writing-img

vprašanje za učiteljice 2 razredov

clock-img

11.01.2010, 16:53

clock-img

gita10

pencil-img

1507

Zanima me kakšno znanje branja in pisanja zahtevate v 2 razredu. Midva z mojim sinom se veliko trudiva in tudi dosti časa prebijeva za branje in pisanje ampak nama ne zlaufa.
Poskušava čim več vendar je včasih popoldne že res utrujen, po drugi strani pa me je strah da počasi ne bo mogel več slediti svojim sošolcem, ker mu enostavno to branje ne gre. Pri narekih opazim, da je vsak dan boljši ampak branje pa res ne gre- težava je v tem, da se toliko muči, da takoj pozabi kaj je prebral.
Naša učiteljica na govorilnih nikoli ne primerja- pove kje so težave, ne bo pa nikoli primerjala otroke med sabo. Mamice se pa itak vse hvalijo z svojimi otroci tako, da se potem tiste ki bolj realno gledamo na svoje otroke počutimo čisto na tleh.
Torej zanima me kako berejo drugošolčki na vaših šolah.

clock-img

11.01.2010, 17:13

clock-img

bumerang

pencil-img

3207

In tako tudi je, vsakega se primerja samega s seboj. Vsekakor pa ni nekega "stanja", ki bi bilo na dan 11. januar normalno, za enega je normalno to, za drugega drugo, skladno s tem, kar otrok dosega, pa se tudi zapiše ocena.
Nekako velja, da naj bi otrok konec 3. razreda tekoče bral in tudi razumel, kaj je prebral. Tudi pri tihem branju. Vendar tega kakšna četrtina otrok ne dosega.

Kar pa se tehnike branja tiče, branja se ne uri na pomenskih besedilih ampak z naključnimi zlogi, ki jih potem zlagamo skupaj in zaporedoma beremo. Tudi sploh ni važno, kaj piše, važna je tehnika. Ukvarjanje s pomenom prebranega celo zaustavlja proces napredovanja v tehniki branja. In več težav kot ima otrok pri branju, bolj to velja.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

clock-img

11.01.2010, 17:16

clock-img

gita10

pencil-img

1507

Hvala za odgovor, a potem misliš da z mojim otrokom ni nič preveč hudo narobe, če bere še vedno po zlogih?

clock-img

11.01.2010, 17:19

clock-img

bumerang

pencil-img

3207

Niti slučajno. To je za ta čas čisto običajna situacija. Če prej črk ni poznal in se jih je naučil šele v 2. razredu, je celo precej uspešen, da že zloguje.
Te pa še enkrat v imenu otroka prosim, da ga ne mučiš preveč na poligonu soglasniških sklopov ob katerih se otrokom lomi jezik. user posted image

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

clock-img

11.01.2010, 17:25

clock-img

gita10

pencil-img

1507

Prav to mislim, da ga ne bi preveč mučila in da mu stvar ne bi še utežila. Dejstvo je da fant neverjetno vse dojema hitro. Ničesar mu ni bilo potrebno dvakrat razlagat- tudi pri matematičnih nalogah je neverjeten- včasih še hitreje izračuna od mene ampak z črkami smo pa imeli res probleme. Že tisto, ko so vsi otroci se znali podpisat je pri nas bilo katastrofa. S tem, da mu je ime Rok - nič kompliciranega.
No v sredo grem na govorilne že zaradi tega, ker mu je rekla, da če ne bo znal brati ne bo mogel v tretji razred pa je otrok še bolj zbit zadnjih par dni.

clock-img

11.01.2010, 17:37

clock-img

bumerang

pencil-img

3207

To je verjetno mišljeno kot spodbuda. user posted image

Jaz ti nisem rekla, da ga ne muči v smislu, da naj ne vadi branja, ampak da ga ne muči z neustreznimi besedili. Otrok mora vsak dan glasno brati kakih 10 do 15 minut sicer se branja ne bo naučil. In branje še neformalno vaditi ob priložnostih, ki se pojavijo tekom dneva.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

clock-img

11.01.2010, 17:44

clock-img

gita10

pencil-img

1507

Jaz tudi upam, da je mišljeno kot spodbuda, da ni mislila tako hudo. Ampak otroci različno reagirajo na spodbude. Itak, da vadimo saj upam, da ko mu bo enkrat bolj šlo ne bo tako teško z njim vaditi.
Hvala ti še enkrat se mi zdi, da si me kar malo pomirila.

clock-img

11.01.2010, 19:55

clock-img

bumerang

pencil-img

3207

Malenkost.
Ne dvomim, da ne bo šlo, samo vztrajno in redno.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

clock-img

11.01.2010, 21:30

clock-img

daša

pencil-img

171

Nisem učiteljica, imam pa popolnoma enako izkušnjo, kot ti.

Pač ni poznal črk, ko je šel v šolo, ga niso zanimale, jaz pa tudi nisem silila. So mu bila pa številko toliko bolj pri srcu in so mu še danes (7. razred).

Nekateri otroci pa znajo že brat ko gredo v prvi razred. No, v glavnem, meni je učiteljica (z ogromno izkušnjami, sposobna, res škoda, da se bo upokojila) nekako konec koledarskega leta, ko je bil v 2. razredu (torej časovno točno tam, kjer je zdaj tvoj) na govorilnih, ko sem vprašala, če je treba kaj delat doma, rekla: " Če imaš čas in voljo, dajta brat. Ne, da bi bi zdaj že problem, ampak zato, da ne bo kasneje." Ampak je poudarila, bere naj VSAK DAN in samo 10 MINUT. Nič več, ker je to čez glavo.

Pa smo brali, katastrofa. Ker mu ni šlo najboljše, je kompliciral že kaj bo bral, tako, da sva večkrat porabila dve uri, da sva se sploh zmenila da bova brala in kaj bova brala. Treba je res izbirat bolj enostavne sestavke, ker se sicer še prej "zamede" in izgubi voljo. V glavnem, če sva brala res vsak dan, je bilo že kar opaziti napredek, kakor en teden nisva, je padel fejst nazaj.

Trajalo je do počitnic, ko mu še kar ni steklo. Na morju sem mu rekla, da če se pa zdaj ne bo naučil, bom morala poklicazi učiteljico, da mu ne bo naročila zvezkov za v 3. razred, ker če hočeš v tretjega moraš znat brat. In je kar naenkrat bral.

Je pa tako, da tudi kasneje in danes nikoli ni rad bral. Domače branje še, bralna značka je že problem. Pa ima sicer v šoli čisto lepe ocene (v glavnem 4 in 5).

To kar mu je učiteljica rekla, mi pa ni všeč. Misli, da se da tudi na bolj lep način.

< Sporočilo je popravil daša -- 11.1.2010 21:32:22 >

clock-img

11.01.2010, 21:35

clock-img

bumerang

pencil-img

3207

Ta je pa dobra.
Pa saj si ja svojemu sinu rekla enako!

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

clock-img

12.01.2010, 19:12

clock-img

daša

pencil-img

171

Ja, ampak če bi to mojemu otroku rekla učiteljica, bi se mu po moje pol sveta sesulo.
Toliko ga poznam, da sem vedela, da ga ne bo negativno prizadelo, kvečjemu, da bo skapiral, da se je treba naučit.
Ampak še vedno sem mnenja, da ni dobro, da učiteljica to reče otroka. Ker ona je za otroke (tako male) bog in batina, svetinja. Njene besede vzamejo zelo resne.
Jaz pa glede na to, da non stop nekaj kao grozim, je bilo to samo pika na i, da je začel mal razmišljat, da bo očitno res treba zbrat.
Čeprav, če zdaj nazaj brem svoje pisanje, res mal smešno izpade.

V glavnem, nima veze. Važno je bistvo,kar sem ti hotela povedat. Vadita vsak dan 10 minut. Pa nič še ni odzadaj. Ima še čas, in še vsak se je naučil, eni prej, eni malo kasneje in z več truda. Pa eni so veliki bralci, drugi pa pač ne.

clock-img

14.01.2010, 15:24

clock-img

Urska09

pencil-img

1067


IZVIRNO SPOROČILO: daša

Je pa tako, da tudi kasneje in danes nikoli ni rad bral. Domače branje še, bralna značka je že problem.


Moj sin (sedaj v 5. razredu) tudi ni ravno blestel v branju. V 3. razredu ni bral tekoče, pa tud slučajno ni bil edini. Branje je v bistvu sovražil. Samo na silo je bral. In danes? Knjige obožuje in dobesedno požira. Preskok je bil pa med počitnicami med 3. in 4. razredom. Ko ga je en pameten mlad prodajalec v knjigarni v sekundi prečital in ugotovil, da mu navadne knjige smrdijo in mu je ponudil knjigo - strip Tin Tin. No, tisto poletje smo pokupili 6 ali 7 stripov. Potem je šel pa s stripov relativno hitro na navadne knjige.

clock-img

14.01.2010, 17:42

clock-img

daša

pencil-img

171

Ja Tin tin-e je naš tudi z veseljem prebral naslednje poletje (po zaključenem 3. razredu),pa Gašperčka in njegove vragolije. Sem bila tudi že vsa vesela, eno leto nazaj še tak problem, zdaj pa bere in bere. aja pa Od Miki Mustra Zvitorepca, trdonjo in Lakotnika. Ampak to bi bral še danes, ostale knjige pa NE.

clock-img

23.01.2010, 11:36

clock-img

karamela

pencil-img

645

Nisem učiteljica. Imam pa drugošolčka. Branje mu ni in ni šlo. Ni imel niti veselja. Ko sva brala iz bralnih listov katere je dobil v šoli prilagojene za naučene črke, je imel odpor. Rekel je naj mu raje dam 200 računov do 1000, pa bo vse zračunal samo bral pa nebi. Test matematike pisal brez napak, branje pa mu ni in ni šlo.  Seveda sem se trudila mu dopovedati da to ne gre, da se mora naučiti tudi brati. Tudi učiteljica mu je rekla, da mora veliko veliko vadit branje. In slab mesec nazaj se mu je le odprlo. Pohvalila ga je tudi učiteljica dobil je veselje, zagon. začel je lepo brati.

Moje mnenje je da vsak potrebuje določen čas in z redno vajo branja  začne  brati. Seveda nekateri že vse znajo ko pridejo v šolo, nekateri takoj osvojijo jim ne dela težav nekateri pa malo kasneje.  Tukaj tudi mislim da fantje malo zaostajajo za puncami. Moj pravi da punce veliko bolje berejo kot fantje.

Torej mislim, da poskusita še naprej vsak dan brati ne več kot 15 minut, veliko spodbude, vpraštati pohvale,motivacije.. pa po šlo tako kot pri nas.
Srečno

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem