IZVIRNO SPOROČILO: liliana
50 ali 100 brezveznih kulijev je manj kot 200 EUR...za to te ne bo še nihče navedel na vstopnici, na vidnem mestu na reklamnem panoju.....
50 brezveznih kulijev je 50€, nič kaj več.
Če imaš omejena finančna sredstva, je potrebno skrbno izbrati, kaj boš delal.
Kdo so kupci in kaj pričakujejo. Kako na široko zastaviš obdarovanje. Kaj želiš z darilom sporočiti?
Lahko podarjaš hranilnike za male pujčeke

, na primer. Ker je tvoja trgovina tako poceni, se bo polnil tudi pujček. Recimo to je že zelo oprijemljivo darilo, pa je cena krepko pod euro brez tiska.
Lahko podarjaš bobone dude. Kakor je ceneno, sladkarije vedno palijo.
Lahko podarjaš lesene kuhalnice za po riti, će želiš izzivati

.
Lahko podarjaš frizbije, antistress žogice, domine,knjižna kazala,......vse to so poceni darila.
Ampak - najbolj pomembna je tvoja dodana vrednost, kaj s tem sporočaš, komu sporočaš in kako sporočaš. Najlažje je reči, nič se ne splača - samo po sebi se res ne, je pa treba vrednost, da se bo splačalo, darilu vdihniti.
Po mojih izkušnjah oz. izkušnjah tistih, ki so darila zamenjali za dobrorodelnost - se dobrodelnost ne splača v smislu, da bi nadomestila vrednost darila, kar je logično, saj ne zasledujeta istega cilja in iste ciljne publike.
_____________________________
Kvačkam.
In #štrikam#.