. Kar seveda mora učitelj napisati. V službenem ali prostem času.

Obveznosti otrok pa so daleč za njihovimi pravicami.







petea -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 20:57:38)


IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.

Če je torej sedaj že med otroci dosežen ta delež, kakšna bo številka, ko bodo odrasli oz. ostareli ...




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:12:52)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.


Govoriš o % za Slovenijo? O povprečju Evrope?




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (14.4.2014 21:15:35)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:21:06)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*

Ker učitelji ne jarmajo ves čas, ves čas tudi opozarjajo na nesorazmerja, samo se mi zdi, da se vsi obešajo le na tisto jamranje in spregledajo, kdaj upravičeno opozarjajo, da zadeve ne štimajo. In potem kratko potegnejo otroci.


Gaussova porazdelitev velja tudi med učitelji in starši in vedno se najdejo tisti na robu - ali premalo ali preveč glasni, odvisno od strani krivulje. Na nas je toliko, da to prepoznamo in reagiramo, ko in če je potrebno. In ne reagiramo, ko ni potrebno.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:28:40)


IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

In otroci si zaslužijo tudi, da starši spoštujemo učitelje kot avtoriteto, saj s tem mnogo prispevamo h temu, kako bo otrok sprejemal šolo, kot igrišče ali kot resno obveznost.

Se strinjam, vendar sem še vedno mnenja, da se avtoriteta, spoštovanje in nek kulturen odnos ne da kupiti, prav tako ga otroku do učitelja ne moremo docela privzgojiti starši , temveč si ga mora pedagog v prvi vrsti sam ustvariti in pridobiti. Ne želim metati vse v en koš in še vedno verjamem da je v naših šolah še vedno veliko dobrih in spoštovanja vrednih učiteljev z veliko začetnico. Žal pa je treba biti tudi realen in pošten in si priznati, da si marsikateri učitelj s svojim odnosom oz. neodnosom zbija spoštovanje in avtoriteto pri samih otrocih in mu jo ne more niti Bog vrniti, kaj šele starši.



To je pa v vseh poklicih, so izjemni, so povprečni in so katastrofalni.

tako kot so normalni straši, overprotective starši in starši, ki jim dol visi. Tako kot se sem in tja najde kak dober minister, a so bili vmes tudi hudi kekci. Tako kot so dobri ravnatelji, povprečni in hudo slabi... Se mi pa zdi, da se lahko do onemoglosti prepiramo, kdo je slabši, starši, učenci ali učitelji, ali pa začnemo razmišljat, kje lahko vsak nekaj doprinese k temu, da bi se šolski sistem kot celota izboljšal. Mi doma in v podpori učiteljem, s konstruktivno kritiko, kadar stvari ne štimajo in pritiskom na ministrstvo, ko imajo učitelji resne pomisleke. Ker učitelji ne jarmajo ves čas, ves čas tudi opozarjajo na nesorazmerja, samo se mi zdi, da se vsi obešajo le na tisto jamranje in spregledajo, kdaj upravičeno opozarjajo, da zadeve ne štimajo. In potem kratko potegnejo otroci.


Ja v vseh poklicih je tako, vendar trenutno govorimo o pedagoškem. Takšne in podobne komentarje jemljem kot konstruktivno kritiko. Kot nekako odziv na prejšnje komentarje. Če se zarolaš malo nazaj se da videti komentarje pedagoških kadrov. Že v tej debati ne najdeš niti enega pedagoškega komentarja, iz katerega bi zavel občutek ljubezni do dela, do poklica, neko navdušenje in volja. Le zgrevanost, kritika v vsem , izgovori za neuspešnost- le pošten in iskren komentar v smislu, da bi se sami lahko bolj angažirali, da je v njihovih vrstah res precej takih, ki jim je čisto vse težko in so jim vsi ki štrlijo ven iz povprečka, trn v peti in le breme, da pa le ni za čisto vse kriv sistem in starši. Če je tale RR svet v malem in če iz njega lahko potegneš nek povpreček, lahko rečem le to, da naše otroke učijo in izobražujejo večinoma pedagoški delavci, ki večino časa furajo safr, namesto, da bi kaj naredili na sebi.
Dokler se bo odgovornost vseh prelagala le na soseda, na domačem pragu pa bo še vedno vse narobe- potem bo tako kot je.





petea -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:35:32)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.


Govoriš o % za Slovenijo? O povprečju Evrope?


Gre za podatek OZN o svetovnem povprečju; v EU je to okrog 50 mio ljudi, v SLO okrog 200.000; ti podatki so sicer še iz prejšnjega tisočletja, a tudi novejše ocene so podobne.


krfjolca pa je navedla, da je samo v populaciji, ki obiskuje 'klasično' OŠ, že tak delež PP, torej je v celotni otroški populaciji lahko ta delež še višji




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:43:21)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.


Govoriš o % za Slovenijo? O povprečju Evrope?


Gre za podatek OZN o svetovnem povprečju; v EU je to okrog 50 mio ljudi, v SLO okrog 200.000; ti podatki so sicer še iz prejšnjega tisočletja, a tudi novejše ocene so podobne.


Imaš kakšen vir?
Neke druge številke imam v glavi...ampak bolj mimobežno,




petea -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:51:51)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
Neke druge številke imam v glavi...ampak bolj mimobežno,


Kakšne?




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 21:53:41)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
Neke druge številke imam v glavi...ampak bolj mimobežno,


Kakšne?


O % v osnovni šoli, povprečje EU, in Slo posebej, vir Delo..ampak se ne spomnim, kdo je bil avtor (mislim, da je šlo za nek obisk).




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:01:31)


IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.


Govoriš o % za Slovenijo? O povprečju Evrope?


Gre za podatek OZN o svetovnem povprečju; v EU je to okrog 50 mio ljudi, v SLO okrog 200.000; ti podatki so sicer še iz prejšnjega tisočletja, a tudi novejše ocene so podobne.


krfjolca pa je navedla, da je samo v populaciji, ki obiskuje 'klasično' OŠ, že tak delež PP, torej je v celotni otroški populaciji lahko ta delež še višji

V bistvu sem ravno zadnjič brala članek na to temo, da je to povečevanje otrok s posebnimi potrebami veliko bolj namišljeno, kot realno. Baje je bilo v preteklosti prav tako veliko več otrok, ki s PP kot so jih statistično vodili. Vendar so bili tisti izraziti in ta hudi označeni kot otroci s PP in strpani v pomožne šole, zavode itd. Tisti, ki pa so tudi imeli različna odstopanja, vendar v manjši meri, pa so bili velikokrat zavedeni kot problematični otroci, vedenci, nevzgojeni itd..vse drugo kot otroci s PP. Tako so velikokrat pristali kot mladoletno prestopniki v popravnih zavodih kot mladoletni kriminalci in ne otroci s PP.
To je baje eden izmed glavnih vzrokov, da je baje tak razkorak v primerjavi s procentualnim prikazom otrok s PP v preteklosti in sedaj.
Drugi vzrok pa je v tem, da dandanes do odločbe za PP lahko pride skoraj vsak, ki mu malo las postrani štrli. Zato imamo tudi toliko DSP-jevcev in zato tudi pedagoške kadre v tej smeri izobražujejo že na faksih česar v preteklosti niso. Nekoč so bili učitelji res zelo slabo podkovani v tej smeri- dandanes niso oz. ne bi smeli biti.




skuštrana -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:04:56)

Jaz imam dete z odločbo. Sicer ni dislektik, ima drugi spekter motenj. In sem full na strani učiteljev kar se tiče tega da je vse na njih oz. da jih t.i. sistem ne pripravi na takšne otroke . Pri nas imajo na dveh šolah po en razred kjer so sami takšni otroci, ki imajo raznorazne odločbe(delajo po normalnem programu) in potem z njimi delajo strokovnjaki ki so se za to izobraževali (ker roko na srce, navadna pedagoška fakulteta te za to ne pripravi).
Mi imamo z učiteljico in strokovnimi delavci na šolo full srečo, lepo sodelujemo. Takšen otrok potrebuje 100% angažiranost staršev, učiteljev in strokovnih delavcev če hočeš da bo normalno funkcioniral.(mi imamo srečo, v razredu jih je 12, pravzaprav je to eden od razlogov zakaj sva za njo izbrala ravno to šolo). Jaz sem sama iskala literaturo o motnji in to nosila v šolo učiteljici, nekako nisem pričakovala od učiteljice da bo cele noči na netu in iskala literaturo, zjutraj pa šla v šolo in učila... Je pa pokazala toliko spoštovanja do tega da jo je prebrala in verjetno iz nje kaj potegnila. Pričakujem pa od nje da ji bo prilagodila program oz. teste tam kjer je to potrebno. Mi z našo smrkljo, s takšnim timskim delom napredujemo, počasi ampak sigurno..je pa res, da se takoj vidi ko kakšen del (učiteljica, starši,..) malo popusti rezultati so takoj slabši. Me pa kar malo skrbi kako bo ko bo preskočila na predmetno stopnjo[sm=zmeden.gif], več učiteljev, več predmetov...

Ronja, glej, to da ti lahko takšni otroci dajo več kot "normalni" je samo ena prispodoba. Ne vem, jaz od svoje ne dobim, niti mi da kaj več kot druga dva, ki sta kao normalna..Edino jaz moram več vložit, da bi bil njen rezultat isti, he,he... je pa res, da je pri teh otrocih full pomembno kdo dela z njimi, ker ko si enkrat naredijo lupino je zelo zelo težko karkoli dobit iz njih (pa magari so nadpovprečni na tem področju)

Mini, te motnje se pravzaprav dajo opazit že zelo zgodaj, nasa je vedno bila malo drugačna...Ni bila čudna, čisto normalna, ampak vseeno drugačna.





skuštrana -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:12:47)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino


IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca
Učim ... vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami.


Pravzaprav me kar malo skrbi ta podatek.
Globalna ocena je (bila), da je okrog 10 % ljudi s PP, gledano na celotno populacijo.


Govoriš o % za Slovenijo? O povprečju Evrope?


Gre za podatek OZN o svetovnem povprečju; v EU je to okrog 50 mio ljudi, v SLO okrog 200.000; ti podatki so sicer še iz prejšnjega tisočletja, a tudi novejše ocene so podobne.


krfjolca pa je navedla, da je samo v populaciji, ki obiskuje 'klasično' OŠ, že tak delež PP, torej je v celotni otroški populaciji lahko ta delež še višji

V bistvu sem ravno zadnjič brala članek na to temo, da je to povečevanje otrok s posebnimi potrebami veliko bolj namišljeno, kot realno. Baje je bilo v preteklosti prav tako veliko več otrok, ki s PP kot so jih statistično vodili. Vendar so bili tisti izraziti in ta hudi označeni kot otroci s PP in strpani v pomožne šole, zavode itd. Tisti, ki pa so tudi imeli različna odstopanja, vendar v manjši meri, pa so bili velikokrat zavedeni kot problematični otroci, vedenci, nevzgojeni itd..vse drugo kot otroci s PP. Tako so velikokrat pristali kot mladoletno prestopniki v popravnih zavodih kot mladoletni kriminalci in ne otroci s PP.
To je baje eden izmed glavnih vzrokov, da je baje tak razkorak v primerjavi s procentualnim prikazom otrok s PP v preteklosti in sedaj.
Drugi vzrok pa je v tem, da dandanes do odločbe za PP lahko pride skoraj vsak, ki mu malo las postrani štrli. Zato imamo tudi toliko DSP-jevcev in zato tudi pedagoške kadre v tej smeri izobražujejo že na faksih česar v preteklosti niso. Nekoč so bili učitelji res zelo slabo podkovani v tej smeri- dandanes niso oz. ne bi smeli biti.


Točno tako. Edino del, da pedagoške kadre o tem učijo že na faksu. Jih ne oz. ne dovolj. "Ena stran" v knjigi na to temo enostavno ni dovolj. In pika.




ronja -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:13:16)

Ne vem, jaz od svoje ne dobim, niti mi da kaj več kot druga dva, ki sta kao normalna..Edino jaz moram več vložit, da bi bil njen rezultat isti, he,he... je pa res, da je pri teh otrocih full pomembno kdo dela z njimi, ker ko si enkrat naredijo lupino je zelo zelo težko karkoli dobit iz njih (pa magari so nadpovprečni na tem področju)

To se popolnoma strinjam - jasno, da je pri njih še toliko bolj važno, kako delajo ljudje z njimi, da lahko razvijejo svoje potenciale (kar bi me bilo najbolj strah pri otroku s pp - ali mu bom to zmogla/znala dat?) Kako pa si ti pri svoji videla to drugačnost? (lahko tudi na zs/mail) - ker meni je normala nekaj zelo nepredstavljivega... Ves čas vidim, da v tem res nisem dobra - ne znam ugotovit, kaj je normalno, kaj pa ne, lubi ni pa nič boljši. Mogoče zato, ker midva nisva najbolj normalna, vedno baje razmišljam drugače, pa seveda se meni to zdi normalno in vsi ostali razmišljajo drugače[sm=smiley36.gif]...




skuštrana -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:25:36)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Ne vem, jaz od svoje ne dobim, niti mi da kaj več kot druga dva, ki sta kao normalna..Edino jaz moram več vložit, da bi bil njen rezultat isti, he,he... je pa res, da je pri teh otrocih full pomembno kdo dela z njimi, ker ko si enkrat naredijo lupino je zelo zelo težko karkoli dobit iz njih (pa magari so nadpovprečni na tem področju)

To se popolnoma strinjam - jasno, da je pri njih še toliko bolj važno, kako delajo ljudje z njimi, da lahko razvijejo svoje potenciale (kar bi me bilo najbolj strah pri otroku s pp - ali mu bom to zmogla/znala dat?) Kako pa si ti pri svoji videla to drugačnost? (lahko tudi na zs/mail) - ker meni je normala nekaj zelo nepredstavljivega... Ves čas vidim, da v tem res nisem dobra - ne znam ugotovit, kaj je normalno, kaj pa ne, lubi ni pa nič boljši. Mogoče zato, ker midva nisva najbolj normalna, vedno baje razmišljam drugače, pa seveda se meni to zdi normalno in vsi ostali razmišljajo drugače[sm=smiley36.gif]...


Ronja, opazila bi, sploh ker imaš tri[sm=smiley36.gif]. Glej, to je full kompleksen odgovor, predolgo za pisat, ko se vidimo v živo ti pa povem ;-) Če ne prej takšne stvari opaziš ko gre otrok v šolo, ker si kar naenkrat pred zidom in ne veš kaj se dogaja, ali imaš res "neumnega" otroka, ki ne zmore sledit tempu ali je v ozadju kaj drugega... Sicer pa, jaz ne maram tega izraza otrok s pp za te vrste motenj, ker to niso neke pp, posebne potrebe so ko je otrok invalid,ko ne vidi, ko je gluh, če je na vozičku, gibalno oviran, itd to so pa samo otroci katerim možgani delujejo malo drugače....in če bi bil sistem malo drugačen ti otroci po mojem mnenju sploh ne bi potrebovali nobenih odločb (razen v res ekstremnih primerih).




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (14.4.2014 22:27:22)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 22:37:09)

IZVIRNO SPOROČILO: skuštrana

in če bi bil sistem malo drugačen ti otroci po mojem mnenju sploh ne bi potrebovali nobenih odločb (razen v res ekstremnih primerih).



Ampak ni, in je že bolj podoben Sheratonu, kjer te strežejo od spredaj in zadaj (in jazz kluba svira muziko) kot šoli.

Če nimaš posebnih potreb (ali vsaj sproduciranih želja), si neprilagojen čudak, ki ne zna izkoriščati sistema ali razmišljati s svojo glavo.

Kateri normalni butelj pa danes samo hodi v šolo, dela naloge in pač enostavno gre čez sistem [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




mika -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (14.4.2014 23:09:47)

Od takrat, ko smo mi obiskovali šolo, se je marsikaj spremenilo. Po mojem mnenju, ko primerjam sistema, večinoma na slabše.
Včasih je bila šola tudi vzgojna ustanova, kjer je bilo popolnoma jasno, da lahko učitelj mirno ''''vrže'''' učenca, mu da ukor itd. Danes to enostavno ne gre, mora biti pred temi ukrepi cela gora drugih ukrepov. Seveda lepo obrazloženih v raznih poročilih in drugih zapisih. Kar seveda mora učitelj napisati. V službenem ali prostem času.


ja in to na bolje....ukrepi imajo dejansko neko korist....ni več ukorov, so pa restitucije glede na težo prekrška. Otroci so odgovorni za psihološko, socialno in materialno škodo, ki jo povzročijo drugemu. Blues o '''' poznavanju pravic , ne pa dolžnosti'''' je že zdavnaj izpet. In NI cele gore papirjev....kar je za naredit, komot naredijo v službenem času. Je pa res, da je nekaterim odveč in so zelo glasni, potem pa zgleda, da je odveč na splošno vsem učiteljem.



Menim pa, da so učitelji, ki jim je veliko stvari odveč, sploh tarnanje o papirologiji , redki. Kot sem napisala, so ti tako glasni, da je slišati, kot da hrumi cela pedagoška stroka, medtem ko je večini samoiniciativno izobraževanje nekaj povsem normalnega....





patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 6:53:51)

IZVIRNO SPOROČILO: mika

Od takrat, ko smo mi obiskovali šolo, se je marsikaj spremenilo. Po mojem mnenju, ko primerjam sistema, večinoma na slabše.
Včasih je bila šola tudi vzgojna ustanova, kjer je bilo popolnoma jasno, da lahko učitelj mirno ''''''''vrže'''''''' učenca, mu da ukor itd. Danes to enostavno ne gre, mora biti pred temi ukrepi cela gora drugih ukrepov. Seveda lepo obrazloženih v raznih poročilih in drugih zapisih. Kar seveda mora učitelj napisati. V službenem ali prostem času.


ja in to na bolje....ukrepi imajo dejansko neko korist....ni več ukorov, so pa restitucije glede na težo prekrška. Otroci so odgovorni za psihološko, socialno in materialno škodo, ki jo povzročijo drugemu. Blues o '''''''' poznavanju pravic , ne pa dolžnosti'''''''' je že zdavnaj izpet. In NI cele gore papirjev....kar je za naredit, komot naredijo v službenem času. Je pa res, da je nekaterim odveč in so zelo glasni, potem pa zgleda, da je odveč na splošno vsem učiteljem.



Menim pa, da so učitelji, ki jim je veliko stvari odveč, sploh tarnanje o papirologiji , redki. Kot sem napisala, so ti tako glasni, da je slišati, kot da hrumi cela pedagoška stroka, medtem ko je večini samoiniciativno izobraževanje nekaj povsem normalnega....



Mika, mogoče je res tako in se le tule gor in v moji okolici najde več takih kot drugje. Drugače pa imam tudi sama pedagoško izobrazbo in res je to, da tistim, ki so imeli namen opravljati svoj poklic z interesom in kvalitetno, že na univerzi dopovedo, da je to poklic, ki v veliki meri temelji na samoizobraževanju. Tako kot je v mnogih oz. v večini drugih poklicev.
Skuštrana, zagotovo si ena izmed mamic, ki bi si jih lahko želela vsaka učiteljica ali učitelj, ki ima v oddelku otroka s PP. Najtežje je delati s takimi, katerih starši se slepijo da ni nič narobe oz. so nezainteresirani. Toda to kar ti počneš- posredovanje literature itd učiteljici, še zdaleč ni tisto, kar bi ti morala početi. Tu tvoja učiteljica strokovno šepa, ker tega ne stori sama. In ne, ni izgovor, da nima časa , ker ji ni treba vmes skuhati kosila za tri mulčke ali pa nasekati drv ali pa zorati njivo. Ona je tam zato. To je največji problem pri marsikaterem pedagoškem kadru. Že v startu na študiju se vidijo stati pred katedrom in pred šolarji, ki kar požirajo njihovo predavanje in jim znanje kar samo leti v glavo. O kakšnih problematičnih učencih in o tem, da brez dodatnega brskanja za informacijami in dognanji, pač v njihovi službi ne bo šlo, jih večina ne razmišlja. Res je tu sistem zelo zgrešen. Pa ne v tej smeri, ker ne da bodočim " tovarišicam" dovolj znanja na področju defektologije in specialne pedagogike. Zgrešen je v veliki meri zato, ker bodoče pedagoške kadre ne opozori dovolj, da bo v njihovi karieri potrebno narediti še marsikaj drugega, konstantno delati in se doizobraževati in ne počivati na lovorikah in tu in tam pripopati kakšno petko. Predvsem pa jih ne opozori na to, da bi se bilo dobro vprašati, če so sploh za ta poklic in če se zavedajo odgovornosti, ki jo nosijo.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (15.4.2014 7:55:32)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>