|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   prehrambena linija lumpi
15.5.2007 18:56:23   
mirnal
Pozdravljeni!

Družba VALICON za podjetje MERCATOR izvaja raziskavo na temo prehrambene linije LUMPI. Iščemo mamice, ki imajo otroka starega od 0-6 leta in kupujejo LUMPI-jeve izdelke, da bodo z izkušnjami, mišljenji in predlogi, pomagali našemu naročniku izboljšati njegove storitve. Raziskava poteka v obliki diskusij, ki se odvijajo v četrtek 17.5 ali petek 18.5. Diskusija traja do dve uri za sodelovanje pa boste prejeli bon za Mercator v vrednoti 20€. Če vas sodelovanje zanima pišite na mirnal@cati.si

lep pozdrav
Mirna
Neposredna povezava do sporočila: 1
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





FOTO: To je bistvo družine!
photo
Prav vsaka družina je posebna in unikatna. Toda, kaj imajo družine z vseh koncev sveta in različnih oblik vendarle skupn...
Za družine BREZPLAČNO (od 15. do 22. maja)
Na pobudo ZPMS bo kar 40 muzejev in galerij po vsej Sloveniji, v tednu družin, med 15 in 22. majem 2024 (ali pa na določ...




Dudica.
пеперутка16

Do kdaj je imel vaš otrok dudico?