Dobro jutro
tilči, če boš še gor, mi, prosim, povej, kakšna navodila imate zaposleni v saj-veš-kateri-trgovini v takem primeru:
pridem pred blagajno, v košarici imam paket žemelj in obroč za lase Hello Kitty, ki si ga je izbralamala pika . Na blagajni mi je gospa računala žemlje, za obroč pa ji koda ni "potegnila". Na pomoč je poklicala sodelavko, ki je s stojala z lasnimi dodatki prinesla podoben obroč (ne enak) z drugo kodo in tudi drugo ceno. Cena izbranega je bila 4,61 (za 1 na koncu nisem prepričana, definitivno pa je bilo 4,6? EUR), na podobnem pod drugo kodo pa 5,38 EUR. Ker si je hči (stara 4,5 let) za svojo žepnino izbrala točno določen obroč, sem točno tega pač želela kupiti. Blagajničarka mi je rekla, kaj naj naredi
Povedala sem ji, da za obroč z eno ceno, ne bom plačala druge, višje cene in naj pokliče poslovodkinjo, če ne ve, kaj narediti. Poslovodkinje zelo dolgo ni bilo na spregled, za mano pa so nestrpno čakale druge stranke, zato je blagajničarka meni računala žemlje, ki sem jih plačala, potem pa sem čakala naprej. Ker z dvema majhnima otrokoma ne morem v nedogled čakati, sem povedala, da odhajam. In šla. Brez obroča.
Na srečo je zraven DM in si je mala tam izbrala podoben obroč, tam bistveno cenejši (2,70 EUR).