|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
22.3.2014 17:34:56   
krfjolca

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


Učitelj ima v razredu 20+ otrok in ni variante, da pozna vse, pa tudi če, kdaj naj se ukvarja z njimi - poleg vseh ostalih učencev in poleg administrativnega in vsega ostalega dela. Zavedati se morate tudi vi, da v razredu je lahko poleg vašega otroka še en kup drugih otrok, ki imajo svoje potrebe in vsak od staršev bo pričakoval, da bo imel učitelja 100% za seboj. Saj tako bi bilo prav, ampak žal v našem sistemu popolnoma nemogoče.

lp


Se popolnoma strinjam z napisanim. Kot učiteljica si močno želim, da bi vedela o teh specifičnih motnjah več, vendar pa je sistem žal tak, da prav veliko možnosti za dodatno izobraževanje ni. Ni interesa s strani vodilnih, ni denarja, niti ni časa ob vseh ostalih stvareh in zadolžitvah. Pred 20, 30 leti so take otroke pošibali na posebne šole, kar je bilo po svoje diskriminatorno, po drugi pa ne, saj so se z njimi ukvarjali specializirani strokovni delavci. Danes pa dobiš v razred, kjer je sicer res manj učencev kot včasih - namesto 30 največ 25 učencev, oz v manjših skupinah po 15, ampak v vsakem razredu imaš npr. 2 dislektika, enega hiperaktivca, 1 avtista, za povrh kakega tujca, ki ne zna jezika, ter mogoče 2 z "diagnozo" skrajne razvajenosti. In prilagoditi pouk, da boš zadostil potrebam vseh, je hudičevo težko. Tako na razredni kot na predmetni stopnji. In potem smo v večnem konfliktu s starši otrok s PP, ki od nas preveč pričakujejo, starši otrok, ki so nadarjeni, ker imajo spet drugačne želje, ter komisijami in dispanzerji za usmerjanje, ker starše včasih spet pumpajo s stvarmi in podatki, ki so daleč od realnega. V glavnem, sistem je katastrofalen.

_____________________________

Anžetko Bosopetko in Sarica Košarica :D



(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 26
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
6.4.2014 11:31:54   
oka
IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca


IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


Učitelj ima v razredu 20+ otrok in ni variante, da pozna vse, pa tudi če, kdaj naj se ukvarja z njimi - poleg vseh ostalih učencev in poleg administrativnega in vsega ostalega dela. Zavedati se morate tudi vi, da v razredu je lahko poleg vašega otroka še en kup drugih otrok, ki imajo svoje potrebe in vsak od staršev bo pričakoval, da bo imel učitelja 100% za seboj. Saj tako bi bilo prav, ampak žal v našem sistemu popolnoma nemogoče.

lp


Se popolnoma strinjam z napisanim. Kot učiteljica si močno želim, da bi vedela o teh specifičnih motnjah več, vendar pa je sistem žal tak, da prav veliko možnosti za dodatno izobraževanje ni. Ni interesa s strani vodilnih, ni denarja, niti ni časa ob vseh ostalih stvareh in zadolžitvah. Pred 20, 30 leti so take otroke pošibali na posebne šole, kar je bilo po svoje diskriminatorno, po drugi pa ne, saj so se z njimi ukvarjali specializirani strokovni delavci. Danes pa dobiš v razred, kjer je sicer res manj učencev kot včasih - namesto 30 največ 25 učencev, oz v manjših skupinah po 15, ampak v vsakem razredu imaš npr. 2 dislektika, enega hiperaktivca, 1 avtista, za povrh kakega tujca, ki ne zna jezika, ter mogoče 2 z "diagnozo" skrajne razvajenosti. In prilagoditi pouk, da boš zadostil potrebam vseh, je hudičevo težko. Tako na razredni kot na predmetni stopnji. In potem smo v večnem konfliktu s starši otrok s PP, ki od nas preveč pričakujejo, starši otrok, ki so nadarjeni, ker imajo spet drugačne želje, ter komisijami in dispanzerji za usmerjanje, ker starše včasih spet pumpajo s stvarmi in podatki, ki so daleč od realnega. V glavnem, sistem je katastrofalen.


Zanima me kakšne prilagodtve morate razredni učitelji izvajati, če je v vašem razredu dislektik? To me zanima zato, ker ne razumem, kako se učiteljici ob predpostavki, da vsaj približno ve kaj disleksija je lahko zapiše, da pošiljanje "takih" otrok na posebne šolo po eni strani ni diskriminatorno, ker so tam strokovnjaki. Sploh ob dejstvu, da so zdaj na šolah zaposleni specialni pedagogi, ki opravijo večino dela s "takimi" otroci. Res me zanimajo te prilagoditve, saj je bila prva stvar, o kateri smo se pogovarjali s sedanjo učitljico ravno ta, da se pouka ne bo prilagajalo in mora delati tako kot vsi ostali, kar pa ji ne znese v šoli naredi ali pri specialni pedagoginji ali doma. Prilagoditve so v smeri dodatnih ur s specialno pedagoginjo in reševanje testov pri specialni pedagoginji.
V razredu pa v tem, da poštevanko lahko reši na svoj način oz. uporablja kompenzacijske metode in se ji pravilna rešitev prizna četudi je do nje prišla na drugačen način kot ostali, da lahko pri večini predmetov piše z malimi tiskanimi črkami, ker je to zanjo lažje in hitreje. Kje je tu prilagoditev, ki od učiteljice zateva dodatno delo? Kje so tukaj najina prevelika pričakovanja oz. konflikt?

Že res, da je poslati otroka z disleksijo ali katerokoli drugo motnjo v učenju na šolo s prilagojenim programo lažje za obe strani, tako otroka kot učitelja. Doboro pa je to samo za eno stran-učiteljevo. Za otroka z disleksijo (predvsem govorim o disleksiji, saj je prvotno sporočilo namenjejo tej temi), ki ima IQ-ja ne samo dovolj ampak več kot dovolj pa to niti pod razno ni dobro.

Pa brez zamere ampak sita sem tega, da moram poslušati o nekih prilagoditvah v razredu pa mi nihče ne pove kaj točno te prilagoditve so, sita sem tega, da se otroke označuje kot nek problem, ki prinaša dodatno delo, sita sem tega, da se išče samo izgovore zakaj ne in ne išče razlogov zakaj ja. Predvsem pa sem sita tega, da se tako otroke, kot njihove starše gleda po strani, se jim pripisuje razvajanje, dajanje potuthe, lenobo in prelaganje odgovornosti na druge. Standarni izgovor: starši so...


< Sporočilo je popravil oka -- 6.4.2014 11:34:11 >

(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 27
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
6.4.2014 16:13:12   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: oka

Zanima me kakšne prilagodtve morate razredni učitelji izvajati, če je v vašem razredu dislektik? To me zanima zato, ker ne razumem, kako se učiteljici ob predpostavki, da vsaj približno ve kaj disleksija je lahko zapiše, da pošiljanje "takih" otrok na posebne šolo po eni strani ni diskriminatorno, ker so tam strokovnjaki.


Konceptualno popolnoma enake kot bi imela v razredu invalida na vozičku. On ne gre po stopnicah navzdol, ampak po klančini za voziček ali z dvigalom. Učitelj s tem ima dodatno delo, ampak to je tudi vse. Ne vem, koliko invalidnosti moraš imeti priznane, da hočeš takega otroka poslati v posebno šolo user posted image .

Pred kratkim mislim da je Strawberry prilimala povezavo do enega krasnega filma o disleksiji na youtube..poglej na čveku, če te zanima in pošlji učiteljici.

Sicer pa so prilagoditve zelo splošne, vsaj z mojega naivnega kota in takšne kot pri vsakem zdravem otroku: potegni in poudari pri otroki, kar je v njem najboljše, in mu POMAGAJ, da bo sledil tudi tam, kjer ne zmore tako hitro. In pusti mu njegovo pot, če jo je našel.

Razmišljanje kot ga opisuješ, je meni skrajno GRDO in celo NEHUMANO. Doživljam ga, kot bi invalida gledal na vrhu stopnic in bi ga ne pustil po klančini. FUJ za take učitelje!! Ja, je naporno, ampak življenje ni vedno potica.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 28
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 12:45:58   
krfjolca
Mi je žal, da sem se sploh oglasila. Očitno na vsak način želite nastopiti proti učiteljem in nas prikazati v negativni luči.
Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam
znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča. Ni otrok problem, oka, problem je šolski sistem.

In še odgovor - katere konkretne prilagoditve moramo izvajati (za razredne učitelje ne vem, govorim za predmetno stopnjo): barvne opore
v testih, vseh učnih listih in ostalih gradivih, povečan tisk, drugačna pisava, drugačen barven papir (ne, ne sliši se veliko, ampak dejansko
so sitnosti s tem in ja, vzame precej časa, če rabi v razredu en učenec zelen papir in običajno pisavo, samo povečan razmik med vrsticami, drugi modrega in pisavo Arial 14, tretji povečano za 50% in na rumenem papirju, četrti pa pri delu uporablja računalnik in mu moraš učni list prinesti na USB ključku.) Specialna pedagoginja ima otroka 1 do 2 uri tedensko, ostale ure pa učitelj, in ne, ne opravi vsega dela ona, še zdaleč ne. Potem so tu sestanki s starši, 2x do 3x letno, za katere je potrebno pripraviti posebno poročilo o upoštevanju vseh prilagoditev. Pa to ni vse, ampak ne bom pisala, ker nima smisla.

In da še enkrat napišem, da me ne bi secirale in označevale za nepedagoško, nehumano ali karkoli drugega (čeprav me boste vseeno). Ni mi odveč prilagajati pouka, pripomočkov in gradiva, želim si pa več znanja o posebnih potrebah otrok, da bi v tem videla več smisla in zraven zadostila tudi potrebam ostalih učencev v razredu.

Da pa moje razmišljanje primerjate z nepomočjo invalidom??? user posted image
Fak, verjetno imaš prav. Odprla si mi oči. Očitno sem nesposobna, najbolje da pustim službo in grem delat nekam za tekoči trak.





_____________________________

Anžetko Bosopetko in Sarica Košarica :D



(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 29
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 13:12:10   
Plus minus
Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča.



Glej, ne rabiš vse kriviti sistem, lahko tudi sama od sebe kaj narediš. V knjižnicah je veliko literature. V kolikor bi jaz imela učenca z disleksijo, vsekakor ne bi čakala, da me šola pošlje na izobraževanje, ampak bi se sama izobrazila. Da vsaj vem, kako in kaj. Enako velja za ADHD in ostale motnje.
Ker verjameš ali ne, tudi v ostalih službah šefi veliko pričakujejo od nas, pa se moramo tudi sami kaj izobraževati v svojem prostem času, če želimo iti v korak z časom in ne čakamo samo na razne tečaje itd.

In že način pisanja, veliko pove o tem kako gledaš na te otroke, ki za svoje težave niso čisto nič sami krivi.

Žalostno je, da imajo takšne učitelje v šolah, ja sej verjamem, da bi si vsak želel razred z 15 "ovčkami".

(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 30
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 13:22:50   
krfjolca

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča.





In že način pisanja, veliko pove o tem kako gledaš na te otroke, ki za svoje težave niso čisto nič sami krivi.

Žalostno je, da imajo takšne učitelje v šolah, ja sej verjamem, da bi si vsak želel razred z 15 "ovčkami".



Ja, pa kje zaboga, sem napisala, da imam karkoli proti otrokom s PP? Oz. iz katere pike oz. vejice v mojem pisanju si uspela razbrati, kakšen je moj pogled na te otroke???
user posted image Eni res ne vidite 5 cm dlje od svojega nosa.

Učim predmetno stopnjo, vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami. Eni so krasni otroci, eni pač ne, eni imajo čudovite starše, s katerimi se da vse pogovoriti, drugi pa take, kot ste tu gor, ki vidijo v učitelju sovražnika, ki se za otroke ne trudi dovolj in ga je treba likvidirati.

In brez skrbi, prebrala sem že veliko na temo PP, udeležila sem se tudi seminarja, ki sem ga plačala iz svojega žepa, ker mi ga šola ni hotela, saj se vodstvu ni zdelo POTREBNO!

Verjamem, da imate starši izkušnje z različnimi učitelji, ki se za vaše otroke res ne potrudijo, ki morda res niso za ta poklic, kot tudi ni vsak zdravnik za zdravnika, vsak odvetnik za odvetnika in vsak prodajalec za prodajalca. Ampak posploševati na vse? user posted image



_____________________________

Anžetko Bosopetko in Sarica Košarica :D



(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 31
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 18:11:06   
Plus minus
Glej Krfjolca, če ti ne vidiš v kakšnem tonu pišeš, tudi na meni ni, da te razjasnjujem. Eni se pač nenehno pritožujejo in ob vsaki prepreki vidijo težavo, drugi pa ob isti stvari ne rečejo nič in vidijo izziv. V katero grupo spadaš, veš ti user posted image .
In mogoče se boš čudila, ampak (zaenkrat) nimam slabih izkušenj z učitelji, tako da v njih ne vidim sovražnike, prav tako menim da nobena skrajnost ni dobra, ne v glavi ne v praksi. Ampak tako kot ti tukaj gor bereš samo nerganje nad učitelji, je tudi obratno. Redko katera učiteljica tle na RR pohvali učence, večina samo jamrajo, kako so naporni, kako imajo zvezane roke, kako nič ne morejo, kako jim nalagajo vedno več dela, ..... . In iskreno upam, da so v razredu drugačne, kot na forumu. No v praksi pa lahko rečem, da so učiteljice čist kul in se nič ne pritožujejo, ampak rade opravljajo svoje delo, vsaj tiste, ki jih jaz poznam.
In kot si napisala, se povsod najde plevel med rožicami.

(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 32
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 18:43:07   
Paštetka

IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča.





In že način pisanja, veliko pove o tem kako gledaš na te otroke, ki za svoje težave niso čisto nič sami krivi.

Žalostno je, da imajo takšne učitelje v šolah, ja sej verjamem, da bi si vsak želel razred z 15 "ovčkami".



Ja, pa kje zaboga, sem napisala, da imam karkoli proti otrokom s PP? Oz. iz katere pike oz. vejice v mojem pisanju si uspela razbrati, kakšen je moj pogled na te otroke???
user posted image Eni res ne vidite 5 cm dlje od svojega nosa.

Učim predmetno stopnjo, vsega skupaj okrog 100 otrok. Od teh jih je cca 10% z različnimi posebnimi potrebami. Eni so krasni otroci, eni pač ne, eni imajo čudovite starše, s katerimi se da vse pogovoriti, drugi pa take, kot ste tu gor, ki vidijo v učitelju sovražnika, ki se za otroke ne trudi dovolj in ga je treba likvidirati.

In brez skrbi, prebrala sem že veliko na temo PP, udeležila sem se tudi seminarja, ki sem ga plačala iz svojega žepa, ker mi ga šola ni hotela, saj se vodstvu ni zdelo POTREBNO!

Verjamem, da imate starši izkušnje z različnimi učitelji, ki se za vaše otroke res ne potrudijo, ki morda res niso za ta poklic, kot tudi ni vsak zdravnik za zdravnika, vsak odvetnik za odvetnika in vsak prodajalec za prodajalca. Ampak posploševati na vse? user posted image




Evo, tu pa sam čisto prav krfjolci. user posted image


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 33
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 19:51:10   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca

Mi je žal, da sem se sploh oglasila. Očitno na vsak način želite nastopiti proti učiteljem in nas prikazati v negativni luči.
Naj še enkrat poudarim, kar sem napisala - želim si, da bi lahko bolje pomagala učencem s PP, vendar za to enostavno nimam
znanja, ker mi ga sistem ne nudi in ne omogoča. Ni otrok problem, oka, problem je šolski sistem.


Ko gre dobro, smo za to zaslužni ljudje, ko ne gre, je kriv sistem. Pač pride tako, da moramo kdaj od sebe dati tudi več kot nam sistem omogoča. V tem se razlikujejo povprečneži (ki tega niso sposobni) od bolj posebnih posameznikov, ki pač so.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 34
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
13.4.2014 21:11:01   
mini86
čist off topic..

a se disleksija kako kaže že v mlajših letih, ali se pokaže šele ko gre otrok v šolo..

_____________________________

Opazujem te kako mirno spiš, te pobožam in ti že stotič preštejem vse prstke...In šele, ko tvoja dlan leži v moji, opazim, kako zares majhen si. Tako majhen si-pomeniš pa mi ves svet!

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 35
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 8:26:48   
Plus minus
Mini - vse motnje, takšne ali drugačne so prirojene in dedna, tako da so recimo stroki opazne lahko že dokaj hitro. Vprašanje pa je kdaj jih mi opazimo, sploh če niso zelo izrazite, ker je kar velik razpon med njimi.
Ker je disleksija motnja sposobnosti branja ali razumevanja prebranega, se večinoma pokaže v šoli. Sicer pa kot si lahko videla iz postov, jo spremljajo tudi drugi simptomi, tako da ja načeloma, bi se jo dalo odkriti tudi prej.

Recimo, po načinu razmišljanja, ki naj bi bil drugačen od našega oz. če jo spremljajo še druge motnje, kot je ADHD:
copy/paste z neta: Oseba z disleksijo drugače rešuje probleme kot ostali, saj razmišljajo z desno polovico možganov. Osebe z disleksijo imajo lahko probleme tudi z splošnim razmišljanjem, saj drugače razmišljajo in se zadev lotijo nekoliko drugače, vendar v večini problemov je to lahko zelo koristno saj nas je drugačen način razmišljanja ponesel v sedanjost.
Znani disleksiki: Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Walt Disney, Galilejo Galilej, Steve Jobs, William Shakespeare, Hipokrat in Agatha Christie so med drugimi tudi imeli disleksijo, zato je vredno to motnjo sprejeti in jo obrniti sebi v korist.

Opozorilni znaki v predšolskem obdobju

Če so disleksija ali motnje pozornosti v družini, moramo biti pozorni, če pri otroku opažamo znake, ki smo jih navedli spodaj. Pomembno je, da otroka s to težavo čimprej odkrijemo in da je otrok čimprej deležen strokovne pomoči.
Znaki:

* Zaostanek v govornem razvoju – otrok vse do prvega leta starosti ne oblikuje nobene besede.
* Zamenjevanje, obračanje delov besed: denimo čalapinke – palačinke, špenica – pšenica, makaroni – kamaroni …
* Težave pri oblikovanju rim pri štirih letih.
* Otrok se ne more naučiti zavezovanja vezalk.
* Otrok ima več alergij, reakcij in obolenj kot vrstniki.
* Zmedenost pri definiranju nekaterih prostorskih odnosov: leva-desna, nad-pod, prej-potem …
* Dominantnost roke se ne ustali (ambidekstrija): otrok pri eni nalogi uporablja desno, pri drugi levo roko; roki menja celo pri izvajanju iste naloge.
* Otrok ima težave pri poimenovanju črk in pri postavljanju črk v abecedno zaporedje.

Pa še link:
http://www.disleksija.si/opozorilni-znaki-v-predsolskem-obdobju/

< Sporočilo je popravil Plus minus -- 14.4.2014 8:29:18 >

(odgovor članu mini86)
Neposredna povezava do sporočila: 36
   [Brisano sporočilo]
14.4.2014 9:24:55   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Plus minus)
  Neposredna povezava do sporočila: 37
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 10:19:51   
SU
Jaz pa mislim, da danes otroci še zdaleč niso tihi, poslušni in sledljivi... no, vsaj večina njih ne... Včasih, ko smo mi hodili v šolo, se z otročki, ki imajo PP ni pol toliko ukvarjalo, kot se sedaj... kakšna dodatna pomoč... Otroka se je poskušalo ukalupit, če ni šlo, je šel na šolo s prilagojenim programom. In tudi sama se spomnem kar ene 3 take sošolce, ki so s svojo "posebnostjo" toliko izstopali, da so šli v šolo s PP. Pa se grem stavit, da v teh letih tak otrok sploh ne bi tako do izraza prišel... Zato pa je pomembno, da se starš malce pozanima (pa ne strokovno izobražuje)...toliko, da čim bolj pozna svojega otroka in, če na šoli ne ukrepajo, na to (na svoja opažanja) opozori razredničarko, svetovalko itd.
In če je šola "poslušna, dojemljiva" na tem področju (kot bi MORALA biti!), bo storila vse, da se otročku pomaga (od individualnih ur, do prilagoditev v razredu)...
In pa še nekaj: jaz imam doma enega neizrazitega dislektika... težave s pisanjem so nekako skoraj izzvenele (poudarek na SKORAJ), vse ostale pa so v večini ostale... (težave s pomnjenjem določenih podatkov, težave s pozornostjo in koncentracijo, zavezovanje vezalk, obojeročnost itd. itd. itd.)...tako, da je potrebno biti pozoren na več stvari... In večinoma se ne pojavijo kar vse težave... ampak nekaj njih... Imam pa kolega, ki ima disleksijo in je pred leti naredil doktorat... torej: pogumno, vse se da, če je volja. user posted image
mini86-disleksijo lahko opaziš tudi v predšolskem obdobju... samo ne moreš oceniti na podlagi pisanja, branja, ker otroček pač ne bere... znake je naštela že Plus minus... pa otroček si težko zapomni določene podatke... npr. imena dnevov, datum rojstva, mesece po vrstnem redu... ... ali ne prikliče besede za določen predmet: "Saj veš..tisto rdeče, okroglo, s katerim se igram...kako se že reče?!"

< Sporočilo je popravil SU -- 14.4.2014 10:24:24 >

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 38
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 10:57:27   
RIJA*

IZVIRNO SPOROČILO: SU

"Saj veš..tisto rdeče, okroglo, s katerim se igram...kako se že reče?!"


ja to se pa tudi meni velikokrat dogaja....user posted image pa nisem dislektik...

ko berem te poste, se mi zdi meja med dislekcijo in enostavno razvajenostjo res zelo tanka in verjamem, da jo je težko prepoznatiuser posted image

kaj pa pri odraslih? so znaki podobni? ker nekoč očitno temu niso posvečali posebne pozornosti, so enos tano rekli, ta pa ni priden, pameten in to je bilo to....

en v moji bližini že v letih, kar težko bere, težko si zapomi kaj, isto meša levo-desno....

še kakšni drugi znaki?

(odgovor članu SU)
Neposredna povezava do sporočila: 39
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 11:04:32   
Plus minus
da bi učinkovito pomagal otrokom s PP, je praktično nemogoče.


Učitelj v razredu ni zato, da bi mu učinkovito pomagal pri disleksiji, zato so drugi pristojni, učitelj v razredu naredi več kot dovolj, da sprejme njegovo motnjo in mu prilagodi teste in spraševanja oz. ne upošteva napak, ki izvirajo iz te motnje. Z enim stavkom: upošteva Odločbo, ki jo tak otrok ima. Če lahko upošteva vse kar v njej piše, ne da bi o zadevi karkoli vedel je ok, če pa mu kakšne stvari niso jasne, je pa dobro, da se izobrazi na tem področju. Ker še veliko učiteljev sploh ne ve, da razno razne motnje obstajajo in jih ne sprejmejo, čeprav so potrjene z strani strokovnjakov. Ne pričakuje se od učiteljev, da bodo celotno uro prilagodili parim učencem, lahko pa upoštevajo določeno specifiko, to pa ja ni tako težko.

Imam pa kolega, ki ima disleksijo in je pred leti naredil doktorat


Disleksiki, otroci/odrasli z ADHD ipd., so v veliko primerih nadpovprečno inteligentni, kar se vidi s tem, da kljub motnji dosegajo nadpovprečne rezultate, kakšni bi bili šele, če te motnje ne bi imeli.
Zato pa je zelo dobro, da se motnja odkrije čimprej, da se takšen otrok ne označi za lenega, neumnega, nevzgojenega, ker to samo pripomore k slabi samopodobi, ki ji ti otroci zlahka dobijo, ker so "drugačni" od povprečenžev.

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 40
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 11:18:26   
Plus minus
ko berem te poste, se mi zdi meja med dislekcijo in enostavno razvajenostjo res zelo tanka in verjamem, da jo je težko prepoznati


Rija zato so pa strokovnjaki, ki se na to spoznajo. Je pa res, če se malce poglobiš v zadevo, prebereš par knjig, greš na nekaj predavanj in imaš izkušnje z disleksiki, takoj veš koliko je ura. Že pogovor z takšno osebo je dovolj, ker drugače razmišlja od ostalih.

Ena takšna čisto preprosta vaja, ti lahko da rezultate, kdo je razvajen in kdo ima motnjo. Razvajen otrok, se bo lahko imel pod kontrolo, če bo želel nekaj doseči, otrok z motnjo pa ne. Recimo, da daš nalogo, da morata oba brati pol ure, pa dobita nagrado. Nekdo, ki nima motnje bo to storil z lahkoto, nekdo, ki pa tega dejansko ne zmore, pa kljub obljubljeni nagradi ne bo mogel. Ali pa da mora biti otrok z ADHD pol ure na miru - enostavno ne zmore.
Nobena motnja ne izveni v popolnosti pri odraslem, je pa res, da odvisno od stopnje motnje, jo znajo odrasli lažje nadzirati.
Tukaj imaš link:
http://www.disleksija.si/

Zakaj včasih niso nič vedeli o tem? Zato, ker se nihče s tem ni ukvarjal. In rečt, da včasih pa ni bilo teh motenj, je absurd. Samo drugače se jim je reklo ;). In hb, da se zadeve razvijajo, da se govori o tem, ozavešča.

(odgovor članu RIJA*)
Neposredna povezava do sporočila: 41
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 11:34:27   
petea

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Učitelj v razredu ni zato, da bi mu učinkovito pomagal pri disleksiji, zato so drugi pristojni, učitelj v razredu naredi več kot dovolj, da sprejme njegovo motnjo in mu prilagodi teste in spraševanja

Nekako se mi to bere izločujoče - namreč, s tem, ko prilagodi svoje teste, učitelj dejansko pomaga otroku pri disleksiji.
Ni verjetno problem, če imaš v razredu samo enega otroka s PP, ostali pa so - recimo temu - normalni učenci.
Tudi ostali otroci potrebujejo različne spodbude, četudi nimajo odločb.
In vedno več otrok ima odločbe. Torej učitelj več ne prilagaja testov samo generaciji kot taki, ampak mora sestaviti, spremeniti kar nekaj testov. Za vsakega otroka, ki to potrebuje, in to za vsak test.

Usklajevati zahteve in želje vsakega posameznika in skupine kot celote pa ni tako enostavno kot je individualno delo z otrokom.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Če lahko upošteva vse kar v njej piše, ne da bi o zadevi karkoli vedel je ok, če pa mu kakšne stvari niso jasne, je pa dobro, da se izobrazi na tem področju.


Kaj pa, če se želi, pa ob obilici drugega, obveznega dela tega niti ne uspe?



IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Ker še veliko učiteljev sploh ne ve, da razno razne motnje obstajajo in jih ne sprejmejo, čeprav so potrjene z strani strokovnjakov.

Seveda jih ne sprejmejo, saj morajo spremeniti svoje delo. Praviloma samo za 'hvala lepa'. Ali pa še to ne.
In motenj je vedno več. Kot je vedno več strokovnjakov. Nekatere so resne, druge pa bolj 'iz trte zvite'.
Učitelj pa je še vedno en sam. In se mora skozi poučevanje znajti kakor ve in zna.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
lahko pa upoštevajo določeno specifiko, to pa ja ni tako težko.

en otrok je gluh, drugi slep, tretji gibalno oviran, četrti dislektik, peti sladkorni bolnik, šesti ima motnjo pozornosti, sedmi ima čustven primankljaj ...
učitelj pa že zdavnaj v Polju ...


P.S.: Smo pred dnevi morali prilagoditi pouk našemu prvošolcu. En kup problemov za vse vpletene. Sem zelo vesela, da je konec.
Verjamem, da je tako za starše, otroke kot učence želja po tem, da se zagotavlja čim bolj optimalne učne razmere, velikokrat zelo naporno.

Vsi smo namreč malo 'neprilagojeni'. user posted image

(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 42
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 12:20:21   
Plus minus

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Učitelj v razredu ni zato, da bi mu učinkovito pomagal pri disleksiji, zato so drugi pristojni, učitelj v razredu naredi več kot dovolj, da sprejme njegovo motnjo in mu prilagodi teste in spraševanja

Nekako se mi to bere izločujoče - namreč, s tem, ko prilagodi svoje teste, učitelj dejansko pomaga otroku pri disleksiji.
Ni verjetno problem, če imaš v razredu samo enega otroka s PP, ostali pa so - recimo temu - normalni učenci.
Tudi ostali otroci potrebujejo različne spodbude, četudi nimajo odločb.
In vedno več otrok ima odločbe. Torej učitelj več ne prilagaja testov samo generaciji kot taki, ampak mora sestaviti, spremeniti kar nekaj testov. Za vsakega otroka, ki to potrebuje, in to za vsak test.

Usklajevati zahteve in želje vsakega posameznika in skupine kot celote pa ni tako enostavno kot je individualno delo z otrokom.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Če lahko upošteva vse kar v njej piše, ne da bi o zadevi karkoli vedel je ok, če pa mu kakšne stvari niso jasne, je pa dobro, da se izobrazi na tem področju.


Kaj pa, če se želi, pa ob obilici drugega, obveznega dela tega niti ne uspe?



IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Ker še veliko učiteljev sploh ne ve, da razno razne motnje obstajajo in jih ne sprejmejo, čeprav so potrjene z strani strokovnjakov.

Seveda jih ne sprejmejo, saj morajo spremeniti svoje delo. Praviloma samo za 'hvala lepa'. Ali pa še to ne.
In motenj je vedno več. Kot je vedno več strokovnjakov. Nekatere so resne, druge pa bolj 'iz trte zvite'.
Učitelj pa je še vedno en sam. In se mora skozi poučevanje znajti kakor ve in zna.


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
lahko pa upoštevajo določeno specifiko, to pa ja ni tako težko.

en otrok je gluh, drugi slep, tretji gibalno oviran, četrti dislektik, peti sladkorni bolnik, šesti ima motnjo pozornosti, sedmi ima čustven primankljaj ...
učitelj pa že zdavnaj v Polju ...


P.S.: Smo pred dnevi morali prilagoditi pouk našemu prvošolcu. En kup problemov za vse vpletene. Sem zelo vesela, da je konec.
Verjamem, da je tako za starše, otroke kot učence želja po tem, da se zagotavlja čim bolj optimalne učne razmere, velikokrat zelo naporno.

Vsi smo namreč malo 'neprilagojeni'. user posted image




Sej bi ti odgovorila, samo mislim, da posta nisi napisala zato, da bi dobila odgovore, ker itak že vse veš.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 43
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 13:34:32   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Sej bi ti odgovorila, samo mislim, da posta nisi napisala zato, da bi dobila odgovore, ker itak že vse veš.


Daleč od tega, da že vse vem. Se pa ob otrocih vedno več učim. In predvsem vedno bolj občudujem vzgojitelje in učitelje, da zmorejo vso delo. Tako z otroki, še bolj pa s starši in ostalimi, s katerimi pridejo v stik pri svojem delu. In ki se praviloma postavijo na stališče, da učitelj vse to tako ali tako mimogrede opravi.

Seveda želim odgovore.

In skušam razumeti. A vse strani.


(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 44
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 14:07:01   
Plus minus
No potem se bom pa potrudila.

Nekako se mi to bere izločujoče - namreč, s tem, ko prilagodi svoje teste, učitelj dejansko pomaga otroku pri disleksiji. Ni verjetno problem, če imaš v razredu samo enega otroka s PP, ostali pa so - recimo temu - normalni učenci. Tudi ostali otroci potrebujejo različne spodbude, četudi nimajo odločb. In vedno več otrok ima odločbe. Torej učitelj več ne prilagaja testov samo generaciji kot taki, ampak mora sestaviti, spremeniti kar nekaj testov. Za vsakega otroka, ki to potrebuje, in to za vsak test.


Eno je, če ima učenec Odločbo, v kateri je zapisano kaj in kako mora učitelj prilagoditi razlago/teste učencu in ja mora, ker je tako po zakonu. Drugo pa je, če ima učitelj posluh tudi za druge učence, ki Odločbe nimajo imajo pa težave, tisto pa mu ni treba, ampak kot sem napisala, če ima posluh jim tudi pomaga da pridejo do želenega cilja. In ne ne rabi prilagajati/spreminjati za VSAKEGA otroka, ki ima težave, ampak samo za tistega, katerega je tako odločeno.

Kaj pa, če se želi, pa ob obilici drugega, obveznega dela tega niti ne uspe?


Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.


Seveda jih ne sprejmejo, saj morajo spremeniti svoje delo. Praviloma samo za 'hvala lepa'.


Ni to za hvala lepa, sej so za čas poučevanja plačani in če so dodatno izobraženi na tem področju, bo tudi njihovo delo lažje in enostavnejše, sej bodo znali delati z takšnimi otroci, ki so v večji meri označeni za naporne in težke. Ampak, če jih razumeš in delo malce prilagodiš, ti znajo dati veliko več kot običajni otroci. Tako, da se splača in je win - win situacija. Ne meri se vsak uspeh samo v denarju.

en otrok je gluh, drugi slep, tretji gibalno oviran, četrti dislektik, peti sladkorni bolnik, šesti ima motnjo pozornosti, sedmi ima čustven primankljaj ... učitelj pa že zdavnaj v Polju ...


Toliko otrok z PP niti ne more biti samo v enem razredu OŠ, in določeni otroci s pp imajo spremljevalce ves časa pouka, tako da to je eno govorjenje na pamet.

In nikjer nisem napisala nič slabega preko učiteljev, ampak res ne razumem, da gre nekdo v ta poklic brez da bi se zavedal, kaj vse to prinese zraven. In res je da so bili včasih učitelji gospodje proti sedaj. Se spomnim moje tete, ki je učila v OŠ, priprave si je napisala enx in to za več let, saj se ni nič spreminjalo, doma je bila vsak dan že ob pol enih. Druga kot testov ni imela za popraviti, pa še to se spomnim, da sem ji jih jaz včasih pomagala pregledovati ;). Sedaj pa verjamem, da imajo po 12-13h še kar nekaj dela doma. Ker pa otroci več ne ubogajo iz strahu, tako kot v naših časih, ko smo se učiteljev bali, imajo pa težave z disciplino. Ker enostavno ne znajo drugače pritegniti njihove pozornosti - tiste, ki jih imajo. Da ne bo sedaj spet plaz pritožb :). In ja niso vse iste, ene obvladajo, druge pa jamrajo.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 45
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 14:14:51   
Plus minus
In še vedno mislim, da je vloga dobrega učitelja da NAuči vsakega otroka tisto, kar v tistem šolskem letu mora in da ne UČI samo zato, ker je to njegov poklic in mu je vseeno, če otrok na koncu nekega šol. let kaj ve ali ne. In v končni fazi nismo vsi enaki, da vsi na isti način dojemali in razumeli neko snov.
Mogoče nas je 3/4, ampak znali bi pa naj vsi, a ne? In če je učitelju v interesu, da bodo vsi učenci nekaj odnesli od njegovih ur, da ne bodo same sebi v namen, se mora potruditi. Ker najlažje je stati pred katedrom, spredavati svoj monolog in iti domov. Potem se pa čudijo, da otroci nič ne odnesejo od ur.

< Sporočilo je popravil Plus minus -- 14.4.2014 14:16:21 >

(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 46
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 15:51:07   
lily32
IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.


user posted image Ta je pa dobra! Katera šola je to? Moram takoj menjat delodajalca, ker jaz moram tu, kjer sem zdaj zaposlena, delat vsak dan od 7.30 do 14.00. In za vse te ure moram doma pripravit priprave in pogosto tudi gradivo.

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Toliko otrok z PP niti ne more biti samo v enem razredu OŠ, in določeni otroci s pp imajo spremljevalce ves časa pouka, tako da to je eno govorjenje na pamet.


Razen gibalno oviranih je takih zelo malo. Ostali imajo 2-3 ure tedensko defektologa in preostanek ur so v razredu. In ko smo že pri govorjenju na pamet: Koliko ur si preživela v razredu, da tako suvereno govoriš, kako delo poteka, kako je z izobraževanji, prilagajanjem gradiva ....?

< Sporočilo je popravil lily32 -- 14.4.2014 15:54:38 >

(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 47
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 16:04:30   
Plus minus
Ta je pa dobra! Katera šola je to? Moram takoj menjat delodajalca, ker jaz moram tu, kjer sem zdaj zaposlena, delat vsak dan od 7.30 do 14.00. In za vse te ure moram doma pripravit priprave in pogosto tudi gradivo.


Iz osebnih izkušenj ti lahko povem, da je učiteljica prvega razreda prišla v šolo ob 8.10 iz šole pa je odšla okoli 12h, razen v primeru, ko je imela dodatno dejavnost ali GU. Videla večkrat na lastne oči.

Jaz pa ne vem na kateri šoli ti delaš, da učiš od 7.30 do 14 ure, ker takšne učiteljice pa ne poznam, ki bi imela 6,5 ur pouka in vmes nič prostega.

Tudi slepi in gluhi imajo spremljevalca, pa niso gibalno ovirani. In dvomim, da imaš ti v svojem razredu 6 ur na dan takšno paleto otrok s pp v razredu. Ostali učenci pa imajo od 3-5 ur strokovne pomoči specialnega pedagoga oz. psihologa. In ta dva sta tudi zelo koristen vir vsemogočih informacij glede otrok s pp in sta vsak dan dosegljiva v šoli, ni potrebno na ne vem kakšne seminarje in brati hudo strokovne knjige v svojem prostem času.

(odgovor članu lily32)
Neposredna povezava do sporočila: 48
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 19:16:29   
ronja
Vsi smo namreč malo 'neprilagojeni'.
To se mi je ves čas porajalo v glavi, pa nisem upala napisat. POznam par oseb, ki pravijo, da so dislektiki in ne, ne morem rečt, da tako drugače razmišljajo, ne vidim tiste očitne razlike,o kateri piše plus minus. In res je tanka črta: vsi, ko se učimo brat in pisat obračamo črke, vsi najprej mešamo levo in desno, vsi se ne spomnimo, kako se reče kaki stvari, ko jo hočemo poimenovat... Sicer bi zelo rada verjela, da psihologi to super duper ločijo in vejo in da bojo otroka z motnjo vsi prepoznali in vedeli, kaj je pa normalno, vendar po opazovanju ni glih tako -psihologija zgleda ni tako ekzaktna znanost... Je zeloooo odvisno od tistega, ki sprašuje...

In to je po moje tisto, kar je problem učiteljem, kot je lepo razložila karfijolca: da bi boljše razumeli, videli smisel, zakaj bo to nekomu pomagalo. Recimo sama sem svoje dojenčke nosila po rokah, ko so se jokali, čerpav sem bila zmatrana in neprespana, ker sem verjela, da je to dobro zanje, ker sem razumela teorijo, ki se je skladala z mojimi materinskimi občutki, da me dete rabi. Problem je, če se pa teorija in praksa ne sklapata -

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to.

Jaz mam želje in interese, pa mi nikakor ne znese vse, kar bi rada... Se pa strinjam, da če imaš otroka s pp v razredu, normalno, da se izobražuješ in normalno da v času, ko si doma, ker tudi sama ne poznam učitelja, ki bi bil 8 ur na delovnem mestu;).

Ampak, če jih razumeš in delo malce prilagodiš, ti znajo dati veliko več kot običajni otroci.

Tega nisem nikoli razumela. Zakaj dajo ti otroci veliko več kot "običajni"? Ker vidiš večji napredek ali je kaj drugega zadaj? Mali me zbode to, če štekaš, kaj mislim. Ker tudi "običajni" otroci lahko dajo ogromno...

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 49
   RE: Neorganiziranost 11 letnice
14.4.2014 20:02:56   
patrino
IZVIRNO SPOROČILO: lily32

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.


user posted image Ta je pa dobra! Katera šola je to? Moram takoj menjat delodajalca, ker jaz moram tu, kjer sem zdaj zaposlena, delat vsak dan od 7.30 do 14.00. In za vse te ure moram doma pripravit priprave in pogosto tudi gradivo.

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Toliko otrok z PP niti ne more biti samo v enem razredu OŠ, in določeni otroci s pp imajo spremljevalce ves časa pouka, tako da to je eno govorjenje na pamet.


Razen gibalno oviranih je takih zelo malo. Ostali imajo 2-3 ure tedensko defektologa in preostanek ur so v razredu. In ko smo že pri govorjenju na pamet: Koliko ur si preživela v razredu, da tako suvereno govoriš, kako delo poteka, kako je z izobraževanji, prilagajanjem gradiva ....?


Vsaka ima po svoje prav in vsaka po moje po malem potencira in pretirava. Lili, ti predvsem pri tistem poboldanem. Če delaš v pedagoškem poklicu- konkretno v šoli, ti iz prve roke lahko povem, da pretiravaš pri vsakodnevnem delu, ki naj bi trajal vsak dan od 7.30 pa do 14.00. Ga ni učitelja, ki bi to drgnil vsak dan, ker je na račun vsakodnevnih priprav ter dodatnih občasnih popoldanskih dejavnosti, učiteljeva delovna obveznost na samem delovnem mestu krajša, kot ti pišeš.Priprave in druga papirologija se še vedno piše doma in si zato zaradi tega manj časa prisoten v šoli na delovnem mestu. Če pa ti to vse delaš v šoli, čeprav bi lahko doma, potem pa verjamem, da si toliko časa tam. Samo potem doma nimaš niti s prstom za migniti glede službe. Res je tudi, da so učitelji in njihova predanost delu, učencem in njihovi osebni rasti , pač različna. Seveda je delati v zadnjem času v tem poklicu težje kot pred leti in to je tudi en od razlogov, da učenci s PP predstavljajo v razredu posebno zahtevno skupino. So pa po drugi strani različni DSP-ji in prilagoditve, ki jih včasih pač ni bilo. Če je bil otrok tako ali drugače moteč, drugačen, itd, je bil kaj kmalu pošiban v prilagojen program. Sedaj se je to malo omejilo s takšnimi in drugačnimi prilagoditvami in temu primernimi strokovnimi delavci, ki le to izvajajo. tu ne gre samo za urico dve na teden, temveč ima marsikdo vsakodnevno pomoč, tudi če ni gibalno oviran. Učitelj ni sam kot Don Kihot v razredu , temveč ima kar dosti pomoči. Psihologa, DSP- jevce, socialnega delavca- skupaj z vsemi tudi naredi IP in kakšnih hujših prilagoditev in garanja čez leto , ki bi ga imel na plečih le učitelj, pač ni. Seveda, pa je nekaj tudi na njem, vendar ne tako zelo hudo, kot to radi nekateri pedagoški delavci prikažejo. Zelo veliko pa je seveda odvisno od same empatije ter predanosti temu poklicu. Pedagoški poklic je pa že v osnovi takšen, da je potrebno neprestano doizobraževanje, kajti brez tega stagniraš na profesionalni in osebnostni ravni. Seveda bi vsi učitelji radi učili le otroke brez problemov, vendar lahko mirne duše povem, da bi tudi učenci zagotovo radi imeli takšne učitelje, ki bi malo manj svojih domačih problemov, frustracij in fobij nosili v razred in bili tam res le kot človeški pedagogi.

Ampak, če jih razumeš in delo malce prilagodiš, ti znajo dati veliko več kot običajni otroci.

Tega nisem nikoli razumela. Zakaj dajo ti otroci veliko več kot "običajni"? Ker vidiš večji napredek ali je kaj drugega zadaj? Mali me zbode to, če štekaš, kaj mislim. Ker tudi "običajni" otroci lahko dajo ogromno...


Ronja, mogoče zaradi tega, ker so ti "običajni" otroci ponavadi na vseh področjih običajno sposobni ali pa na vseh področjih malo nad povprečjem.
Tisti " posebni" otroci, so pa na prvo žogo in ob neprofesionalnem neempatičnem pedagogu in ne preveč zainteresiranih starših, velikokrat zgube na vseh področjih. Če pa pridejo v roke nekoga, ki ima nekaj volje, znanja in želje iz teh otrok nekaj narediti in jim pomagati, pa se ob strokovnih prijemih, prilagoditvah predvsem pa ob razumevanju posameznikov, kaj rado pokaže, da to sploh niso zgube, temveč na določenih področjih prav nadpovprečno sposobni. Velikokrat brez posebnega truda dajo v koš tiste 2 običajne" otroke, če se jim le da možnost. Nemalokrat so to skriti talenti za tuje jezike, matematiko, z nadpovprečnimi dispozicijami na področju umetnosti,...vendar so vse te sposobnosti velikokrat skrite za njihove pomanjkljivosti, hibe, negativna področja. Tako potem lahko ob pravem pedagogu in ob pravih prijemih tak otrok zablesti in zacveti na določenem področju in zaradi tega se poveča njegova samopodoba in se popravi tudi na tistem področju, kjer je bil prej živa pogrebščina. Če pa pride v roke nezainteresiranemu , predvsem pa zgrevanemu pedagogu, pa ga lahko dva metra pod zemljo pokoplje tudi tam, kjer bi drugače blestel.



< Sporočilo je popravil patrino -- 14.4.2014 20:13:48 >


_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

(odgovor članu lily32)
Neposredna povezava do sporočila: 50
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Pravice iz naslova krajšega delovnega časa
photo
Eden od staršev, ki neguje in varuje otroka do tretjega leta starosti, ima pravico delati krajši delovni čas, ki pa mora...
Klasično branje in pisanje je zakon!
Številni razvojni psihologi že nekaj časa ugotavljajo, da pisanje z roko veliko bolj spodbuja razvoj možganov, klasično ...





sindarin

Poznate kakšnega slovenskega proizvajalca igrač?

da (56%)

ne (44%)


Število vseh glasov: 173

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!