IZVIRNO SPOROČILO: ZARA
Nočem težit, ampak, dajte tako malim otrokom pustit dihat in živet. Naj se igrajo za boga milega. Potem ko gredo v šolo se zelo spremeni vse skupaj. Pa ne jih že zdaj obremenjevat in vozit na vse možne krožke in tečaje, saj ne bodo nič zamudili.
Načeloma se strinjam glede krožkov in tečajev, z izjemo tujih jezikov.
Anatomija človeških organov in tkiv, ki sodelujejo pri govoru, se razlikuje glede na jezik, katerega govorimo (sliši se neverjetno, ampak je bila prav znanstvena raziskava narejena). Ti organi in tkiva se oblikujejo z odraščanjem in na njihovo oblikovanje vpliva jezik, ki ga govorimo. Čimprej začne otrok govoriti tuje jezike, tem bolj bo pri govoru avtentičen, ker se pri otrocih tkiva šele oblikujejo in so zato sposobni govoriti vse jezike kot naravni govorci. Odrasli slovanski govorci imajo recimo težave z jeziki, kjer so vse besede tekoče povezane, kot npr. francoščina. Enako imajo frankofoni težavo s slovanskimi jeziki, ker je potrebno zaznamovat tišino med besedami. Otroci s tem nimajo težav oz. mlajši so, manj imajo težav. Če izvzamemo melodičnost, je tudi izgovorjava pri otrocih spontana, medtem ko mnogo odraslih fizično ne zmore izgovoriti angleškega 'the' ali francoskega 'r'.
Toliko o detajlih... Seveda to ne pomeni, da se večji oz. odrasli ne moremo naučiti tujega jezika. Veliko težje sicer, in zelo redkokdo se lahko primerja z naravnimi govorci.
Tudi ne trdim, da je potrebno otroke absolutno vodit na tečaje tujih jezikov in še manj, naj jih doma poučujejo mame s približnim znanjem tujega jezika.