IZVIRNO SPOROČILO: Gina
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni
IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan
Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat.
Samo pri nas imajo letos v drugem razredu 4-krat po 4 ure in enkrat 5 ur. Kako pa naj imajo v 2. razredu še več dela in manj ujčkanja potem?
Smo lansko leto šli čez to. Tako da vem, koliko ur so imeli. Če pri nas npr. učiteljica da več naloge večino iz matematike, in poštevanko doma za naučiti se, bi lahko nevem namesto tri ure tedensko telovadbe imeli le dve uri, in eno uro več matematike, če jim toliko na gosto hodi. V tem je poanta, nič več. A ne bi bilo bolje, da bi v šoli več naredili, oz. manj naloge imeli za doma. Jaz mislim, da se vse da, le če je volja.
Točno tako, kako naj delajo še več kot delajo?
Tole o ujčkanju je en velik bulšit. Nihče otrok ne ujčka na način, da jim ni treba delat. Naši in vaši otroci ogromno delajo, ker si kot učitelj jih prisiljen veliko naučit. IN tudi jih naučiš!!!!
Se opravičujem, toda to je meni kar nekaj. Nisem govorila o ujčkanju kot o cartanju.
Govorila sem, da je šolski sistem na splošno mal zgrešen. Vem da bom to mislila tudi ko bo šel v višji razred in ko bom pogledala tretji razred, bom rekla, da so ga ''ujčkali'' v tretjem.
Mah sploh ne vem če bi pisala, ker očitno niste razumele. Ujčkanje mislim s tem, da so se otroci dobesedno od npr. februarja naprej v šoli dolgočasili (ne me narobe razumet, to je sam v ''matter of the speach'' upam da sem prav napisala). Enostavno niso imeli proti koncu šole dovolj izziva. Vse so hitro naredili. Pa bi nevem, lahko že v drugem razredu začeli pisane črke npr. se učiti.
Pravim pa glede ujčkanja zaradi tega, ker kao moramo doma otroka učiti poštevanko, ker v šoli ne bo časa za to. Tako je opisala razredničarka. To je meni šlo najbolj na jetra. Ker kao ne utegnejo, ker je v tretjem razredu preveč snovi, in ne bodo mogli notri dati vsaj par ur, da jim učiteljica razloži poštevanko.
OK, vem, da se bo moral doma učiti poštevanko, toda vsako snov ki naj bi jo otrok znal (govorim o šoli in s šolo povezanimi zadevami) najprej razlago slišal v šoli, te pa se doma učil in pilil.
Hvala bogu da imamo učiteljice, ki znajo narediti pouk zanimiv, in da ko vidi, da koncentracija pada, da jih zna nazaj pritegniti. Takim učiteljicam ploskam res, saj tudi naši. Sam kako lahko nevem od otroka zahtevajo in od nas, da jih mi naučimo poštevanko. Sami, brez da jim učiteljica vsaj kako uro si vzame in vsaj malo razloži.
Saj vem, da otroka moraš kot starš sam naučiti hoditi, jesti z žlico, vilico (tega ne bodo v vrtcu učili), to je življensko. Toda šolsko zadevo, da mora starš učiti doma, hmmmmmmmm.
To mi je najbolj sporno. Res pa ne vem, kaj ste se toliko OBESILE na besedo ujčkanje. Resno mislim, da bi lahko malo boljši učni načrt naredili.
Tako pa doma dobijo toliko naloge, ker imajo toliko novih snovi se za naučiti, da enostavno morajo učiteljice dati več naloge, da bodo lahko sploh sledile učnemu načrtu.
Ene so pisale, da oni ob petkih ne dobijo nalog. Pri nas ob petkih dobijo največ naloge. Da bodo ja lahko čez vikend naredili.
Ah brezveze mi je že pisati, in že nesmiselno pišem, ker očitno me boste narobe razumele.
Aja, pa še to je rekla razredničarka nam staršem. Da naj otroka vpišemo samo v en krožek, oz. največ dva, ker drugače bo otrok preveč obremenjen. Ker je kakor učiteljica pravi vsebinsko preveč stvari letos, kot pa lansko leto, in se bodo morali tudi doma več učiti in delati.
Kakor koli že, tu gori sem napisala mnenje svoje. Vem da se bom morala in tudi sem se že sprijaznila s tem. Lansko leto se mi ni zdela šola toliko zahtevna niti vsebinsko niti količinsko kot letos. Mislim pa si, da bom tako tudi rekla drugo leto, ko bom pogledala nazaj.