Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati? Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.
Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.
Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 19:42:39
špelin@
Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.
V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 19:53:50
Felicita
64 je vseh 1/6 je jablan, torej 64/6 = 10 pa neki 1/4 je hrušk, torej 64/4 = 16 1/2 je breskev, torej 64/2 = 32 ostalo so marelice: 64-10-16-32 = 6
jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.
< Sporočilo je popravil Felicita -- 19.11.2008 19:55:11 >
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 19:57:44
K_a_t_i
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@
Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.
V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?
Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva . Matematično pa: jabolk 64/6=10,6666666 hrušk 64/4=16 breskev 64/2=32 MArelice = 64-10,6666-16-32=5,33333333333
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:28:19
Felicita
pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:29:54
tinica
Hey
Mi smo se tudi lani obadali s to nalogo, ampak žal ne vem rešitve. Sem šla gledat matematični delovni zvezek pa ne najdem tega primera. A mi lahko prosim napišeš na kateri strani je ta naloga in v katere, delu.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:49:48
crci06
verjetno je poanta naloge ravno v tem, da zahteva premislek. ne vem, kako je to razdeljeno po razredih, ampak mogoče je pa uvod v računanje z decimalkami čeprav mislim, da je prezgodaj.
Drugače pa - teoretično in praktičo - je danes povsem mogoče kupit sdiko drevesa, na katerem sta 2 cepljenca, jabolko in marelica na primer. Mogoče bi moral kakšen otrok to povedat kot rezultat
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:50:55
klavdiy4
čaw Upam, da še nisem prepozna..po mojem je tako:
: breskev je 32 dreves....1/2 od vseh dreves... hrušk je 8 dreves..1/4 od 32 dreves, ki so ostale.. jablan je... 64dreves - 32dreves breskev- 8dreves hrušk = 24 dreves, ki ostanejo...1/6 jablan od 24 dreves, ki ostanejo so 4 drevesa..
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:54:43
Felicita
klavdiy, tole tvoje nima logike... ker potem bi bil tekst 'x/y preostalih dreves so jablane'. tko se pa vse napisano nanaša na 64 osnovnih dreves.
špelin@, kr navadi se, mene so dans na faksu (pri statistiki) prepričal, da je možno narest 0,72 avta sploh nalog za OŠ so večinoma skregane z zdravo logiko in kmečko pametjo...
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 7:29:30
Luni
Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 10:15:42
asso
IZVIRNO SPOROČILO: Luni
Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko
_____________________________
Everything will be OK in the end. If it`s not OK, it´s not the end yet.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 22.11.2008 20:56:51
marelicaa
IZVIRNO SPOROČILO: Luni račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 22.11.2008 21:57:51
zmajaz
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.
Grem v šolo pa ji nekaj v glavo vržem! Ne more dajat otrokom polovično rešiljivih nalog.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 24.11.2008 11:59:53
crci06
men bi bilo pa zanimivo kaj takega, ampak mogoče bolj za kakšen dodaten pouk. in za razširjat logiko razmišljanja, da se otroci na vse možne načine poskušajo dokopat do rešitve, da jim je zanimivo... žalostno je, če rešitve ni, žalostno je pa tudi, če se doma starši skupaj z otrokom hudujejo proti učiteljici. in potem gredo otroci v SŠ in se napiflajo možnih potekov reševanja naloge in potem je besedilo okrog obrnjeno inzmrznejo... vejemtre, sem videla to... zdaj se vam bo to zdelo filozifiranje, ampak npr. pri taki vaši nalogi bi najprej pisalo, da se 9 dreves sploh ni prijelo, torej bi moral izmed ostlaih računat, kolk je ena šestina in marsikdo ne bi pomisli, da je treba odšteti 9.
pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe.
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 26.11.2008 8:25:10
TiaSara
pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe.
Ja, to je fajn, ampak v štartu mora biti naloga rešljiva, da lahko rešijo izziv .