Naš večji je (bil) letos vključen v program Montessori (oziroma uvajanje MS pedagogike v javnih vrtcih), sicer v javnem vrtcu. No, naša izkušnja je pokazala točno to, da je kvaliteta (pa ne se zdej obesit na to besedo, trenutno se mi zdi najbolj primerna
) časa, ki ga otrok preživi v vrtcu, odvisna večinoma od vzgojiteljic, ne pa od tega, al gre za MS al kakršnokoli pedagogiko že ...
stika z naravo so imeli več prej (ko so imeli klasičen program javnih vrtcev), na samostojnost sta jih tudi ogromno navadili njihovi prvi vzgojiteljici in jaz nisem opazila kakšne + spremembe v samostojnosti letos. Kvečjemu v -, pa je to lahko tudi kakšna faza v razvoju
Jutranji krog imajo samo ob ponedeljkih, za mizo (meni bi bilo sicer bolj všeč, da je to na tleh, kot imamo v javnem vrtcu, kjer delam, ampak tako pač imajo). Reda je bilo veliko več prej, zdaj so še po skoraj enem letu čisto razpuščeni.
No, jaz sem kar vesela, da gre septembra mali spet v "normalno" skupino, saj tudi z odnosom vzgojiteljice do staršev nisem najbolj zadovoljna ... tako da sem 100% prepričana, da je večino odvisno od vzgojiteljic, ne pa od tega, kako rečemo pedagogiki ... so mi pa njihovi materiali v večini všeč, tudi to, da se morajo otroci navadit počakat na določeno zadevo (da ni več enakih materialov), tudi igranje z vodo je luštno (čeprav tudi v javnih vrtcih ni voda nek tabu, je pa res, da ni vedno na razpolago) ...
Manna, po mojih izkušnjah ful idealiziraš MS
a to, da bi bila predstavitev te gospe tudi idealizirana pa ni možno???
No, meni je prejšnji način bolj všeč, je pa res, da je bila to res zasluga odlične vzgojiteljice (zaradi tega tudi bolj opazimo - vsi starši, pa tudi otroci - "pomanjkljivosti" sedanje vzgojiteljice). Kljub temu da mi ta način ne ustreza, pa pred malim ne kritiziram vzgojiteljice ali vrtca nasploh, tudi sem jo že "branila" oziroma zagovarjala, ko je mali (3 leta) kaj povedal iz vrtca ... je res, da ima izredno težko skupino, vseeno pa bi lahko tekom leta si pridobila nekaj avtoritete, tako pa se skriva za to MS pedagogiko in je popolnoma pasivna ... po mojem mnenju je treba občasno (predvsem, ko gre za vzgojo, avtoriteto) nastopiti tudi aktivno, čeprav je vzgojitelj v MS samo opazovalec (kao) ...
_____________________________
Ni nam dolgčas :)