|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem

Odgovori in komentiraj

Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?

Z robčki in fiziološko raztopino.
S pumpico.
Z baby vac.


Komentarji:
Zaenkrat še ni komentarjev!
Komentiraj:



Rezultati ankete

krst in verouk
googica

ali boste krstili svoje otročke, bodo hodili tudi k verouku? prosila bi tudi za kometar, zakaj tako... hvala, lp :)

da, oboje (41%)

samo krst, potem bomo videli (19%)

samo krst (4%)

ko bo starejši se bo sam odločil (14%)

ne (22%)


Število vseh glasov: 1229
Komentarji:

Hanuši, 11.2.2010
ne, ker ne vidm smisla, da bi mu jaz nekaj vsiljevala. Ko bo dovolj velik naj se sam odloči. Krščanstvo, HareKrišna...


Beckie, 12.2.2010
Pri obeh, ki sta zdaj že 8 in 13 je bil samo krst, nič verouka, tudi ne kažeta zanimanja.


tatly, 12.2.2010
mi smo jo krstili ce bo sla k verouku se bo sama odlocla


2ursae, 12.2.2010
krst in verouk, to je del moje vzgoje.


MiniMe85, 13.2.2010
ja, oboje, ker ko je otrok še mali, se roditelj odloča namesto njega kaj je nabolje zanj. Če bo želel k birmi in pa cerkveno poroko, se bo sam odločil, jaz mu bom omogočila osnovno za to (krst in pa obhajilo). Mislim, da s tem ni nič narobe in da se otrok pri verouku nič slabega ne nauči.


karmen83, 14.2.2010
Krščena je že bila, hodila bo tudi k verouku, ker je to za hčerkico dobro, in če vere kot otrok ne bo spoznala, kako se bo kasneje lahko odločila zanjo? To je pri nas del vzgoje in tako bo tudi ostalo, ker glede na to, kakšen je postal ta naš svet, se bo pri verouku naučila več dobrega, kot marsikje drugje.


hruškolinka, 14.2.2010
To je isto kot:: dejmo otroke nič vzgajat, pa naj se sami odločijo, kako se bodo obnašali v družbi. Če ti vera nekaj pomeni, ga v veri vzgajaš, pa se on potem sam odloči, ali mu to kaj pomeni ali ne. Otrok, ki v veri ni bil vzgajan, skoraj zagotovo ne bo v vero kasneje vstopil, ker mu to nič ne pomeni.


MorjeMorje, 15.2.2010
tudi s fantom nisva krščena in vzgojena v tem duhu


anonimen uporabnik, 15.2.2010
Z mojim imava obadva samo krst, ker se je to pač spodobilo .... za naprej sva se oba uprla. No in tut tamale ne bova vzgajala v tem duhu ... ji ne bom branila svetega pisma brat (oz. katere koli druge verske knjige) pa na vsa vprašanja ji bom odgovorila, če bom le znala ... pa če jo bo pograbilo, naj se krsti ... jaz je 100% ne bom dala. Mi tut ni prav, da sem sama krščena.


ziva1, 17.2.2010
Samo krstila ga boma, verouk...... če se bo sam odločil oz. pokazal zanimanje.


hel32, 17.2.2010
Oboje, ker sama nisem smela hodit h verouku in sem to staršem zelo zamerila, so bili pač čaasi partije! Moja starejša je krščena hodila verouku, opravila birmo, zdaj pa se je odločila, da več ne bo hodila, bo kasneje, mali, 6 mes.- ga bomo krstili konec meseca. Sama sem mnenja, da vera, kot taka ne uči nič slabega, in napačnega, je en del vzgoje


MAMICA TREH, 18.2.2010
VSE TRI SMO KRSTILI,PRI4MESECIH.SAMA SEM VZGOJENA V TEJ SMERI,NAJ BO TUDI OTROCI,NIČ NI SLABEGA V TEM.SAJ ZDAJ PRI VEROUKU IMAJO RAZNE PROGRAME IGRE IZLETE IN ORATORIJE,NIČ VEČ NI TAKO KOT SEM JAZ HODILA.KO PA BOJO POLNOLETNI PA NAJ POČNEJO,KOT SAMI ČUTIJA,DA JE PRAV.L.P.


anonimen uporabnik, 18.2.2010
nisva ne krstila, ne bova niti vzgajala v verskem duhu, ker v nič ne verjamem


mamika6, 19.2.2010
Da, krstila in potem tudi vzgajala v tem smislu in sva zelo srečna, ker so otroci tudi sami sprejeli te vrednote in jih še poglobili. Vera v ljubečo roko, ki nas varuje, nama je bila v veliko pomoč pri vzgoji. Bog je zakon!


mala2001, 21.2.2010
Ne dam svojih otrok v roke pedofilom!


lukec, 21.2.2010
Ne, ker tudi sama ne prakticiram krščanstva.


anonimen uporabnik, 22.2.2010
ne, ker mi krscanstvo kot tako ne pomeni nic.


čili, 22.2.2010
naj dobi še to vrsto izobrazbe,se bo potem lažje sam odločil aj to to


4pikice, 23.2.2010
Ker verujem v Boga in ker Jezus res živi, aleluja


Karolin, 23.2.2010
Vse otroke bova krstila in jih v krščanskem duhu vzgajala. S tem bova otrokom skušala pokazati na koga lahko vedno računajo in kam se zatečejo, ko ne bo šlo vse dobro.


modrasmotka, 23.2.2010
krstili smo jo že.k verouku bo pa sigurno hodila.tako sem bila vzgojena.lepo je če ima vse zakramente.in tudi ko se bo hotela poročiti,da nebo potrebno še dodatno čakati preden vse zakramente opravi


Getreal, 24.2.2010
Ne bomo krstili. Vrednote ji bomo privzgojili sami, brez pomoči verskih institucij. Se čutimo kar sposobni :)


Najki, 25.2.2010
Pri nas nihce ni veren in nam nic ne pomeni ne eno ne drugo. Ce si bojo zeleli imeti opravka s tem kasneje, me ne bo motilo in bo zadosti casa za vse. Proti krscanstvu nimam nic proti, cerkev pa je pac se ena institucija, ki je sama sebi namen, zato se mi frzmaga.


Drnula, 26.2.2010
Nič nimam proti kateri koli veri. Naj se vşak svobodno odloči. Dobrosrčnost, prijaznost ali katerekoli vredoste niso nikakor odvisne oz pogojene od veroizpovede. Nisem verna in zame je krst ne smiselen. Verouk - želim, da je moj otrok (in vsi drugi ljudje) izobraženi o različnih verstvih, vseh verstvih. Pri verouku tega ne bo dobil.


neboglasnica, 26.2.2010
Sicer sem bila vzgojena v krščanskem duhu, pa ne preveč striktno, ampak vseh treh otrok nisva dala krstiti. Ko je starejša hči dve leti vztrajno prosila in sva bila prepričana, da to ni muha enodnevnica, sva ji seveda z veseljem to omogočila.


Bethany, 26.2.2010
Nikakor ne... niti krst, še manj verouk. Noben od naju z možem ni vzgajan v tem duhu, o sami cerkvi in njenih t.i. vrednotah bi se pa tudi dalo razpravljati. O veri oz različnih verah se pa da otroka drugače poučiti.


marjetica23, 28.2.2010
vsi bodo krščeni in vsi bodo hodili na verouk pa če bodo hotl al pa ne :)


marjetica23, 28.2.2010
glede tega kok je podivjan svet, ne bi nikomur škodilo da hodi v cerkev!!


pikapikica83, 2.3.2010
Jaz sem bila tako vzgojena in menim, da mi ni škodilo. Cerkev sama po sebi ne uči slabih vrednot, spoštovanja do sočloveka pa danes tako ali tako manjka. Prav gotovo pa nikogar ne bom silila.


staši, 4.3.2010
Oba sta krščena in starejša hči je bila lani pri obhajilu.Tamali pa hodi k verouku samo ne glih z veseljem.Sem mislila da ne bo hči hotela več k verouku ker jaz sem ji rekla da bi bila zelo vesela če bi bila vsaj obhajana ,no in me je presenetila je letos še pri pevskem zboru in pravi da bo šla k birmi ...edino naš župnik je malo zatežen glede maš in to nedeljskih pa gre včasih kar težko ,sam gre ...ker ima prijateljice iz vasi in se imajo prav fajn.Tamali pa ne vem če bo kej iz tega ker se mu glih ne da ,pa čeprav reče da pri verouku je lepo ,k maši pa ga ne silim ker noče .Jaz mislim da vsak človek mora imeti svojo vero ....


jana84, 5.3.2010
z možem sva oba kristjana in tudi najini otroci bodo vzgajani v krščanski veri, to pomeni, da bodo prejeli sveti krst ter zakramente. Če se bodo kasneje odločili, da jim ta način življenja ne ustreza pa naj imajo prosto pot. Moje mnenje oziroma prepričanje je, da smo starši dolžni svoje otroke vzgajati v luči vere in krst ter ostali zakramenti spadajo sem. Seveda tudi verouk.


kajajaka, 7.3.2010
toliko je pametovanjao tem, da se bo otrok sam odločil, ko bo večji, do takrat pa se ga NE BO USMERJALO V NOBENO VERO... dajte no... Če barvate jajca za Veliko Noč in postavljate smrekco ter praznujete Božič... GA ŽE USMERJATE, pa če vam je prav ali ne. Naša bo krščena, ker je to del kulture (ne vere) v kateri živimo. Tudi jajca barvamo in smrekico z jaslicami postavljamo. V cerkev pa ne hodimo in tudi nje ne bomo silili - razen če bo sama hotela (zaradi sošolk, prijateljev...) v tem primeru ji ne bomo branili. Sicer imava oba vse zakramente, nisva pa cerkveno poročena (živiva v grehu in imava krasnega navihanega popolnega pankrta :) Kot v vsaki veri, je tudi v Krščanstvu veliko hinavščine, ampak ne glede na to kako se slepimo, je to del naše zgodovine in kulture. Vsekakor mi je bližje krščanstvo, ko vse druge vere. Ne strinjam pa se z vsemi načeli pri nobeni veri! - vse so pomanjkljive.


Andromeda, 8.3.2010
Se podpišem pod komentar hruškolinke, dodala pa bi le še repliko na komentar mala2001- a jo tud v šolo ne boš vpisala?Sama v 8 letih verouka nisem doćivela nič pedofilskega, do konca svojih dni pa ne bom pozabila pedofilskega učitelja telovadbe...


Aninchy, 10.3.2010
jaz ga bom dala krstiti, ker ne bi rada, da bi v prvem razredu vsi šli k verouku, on pa ne bi mogel it... jaz imam sicer vse zakramente, moj pa nobenega, družini od obeh pa nista nič kaj verni... Lp! ;)


bony, 14.3.2010
Meniva da je izbira verske pripadnosti svobodna previca posameznika, zato sva se odločila, da to izbiro prepustiva otroku samemu, ko bo dovolj star za to. Seveda bova njegovo odločitev spoštovala. Do takrat ga bova spoznavala z različnimi religijami in ga vzgajala kot svobodnega otroka, ki spoštuje sebe in vse okli sebe ne glede na raso, vero ali katero drugo pripadnost


lil_, 15.3.2010
mislim da komentarji v stilu, bo hodil k verouku, ker je svet ze tako podivjan in da to nebi skodilo nikomur, ni popolnoma primeren. ja vsak ima pac svoje mnenje, ampak kdor poda tako mnenje nima niti kancka znanjo o zgodovini. najvec hudega na svetu so naredile ravno vere. sama nisem bila krscena in sem tudi kar nekajkrat vprasala doma zakaj ne, in zakaj ostali hodijo k verouku in zakaj jaz ne. so mi pac razlozili da sem vzgojena v drugacnem duhu in sem se s tem sprijaznila. ko pa so se sosolci morali za verouk kaj nauciti pa sem bila se kako hvalezna da mi ni bilo potrebno tja. se en komentar, ki se je navezoval na praznovanje bozica in da s tem otroka usmerjas v vero...bozic je poganski praznik...in nevem kje je tukaj usmerjanje v krscanstvo. sama nisem proti nobeni veri, nisem pa tudi za. otroci nebojo krsceni in ne bodo hodili k verouku. ce se bojo kasneje odlocili za to, jih bom podpirala. na svetu je toliko ver, vi pa jim s krstom in veroukom vrinete eno. moj fant je bil krscen, hodil k veruku...a mu nicesar ni pomenilo, razen en kup casa ki ga je zapravil tam. lp, lil


martka, 15.3.2010
sin je star 10 in je bil krščen pri 3 letih, za verouk se je sam odločil, zaradi sošolca, ki je hodil, po 2lrazredu, torej po obhajilu, ni hodil več, ker je rekel, da mu je brez veze in ker govorijo same pravljice... sem mu razložila, kaj te pravljice pomenijo, da imajo v ozadju zgodbo... no, ni več želel in ga nisem silila. kot je že ena napisala... vrednote, kot so poštenje, zaupanje, pomoč, ... lahko otroku priučimo SAMO Z LASTNIM VZGLEDOM, in ne z obiskovanjem verouka. zato, bom hči dala krstit, tudi okoli 3leta (sedaj je stara 1 leto), v nič drugega pa je ne bom silila. ponujena bo možnost... enako kot glasbena, plesne, šport... pa še to, sam sem bila samo krščena, k verouku nisem hodila... mož pa ima vse zakramente...pa zato noben od naju ni ne boljši ali slabši človek...


martka, 15.3.2010
TOLE....karmen83, 14.2.2010 Krščena je že bila, hodila bo tudi k verouku, ker je to za hčerkico dobro, in če vere kot otrok ne bo spoznala, kako se bo kasneje lahko odločila zanjo? To je pri nas del vzgoje in tako bo tudi ostalo, ker glede na to, kakšen je postal ta naš svet, se bo pri verouku naučila več dobrega, kot marsikje drugje. OPROSTI, DRAGA KARMEN, ČE MISLIŠ, DA SE BO TAM NAUČILA, ŠKODA DA JO IMAŠ... DOMA, DOMA, DOMA JO SAMA NAUČI, PA BO VSE OK... ČE JE TI NE BOŠ?!? KDO TI JO BO? MISLIŠ, DA RES ŽUPNIK?


tinkamarinka, 16.3.2010
Opa martka: a ti svojih otrok ne boš vpisala v šolo, da se bojo tam kaj naučili? Jih boš kar vse sama doma. Vsaka čast, moram rečt.


vesna_b, 18.3.2010
krst in obhajilo bodo najini otroci imeli, naprej se bodo pa sami odločali, ali bodo šli, ali ne. pač neko osnovo bodo imeli. slabega se ne bodo nič naučili...


Aninchy, 20.3.2010
Meni osebno je vera všeč, v nekaj je tako ali tako treba verjeti... sem pa proti župnikom! Če teh ne bi bilo, bi bilo dosti manj svinjarije na svetu!! župniki so zanetili največ vojn in ubili največ ljudi... z natolcevanjem so diktirali ljudem, kaj je prav in kaj ne in da če ne bodo delali tako, kot oni rečejo, potem jih čaka pekel... mislim, kje je tu logika!?! Sveto pismo se mi zdi v redu, knjiga s sami poučnimi zgodbami, župnike pa sem začrtila, že samo, ko poslušamo o pedofiliji, ki je taakoooo pogosta zadnje čase! ni šans da dam otroka v roke tem potrebnežem.


Lilu23, 22.5.2010
Dokler bo na svetu toliko revščine, lačnih in bolanih otrok ne bom verjela, da bog obstaja in zato tudi tega ne mislim vsiljet mojim otrokom. Sem ateist in upam, da bojo tudi moji otroci, če se pa drugače odločijo bom spoštovala njihovo odločitev.


Itkica, 24.5.2010
Jaz bom svojo hčerko vzgajala po krščanskih vrednotah. To bom poskušala predvsem z vzgledom. Ko bo odrasla, pa se bo sama odločila, ali bo verna ali ne. In to mi pravzaprav ne bo niti približno toliko pomembno kot to, ali bo dobra, ljubeča in hkrati samozavestna ženska, ki bo spoštovala sebe in druge.


hillmagic, 4.6.2010
...naša ni bila krščena...razen če jo bo to zamikalo...tudi cerkev nam ni domač kraj...rada pa grem sama tja ko ni nikogar...pa tudi sama sem se dala krstiti ko sem bila v osnovni šoli, ker sem hotla nekam spadati, da vem kdo sem...ko odrasteš vidiš da tega ne potrebuje tako...kot pa vere v srcu ...če imaš vero v srcu kakršnokoli..je vsak prostor svet....


ronja, 9.6.2010
Ne, ker bi rada, da si sami izbereta vero, če jo bosta sploh potrebovali. Morda pa si bosta ustvarili svojo, to se mi zdi še najboljše, vsaj meni se obnese. Pa tudi midva sva ateista in sama sem jezna, da so me krstili, ker se sama tako ne bi odločila in tega ne mislim naredit svojim otrokom. Lahko se pa vpišeta v katerokoli vero, ko bosta polnoletni (tudi prej, če mi povesta, da jima to pač pomeni in da se v tem najdeta). Midva pa ju ne bova vpisovala nikamor in ne obljubljala nič v njunem imenu. To je njuna stvar.


Devi81, 9.6.2010
z možem sva si enotna, da otrok ne krstiva. Ne vidiva razloga, zakaj bi jih 'etiketirala' kot kristijane. Krst lahko opraviš kadarkoli, tudi vse ostale zakramente, če se pač odločiš, da želiš biti kristjan. Na svetu obstaja veliko ver in menim, da se mora vsak sam, ko je dovolj star, da to razume, odloči kateri veri bo pripadal, če sploh.


birdy, 10.6.2010
Sva krstila, ker mislim da nič ne škoduje. K verouku pa bosta hodile če bosta hotele. Glede na to da živimo v isti hiši kot tast (pa tudi tašča seveda), ki je veren in gre vsako nedeljo k maši bo očitno vero zadosti spoznala, odločila se bo pa sama. Jst sem ateist, krščena in me to ne moti, upam da v primeru da se tamali ne odločita za vero da ju prav tako ta krst ne bo motil.



Komentiraj:




Preskoči to anketo in prikaži naslednjo >>
Ustvari svojo anketo >>



Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?