12.12.2014, 22:38
208
Ja, sej te razumem. Da pri ustnem podajanju znanja moraš imeti drugačne veščine, kot pri pisnem. Ampak, jaz še vedno mislim, da bi v drugačnih okoliščinah, tudi ustno dobila višjo oceno. Večkrat se starši pritožujejo, da otroci doma znajo več, kot v šoli. In verjamem, da to drži. Ampak v takšnem primeru ocena variira za 1. Nam so nekako tako obrazložili: 5 - odlično znanje, 4 - odlično znanje z površnostjo, 3 - znanje, 2 - slabo znanje, 1 - neznanje.
In razlika med 4 in 2 je velika.
12.12.2014, 22:43
4004
Te veščine deklici manjkajo, in jih bo pridobila tekom šolanja. Zato tudi hodi v šolo in zato so načini preverjanja znanja različni, ker enim leži bolj en način, drugim drugi in zato tudi vedno paralelna preverjanja, da osvojimo potrebne veščine.
Ocene so zelo lepo opisane v Pravilniku in so identične tistim, ki so bile zapisane v naših spričevalih. Ko jih berem dobesedno, ne potrebujem dodtnih opisov. 3 pomeni dobro in dobro je dobro. 5 pomeni odlično in odlično je odlično. Mi smo jih točno tako razložili pred vstopom v šolo, začenši pri oceni 2, ki pomeni zadostno - zadostuje, dovolj je. Ni pa to odlično.
S številčnim ocenjevanjem se oceni znanje učenca na lestvici od 1 do 5. Številčne ocene so: nezadostno (1), zadostno (2), dobro (3), prav dobro (4), odlično (5).
Ocena nezadostno (1) je negativna, druge ocene so pozitivne. Z negativno oceno je ocenjen učenec, ki ne doseže standardov znanja, potrebnih za napredovanje v naslednji razred (v nadaljnjem besedilu: minimalni standardi), ki so določeni v učnih načrtih.
_____________________________
Kvačkam.
In #štrikam#.

, ker 3 je dobro.



