Za aktualne vsebine in novice s področja starševstva in nosečnosti izberite Ringaraja za svoj prednostni vir na Googlu.
V skladu z Zakonom o določitvi minimalne plače (Uradni list RS, št. 114/2006, 36/2008) znaša minimalna plača za delo s polnim delovnim časom, opravljeno od 1. avgusta 2009 dalje, 597,43 evrov (kar znaša 459,23 evrov neto in 431,23 evrov neto brez olajšave).
Minimalna plača se poveča 1. avgusta vsako leto, in sicer za pričakovano rast cen življenjskih potrebščin v letu, ki jo kot podlago za pripravo državnega proračuna sprejme Vlada Republike Slovenije.
Znesek minimalne plače na podlagi navedene ocene in po posvetovanju s socialnimi partnerji ugotovi minister oziroma ministrica, pristojna za delo, in ga objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Podatki za pretekla obdobja
Minimalna plača:
- od 1. avgusta 2008 do 31. julija 2009: 589,19 evrov
- od 1. marca 2008 do 31. julija 2008: 566,53 evrov
- od 1. avgusta 2007 do 29. februarja 2008: 538,53 evrov
- od 1. avgusta 2006 do 31. julija 2007: 521,83 evrov (125.052,00 SIT)
- od avgusta 2005: 122.600,00 SIT
- od avgusta 2004: 117.500,00 SIT
Zajamčena plača,
ki se uporablja kot osnova za odmero pravic na podlagi posebnih zakonov:
- od avgusta 2006: 237,73 evrov (56.970,00 SIT)
- od avgusta 2005 dalje: 55.853 SIT
- od avgusta 2004 dalje: 54.385 SIT
Ti je članek všeč? Klikni Like in podaj svoj komentar:
Otroški dodatek v letu 2022: izplačila in ...
Otroški dodatek je dobrodošla pomoč staršem za preživljanje, vzgojo in izobraževanje otrok. Kakšen bo v letu 2022 in kda...
4
Na dopust brez telefona?
Preden se odpravite v tujino, se pozanimajte tudi o načinu uporabe mobilnega telefona v državi, kamor potujete.
3
Nosečnica in brezposelnost
Kam se lahko po pomoč obrne ženska, ki je brezposelna in zanosi? Ji pripada denarna pomoč? Kaj lahko stori nosečnica, ki...
3
Julijske plače nižje zaradi novega prispevka
Julija so zaposleni prejeli nižje neto plače kot mesec prej. Glavni razlog je začetek obračunavanja obveznega prispevka ...
3