|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 10:31:03   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
verjetno iz istega razloga kot računanje na prste ali poštevanka user posted image


Verjetno. Čeprav naš je matematik in je njemu to vse logično user posted image Ravno včeraj je imel stolpični diagram za dopolnit, ne govori kake varijacije je imel. Od zadaj, naprej, po predhodnikih, v glavnem ni da ni. Od 1 do 100 je dolgočasno user posted image Ampak niso vsi otroc za vse...


pa ne samo to - nič ni narobe začet na začetku in s pomagali. pa kaj če računaš na prste? ko boš dovolj zvadil, bo to samo odpadlo. podobno je pri vseh stvareh, ko začneš, je težje in si pomagaš s stvarmi, ki jih kasneje ne boš več rabil. ne razumem zakaj tako po natežji poti ali po poti driblanja na pamet, kot edinem primernem načinu pridobivanja znanja?! user posted image

isto kot recimo z luno - jaz sem se naučila, da če ima krajec obliko D, potem luna dobiva (raste) in če ima obliko C, "crkuje" ali se manjša. še zdaj to uporabljam in tud tamalo tko učim in ne vidim razloga zakaj bi npr. asociacije poslabšale znanje - asociacije so super za zapomnit in fajn taktika za izogib driblanja na pamet recimo..


in ja, jaz tudi mislim, da ti izogibanje GU ne bo nič pozitivnega prineslo. v bistvu, zdi se mi, da se ob takem pišmevuhu potem ne moreš ravno pritoževat nad odnosom, saj sama nisi nič naredila, da bi vsaj probala rešit/zjasnit vaše težave s pogovorom, neko komunikacijo - whatever.

_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu Jabček)
Neposredna povezava do sporočila: 51
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 10:48:39   
Balerina
No mi še nismo v 3. razredu, o tem bom lahko kaj več naslednje leto.
To da morajo otroci napisati čim več oziroma da tisti ki napišejo vse dobijo vse točke tisti, ki samo del pa samo del tock ni nič narobe.
Težava je če zna ali ne zna učitelj postaviti vprašanje tako da otrok zna napisati le bistvo in da ne napiše pri enem vprašanju 6 in več stavkov. Mislim otrok v 3. razredu predvidevam ne piše še tako hitro da bo v eni uri napisal ne vem koliko stavkov. S tem da ima še malo težav z oblikovanjem stavka,...
Moje mnenje je da vprašanje ne more biti kaj je koledar, mislim tu se lhko razpišejo in pišejo v nedogled, saj ni esej.

Jaz tudi ne hodim redno na govorilne ure, če pa vidim da je karkoli kar mi ni jasno zakaj je tako pa ali pokličem, v času govorilnih ali pagrem prej iz službe in na govorilne. Ker bi me zanimalo kako pomagati otroku, da se uči in odgovori kar so se učili in kar se pričakuje pri določenem odgovoru. v tem primeru bi jo tudi vprašala koliko stavkov je za en odgovor, kako obsežno naj napišejo,...
Se pa zna zgoditi da je ta prehod iz 2. v 3. razred za otroke in stares kar šok. Pri nas vidim da v 2. razredu, ker imajo opisno ni ne dobimo drugega domov kot dosega, delno dosega, nedosega podčrtano da os o polletju imeli vsi označeno za vse predmete dosega. Kaj sedaj to pomeni za hči kje je s svojim znanjem, ali bi morala pri tej starosti bolje brati, hitreje pisati,... kdo ve. na govorilnih mi vedno reča da je vse OK ampak očitno je tudi pri ostalih 27 učencih tako. Ja no ali so res briljanten razred ali pa zelo nerealno ocenjeno.
Bojim se da zadnje. in naslednje leto zna bit šot za naju še večji pa za hči. . Pristanek na trda tla

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 52
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 11:07:55   
Plus minus
Avtorici teme: če je tako kot pišeš, potem ti ne preostane drugega, kot da z otrokom stisneta zobe in počakata, da ta tretji razred čimprej mine, sej ni več dosti ;). Vseeno pa bi jaz svojega otroka še naprej učila, tako kot se mi zdi prav, da razmišlja z svojo glavo in da poskuša doseč čim več.

IZVIRNO SPOROČILO: Balerina
Se pa zna zgoditi da je ta prehod iz 2. v 3. razred za otroke in stares kar šok. Pri nas vidim da v 2. razredu, ker imajo opisno ni ne dobimo drugega domov kot dosega, delno dosega, nedosega podčrtano da os o polletju imeli vsi označeno za vse predmete dosega. Kaj sedaj to pomeni za hči kje je s svojim znanjem, ali bi morala pri tej starosti bolje brati, hitreje pisati,... kdo ve. na govorilnih mi vedno reča da je vse OK ampak očitno je tudi pri ostalih 27 učencih tako. Ja no ali so res briljanten razred ali pa zelo nerealno ocenjeno.
Bojim se da zadnje. in naslednje leto zna bit šot za naju še večji pa za hči. . Pristanek na trda tla



Pri nas je bilo v drugem razredu isto, sami geniji, no zdaj v tretjem je pa čist druga slika, nekje polovica razreda dosega 4,5, četrtina je med 3,4, zadnja četrtina pa dobiva tudi slabše ocene kot je 3. Tako, da če se zanašaš samo na opisno ocenjevanje in sam ne veš koliko v resnici tvoj otrok zna, znajo ocene biti velik šok.

< Sporočilo je popravil Plus minus -- 11.3.2014 11:11:08 >

(odgovor članu Balerina)
Neposredna povezava do sporočila: 53
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 11:15:40   
Jabček
Bolj kot berem - bolj se mi zdi, da imamo zlato učiteljico user posted image
Naša sicer izpolni obrazec, dosega, delno dosega, ne dosega. Spodaj pa nariše rožico - če je rožica s 5 cvetovi, potem je za 5, če so 4 pa za 4 itn. Da okvirno veš user posted image


(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 54
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 11:27:58   
Plus minus
IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Bolj kot berem - bolj se mi zdi, da imamo zlato učiteljico user posted image
Naša sicer izpolni obrazec, dosega, delno dosega, ne dosega. Spodaj pa nariše rožico - če je rožica s 5 cvetovi, potem je za 5, če so 4 pa za 4 itn. Da okvirno veš user posted image


Pri nas so bile pa stopničke user posted image . Ampak so bili skoraj vsi, razen enega, ki je bil na 4, na 5 stopnički. user posted image
Pa tudi pri reševanju jim je veliko pomagala, zato pa bili takšni rezultati. Upam, da je vaša učiteljica bolj realna.

< Sporočilo je popravil Plus minus -- 11.3.2014 11:31:39 >

(odgovor članu Jabček)
Neposredna povezava do sporočila: 55
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 11:28:42   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
Spodaj pa nariše rožico - če je rožica s 5 cvetovi, potem je za 5, če so 4 pa za 4 itn. Da okvirno veš user posted image


dobra ideja user posted image


_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu Jabček)
Neposredna povezava do sporočila: 56
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 11:48:57   
Plus minus
Pa še nekaj sem se spomnila. Kakšni so pa predtesti? Saj naj bi bili podobni kot nato testi. Ne vem, vedno bolj se mi dozdeva, da imate neko samosvojo učiteljico user posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 57
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:00:35   
Paštetka
isto kot recimo z luno - jaz sem se naučila, da če ima krajec obliko D, potem luna dobiva (raste) in če ima obliko C, "crkuje" ali se manjša. še zdaj to uporabljam in tud tamalo tko učim in ne vidim razloga zakaj bi npr. asociacije poslabšale znanje - asociacije so super za zapomnit in fajn taktika za izogib driblanja na pamet recimo..


Hehe, Matejka, to naši imeli zdaj na ocenjevanju in tudi ni razumel, dokler mu nisem razložila slike s "crkuje" in "debeli". S tem, da je fora, ko narisano na sliki je glih kontra kot v resnici. V zvezku mora gledati temen D in C in ne svetel kot zunaj na nebu, ko je luna svetla :)))


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 58
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:03:01   
Paštetka

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
Spodaj pa nariše rožico - če je rožica s 5 cvetovi, potem je za 5, če so 4 pa za 4 itn. Da okvirno veš user posted image


dobra ideja user posted image



Ja, ampak ta dobra ideja ni ravno zakonsko dovoljena, ker je tudi to neke vrtse "ocenjevanje". Pri nas so tudi bile stopničke, ki so se otrokom povedale, staršem pa se naj ne bi smele. user posted image

_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 59
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:06:12   
Paštetka
IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Pa še nekaj sem se spomnila. Kakšni so pa predtesti? Saj naj bi bili podobni kot nato testi. Ne vem, vedno bolj se mi dozdeva, da imate neko samosvojo učiteljico user posted image



Ja pri nas je tudi najprej preverjanje in šele nato ocenjevanje. In že na preverjanju je označeno kje in koliko je za dopolniti. Ampak, če otroka doma straš ne nauči, da gre fant do učiteljice in vpraša, kaj bi pa naj še po njenem tu dodal oz. zakaj tu ni dobil vseh točk, se dete pač sprijazni s točkovanjem in oceno in to je to. Žal pa ne morem učitelj iti do vsakega posameznega učenca in mu povedati ali označiti, kaj naj še doda. To mora biti v interesu vsakega posameznega otroka.

Moj že ve, da mu preverjanje tako dolgo ne podpišem, dokler ne preveri odgovora oz. napake pri učiteljici, ki mu ni jasna.

< Sporočilo je popravil Paštetka -- 11.3.2014 12:08:22 >


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu Plus minus)
Neposredna povezava do sporočila: 60
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:20:00   
Jabček

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
Spodaj pa nariše rožico - če je rožica s 5 cvetovi, potem je za 5, če so 4 pa za 4 itn. Da okvirno veš user posted image


dobra ideja user posted image



Ja, ampak ta dobra ideja ni ravno zakonsko dovoljena, ker je tudi to neke vrtse "ocenjevanje". Pri nas so tudi bile stopničke, ki so se otrokom povedale, staršem pa se naj ne bi smele. user posted image


Nam je bilo dano v vednost, ja. Poudarek, da je zgolj orientacijska vrednost.

Menda daje rožce tut s tremi cvetovi, pravi naš mali. In tudi sam je že dobil 4 cvetove, ko so neki risali....in se zasanja user posted image user posted image

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 61
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:20:22   
saragr
Kakorkoli, uči se dovolj za svojo starost, mogoče zdaj to znanje še ni ocenjeno, kot bi lahko bilo, ampak mu je to dobra podloga za večji razred.
Na govorilne grem enkrat na dva meseca.
Predtestov nimajo. Niti ne ponavljajo ustno pred testom.

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 62
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:21:58   
Paštetka
IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Kakorkoli, uči se dovolj za svojo starost, mogoče zdaj to znanje še ni ocenjeno, kot bi lahko bilo, ampak mu je to dobra podloga za večji razred.
Na govorilne grem enkrat na dva meseca.
Predtestov nimajo. Niti ne ponavljajo ustno pred testom.



te stopničke in cvetovi in smeškoti, ali kar koli kot je ena že napisala, niso niti približek kasneje ocenam user posted image
in zato je razočaranje kasneje toliko večje, in starši toliko bolj ...

< Sporočilo je popravil Paštetka -- 11.3.2014 12:22:42 >


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu saragr)
Neposredna povezava do sporočila: 63
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:45:43   
Jabček

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Kakorkoli, uči se dovolj za svojo starost, mogoče zdaj to znanje še ni ocenjeno, kot bi lahko bilo, ampak mu je to dobra podloga za večji razred.
Na govorilne grem enkrat na dva meseca.
Predtestov nimajo. Niti ne ponavljajo ustno pred testom.



Jaz bi šla na GU. In se resno pomenila s tole učiteljico.

(odgovor članu saragr)
Neposredna povezava do sporočila: 64
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 12:47:16   
Jabček

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Kakorkoli, uči se dovolj za svojo starost, mogoče zdaj to znanje še ni ocenjeno, kot bi lahko bilo, ampak mu je to dobra podloga za večji razred.
Na govorilne grem enkrat na dva meseca.
Predtestov nimajo. Niti ne ponavljajo ustno pred testom.



te stopničke in cvetovi in smeškoti, ali kar koli kot je ena že napisala, niso niti približek kasneje ocenam user posted image
in zato je razočaranje kasneje toliko večje, in starši toliko bolj ...



Zakaj ne? Resnično me zanima, zakaj po tvojem mnenju ne. Ne rečem, da učitelj zgolj deli najvišje ocene vsem povprek, ampak ob nekem realnem stanjuuser posted image

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 65
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 13:44:45   
Paštetka
Zakaj? Na podlagi izkušenj sem ti odgovorila. Dejansko zdaj komaj vidim to, ko je mali v tretjem. Prej mi tudi ni bilo jasno, ko so mi vsi govorili kakšna je sprememba.
1-2 razred se v bistvu ni potrebno nič učit doma oz. je vse bolj razlaga in si otroci komot vse zapomnijo. Ponavadi kiksnejo kje, ko niso zbrani dovolj. V 3. razredu pa se je potrebno učiti in delati vsakodnevno naloge, vaje, če želi ostati otrok tam zgoraj.

In ker je v prvih dveh letih vse komot in ne dobijo dovolj "delovnih" navad (zanalač sem napisala, delovni, ker je treba začet delat, ker a pamet se učit ni dovolj), recimo: ko pride domov, da najprej naredi nalogo, ponovi snov ali pove, se pred preverjanjem uči... Je potem naenkrat v 3. hudič. Enostavno ne razumejo otroci, ki ne prinesejo nekih navad iz 1.-.2 razreda, da zdaj se pa mora učiti. Kaj pomeni učiti? Sedeti. Ni dovolj, da si prebere in ve to na pamet. Velikokrat z otrokom debatirava o snovi, ker enostavno se ne zna zraven spraviti. Definicije že ve. Ampak, ko je pa potrebno kaj povezati ali ko so kje kakšne finte, pa se zatakne.
Ampak do tja, pa je dolga pot, če otrok ne razume kaj je učenje. Moj je npr. novemberski. Matematiko obvlada bolj kot jaz. Na hitrem računanju je daleč najboljši. Ampak čustveno, sva pa morala delati zeloooooo velikoooo v tretjem razredu, da zdaj že sam ve, da je zanj najboljše, da ko pride domov, da najprej naredi nalogo, da prebere nekaj, da nekaj računa.
Njim je vseeno kakšna bo ocena, ker ne razumejo kaj to pomeni in kaj vse potegne za sabo. In pripraviti otroka, da bo sam sebe prepričal, da najprej nalogo narediti in potem iti žogo ven brcat in je potem preostanek dneva fraj, je trnova pot. Vsaj zame je bila.
Ne vem v prvem, drugem gre to kar tako. Kar nekaj ... Ti povem, da se mi v tretjem razredu 1/4 tega kar se oni učijo ,nismo. Jaz se sploh v osn. šoli nisem nikoli učila. Zdaj? Včasih moram jaz trikrat prebrat stavek oz. vprašanje, da ga razumem. In to je ta velik preskok.

Preskok v zahtevanju, v učenju, in potem so tu še ocene, da o pritisku staršev na ocene sploh ne govorim. Enostavno so otroci vse bolj pametni (vsaka generacija prekaša naslednjo), in vsi ne morejo dobiti petk, čeprav, bi po starem sistemu, imeli današnji otroci vsi šestke glede na znanje. E, koliko je pa uporabno to znanje je pa druga zgodba.


< Sporočilo je popravil Paštetka -- 11.3.2014 13:51:11 >


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu Jabček)
Neposredna povezava do sporočila: 66
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 13:58:50   
skuštrana


Podois pod Paštetko. Mene kar dosti ljudi cudno gleda ko jim recem da mi je cisto ok da imajo nasi ocene ze od prvega razreda, ker sola je le sola. To ni vrtec, ni zezancija ampaj je delo. In mi smo vse to o cemer pise pastetka dali skozi ze v prvem razredu, sedaj je v tretjem in ve da se je potrebno za boljso oceno malo potrudit in da se mora domaca naloga redno delat.
IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Zakaj? Na podlagi izkušenj sem ti odgovorila. Dejansko zdaj komaj vidim to, ko je mali v tretjem. Prej mi tudi ni bilo jasno, ko so mi vsi govorili kakšna je sprememba.
1-2 razred se v bistvu ni potrebno nič učit doma oz. je vse bolj razlaga in si otroci komot vse zapomnijo. Ponavadi kiksnejo kje, ko niso zbrani dovolj. V 3. razredu pa se je potrebno učiti in delati vsakodnevno naloge, vaje, če želi ostati otrok tam zgoraj.

In ker je v prvih dveh letih vse komot in ne dobijo dovolj "delovnih" navad (zanalač sem napisala, delovni, ker je treba začet delat, ker a pamet se učit ni dovolj), recimo: ko pride domov, da najprej naredi nalogo, ponovi snov ali pove, se pred preverjanjem uči... Je potem naenkrat v 3. hudič. Enostavno ne razumejo otroci, ki ne prinesejo nekih navad iz 1.-.2 razreda, da zdaj se pa mora učiti. Kaj pomeni učiti? Sedeti. Ni dovolj, da si prebere in ve to na pamet. Velikokrat z otrokom debatirava o snovi, ker enostavno se ne zna zraven spraviti. Definicije že ve. Ampak, ko je pa potrebno kaj povezati ali ko so kje kakšne finte, pa se zatakne.
Ampak do tja, pa je dolga pot, če otrok ne razume kaj je učenje. Moj je npr. novemberski. Matematiko obvlada bolj kot jaz. Na hitrem računanju je daleč najboljši. Ampak čustveno, sva pa morala delati zeloooooo velikoooo v tretjem razredu, da zdaj že sam ve, da je zanj najboljše, da ko pride domov, da najprej naredi nalogo, da prebere nekaj, da nekaj računa.
Njim je vseeno kakšna bo ocena, ker ne razumejo kaj to pomeni in kaj vse potegne za sabo. In pripraviti otroka, da bo sam sebe prepričal, da najprej nalogo narediti in potem iti žogo ven brcat in je potem preostanek dneva fraj, je trnova pot. Vsaj zame je bila.
Ne vem v prvem, drugem gre to kar tako. Kar nekaj ... Ti povem, da se mi v tretjem razredu 1/4 tega kar se oni učijo ,nismo. Jaz se sploh v osn. šoli nisem nikoli učila. Zdaj? Včasih moram jaz trikrat prebrat stavek oz. vprašanje, da ga razumem. In to je ta velik preskok.

Preskok v zahtevanju, v učenju, in potem so tu še ocene, da o pritisku staršev na ocene sploh ne govorim. Enostavno so otroci vse bolj pametni (vsaka generacija prekaša naslednjo), in vsi ne morejo dobiti petk, čeprav, bi po starem sistemu, imeli današnji otroci vsi šestke glede na znanje. E, koliko je pa uporabno to znanje je pa druga zgodba.




_____________________________

Ne brinite što vas djeca uvijek ne slušaju, brinite se zbog toga što vas neprekidno promatraju (R. Fulghum)

"A clean house is a clear sign of a wasted life"

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 67
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 14:22:31   
Jabček

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Zakaj? Na podlagi izkušenj sem ti odgovorila. Dejansko zdaj komaj vidim to, ko je mali v tretjem. Prej mi tudi ni bilo jasno, ko so mi vsi govorili kakšna je sprememba.
1-2 razred se v bistvu ni potrebno nič učit doma oz. je vse bolj razlaga in si otroci komot vse zapomnijo. Ponavadi kiksnejo kje, ko niso zbrani dovolj. V 3. razredu pa se je potrebno učiti in delati vsakodnevno naloge, vaje, če želi ostati otrok tam zgoraj.

In ker je v prvih dveh letih vse komot in ne dobijo dovolj "delovnih" navad (zanalač sem napisala, delovni, ker je treba začet delat, ker a pamet se učit ni dovolj), recimo: ko pride domov, da najprej naredi nalogo, ponovi snov ali pove, se pred preverjanjem uči... Je potem naenkrat v 3. hudič. Enostavno ne razumejo otroci, ki ne prinesejo nekih navad iz 1.-.2 razreda, da zdaj se pa mora učiti. Kaj pomeni učiti? Sedeti. Ni dovolj, da si prebere in ve to na pamet. Velikokrat z otrokom debatirava o snovi, ker enostavno se ne zna zraven spraviti. Definicije že ve. Ampak, ko je pa potrebno kaj povezati ali ko so kje kakšne finte, pa se zatakne.
Ampak do tja, pa je dolga pot, če otrok ne razume kaj je učenje. Moj je npr. novemberski. Matematiko obvlada bolj kot jaz. Na hitrem računanju je daleč najboljši. Ampak čustveno, sva pa morala delati zeloooooo velikoooo v tretjem razredu, da zdaj že sam ve, da je zanj najboljše, da ko pride domov, da najprej naredi nalogo, da prebere nekaj, da nekaj računa.
Njim je vseeno kakšna bo ocena, ker ne razumejo kaj to pomeni in kaj vse potegne za sabo. In pripraviti otroka, da bo sam sebe prepričal, da najprej nalogo narediti in potem iti žogo ven brcat in je potem preostanek dneva fraj, je trnova pot. Vsaj zame je bila.
Ne vem v prvem, drugem gre to kar tako. Kar nekaj ... Ti povem, da se mi v tretjem razredu 1/4 tega kar se oni učijo ,nismo. Jaz se sploh v osn. šoli nisem nikoli učila. Zdaj? Včasih moram jaz trikrat prebrat stavek oz. vprašanje, da ga razumem. In to je ta velik preskok.

Preskok v zahtevanju, v učenju, in potem so tu še ocene, da o pritisku staršev na ocene sploh ne govorim. Enostavno so otroci vse bolj pametni (vsaka generacija prekaša naslednjo), in vsi ne morejo dobiti petk, čeprav, bi po starem sistemu, imeli današnji otroci vsi šestke glede na znanje. E, koliko je pa uporabno to znanje je pa druga zgodba.




Lepa razlaga. Hvala. Naš je decemrski in nas naslednje leto verjetno čaka tole.
Čeravno mu že zdaj tumpam v glavo - daj, ko prideš domov, naredi nalogo, opravi potrebno. Je pa kar problem, ker pride iz šole ob 14h in je s starimi starši, tisto urco pa pol, dokler ne prideva midva ima res svojevrstno zabavo user posted image ... in točno ve, da ko pride iz treninga je utrujen, da roke ne more premakniti, kaj šele pisati.
Torej - tole je samo potrditev, da morava čustveno delat naprej - da so delovne navade absolutno pogoj, ki ga morava izpopolnit. On dosti dela z levo roko v šoli in vmes sanja, sploh tam, kjer je njegovo znanje nadpovprečno (pa kaj so vsi poznoletni otroci tako pametni, na čustvenem področju pa jim toliko manjka?)

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 68
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 14:35:17   
Paštetka
Čustveno so res bogi. Pa skoz mu "dokazujem", da obvlada, pa spet ...

Recimo najprej se kregaš, ko je potrebno brati vsak dan 5 minut. Potem se kregaš, ker je potrebno računat vsak dan 5 minut. In joka, da ne ve, da zato ne bo delal, da je težko. In za vsako novo stvar je enako. In mu skoz govorim: se spomniš,kako je bilo ko nisi znal brat, računati, zdaj pa je to ful lahko? Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. user posted image

Na začetku sem kar popuščala: bom kasneje, bom zvečer, potem pa iz tega ni bilo nič, ker pet minut pred spanjem je to vse kilavo. Pa sva rekla štop! Ko prideš iz šole, najprej šolska naloga, potem še obvezno domača naloga, pa si lahko v pol ure fraj, lahko se pa dve uri nategujeva user posted image . Ampak OK, zdaj to že ve, čeprav vsake toliko pa pustim, da ga malo zanese user posted image .

Še bolj se pa bojim ta male, ki je zdaj v prvem razredu in je tak živec in trmast otrok, da joj. Čeprav bere že leto dni, se bojim tretjega razreda, kaj me z njo čaka. Ker ta je pa odvetnik, sodnik, tožilec, rabelj, vse v enem. user posted image

< Sporočilo je popravil Paštetka -- 11.3.2014 14:38:49 >


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu Jabček)
Neposredna povezava do sporočila: 69
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 14:41:40   
Paštetka
Skuštrana, s tabo imam pa še en opravek!
Naslov na ZS prosim. Grem danes po čemaž.

_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 70
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 14:57:33   
mateyka
IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
In joka, da ne ve, da zato ne bo delal, da je težko. In za vsako novo stvar je enako. In mu skoz govorim: se spomniš,kako je bilo ko nisi znal brat, računati, zdaj pa je to ful lahko? Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. user posted image


omg, sem mislila, da mam samo jaz tako čudno kokljo doma - to se je zdaj začelo res kazat in mi živc ven vleče s tem jokanjem in obupavanjem nad stvarmi (in sabo), ki niso zabava ampak obveza. user posted image


< Sporočilo je popravil mateyka -- 11.3.2014 14:58:17 >


_____________________________

"Don't ever become a pessimist... a pessimist is correct oftener than an optimist, but an optimist has more fun, and neither can stop the march of events." -Robert A. Heinlein
---
http://inaras-art.weebly.com/
http://pennedideas.weebly.com/

(odgovor članu Paštetka)
Neposredna povezava do sporočila: 71
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 15:21:02   
skuštrana

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
In joka, da ne ve, da zato ne bo delal, da je težko. In za vsako novo stvar je enako. In mu skoz govorim: se spomniš,kako je bilo ko nisi znal brat, računati, zdaj pa je to ful lahko? Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. user posted image


omg, sem mislila, da mam samo jaz tako čudno kokljo doma - to se je zdaj začelo res kazat in mi živc ven vleče s tem jokanjem in obupavanjem nad stvarmi (in sabo), ki niso zabava ampak obveza. user posted image



Mislim da je kar veliko taksnih, nasa je ze en tak kaliber...

Sicer pa ona zelo rada hodi v šolo, ampak hodi tja zaradi druženja itd ne pa zato da se kaj nauci. In za taksne otroke kot je nasa je boljsi sistem ocenjevanje od zacetka, se je vsaj postopoma navadila na ta tempo, ne pa da se vse zgrne na njo v 3.razredu, ko je ze same snovi toliko vec....

Paštetka, uh, a kr v šumo bom morala ze tebe ;-)))


_____________________________

Ne brinite što vas djeca uvijek ne slušaju, brinite se zbog toga što vas neprekidno promatraju (R. Fulghum)

"A clean house is a clear sign of a wasted life"

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 72
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 15:47:34   
Paštetka

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
In joka, da ne ve, da zato ne bo delal, da je težko. In za vsako novo stvar je enako. In mu skoz govorim: se spomniš,kako je bilo ko nisi znal brat, računati, zdaj pa je to ful lahko? Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. user posted image


omg, sem mislila, da mam samo jaz tako čudno kokljo doma - to se je zdaj začelo res kazat in mi živc ven vleče s tem jokanjem in obupavanjem nad stvarmi (in sabo), ki niso zabava ampak obveza. user posted image



Men je enkrat potegnilo ven živc. Vsak dan isto nategovanje. In sem tak z roko vsekala po mizi, da sem mislila, da sem si vse dlančnice zlomila user posted image .


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html



(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 73
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 16:28:01   
Frodo Bisagin

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Gledanje out of the box ni nacin za druzboslovje ali naravoslovje je nacin razmisljanja ins prejemanj ne glede na vrsto zanosti. Ce oseba ne zna pogldati cez meje politicno korektnega ali ne bo znala podvomiti o avtoriteti je vseeno o kateri znanosti govoris. Enostavno en zna, pa ce je naravoslovewc ali druzboslovec. Sirina je stanje uma.


mislim, da vem o čem govoriš. še zdaj se spomnim (eden mojih prvih šolskih spominov), ko mi je oče rekel (zgleda sem se neki bunila in zmrdovala pri domači nalogi), da si moram sama snov narest zanimivo, če ne, je ne bom nikoli znala in bom znala ful malo stvari ter se bom samo matrala. se spomnim, da sem premišljevala o tem, kako bi to lahko naredila in sem kasneje to kar dostikrat uporabljala, da sem recimo znala in izdelala predmete, ki mi niso glih bili interesantni.

samo ni veliko otrok, ki bi bili pripravljeni ali zmožni tako pristopit pri recimo 7-9 letih k tej filozofiji in jo aplicirat na svoj sistem učenja nasploh. je pa kul, če so - ful lažje, povem iz izkušenj (plus starš ima manj neprijetnega dela, haha) user posted image


V isto smer gledava - otrok ni sposoben to narediti, "pravi" ucoteljn ima to carobno moc. Taksna je bila moja uciteljica fizike v OS. Piostavila je problem in nas pustila, da kresemo mnenja. NIc ni bilo bedasto, nic ni bilo nepravo, neumno, napacno - vse je bilo odlicno razmisljanje. od odlicnega razmisljanja nas je potem popelala korak po korak do moznih pravilnih resitev preko vseh predlaganih moznih poteh , postopkov. Nisem naravoslovec po "talentu" fiziko pa se dan danes znam in razumem. IMO je tovrsten ucitelj ucitelj, ki bi moral zasedati delovno mesto ucitelja v kateri koli soli. Zavedam se, da so taksni redki in pogosto se jim njihov pedagoski dar ( kar to vsekakor je) ne prizna.
Zato menim, da je vloga ucitelja in teza njegovega dela vecja, kot si mislimo. zaradi taksnih uciteljev otroci zasovrazijo ali vzljubijo ucne predmete.

_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 74
   RE: Način ocenjevanja
11.3.2014 16:28:43   
Frodo Bisagin

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. user posted image


user posted image


_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 75
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Trmast otrok
Čeprav ste šokirani, na otrokovo trmo nikakor ne odgovarjajte z jezo in kričanjem. Najbolje je, da otroku poskušate mirn...
Kje starši potrebujemo PCT pogoj?
Vlada je sprejela nov odlok, ki določa, da je PCT obvezen za vse zaposlene in uporabnike storitev. Kje ga potrebujemo st...




Kako pogosto
qloq

Kako pogosto spremljate odajajo Big Brother?

vsaki dan ( od pon-ned) (21%)

ne spremljam(nikoli) (36%)

občasno ( ko se dogaja kaj pametega) (7%)

me ne zanima ( dolgčasna odaja) (36%)


Število vseh glasov: 152

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!