nejcko
|
Pojma nimam, to vse me še čaka in se bom takrat s tem ubadala . Drugače pa lahko iz lastnih izkušenj in izkušenj nekaterih znancev napišem, da uspeh in odnos do dela v OŠ še zdaleč ni nobeno merilo. Mnogo otrok, ki so OŠ zdelovali s povprečnimi ali celo nižjimi ocenami, je "zacvetelo" šele na SŠ, ker so jim stvari, predmeti, usmeritev šole šele takrat postali zanimivi in smiselni. Mnogi pa so "vzcveteli" šele na faxu. Ljudje smo različni, je pa za starše verjetno šok, ko so deležni nenadne spremembe v uspehu in odnosu do šole svojega otroka. Vsi nis(m)o za šolo - mnogo izredno inteligentnih ljudi je v življenju uspelo na drugačen način, je pa res, da so danes drugačni časi in šteje le papir. Ampak tudi to se bo spremenilo. Glede na to, da sledimo Ameriškemu načinu življenja in izobraževanja, bo postalo enkrat pomembno predvsem to, koliko nekdo v resnici zna, ne pa samo to, kakšen papir ima. Ker naša šola postaja čedalje bolj nekvalitetna in proizvaja čedalje več ljudi, ki na papirju sicer briljirajo, znajo pa nič, bodo tudi delodajalci začeli gledati mimo papirjev. Ti samo daj otroku vedeti, zakaj je šola pomembna, povej mu, naj se zamisli, kaj ga čaka v obeh primerih (če se bo oz. ne bo učil), potem pa naj si sam postelje svojo posteljo. Bolj boš pritiskala nanj, slabše bo. Sicer pa, kot sem že rekla, sploh za fante je značilno da šele na SŠ "vzcvetijo" ... žal nekateri tudi "odcvetijo", tudi to je res, a ne obupaj. SREČNO
|