Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati? Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.
Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Dobr no, ne se jezit sej maš prav. Sam največji hec je k mi same meni omiljene znamke naštevaš , pa se moram povsod strinjat.
Drugač pa nisem rekel, da ma Scenic veliko napak, samo da se te dotične napake pojavljajo ravno pri Scenicu, ne vseh, nekaterih, da ne bo spet hude krvi .
Aja, pa naj tale avtorica teme pelje svoje vozilo k Realu. Me zanima kakšen bo odziv. Z garancijami majo po večini težave, z rednimi servisi jih pa ni, verjamem, in po tvojem pisanju sodeč ti nisi imela težav s svojimi Renoji, torej nimaš z Realom negativnih izkušenj kar se garancije tiče.
Avto na servis kjer jim pisno podaš vse napake oziroma naj ti dajo zapisnik. Vse napake tud odlimane tapete ti morajo odpravit. Če prijaviš zdaj mastno mašino in jo samo obrišejo, bo čez pol leta ko bo spet mastna obveljala ta napaka, ki jo boš prijavila zdaj. Je pa hudič ja, ker se samo izgovarjajo. Ne vem sicer zakaj, ker itak plača servis in reklamacijo proizvajalec.
Pa da ne bomo samo pri Renaultu, da ne bo Nika jezna . Men je Croma pr 16000 km spuščala take zvoke k bi se ptički ženil. Avto je bil tam vsaj desetkrat, pa so špricali z WDjem, pa gor pa dol, pa je blo za dva dni dobro, pol pa spet. Men so šli pa lasje pokonc. Takega cvilenja nisem toleriral niti pri Yugotu v poznem 12 letu starosti, kaj šele pri novem sodobnem avtu. Da ne govorim o tem, da so se sodelavci (po večini VW in Renault freaki) valjali od smeha zjutraj ko sem se pripeljal na šiht. Bilo je še nekaj težav, ker jim je avto stal na parkplacu eno leto, ampak ostale so korektno odpravili, tole cvilenje pa... Na konc sem pošizil in kljub pregovarjanju z mojim mojstrom, da naj jim peljem avto tja, ker je bil takrat ko sem prijavil cvilijermen še v garanciji peljal avto k svojemu preverjenemu mojstru. Potreboval je točno pet minut da je odkril napako, šel sem po eno bogo rolico, ki vodi jermen plačal 30 EUR za njo in zdaj ne cvili več.
ooo a pol pa nisem edina, ki jo j... novi avto . No jaz sem šla na servis, kjer mi je model povedal, da gre po slikah sodeč za zračno rjo in da bo verjetno potrebno samo poliranje. Sem rekla, da zahtevam pisno, kdaj vse sem bila tam, in kaj se je takrat dogajalo - od slikanja dalje.
No 24. oz. 25 v tem mesecu me pokličejo (upam, da ne bodo spet pozabili, oz. me ravno nameravali poklicat v tistem trenutku ko stopim skoz vrata ) , ker zdaj pa pride tista velesila, ki bo dala žegn, kakšna rja je napadla 6 mesecev star avto.
No in menjali so mi žarnico, ki je crknila in za to rabili prometno, naj povem še to, da sem menjavo žarnice plačala 17 € .
Midva sva imela pa prej Renaulta in sva bila blazno zadovoljna. Potem pa sva kupila Citroena in imava kup enih težav.
Sodu pa je izbilo dno dejstvo, da je bil avto mesec nazaj na rednem servisu, kjer nama kljub opozorilu na občasno crkavanje avta, le-tega očitno niso dovolj temeljito pregledali. No, par dni po servisu in 5 dni po poteku garancije, pa je avto začel redno crkavat. In gospodje napake sedaj ne priznajo, niti je ne želijo popraviti v sklopu garancije...pa še polno drugih kolapsov z njihove strani je bilo.
Skratka midva sva totalno razočarana. Ne tako nad samim vozilom, kot pa nad odnosom odgovornih na servisu in na samem Citroenu.
zamenjajta avto in to še predno bodo čistil mašino...ali kar koli. Vstrajejta pri menjavi staro za novo, amapk ne za renoja. naj vama dajo neko odškodnino, pa kupita nov avto-seveda druge znamke Pa še nekaj o renoju. še nikoli v življenju nisem plačala prvega servisa pri 7500km. Ta srevis spada pod garancijo, kolegici sta včerej plačali 120€ za prvi servis. Prav tako za megana .
Drugače pa samo v vednost, nama je pri 160 na uro na AC odletel en nosilec za alternator. Sva ostala brez servo volana, in to pri avtu ki ima dve toni. Dobro da je dec vozl in da sem bila jest trmasta da gre avto takoj na uradni servis in ne na amzs. Avto je bil star pa leto in pol. Bil je ravno praznik (vsi sveti) midva pa v LJ ostala brez avta. So poštimali alternator v reklamaciji in ugotovi tudi , da so eni zgobi na rokah poškodovani in so tudi to zamenjali brez problema. Glede lući, pa nama tud kar naprej crkava ena. Bom probala doma obe zamenat
midva z možem pa glihkar nameravama pri Renaultu, ker majo zdle faj npopuste nabavit Megane Grandtour Dynamique 1.6 16V, zdaj me je pa kr mal strah
Pri nas ga ima sosed skoraj 1 leto in nobenih problemov, pa en kolega je tudi zadovoljen z njim. Kakor naletiš. Sama sem kupila novega C3 in imela z njim toliko problemov, da sem se ga znebila, kolegica ga pa na moč prehvali.
Zivepo sej se ne gre za to kdo ma pa kdo ne. Moja logika je od pežojev naprej taka, da raj kupim mal dražji pa to štima. Tisti ki "ma" (za moje pojme) si recimo kupi Bentleya pa če ne dela kupi drugega.
Poraba je pri Audiju res majhna, prav šparovček. 6. prestava še zmanjša porabo na daljših relacijah, klasični servis (ne veliki) pride na uradnem servisu okoli 600 eur, na neuradnem servisu pa okoli 150 eur, tko da to tud ni noben faktor. Za dele ti pa ne znam nič rečt, ker še ni bilo "situacije". Knock on wood.
Registracija je odvisna od mašine, bonitet itd., pa sej to veš.
V glavnem, sam nakup je večji zalogaj, ostalo se pa zgliha
maš napake v vseh znamkah... kolega problem z audijem, drugi z bmwjem, eni z renaultem, drugi s citroenom... eni čist ta tretji pa nobenih problemov z ničemer... kakor naletiš, pač kako se reče že, pondeljkov avto dobiš
Zivepo, poglej si malo v Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, poglavja o garanciji in skritih napakah.
Imela sva Renaulta, same napakice in servisi (in se strinjam s Kalbotom glede servisov ), imela VW Golfa, še več napak in servisov, imamo Citroen Jumper, v 4. mesecih 3x na servisu, vsakič je že po telefonu serviser povedal, kje je napak (serijske očitno, vsi kosi zamenjani, še dobro, da imamo 2 leti garancije, moram pa jih pohvaliti, zamenjali brez besed in hitro), imamo še Toyoto Rav4, do sedaj niti ene okvare. Torej prisegam samo še na Japonce . Res imajo vse znamke takšne in drugačne probleme, ampak ene jih imajo več, druge pa manj. Nekako pričakujem pri vsej moderni tehnologiji, da mi avta, razen za redno vzdrževanje, ne bo potrebno vsaj tri leta vozit na servis zaradi takšnih in drugačnih okvar. Ampak očitno je to bolj redkost kot kaj drugega.