Za hitro, pametno in smešno reakcijo bi morali podeliti nagrado
hostesi na okencu letalske družbe Virgin Airlines v Sydneyu pred nekaj
meseci, ko se je morala soočiti s potnikom, za katerega bi bilo bolje,
če bi ga pospravili v prtljažni prostor.
Ker je bil odpovedan velik let, je hostesa za dolgo vrsto potnikov
morala poiskati sedeže na drugih letih.
Naenkrat se skozi vrsto prerine jezen potnik, udari po mizi, nanjo
vrže svojo letalsko karto in reče: "Takoj MORAM na ta let in MORAM
biti nameščen v PRVEM RAZREDU!"
Hostesa mu je mirno odgovorila: "Žal mi je, gospod, z veseljem vam bom
pomagala, vendar moram najprej namestiti potnike, ki čakajo tule v
vrsti, nato se bom posvetila vam in prav gotovo bova našla kakšno
dobro rešitev."
Jeznega potnika odgovor ni pomiril. Na glas, tako da so ga vsi za njim
lahko slišali, je zarjovel: "A VI VESTE, KDO SEM JAZ????"
Ne da bi se zmedla, se je hostesa nasmehnila in v mikrofon za
obvestila potnikom glasno in razločno rekla: "Spoštovani potniki, lepo
prosim za pozornost. Pri okencu št. 14 imamo potnika, ki NE VE, KDO
JE. Če kdorkoli lahko pomaga ugotoviti njegovo identiteto, vas vljudno
prosim, da pridete h okencu št. 14."
Potniki v vrsti so se začeli hahljati, nekateri celo glasno smejati,
jezni gospod pa je prestrelil gospodično s pogledom in skozi zobe
siknil:
"Jebi se!!!"
Ne da bi trenila z očesom se je hostesa spet nasmehnila in rekla:
"Žal mi je, gospod, toda tudi za to se boste morali postaviti v
vrsto".