zvesta
|
IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka Kakor si opisala te 'serviserje', bo dretje kaj malo zaleglo. Oni so se pri sebi že odločili, da si histerična baba, ki zahteva čudeže in bolj se boš direktno drla in grozila, bolj se bo tip počutil v kotu in se namesto pralnemu stroju posvečal svoji obrambi, protinapadu, taktiki, bitki, vojni... Serviserja bi normalno sprejela in ga prosila, naj si tokrat vzame čas in izvede resno diagnostiko, ter ga medtem, ko dela, pustila pri miru. Človek se ne more zbrati in razmisliti o vseh mogočih vzrokih za napake, če mu ena s hormoni napolnjena baba diha za ovratnik in se dere. Če bo popravil zadevo, v redu (in seveda, nobenega novega računa ne boš sprejela v plačilo), če pa ne, bi napisala pisno reklamacijo na firmo, zahtevala povrnitev vseh stroškov in odškodnino za tvoj čas. Grozila ne bi s časopisi ampak samo dodala, da če se ne mislijo obnašati poslovno, boš prisiljena o njihovem ravnanju obvestiti principala. In če bodo še vedno težili, bi res napisala pismo na stike z javnostjo principala, ter jih opozorila, da to podjetje ne izpolnjuje pogojev za koncesijo, saj meče slabo luč na znamko teh pralnih strojev. V pismu bi zelo poudarila tisti trenutek, ko je stroj skoraj eksplodiral in da bi se lahko takrat kakšnemu družinskemu članu kaj hudega zgodilo. Če je to podjetje v prvi vrsti distributer in šele nato serviser, bo to najbolj zaleglo. Eeee, pa to sme rabila. Hvala! Načeloma nisem baba, ki se dere, niti ne vtika nosu kjer nima blage veze, ampak po zadnjem pripetljaju mi je res prekipelo, ker se obnašajo oholo. In ker se jim zdi kristalno jasno, da ni nič narobe, če vzamejo od mene denar in stvar še dodatno pokvarijo. Ker se obnašajo, kot da sme kriva jaz, da stvar ne deluje, če so pa oni magične ročice dali nanjo. O tem, koliko si pa vzamejo časa, pa samo toliko, da je najverjetneje obakrat že 10. minuto pisal račun.
|