Sej včasih se je to prakticiralo na veliko, potem se je pa ta praksa odpravila. Če bi v Ljubljani klicarli stranke, bi morali ene pet ljudi zaposlit samo za telefone, ker pokrivamo celo Slovenijo. Načeloma se pa tega ne sme početi. Je pa tud tko, da je Občina ločena od države in verjetn mal po svoje delajo, čeprav jih zavezujejo iste pravne podlage.
Ti pa povem, da so stranke z vsemi žaubami namazane, zato si uradniki niti ne privoščimo telefonskih klicev po drugi strani. Če se karkoli zaplete ali zgodi, je ustna informacija vredna še manj kot nič. Marskej doživiš. Postopki so pač pisne narave, izjemoma dobiš tudi ustno odločbo, zato v kolikor že pride do ustnega pogovora, je vedno potrebno narediti uradni zaznamek.
Meni je praktično vseeno, kako drugje delajo, vendar na našem organu se vsi zavedajo, da velja samo pisno, kar je tudi prav.
V takšnih primerih, kot so ustne stvari, lahko opaziš, koliko koruptivnih stvari se dogaja. Pa če je res ali ne. Skratka, težave so lahko hitro na vidiku, če je taprav inšpektor in če uradnik na "pravo" osebo naleti. Če imaš črno na belem, ti nihče nič ne more. Tako ščitiš sebe in svoje delo.
17 let imam delovne dobe in ti povem, da se je v vsem tem času tako vse spremenilo, da bi bilo nemogoče furati prakso izpred 20 let nazaj. Niti izpred 10 let. Vsak uradnik je zavezan svojim pravnim podlagam, ki ga zavezujejo pri svojem delu. Minus zanjga, če jih ne pozna.
Ampak pustmo to. Dejva prostor ostalim glede brisa teme.
< Sporočilo je popravil Repka -- 22.7.2009 19:05:39 >