|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 19:42:39   
špelin@
Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.

V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 19:53:50   
Felicita
64 je vseh
1/6 je jablan, torej 64/6 = 10 pa neki
1/4 je hrušk, torej 64/4 = 16
1/2 je breskev, torej 64/2 = 32
ostalo so marelice: 64-10-16-32 = 6

jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.


< Sporočilo je popravil Felicita -- 19.11.2008 19:55:11 >


_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 19:57:44   
K_a_t_i
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@

Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.

V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?


Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva user posted image . Matematično pa:
jabolk 64/6=10,6666666
hrušk 64/4=16
breskev 64/2=32
MArelice = 64-10,6666-16-32=5,33333333333


_____________________________

Žiga, 27.02.07
Gašper, 22.5.10

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:21:41   
špelin@
IZVIRNO SPOROČILO: K_a_t_i
Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva user posted image .

user posted image  V tem je ravno štos... Ker so dosedaj delili samo z ostankom, decimalk pa še ne poznajo.

(odgovor članu K_a_t_i)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:28:19   
Felicita
pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?

_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:29:54   
tinica
Hey

Mi smo se tudi lani obadali s to nalogo, ampak žal ne vem rešitve. Sem šla gledat matematični delovni zvezek pa ne najdem tega primera. A mi lahko prosim napišeš na kateri strani je ta naloga in v katere, delu.

Hvala

_____________________________

Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:44:15   
špelin@
IZVIRNO SPOROČILO: Felicita
pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?

To je matematično izvedljivo, smiselno pa adijo pamet... user posted image  Si pa super izračunala, hvala.

(odgovor članu Felicita)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:44:45   
špelin@
tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.

(odgovor članu tinica)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:49:48   
crci06
verjetno je poanta naloge ravno v tem, da zahteva premislek.
ne vem, kako je to razdeljeno po razredih, ampak mogoče je pa uvod v računanje z decimalkami user posted image
čeprav mislim, da je prezgodaj.

Drugače pa  - teoretično in praktičo - je danes povsem mogoče kupit sdiko drevesa, na katerem sta 2 cepljenca, jabolko in marelica na primer. Mogoče bi moral kakšen otrok to povedat kot rezultat user posted image user posted image user posted image

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:50:55   
klavdiy4
 


čaw
Upam, da še nisem prepozna..po mojem je tako:


:
breskev je 32 dreves....1/2 od vseh dreves...
hrušk je 8 dreves..1/4 od 32 dreves, ki so ostale..
jablan je... 64dreves - 32dreves breskev- 8dreves  hrušk = 24 dreves, ki ostanejo...1/6 jablan od 24 dreves, ki ostanejo so 4 drevesa..

marelice.... 64dreves - (32breskev+8hrušk+4jablana)= 64 dreves - 44dreves =20dreves marelic....

(odgovor članu Felicita)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:51:45   
lelaval
Jaz pa se ne spomnim te naloge od nobenega - očitno so jo preskočili. user posted image

_____________________________

V življenju sta nam dani 2 čaši, sladka in grenka: vsi moramo izpiti obe, življenje pa nam obe čaši toči nepredvidljivo.

(odgovor članu tinica)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 20:54:43   
Felicita
klavdiy, tole tvoje nima logike... ker potem bi bil tekst 'x/y preostalih dreves so jablane'. tko se pa vse napisano nanaša na 64 osnovnih dreves.

špelin@, kr navadi se, mene so dans na faksu (pri statistiki) prepričal, da je možno narest 0,72 avta user posted image sploh nalog za OŠ so večinoma skregane z zdravo logiko in kmečko pametjo...


_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

(odgovor članu klavdiy4)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 21:38:43   
lenika
Že v osnovi nekaj ni v rdu, ker računamo odstotke od vseh dreves in šestina jablan pač ne pride celo število.

(odgovor članu Felicita)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 21:41:19   
tinica
tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@

tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.


No sej zato je pa nisem našla v nobenem matematičnem delovnem zvezku. Spomnim pa se, da so jo morali narediti.

_____________________________

Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
19.11.2008 21:51:01   
Anonimen
jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.


Ja, cudni racuni user posted image .
Kaj ce je napak v tekstu, da je misljeno ena osmina (in ne sestina)?

(odgovor članu Felicita)
  Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
20.11.2008 7:29:30   
Luni
Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko user posted image

_____________________________



(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
20.11.2008 10:15:42   
asso
IZVIRNO SPOROČILO: Luni

Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko user posted image


user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

_____________________________

Everything will be OK in the end. If it`s not OK, it´s not the end yet.

(odgovor članu Luni)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
20.11.2008 14:49:10   
Luni
Ja, ti rečem user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image , da ne govorim o simetriji user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

_____________________________



(odgovor članu asso)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
20.11.2008 18:03:59   
špelin@
Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.

(odgovor članu Luni)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
22.11.2008 20:56:51   
marelicaa
IZVIRNO SPOROČILO: Luni
račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. 


To sta pa ja dva različna računa!

(odgovor članu Luni)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
22.11.2008 21:57:51   
zmajaz
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@
Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.


Grem v šolo pa ji nekaj v glavo vržem! user posted image
Ne more dajat otrokom polovično rešiljivih nalog. user posted image

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
24.11.2008 11:59:53   
crci06
men bi bilo pa zanimivo kaj takega, ampak mogoče bolj za kakšen dodaten pouk.
in za razširjat logiko razmišljanja, da se otroci na vse možne načine poskušajo dokopat do rešitve, da jim je zanimivo... žalostno je, če rešitve ni, žalostno je pa tudi, če se doma starši skupaj z otrokom hudujejo proti učiteljici.
in potem gredo otroci v SŠ in se napiflajo možnih potekov reševanja naloge in potem je besedilo okrog obrnjeno inzmrznejo... vejemtre, sem videla to...
zdaj se vam bo to zdelo filozifiranje, ampak npr. pri taki vaši nalogi bi najprej pisalo, da se 9 dreves sploh ni prijelo, torej bi moral izmed ostlaih računat, kolk je ena šestina in marsikdo ne bi pomisli, da je treba odšteti 9.


pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe. user posted image

(odgovor članu zmajaz)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
26.11.2008 8:25:10   
TiaSara
pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe.


Ja, to je fajn, ampak v štartu mora biti naloga rešljiva, da lahko rešijo izziv user posted image .

(odgovor članu crci06)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
26.11.2008 10:57:50   
staši
64 je vseh
namesto 1/6 je 1/8 se pravi 8 jablan

1/4 hrušk je 16 hrušk

1/2 breskev je 32 breskev in

ostalo so marelice in sicer 8 marelic.

Se pravi 8+16+32+8=64 dreves YESSSSSSSuser posted image

(odgovor članu špelin@)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo
26.11.2008 19:59:58   
čipka
oo.bravo staši user posted image user posted image

_____________________________

my little babygirl - moja največja sreča
-

(odgovor članu staši)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kaj v praksi pomenijo spremembe za osnovno...
Jeseni začnejo veljati nekatere spremembe v osnovnih šolah. Na 144 se vpeljuje prenovljen koncept razširjenega programa,...
BLOG: Kaj pa, če nočem biti "samo"...
Sem slaba mama? Prevec delam? Premalo dam sebe otrokom? Sem sebična, ker uživam še v toliko drugih stvareh in ne samo v ...




NOSEČNOST
пеперутка16

Kateri del nosečnosti vam je bil najbolj všeč oz. najlažji?