ŠOLSTVO: Vsem pošlji PROSIM!!!!!!!!!!
> Predlog, da starši v okviru razredov podpišemo peticijo in dopis s
> podpisi vseh staršev naslovimo na šolsko ministrstvo. Zdaj pa še
> vsebina:
>>> Za vse, ki imate in še boste imeli otroke, vnuke, ... v prihodnosti v
>>> šoli!
>>> Prosim pošlji naprej vsem staršem in strokovnim delavcem v šolstvu!
>>>
>>> Javnost mora zvedeti za problem, preden se vlada zopet odloči
>>> ukrepati po svoje - brez stroke!
>>> Zdi se mi prav, da tudi javnost ve, da se prenavljajo učni načrti -
>>> in kako se prenavljajo.
>>>
>>> Nova vlada meni, da otroci premalo znajo, zato so učnim načrtom
>>> dodali kar precej snovi, oz. po domače povedano, so precej učne snovi
>>> premaknili en razred nižje. Popravljam: nameravajo zelo v kratkem in
>>> po hitrem postopku premakniti. Zato da bi upravičili poseg v šolski
>>> učni načrt, so "vključili" tudi učitelje.
>>> Pri nas smo imeli 50 minut časa, da pregledamo vse učne načrte za
>>> prvo triado, se pravi 50 minut časa za 18 načrtov proučiti,
>>> primerjati, predlagati spremembe, prebrati dooolgo anketo in jo tudi
>>> izpolniti.
>>> Vsakemu laiku je jasno, da je to naše sodelovanje pač samo zato, da
>>> lahko odkljukajo sodelujoče, ni pa namenjeno resničnemu sodelovanju -
>>> enako kot se je dogajalo pri uvedbi devetletke. Pogovarjala sem se z
>>> več učitelji iz različnih koncev slo in povsod je bilo zelo podobno.
>>> Večina učiteljev se s predlaganimi spremembami ne strinja. Imamo
>>> sicer možnost internetnega sodelovanja oz. prispevanja svojega mnenja
>>> (kar sem sama prebrala, so učitelji vsi proti spremembam, na vseh
>>> srečanjih v živo, kjer sem sodelovala so tudi ogorčeni in
>>> nezadovoljni), vendar glede na pretekle izkušnje, dvomim v
>>> merodajnost ali realno upoštevanje le-tega (internetnega pritoževanja
>>> namreč).
>>> Javnost do tega menda nima pravice glasovanja, saj o spremembah niti
>>> ve ne kaj dosti, niti se očitno javnost vladi ne zdi primerna za to,
>>> da bi jo kaj dosti seznanjala s tem, saj se spremembe sprejemajo na
> hitro.
>>>
>>> Snovalci sprememb trdijo, da so zmanjšali število ciljev, ki jih mora
>>> otrok doseči. V prvih treh razredih je resnica taka, da so po dva
>>> cilja slovnično združili v enega samega, pa še kakšnega dodali. Ves
>>> čas učitelji tulimo, da so sicer reči, ki jih v posameznih razredih
>>> učimo,lahko primerne otrokovi stopnji, vendar da jih je preveč, da bi
>>> jih lahko kvalitetno utrdili, da bi se otroku usedli v njegovo
>>> bistvo, da vse snovi lahko zgolj na hitro obravnavamo, časa za kaj
>>> več pa ni. Tako se otroci naučijo večino reči na pamet, za en teden
>>> ali dva, potem pa reči pozabijo. Dolgoročno ne znajo prav dosti, kar
>>> se izkaže tudi na mednarodnih testih. Ker nimajo dobrih, utrjenih osnov,
>>> ne morejo graditi neke širine, vsaj sama tako menim. Obstoječim učnim
>>> načrtom pa dodajajo snov! Prestavljajo jo en razred nižje, otroci so
>>> pa eno leto mlajši.
>>> Kako se bo otrok lahko naučil še več, če še sedaj večine reči ne
>>> razume, ne poglobi znanja, ampak zgolj memorira detajle (celjski
>>> ravnatelj, ki je odstopil zaradi razmer v šolstvu, jih je označil za
>>> papagajsko učenje in zelo se strinjam z njim)!?
>>>
>>> Če povem samo primer, ki me zelo bode v oči: učenje ali ne-učenje
>>> črk, branja in pisanja, naj bi bilo premaknjeno iz 2. v 1. razred,
>>> ali vsaj naj bi bila možnost za to po izboru šole, učenje seštevanja
>>> do 20 s prehodi vred naj bi bilo v 1. razredu, v drugem do 100 s
>>> prehodom, v tretjem
>>> razširitev do 10.000 . Decimalke naj bi se začele v 3. razredu , ker
>>> so tam deli
>>> celote, ki sodijo zraven, če pa se učitelje vpraša, so pa še deli
>>> celote odveč....
>>>
>>> Okolje je nabutano z mnooožico fizike, snovi je preveč, naravnih
>>> okolij pa skoraj ni...skratka, stroka je zgrožena nad predlogom
>>> sprememb. Sami pa ne moremo nič, tako kot pri uvedbi 9-letke nismo
>>> mogli nič.
>>>
>>> Prosim starši, zahtevajte vpogled v spremembe učnih načrtov. Za vaše
>>> otroke gre!!! Tudi za tiste, ki so zdaj stari eno leto ali manj.
>>>
>>> Špara se pa na otrocih. Na vaših in naših otrocih. Ljubljana bo
>>> ukinila nadstandard ene cele vzgojiteljice na razred. Jankovič hoče
>>> stadion namesto kvalitetnega izobraževanja. Namesto da bi se
>>> vzgojiteljica v polnem delovnem obsegu uvedla še v 2. razred ali
>>> vsaj cel čas vzgojiteljica v 1. razredu
>>> po celi slo, se je ukinja pol v prvem. Skratka, kako si
> predstavljajo,
>
>>> da
>>> se človek lahko polno posveti vsakemu otroku, če jih ima neprestano
>>> 28 v razredu? Kako lahko o vsakem otroku sploh ve, kaj dela in čuti?
>>> Normativi so grozljivi. Izgovarjajo se na Evropo. Edina reč, v kateri
>>> smo res dobri, so bili normativi, zdaj moramo Evropo ujeti, ne bo
>>> ujela ona nas, mi gremo dol k njej, saj moramo biti podn v edini
>>> reči, kjer smo bili res fajn.
>>>
>>> Malo sem se razpisala, ampak povem vam, morate vedeti! Prosim,
>>> vključite se vsaj v spoznavanje sprememb, le tako boste imeli čisto
>>> vest pred svojimi otroki, da ste zanje storili vse. In iz izkušenj
>>> vam povem, če je otrok v totalnem stresu v šoli, trpi cela familija.
>>> Ni druge šanse. Omogočite mu zgledno in normalno šolanje. Edino tako
>>> bo kaj znal poglobljeno in z razumevanjem.
>>>
>>> p.s.: učiteljice, prosim še vašo pomoč, mnenja in pobude, pa seveda
>>> informacije o ostalih spremembah in predlogih
>>>
>>>
>>>
>>> Učiteljica ene izmed slovenskih OŠ