writing-img

Voziček Pikolo

clock-img

27.08.2010, 09:40

clock-img

Piruri

pencil-img

1105

pred letom dni (natančneje maja 2009) smo v trgovini Pikapolonica kupili voziček Pikolo (http://nakup.pikapolonica.com/otroska-oprema/vozicki-in-sistemi/pikolo/voziCek-z-globoko-koSaro/16503831072916503)...po enem tednu se je voziček pri vožnji 3,5 kg dojenčka zložil, kar je tudi uslužbenka v trgovini testirala s pomočjo vreče mivke...nato je ogrodje poslala na "popravilo" k dobavitelju...po enem tednu, ko smo nazaj dobili "popravljeno" ogrodje, se je zgodba ponovila in ponovno smo reklamirali voziček...in v ta namen smo dobili "novo" ogrodje...torej bi lahko sklepala, da smo v enem mesecu menjali dve oz. tri ogrodja...

Ker živimo v mestu, vozička nismo uporabljali na težjih terenih, kot so makedam ali kakšne gozdne poti...voziček smo čuvali, ker po drugi strani niti ni bil poceni (no, če se komu 300 € zdi malo, nam to pomeni veliko)...Ta voziček smo izbrai, ker je bil dobro okreten, lahek in predvsem se ga je dalo zložit v manjši prtljažnik... Po preteku garancije (en teden po), ko sem že razmišljala, da bi ga pospravila ali prodala naprej in si kupila manjšo marelo, saj je sedaj voziček vedno manj v uporabi, pa je, ob prestopu na pločnik, počil ročaj...kar smo nekako rešili s kovinsko objemalko in se pač sprijaznili s tem, da ga bomo ponucali do konca in nato (žal) odpeljali na odpad...

Danes pa, ko sem voziček samo raztegnila (ne na silo, ker smo z njim pač previdni), pa je ročaj POČIL! ...in s tem tudi moje potrpljenje... zato vam v priponki pošiljam sliko...

Ker vem, da smo že  preko garancije (in da nam s tem ne pripada zamenjava ali popravilo), se s tem sporočilom obračam predvsem z namenom, da bi se v nadaljno preprečila prodaja tako slabokvalitetnih izdelkov. Za kar bom tudi razširila novico okoli (kar pa opažam, da na spletu ne manjka pritožb čez kvaliteto le-teh vozičkov proizvajalca Pikolo)...

Jezi me tudi to, ker je voziček še skoraj nov in ga nismo kupili z nameom, da ga bomo po enem letu peljali na odpad, zato smo se odločili za malo dražjo varjanto, da bo ja zdržal dlje... Hvala, da ste si vzeli čas, da ste prebrali moje sporočilo in zelo bom vesela, če bom s tem vsaj enega odvrnila od nakupa tega vozička....če poznate koga, ki se odloča za nakup vozička, bi vas prosila, da mu posredujete sporočilo.


user posted image


LP,Ana

< Sporočilo je popravil Flavia RR -- 27.8.2010 13:08:04 >

clock-img

27.08.2010, 11:01

clock-img

Anonimen

Tudi mi imamo slabo izkušnjo z vozičkom Pikolo samo nismo imeli takšen model ampak en drugi pa ko sem peljala hčerko drugič na sprehpd stara je bila en mesec in sem hotela čes malo dvigniti hrbtni del pa mi je počila tista stvar ko se hrbtni del dviguje.Poslali so ga na servis amoak nam je serviser rekel,da se ne splača popravljati in da naj raje vzamemo drugi voziček.In vzeli smo Haucka-Condor z njim pa smo bili zelo zadovoljni.
Takšna je pa moja izkušnja z Pikolom.

lp

clock-img

27.08.2010, 12:08

clock-img

mala maja

pencil-img

3204

no mi smo imeli podobno težavo z ročajem pri Haucku, dejansko se je odlomil stran na obeh straneh(ročaj mi je ostal v roki) tam ki se nastavlja po višini. In to 2x.
obakrat voziček ni bil več v garanciji, poleg tega so nam šli amortizerji in vse so brez plačila, brez sitnosti in predvsem v rekordnem časuuser posted image user posted image popravili v arielovi trgovini, ker imajo tudi uradni servis(no vsaj imeli so ga).

mogoče pa le ni tako hudo kot se sliši. Si sploh stopila v trgovino, povedala za težavo?Mogoče bi ti vseeno popravili, kot so meni? Če sem prav prebrala si enostavno oblatila firmo in trgovino, brez da bi ponovno vsaj stopila tja , ali mogoče vzdignila telefon pa povprašala kako sedaj naprej. Ok razumem da te je iz tira vrglo že to da se ti je voziček zložil, pa tudi verjetno nisi edina ki se ji je odlomil ročaj. Dej vsaj vprašaj, koliko stane popravilo, se da sploh popraviti, kako naprej. ker tako kot si napisala 300€ ni malo in res se splača tudi malo potruditi da dobiš tisto kar si plačalauser posted image .

< Sporočilo je popravil mala maja -- 27.8.2010 12:09:32 >

clock-img

27.08.2010, 12:24

clock-img

Piruri

pencil-img

1105

Mala Maja...poslala sem jim po mailu enako sporočilo in res je, da nisem stopila v stik s trgovino, ker je bilo že ob drugi reklamaciji jasno, da se oni ne bodo kaj pretirano premaknili, tudi ko sva jima rekla, da bi pa mi vseeno denar nazaj ali pa vsaj bon, da kupimo potem drug voziček, niso hoteli slišat o tem, da smo pač kupili ta voziček in da bomo ta voziček imeli user posted image ...pa še dobavitelj je bil tako nastrojen, da on ni ugotovil nobene napake, ampak, da bo mir, da nam da novo ogrodje...
Pa še tako, ko sva zahtevala, da nam garancijo podaljšajo na dan, ko smo prejeli drugo ogrodje (kar se mi zdi logično, da bi), so se tudi branili da to ni izvedljivo...

Razmišljam o tem, da jim bom jutri voziček peljala pokazat-v vednost....

To sem pa napisala, ker menim, da se dandanes (na žalost) pri večini (ne pri vseh) ne da dosežt dosti, kot edino preko slabe reklame...

clock-img

27.08.2010, 14:19

clock-img

Piruri

pencil-img

1105

Še to obvestim, da so me klicali uvozniki....in dobimo novo ogrodje...povedal mi je tudi, da imajo probleme s temi vozički, samo da jih izdelovalci nočejo sprejet nazaj, zato jih morajo pač prodat user posted image ...mislim, kako nelogično pa je to?!... skratka prav je, da se temu modelu izogibate, ker slej ko prej se bo pojavila kakšna napaka user posted image ....

clock-img

27.08.2010, 14:21

clock-img

lenca1

pencil-img

423

IZVIRNO SPOROČILO: Piruri


To sem pa napisala, ker menim, da se dandanes (na žalost) pri večini (ne pri vseh) ne da dosežt dosti, kot edino preko slabe reklame...



Veliko dosežemo že, če potrošniki poznamo svoje pravice...

37. c člen ZVPot določa, da ima potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, pravico od prodajalca zahtevati, da:
  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.
Jaz sem reklamirala in zamenjala izdelke, za katere so mi prodajalci vztrajno zagotavljali, da to pa pri njih ni mogoče - jasno sem jim povedala, da kot potrošnik poznam svoje pravice in se sklicevala na zakon (lahko se obrneš tudi na ZPS). Za vsak izdelek, ki sem ga reklamirala, sem dobila ali povrnjen denar ali pa zamenjavo izdelka z novim (za vračilo ali zamenjavo sem se vedno sama odločila-so npr rekli, da lahko izdelek samo zamenjajo z novim; sem jim lepo rekla, da izdelka s tako slabo kvaliteto nočem imeti več v svoji bližini in da želim denar nazaj-ja potem je pa šlo...)., včasih je šlo tudi bolj na ostro (kakšna grožnja s prijavo)...

Ko si dobila novo ogrodje bi morala vztrajati pri tem, da ti za zamenjan del napišejo novo garancijo. V takem primeru bi se jaz vsekakor obrnila na ZPS ali pa reklamacijo izpeljala sama (poglej, če imaš še kakšen reklamacijski zapisnik in če na njem piše, da so ti dali takrat novo ogrodje-na zapisniku je verjetno tudi datum, s katerim se lahko sklicuješ, da garancija na ogrodje še ni potekla). Jaz bi vsekakor naredila halooo, probaj, sigurno še ni vse izgubljeno, saj kot praviš 300 in več € ni malo, da se voziček dobesedno razpade.

clock-img

27.08.2010, 14:23

clock-img

lenca1

pencil-img

423

No si me že prehitela (sem predolgo pisala odgovor), super novicauser posted image . No kot sem zapisala zgoraj, bi lahko zahtevala tudi vračilo denarja (z obrazložitvijo, da opravka s tako slabim vozičkom enostavno nočeš več). 

clock-img

27.08.2010, 14:33

clock-img

Piruri

pencil-img

1105

Ja...hiter odgovor sem dobila, ker sem poleg uvozniku poslala to sporočilo tudi na Zvezo potrošnikov...saj sem jih pred časom spraševela o podatkih za en izdelek in nisem do danes še dobila odgovora...kako žalostno, da se je treba spuščati na tako raven, da se edino z grožnjami doseže kaj user posted image ...

Lenca...hvala za tvoje sporočilo, zdaj bom tudi sama bolj odločno pristopala k nadaljnim tovrstnim problemom (upam, da čimmanj)...

Lep dan

clock-img

30.08.2010, 09:05

clock-img

mala maja

pencil-img

3204


IZVIRNO SPOROČILO: Piruri

Še to obvestim, da so me klicali uvozniki....in dobimo novo ogrodje......


user posted image user posted image user posted image user posted image

no sedaj pa več sreče z vozičkom.
Samo v vednost, meni so takrat rekli, da recimo na pločnik nikoli ne pelji vozička naprej in da ga potisneš dol. vedno ga obrneš v nasprotno smer in vzdigneš. Da se velikokrat zaradi teže zlomi ročaj.

Ampak če je pa napaka na ogrodju, so pa packi če ga en umaknejo. Matr sej gre za varnostuser posted image user posted image , prvo bi morali misliti o tem, ne pa da na koncu še priznajo da vedo za napako, pa da so se pač odločili da ga ne umaknejo. Mora it kakšen prstek, da bodo ukrepaliuser posted image

clock-img

30.08.2010, 14:06

clock-img

piko12

pencil-img

636

jaz sem tak voziček naročila enkrat junija. Že v dnevni sobi sem videla, da je to plastik fantastik in da ne bo preživel morja, za kamor je bil namenjen. Klicala sem uvoznika, da ga nočem in je rekel, naj ga peljem v BC, da ga bo pobral njihov šofer, ki je bil ravno tam, da si ne delam stroškov s pošiljanjem. Denar sem dobila vrnjen v enem tednu. Tako da sklep: vozički so katastrofa, uvoznik pa prijazen.

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem