writing-img

Najemnina za hišo

clock-img

20.09.2011, 16:19

clock-img

ona

pencil-img

3685

Upam,da me ne prestavite,ker tukaj je vseeno več odgovorov user posted image

Torej,moja teta bo oddala eno starejšo hišo v najem za 200€. zdej me zanima,če se v najemno pogodbo napiše ta znesek ali boljše,da nižji znesek najemnine...teta se boji kakšnega ekstremnega davka na to cifro, zato tudi sprašujem, če imate kaj izkušenj kakšen znesek naj napiše v pogodbo in, če bi res napisala teh 200e koliko davka je potrebno potem plačevat vsak mesec?
Hvala za odgovoreuser posted image

clock-img

20.09.2011, 16:29

clock-img

Anonimen

Višina davka je 15% od zneska najemnine.

clock-img

20.09.2011, 17:40

clock-img

Frodo Bisagin

pencil-img

4438

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica.

Višina davka je 15% od zneska najemnine.



Ce uveljavlja normirane stroske za hiso (stanovanje) AFAIK od 60% plača 20% (ali 25% - sem ze malo pozabila) davka - enkrat letno, ko zadevo prijavi (do 15.1. za preteklo leto).  Torej ce ima 200 eur mesecno - max 360 eur davka. Naj sicer poklice na davcno pa ji bodo razlozili kako se izracuna. Ce bo vlagala v hiso, potem je smiselno cuvat<racune in ko prilozi racune se dejanska vsota vlozena v hiso odvzame in od preostanka placa davek.

_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

clock-img

21.09.2011, 10:08

clock-img

t5t6

pencil-img

611

Za 200 Eur bo plačala davka med 300 in 400 Eur na leto, tako na oko. Davčni mora sama oddat napoved do 15.01 vsako leto, pogodbe pa se na dostavi davčni.

clock-img

21.09.2011, 10:28

clock-img

Brinčika

pencil-img

364

Samo v opozorilo:To je vse ok, če bo oddala nekomu ki ga pozna ali mu zaupa, če pa nekoga ne pozna in se v pogodbi vpiše manjši znesek jo lahko najemnik prenese okrog pa reče da saj toliko piše v pogodbi in ji ima pravico toliko tudi dat, tako da naj ne odda niti pod enim pogojem takoj za nedoločen čas, mogoče sem šla malo okrog- ni direkten odgovor ampak me je marsikaj v življenju izučilo, tako da moraš bit vedno en korak pred drugimi. Ko hočeš na eni strani prišparat te pa po drugi strani lahko udari.

clock-img

21.09.2011, 13:19

clock-img

Vijoličarka

pencil-img

1520

Z davkom je takole:

200 EUR na mesec je 2.400 EUR letno

Od tega se odšteje 40% za normirne stroške, torej  960 EUR.

2.400 - 960 = 1.440 EUR in to je davčna osnova

Davčna stopnja je 25 %

Davek: 1.440 * 25% = 360 EUR in to je AKONTACIJA dohodnine.

Davek iz oddajanja premoženja v najem je treba na obrazcu, ki ga dobiš na portalu DURS, prijaviti do 15.1. za preteklo leto. DURS ti pošlje odločbo in potem plačaš akontacijo.

Dohodek iz oddajanja premoženja v najem in plačano dohodnino pa vpišeš tudi v napoved dohodnine. Če DURS tega ne stori sam, ko ti pošlje informativni izračun ali če imaš tako nizke dohodke, da ti ga sploh ne pošlje, moraš to storiti sam. Ta dohodek in plačana dohodnina gre potem v skupno malho in lahko tudi marsikaj dobiš nazaj, odvisno od drugih dohodkov, ki jih imaš.

Upoštevala bi tudi, kar je napisala Brinčika.

_____________________________

When you stand before God, you cannot say "but I was told by others to do thus" or that "virtue was not convenient at the time."

clock-img

21.09.2011, 15:03

clock-img

ona

pencil-img

3685

Super, hvala za odgovore, bom vsekakor posredovala teti user posted image

clock-img

21.09.2011, 19:02

clock-img

majčica1508

pencil-img

1299

IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka

Z davkom je takole:

200 EUR na mesec je 2.400 EUR letno

Od tega se odšteje 40% za normirne stroške, torej  960 EUR.

2.400 - 960 = 1.440 EUR in to je davčna osnova

Davčna stopnja je 25 %

Davek: 1.440 * 25% = 360 EUR in to je AKONTACIJA dohodnine.

Davek iz oddajanja premoženja v najem je treba na obrazcu, ki ga dobiš na portalu DURS, prijaviti do 15.1. za preteklo leto. DURS ti pošlje odločbo in potem plačaš akontacijo.

Dohodek iz oddajanja premoženja v najem in plačano dohodnino pa vpišeš tudi v napoved dohodnine. Če DURS tega ne stori sam, ko ti pošlje informativni izračun ali če imaš tako nizke dohodke, da ti ga sploh ne pošlje, moraš to storiti sam. Ta dohodek in plačana dohodnina gre potem v skupno malho in lahko tudi marsikaj dobiš nazaj, odvisno od drugih dohodkov, ki jih imaš.

Upoštevala bi tudi, kar je napisala Brinčika.



Točno tako,kot si napisala....podpis

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni