|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: ime dejavnosti
28.9.2012 14:12:06   
josephine27

IZVIRNO SPOROČILO: majčica1508

Tudi jaz jo zdaj razumem.............


Jaz jo pa ne. Razen, če je bila avtorica te teme tista, ki ji je kaj vzela. Tudi, če ima sama slabo izkušnjo ni treba tega stresat na druge. Kaj in s kom deliš pa naj presodi vsak sam.

_____________________________



(odgovor članu majčica1508)
Neposredna povezava do sporočila: 26
   RE: ime dejavnosti
28.9.2012 17:08:46   
mateyka
vprašanje je kakšno pisanje. če ti je "vzel" nekaj z RR-ja ko si bila vprašana za mnenje, potem res ne vidim problema. če pa govoriš o kakem pisanju iz kakšne knjige, eseja ali članka, ki si ga napisala, potem pa ne vidim veze s tem kar se tukaj prosi (da se prostvoljno da, pomaga, svetuje). in če bi ti res "vzeli" iz nekega tvojega pisanja, bi lahko klicala tja, predložila dokaze (tvojo knjigo, esej ali članek) in bi se ti morali javno opravičiti in te omeniti kot pravega avtorja v naslednji izdaji.

kar tako neki sikat naključnemu, če prosi za pomoč, pa nima veze s tabo, dokler ne začneš naštevat lepših predlogov kot servietka, ker ti noben ni še nič ukradel. in na splošno - ne se bat kraje, če podajaš znanje in informacije. to je ta ameriški attitude, kjer ti hočejo zaračunat, še ko hočeš srat. dejmo pokazat, da evropa in ostali svet zna funkcionirat bolj človeško. če si dober, se ti ni treba bat konkurence, pravim jaz.


glede kaj je komu všeč - lahko imamo vizijo kaj bi bilo res zelo dobro za nekoga, pa imamo raje, da ni tako igrivo, pa da zveni tako in tako itd. pa ti kot pomočnik pri ustvarjanju znamke nimaš končne besede. kot internetni predlogodajalec niti nimaš popolnega vpogleda v stvar. in še takole je; če bomo ugotovili da 70% ljudi misli drugače za določeno ime bl. znamke (kot je tebi všeč), je sigurno bolje, da se sledi temu kar bo večini všeč in jim bo ostalo v spominu (screw your personal preferences da tako rečem - niso tako pomembne, če ne gre tvojo znamko, in tudi v tem primeru moraš pokazat nek tržni racio za tem da slediš strankam).
torej, kakor sem rekla, mi ne vemo celotne vizije te blagovne znamke in s tega stališča je najbolje, da iz kopice predlogov izbere lastnik sam, ker nihče od nas tukaj ne ve celotne zgodbe. v high budget brandingu se naredi analiza ponudbe, anketa atrubutov, izpolni vprašalnik kaj firma hoče, kako vizijo majo itd.. in na podlagi tega se izbere ime, logo, kreirajo promocijske zasnove in koncepti. samo, heh - to traja in košta. torej za tako manjšo firmo se lahko spustijo določeni deli in se upa, da lastnik dovolj dobro pozna svojo dejavnot in vizijo, da bo stvar vseeno kvalitetno izpeljana. user posted image

razvoj in koncept za eno srednje veliko blag. znamko pride ene 6 mesecev dela. samo to je bolj kompleksno od te dejavnosti in zastavljena je v večjem obsegu. za tole se mi zdi, da če recimo naredi eno mini anketo med znanci, prijatelji in sorodniki - seznam imen in naj ocenijo od 1-5 kaj jim je najbolj všeč, da zna bit dovolj. pa sama mora premislit kateri dodatni del (razlaga) je najbolj primeren. potem pa je fino da se pogleda atribute, ki najbolj zastopajo to kar hočeš ponazorit z logotipom in znamko (recimo, unikatnost, kvaliteta, vintage, integriteta, poceni, praktičnost, dekorativnost..) - izbereš recimo 3-5 ki res poosebljajo dejanost in b.z.. s tem operiraš, ko delaš zasnovo za logotip. za logo pa potem upoštevat osnovne kriterije - http://timothy82rodrigu.hubpages.com/hub/5-Critical-Attributes-Of-An-Effective-Logo

tko nekako.. po moje več kot preveč za malo firmo - dejavnost user posted image

(odgovor članu josephine27)
Neposredna povezava do sporočila: 27
   RE: ime dejavnosti
30.9.2012 20:35:12   
dayya
no pa da se še jaz še enkrat oglasimuser posted image .
Hvala za vaše komentarje, ste mi kar zlo pomagaleuser posted image . Kot vedno nekatere za druge proti, tako pač je tudi v negativnih postih je nekaj koristnega če le znaš to iz tega razbrat user posted image
Vesela sem za vse in se vam zahvaljujem, če pa želite se mi pa lahko pridružite na fb: Servetkanje, tu boste našle tudi moje izdelke user posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 28
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 [2]
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2]
Pojdi na:





3D/4D ultrazvočni pregled obraza
Kaj lahko vidimo s 3D/4D ultrazvočnim pregledom obraza pri plodu?
Zgodbe malih junakov: Trmast po mami, tih ...
Celo nosečnost sem poslušala, da bom carica, če bo ta nosečnost zdržala do konca. Pred Gabrielom sem imela spontani spla...
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
5 tipov mam – katera si ti?
Vsaka mama se vedno sprašuje, ali je dobra mama, ter znova in znova premleva svoje metode in slog starševstva. Se morda ...
Aplikacija Gorski vodnik – pomoč na poti v...
Več kot 10.000 kilometrov je skupna dolžina planinskih poti, ki so jih posneli z GPS aparati. Podatke so zbirali več kot...




Igralnice.
пеперутка16

Kako pogosto peljete svojega otroka/svoje otroke v igralnice?