|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 17:39:07   
katka37
Z grozo razmišljam o tem, kaj čaka naše otroke, če bo minister Turk uresničil svoje spremembe. Kot mama se absolutno ne strinjam s tem, da če bo naprimer na eni šoli vpisanih v 1. razred 42 otrok, jih bo 30 ostalo na matični šoli, ostalih 12 pa bo moralo obiskovati drugo šolo, glede na nove šolske okoliše, kjer bo pač otrok "primanjkovalo" za poln oddelek (po novih normativih bi to bilo največ 30 in najmanj 24 otrok). Kdo bo odločal o tem? Na podlagi česa bodo določali, kateri otroci bodo to, kateri bodo ti kriteriji (priimki, veze......). Nas staršev ne bo nihče vprašal nič, ne bodo rabili našega soglasja. Pa še cela gora drugih spremeb bo.
Ne, jaz se s tem ne strinjam, to so naši otroci, živa bitja, ne pa eden od varčevalnih ukrepov. Vsak izmed nas pa si za svojega otroka želi najboljše, mar ne?
Kaj menite vi? Bomo starši tiho ali.........
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 18:04:02   
astrid1
Problem ni samo zgornji normativ, ampak tudi spodnji - minimalno 24 otrok v oddelku. To bo pomenilo zapiranje številnih slovenskih šol, kar bo za manjše kraje katasrofalno. Prišlo bo do centralizacije šolstva v večjih krajih, kvaliteta in varnost bo močno padla.
Ker tako šparajo, najbrž ne bo tudi za šolske prevoze in bodo starši hočeš nočeš morali voziti sami otroke v in iz šole.

Upam, da se ti ukrepi ne uresničijo in da bodo na pogajanjih kaj dosegli.
Močno pa dvomim v zdravo pamet naših vladajočih. Vzeti hočejo tam, kjer so ljudje najbolj ranljivi, sebi pa ne bi priškrnili prav nič. Najvišjih dohodkov ne bodo 50% obdavčili, ker večinoma sami zaslužijo toliko.

(odgovor članu katka37)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 18:28:54   
Anonimen
no mi bi potem padli v tale drek. naša šola v zadnjih 20 letih ni presegla 15 učencev na razred pa že to je redko , tam okoli 12. je pa kkšen razred kjer jih je samo 5. in na našem koncu redko kdo začne službo kasneje kot ob 7ih. kdo bo pa tisto uro pazil na otroke v šoli? plus to potem pomeni da bojo še eno uro najmanj dlje v šoli. fajn, dejmo jih ulici vzgajat. mislem js sm nad to državo zgrožena. resnično razmišljam o delu v tujini in seveda preselitvi. ker tole tukaj ja katastrofa

(odgovor članu astrid1)
  Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 18:32:28   
scorpiogirl
Ja, pri vseh teh načrtovanih ukrepih naše vrle vlade, bi bilo najbolje, da bi starši stavkali, ne le učitelji in vzgojitelji ...

_____________________________

Ni nam dolgčas :)

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   [Brisano sporočilo]
18.4.2012 18:32:38   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu astrid1)
  Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 18:46:13   
Anonimen
strinjam se, zgeda da bomo morali
IZVIRNO SPOROČILO: scorpiogirl

Ja, pri vseh teh načrtovanih ukrepih naše vrle vlade, bi bilo najbolje, da bi starši stavkali, ne le učitelji in vzgojitelji ...


(odgovor članu scorpiogirl)
  Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 19:27:32   
mika
IZVIRNO SPOROČILO: lott

no mi bi potem padli v tale drek. naša šola v zadnjih 20 letih ni presegla 15 učencev na razred pa že to je redko , tam okoli 12. je pa kkšen razred kjer jih je samo 5. in na našem koncu redko kdo začne službo kasneje kot ob 7ih. kdo bo pa tisto uro pazil na otroke v šoli? plus to potem pomeni da bojo še eno uro najmanj dlje v šoli. fajn, dejmo jih ulici vzgajat. mislem js sm nad to državo zgrožena. resnično razmišljam o delu v tujini in seveda preselitvi. ker tole tukaj ja katastrofa



Če ste šola v manjši občini se ne spremeni nič. Če pa ste v občini z večimi šolami, bo ena matična, vaša podružnica, kar spet ne spremeni nič, ker normativi za podružnice ostanejo enaki. Jutranje ali popoldansko varstvo bo pa najbrž treba doplačat, ampak ponekod je tudi to že lep čas treba.

Tako da brez skrbi. To je samo manipulacija sindikata in s šolniki in s starši.

O tem sem več napisala že na ''''čveku'''' in se mi ne da še enkrat. Žal pa izhaja vse iz nepoznavanja ali nerazumevanja zakonodaje in sprememb le te. Otroci ne bodo nič na slabšem, bo pa nekaj učiteljev izgubilo službe in to povečini takšnih, za katere ni niti dovolj ur za zaposlitev brez reorganizacije šolstva.

< Sporočilo je popravil mika -- 18.4.2012 19:30:25 >

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   [Brisano sporočilo]
18.4.2012 19:46:40   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu mika)
  Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 19:57:50   
sončnica14
V našem kraju imamo POŠ do 5. razreda, v šoli pa so še tri skupine vrtcev. Več prostora itak ni, razredi so majhni.  
V prvem razredu je trenutno 22 otrok, v ostalih podobno. Ravno so uredili novo telovadnico.  A zdaj bodo pa celo šolo zaprli???
Šparajo na napačnih koncih in nam mečejo pesek v oči.

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 19:58:36   
mika

IZVIRNO SPOROČILO: MILLEENA

To s POŠ mi tudi ne gre vedno skupaj, namreč v SLO imamo 451 OŠ in 367 POŠ.


V kakšnem smislu? A da je veliko št. podružnic?

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   [Brisano sporočilo]
18.4.2012 19:59:20   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu mika)
  Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 19:59:52   
mika
V prvem razredu je trenutno 22 otrok, v ostalih podobno. Ravno so uredili novo telovadnico.  A zdaj bodo pa celo šolo zaprli???


Ne bodo. zgoraj sem napisala, da normativi za podružnice ostanejo enaki.

(odgovor članu sončnica14)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 20:02:12   
uškinamama

IZVIRNO SPOROČILO: mika

V prvem razredu je trenutno 22 otrok, v ostalih podobno. Ravno so uredili novo telovadnico.  A zdaj bodo pa celo šolo zaprli???


Ne bodo. zgoraj sem napisala, da normativi za podružnice ostanejo enaki.



hm, mi smo podružnična šola....je pa več učencev kot na matični šoli (podružnični prvi razred 27 učencev, na matični pa 13)...

_____________________________

Najina Uš : staršem prijazen otrok.


(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 20:03:43   
Tutan

IZVIRNO SPOROČILO: mika

V prvem razredu je trenutno 22 otrok, v ostalih podobno. Ravno so uredili novo telovadnico.  A zdaj bodo pa celo šolo zaprli???


Ne bodo. zgoraj sem napisala, da normativi za podružnice ostanejo enaki.



Potem bo kmalu več podružnic, kot matičnih šol?

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 20:40:36   
Anonimen
ooo, hvala, sm bala se že bala kako bo
IZVIRNO SPOROČILO: mika

IZVIRNO SPOROČILO: lott

no mi bi potem padli v tale drek. naša šola v zadnjih 20 letih ni presegla 15 učencev na razred pa že to je redko , tam okoli 12. je pa kkšen razred kjer jih je samo 5. in na našem koncu redko kdo začne službo kasneje kot ob 7ih. kdo bo pa tisto uro pazil na otroke v šoli? plus to potem pomeni da bojo še eno uro najmanj dlje v šoli. fajn, dejmo jih ulici vzgajat. mislem js sm nad to državo zgrožena. resnično razmišljam o delu v tujini in seveda preselitvi. ker tole tukaj ja katastrofa



Če ste šola v manjši občini se ne spremeni nič. Če pa ste v občini z večimi šolami, bo ena matična, vaša podružnica, kar spet ne spremeni nič, ker normativi za podružnice ostanejo enaki. Jutranje ali popoldansko varstvo bo pa najbrž treba doplačat, ampak ponekod je tudi to že lep čas treba.

Tako da brez skrbi. To je samo manipulacija sindikata in s šolniki in s starši.

O tem sem več napisala že na ''''čveku'''' in se mi ne da še enkrat. Žal pa izhaja vse iz nepoznavanja ali nerazumevanja zakonodaje in sprememb le te. Otroci ne bodo nič na slabšem, bo pa nekaj učiteljev izgubilo službe in to povečini takšnih, za katere ni niti dovolj ur za zaposlitev brez reorganizacije šolstva.


(odgovor članu mika)
  Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 20:42:39   
mika
Potem bo kmalu več podružnic, kot matičnih šol?


Lahko se zgodi. S tem se varčuje pri ravnateljih, administrativnih delavcih itd...

Ni to bajno privarčevan denar, je pa dejstvo, da je treba tudi na tem področju uredit zadeve. Če bi se s takšnimi ukrepi lotili še podružnic, potem bi držalo kar govori Štrukelj, tako pa je vse skupaj veliko prenapihovanje.

< Sporočilo je popravil mika -- 18.4.2012 20:44:05 >

(odgovor članu Tutan)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 20:53:51   
tastara
http://www.pogledi.si/mnenja/bog-zivi-krizo

Takole pa razmišlja Dušan Merc, Ravnatelj OŠ Prule

Sindikalni voditelji javnih uslužbencev in po njihovem diktatu tudi javni uslužbenci so podobni pubertetniku, ki mu gre v šoli slabo, kljub temu pa pri sebi ni zmožen spremeniti ničesar in za svojo neuspešnost krivi druge. 

Kriza krize: finančna kriza (ne) bo minila. Stanje, proti kateremu tonemo, samo mi sami v obupu in strahu imenujemo kriza. Kriza je nastala in nastaja zato, ker smo že zdavnaj izgubili odnos do realnosti, ker smo biti zamenjali z imeti (to je sintagma Ericha Fromma iz sedemdesetih let, ki je zaradi preprostosti učinkovita še danes).
Sedanja kriza nas samih se bo končala, ko bomo odvrgli odvečno lepotičje in odvečne nakupovalne vrečke, ki nas vlečejo navzdol, ki nas obremenjujejo, da ne moremo splavati. Roke in trebuhe imamo preobložene, hrbtenica se nam krivi …
Posledice začetkov mrzličnega zamenjevanja biti z imeti bodo zdaj za mnoge zelo boleče, za mnoge pa nekoliko manj, mnogi bodo potisnjeni v eksistenčno krizo, ogromna večina pa bo do naslednje krize počasi pridobivala nazaj nepotrebne razvade in navade, brez katerih se zdaj zdi, da se ne da živeti.

Skupaj z osamosvojitvijo je v družbeni sektor – predvsem pri uradništvu in šolstvu – vstopilo potrošništvo, pretirano zaposlovanje, razkošje kadrov, palač, plač in materialnih dobrin. Mlada država je začela skrbeti sama zase ...Kaj tisočletne sanje o samostojnosti, ki jih nismo nikoli sanjali, nakupovalna košarica je bila prikriti predmet poželenja! Ob spremembi političnega sistema je bilo potrošništvo edini pravi realni cilj ljudskih množic, bolj prisebnih članov družbe, ki so videli veliko dlje in so bili elita, pa privatizacija oziroma bogatenje.
Sindikalni voditelji javnih uslužbencev in po njihovem diktatu tudi javni uslužbenci so zdaj podobni pubertetniku, ki mu gre v šoli slabo, je pred šolskim polomom, kljub temu pa pri sebi ni zmožen spremeniti ničesar, za svojo neuspešnost krivi druge, svet je zanj krivičen in zoper ta svet se je treba pasivno ali aktivno upirati, vsekakor pa tako, da se ne odpove nobeni zabavi, da mu morajo starši še naprej dajati denar za njegove osnovne pravice, da je in pije, da spi in se zabava …

Politična dejstva: v oči bode golo in grdo dejstvo, da je sedanja vladajoča garnitura zaradi preračunljivosti uvedla v resnici nepravične ekonomske darove otrokom, staršem in zaposlenim, s katerimi ni bilo kaj početi, so jih pa z veseljem in začudenjem sprejeli: zastonj malico za vse, dokončno zastonj učbenike, razkošno sistemizacijo in zelo bogat plačni sistem – zdaj pa je v resnici kakor mačka, ki grize svoj oguljeni in prežvečeni rep, pretvarja pa se, da je nujna rešiteljica obupno slabe finančne situacije …
Kriza pa se je začela, prav simptomatično, z navidezno potjo navzgor, ob reformi šolstva. V osnovnih šolah smo uvedli devetletno izobraževanje, na fakultetah pa so na tiho v neskončnost množili študijske programe, vpisovali vsakogar brez selekcije, ustanavljali nove fakultete in potem še univerze (sami sebe so kot deževnik delili na nove in nove osebke in se razmnoževali). Zakaj pa ne bi tudi ljudje v šolstvu izrabili dolgih obdobij brezvladja in slepote političnih voditeljev in se priklopili na sistem tako, da jim je dobro, zelo dobro?
Mimogrede, čeprav ni nepomembno: na šolah se je vzporedno in mehanično iz sveta odraslih ljudi politično uveljavljal in preslikaval moralni in etični sistem, ki se mu reče človekove pravice. Starše in uradnike in dušebrižnike v šolstvu, posebno najbolj okužene s potrošništvom, je zajela evforija, ki jo lahko imenujemo samo na kratko – pedocentrizem. Potrebno je bilo kopičenje pravilnikov, ki naj bi zagotavljali neskončno pravičnost – za starše, za otroke z vedno bolj agresivnim oženjem prostora učiteljem in stroki.
Zdaj smo v šolstvu (in brez dvoma tudi drugod v tako imenovanih družbenih dejavnostih) v stanju jasne in vidne krize, omnikrize, ki ni samo finančna, je tudi strokovna, moralna, družbena, vzgojna itn.

Delovna mesta: bogokletno je sicer reči, res pa je, da je vsak učitelj na katerikoli izobraževalni in vzgojni ustanovi lastnik delovnega mesta. Če je na šoli slab učitelj, ni nobene, niti teoretične možnosti, da bi službo izgubil. Ustanova in z njo učenci in dijaki so obsojeni na slabega učitelja.
Na pravni ravni, sodeč po sodni praksi, ki je v veljavi, ni niti enega primera, ko bi učitelj izgubil pravdo zaradi izredne odpovedi delovnega razmerja, pa čeprav so mu brez dvoma dokazali kršitve delovnopravne zakonodaje, pogodbe, odločbe Zavoda za zdravstveno varstvo itn. Vsi so se vrnili na delo z odškodnino na škodo učencev in kolegov in države.
Učiteljski greh je lahko še tako velik, pa ga bodo ob najmanjšem konfliktu zaščitili tako sindikat kakor pozneje sodišče in seveda kolegialna solidarnost v učiteljskih zborih. Bog vedi, koliko je prikritih, pod preprogo pometenih manjših, pa vendar dovolj velikih primerov kršenja zakonodaje, kjer se ne ukrepa, ker ni nikakršnih možnosti, da bi kogarkoli odslovili, ker ne dela dobro ali dela celo zoper pravne in moralne norme. Lahko nič ne dela, lahko dela škodo, vsi moramo biti tiho.
Edina možna rešitev: blagi elementi trga delovne sile učiteljev. Konkurenčnost med učitelji za delovno mesto. Zdaj ostajajo pred vrati za zaposlitev mladi in na delo pripravljeni ljudje, ki pa nimajo vstopa, ker so pač tam zaposleni popolni lastniki delovnih mest. Za izboljšanje šolskega sistema je potrebna korekcija sedanjega stanja neskončnih pravic že zaposlenih v korist nezaposlenih, v korist delavoljnih zoper tiste, ki zlorabljajo pravico do delovnega mesta.

Izenačevalni sistem: brez dvoma je visoka stopnja humanizacije in socializacije šolskega sistema v tem, da zmanjšuje socialne in naravne razlike. Izenačevanje razlik, ki so naravna danost, je potrebno, vendar je v šolah prešlo tisto nevidno mejo, ko posameznik ne sprejema svojih naravnih danosti, pač pa ga družba utrjuje v spoznanju, da mora vse narediti zanj, njegovi prosti volji pa je prepuščeno, ali bo naredil karkoli ali nič. No, na ravni humanega odnosa družbe do otroka je to pravo stališče. Odgovornost do samega sebe, ki je del vzgoje, pa ne obstaja – tudi ti moraš narediti vse, da boš enakopraven. Tega v sistemu ne počnemo …
V šoli se to kaže tako, da mora šola zaradi odločb organizirati vse možne pomoči, otrokom in staršem pa niti v zameno niti zaradi njih samih ni treba narediti nič. Starši, in vedno pogosteje tudi učitelji, zlorabljajo možnosti dodatnih pomoči zato, da naj bi si otrok pridobil kompetence, ki si jih sicer ne bi (in si jih v resnici ne bo in bo slej ko prej seveda neuspešen), učitelji pa zato, da se znebijo težavnega učenca, ki uničuje njihovo delo zaradi neprilagojenosti ali zato, ker pač ni kos osnovnim standardom znanja.
Po grobi oceni je v sistemu zagotovo tisoč ali več delovnih mest, ki zagotavljajo izenačitve, ki pa so bile doslej dodeljene povsem nekritično, saj ni znan niti en primer, ko bi bila zahteva za dodatno pomoč zavrnjena. Komisije za dodelitev teh pomoči pa imajo na tisoče čakajočih, da jim samo s »kopiraj-prilepi« izdajo odločbo – in povečajo motnjo v sistemu, povečajo pa tudi vzgojni in izobraževalni minus mnogim otrokom.
Če je ta sistem v osnovni šoli pogosto nujen, pa se je razširil do neskončnih meja v srednje šole in fakultete, kjer pa seveda tak privilegij ni več preprosta izenačitev mankov posameznika, pač pa nasilje nad vsemi ostalimi …

Normativi in standardi: normativi in standardi so najbolj nevralgična točka sistema. Doslej se je tudi zaradi precej neumne lokalne samouprave, ki je razdrobila tudi izobraževalni sistem, uveljavila ekstenzivnost na ravni mreže šol (očitno zdaj še univerz!), prav tako pa se je predvsem zaradi ohranjanja delovnih mest uveljavljalo vedno večje število predmetov in izbirnosti.
Vesela zmota, ki jo glede normativov trosi stroka in seveda ponavljajo starši, pa tudi in predvsem učitelji ter ravnatelji, je, da so majhne šole dobre, da je malo otrok v razredu dobro. To je seveda skriti strup, ki razžira resno delo in veliko stane. Vik in krik, ki je nastal pred leti ob ugotovitvi, da ena regija pri standardih znanja v celoti bistveno zaostaja, bi se hitro polegel, če bi si natančneje ogledali velikost občin in osnovnih šol in število otrok v posameznih razredih …
Če samo preprosto ponazorim: v majhni šoli je izbirnost in možna organizacija pouka zelo omejena, pogosto en sam učitelj za posamezen predmet je izgubljen v vesolju, ni zamenljiv, ni primerljiv, je pa tudi katastrofa, če je slab … Učenec, posebno če je sposoben, v majhnem razredu praviloma nima sogovornika, učiteljica pa zaradi manjšega števila otrok v resnici ne more diferencirati, ne more ustvariti prave klime v razredu … pa še, seveda nehote, manj in slabše dela (pa naj govori, kar hoče).
Strokovno lažne rešitve ob uvedbi devetletke se zdaj, v času krize, na ravni dosežkov učencev izkazujejo kot kriza znanja, kot primerjalno slabi rezultati. Še vedno nihče ne prizna, da je recimo uvedba nivojskega pouka uničila strokovne osnove poučevanja, dala pa je, ali ohranila, v času depopulacije, v celoti veliko delovnih mest! Cilj reforme šolstva tako ni bila samo večja kakovost. Nihče ne prizna, da je tako razkošen predmetnik problem in da je šlo pravzaprav za odlaganje soočenja s prevelikim številom zaposlenih – težave, ki je bila zavita v celofan večje kakovosti osnovnošolskega izobraževanja …
Sindikat: Sindikat vzgoje in izobraževanja je jasna zgodba z večno ponavljajočim se lajtmotivom. Paradržavni politični sindikati iz časa samoupravnega socializma niso naredili nobene preobrazbe v moderne sindikate – vsi kadri so isti, retorika je ista, delovanje in cilji tudi. Največji očitek njihovemu delovanju je, poleg možne množice manjših, da se ukvarjajo s politiko in globalnim družbenimi odnosi – zato so v resnici družbenopolitična sila in ne sindikat. Retorika pravičnosti, češ, poglejte bogate in nas reveže, vzpostavite pravičnost itn., je veliko slepilo: nihče v družbenem sektorju ni reven (razen snažilk in njim podobnih profilov, recimo policistov, vendar sindikata ti ne zanimajo), njihova naloga je braniti zaposlitveno razkošje, lenobo in malomarnost, saj jim samo to daje pravo moč. Vse ostalo jih v resnici ne zanima – ne osebno ne družbeno.
In še stavka v javnem sektorju: v šolstvu ne bo resna, navadno sprenevedanje bo. Ni učiteljice ali učitelja na katerikoli ravni v šolstvu, ki bi – kot velevajo pravila v primeru stavke – na delovnem mestu zdržal osem ur dva dni zapored. Raje delamo nekaj več kot polovični delovni čas, potem pa gremo po svoje …
Ko bi morali nadoknaditi zamujeno zaradi stavke, tega ne bodo naredili. Šolsko leto traja 190 dni, ko so učitelji z otroki. Če bo stavka, pa pač toliko manj. Kdo bi se odrekel počitnicam. Te so namreč v interesu stroke in otrok … In tudi: stavko bomo interpretirali kot pedagoško sredstvo za vzgojo otrok.

(odgovor članu katka37)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 21:22:44   
astrid1
Dušan Merc ima vsekakor pravico do lastnega mnenja. Določene stvari, ki jih je podal, pa samo dokazujejo, da že več desetletij ni poučeval. Otroci so dosti zahtevnejši. Le kako se bo godilo otrokom z odločbami v oddelku s 30 in več učenci? Po moje se učiteljem pod njegovim ravanteljevanjem ne godi dobro, saj govori o njih zelo podcenjujoče. Ali pa nima nobenega reda, pa se preko medijev izživlja.

Vlada se sklicuje na poročilo OECD, ki predvideva reorganizacijo OŠ in ukinitev podružnic. Zadnjič se je Vizjak skliceval točno na to poročilo. Tako da ne verjamem, da se za podružnice ne bo nič spremenilo, saj vsaka podružnica državo stane.


(odgovor članu tastara)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: normativi za novo šolsko leto....
18.4.2012 23:11:24   
mika
Vlada se sklicuje na poročilo OECD, ki predvideva reorganizacijo OŠ in ukinitev podružnic. Zadnjič se je Vizjak skliceval točno na to poročilo. Tako da ne verjamem, da se za podružnice ne bo nič spremenilo, saj vsaka podružnica državo stane.


Sklicevanje na dokument, ne pomeni da se ga upošteva v celoti. Ukrepi so spisani in med njimi je jasno zapisano, da se normativi o financiranju podružničnih šol ne spremenijo.

OECD je precej obsežen in mi trenutno ni za iskanje dela kjer se omenjajo podružnice, zato te prosim, da prilepiš link ali kopiraš točke, kjer so obravnavane.

Bom pa ob priliki prebrala vsa področja, ker mi resnično gre na jetra, da me nekdo, ki mu trenutno tako ustreza ( ne mislim tebe astrid) želi narediti za butla z izkrivljenim tolmačenjem.

(odgovor članu astrid1)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 2:36:56   
lala.
Mika, še kolcalo se ti bo za tem, da si podpirala te "varčevalne ukrepe", ko boš morala otroku (-om) plačevati šolnino na fakulteti. 2600€ na letnik, pet-šest letnikov na otroka, kar sama preračunaj.user posted image Tudi sami ne bodo mogli delati in dovolj zaslužiti, ker bo študentsko delo veliko bolj obdavčeno. Razen če si tako bogata, da se ti to ne zdi nič takega.user posted image

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 7:32:10   
mika
Mika, še kolcalo se ti bo za tem, da si podpirala te "varčevalne ukrepe", ko boš morala otroku (-om) plačevati šolnino na fakulteti. 2600€ na letnik, pet-šest letnikov na otroka, kar sama preračunaj.


Če pride do referenduma se bo kolcalo po teh ukrepih tebi,ker v v naslednjem paketu res lahko pričakujemo še plačevanje šolnin, ja.

(odgovor članu lala.)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 10:28:47   
lala.
Kaj res, šele v naslednjem ukrepu? Saj ne, da hočejo že zdaj hudo oklestiti financiranje univerz in poslati v pokoj vse visokošolske profesorje, ki dosegajo starost za pokoj (kar, če si vsaj malo izobražena in si bila na fakulteti, veš da je katastrofa). Če bodo univerze lahko "pridobile sredstva iz nekje drugje" (beri med vrsticami: šolnine), lahko ostanejo. Da ne govorimo o tem, da so uvedli bolonjca, in namesto, da bi zvišali financiranje (ker je dodano še eno leto študija na prejšnjo diplomo), ga bodo ZMANJŠALI. Povečati hočejo število financiranje zasebnih univerz (beri: šolnine) in klestiti pri nujnemu študijskemu materialu (beri: šolnine).

Draga moja, meni se ne bo kolcalo, referendum definitivno bo, padel bo pa tudi user posted image No, če pa ne... Rada bi videla tvojo faco, ko boš vzela kredit za otročke user posted image Kisla bo, ni kaj.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 11:05:33   
astrid1
Te zadeve glede OECD poročila, sem brala že pred časom, takrat ko je bilo izdano javnosti, tako da ne vem, kje bi to sploh iskala. Spomnim se polemike po forumih, ko so pametovali, da so tako ali tako podružnice brezvezne in da bi jih bilo treba ukiniti in da učiteljice na njih nič ne delajo.

V predlogu zakona o varčevalnih pa res nisem našla nikjer, da so podružnice izven ukrepov. Na splošno piše (kot sem uspela razbrati), da se normativi v razredu spremenijo (minumum 24, maksimum 32), pa da se obseg dela čistilk poveča za 10%, ker je tehnologija (na naši šoli še vedno metla in krpa) napredovala. Pa zmanjša se delo knjižničarja, svetovalnega delavca, ukine subveniconiranje malice...

Nikjer pa nisem zasledila, koliko bo posamezno ministrstvo prihranilo na plačah in potnih stroških svojih zaposlenih in za koliko se bodo zmanjšale poslanske plače. Še vedno čakam in upam, da bom dočakala tudi te številke....


(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 11:25:47   
knorbalbo
Zanimivo, a za avto pa ni problem vzet 10K pufa? user posted image


(odgovor članu lala.)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: normativi za novo šolsko leto....
19.4.2012 12:02:33   
mika
Draga moja, meni se ne bo kolcalo, referendum definitivno bo, padel bo pa tudi No, če pa ne... Rada bi videla tvojo faco, ko boš vzela kredit za otročke Kisla bo, ni kaj.


Glede nato, da se že od osamosvojitve govori o plačevanju šolnin fakultetam, zame to ne bo noben šok, tako da tudi če bi videla mojo 'faco', se ne bi imela čemu smejatuser posted image .


(odgovor članu lala.)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
Kdaj se vaš otrok začne spominjati?
Noben otrok nikoli ne pozabi materinega glasu. "Eden najzgodnejših spominov je spomin na materin glas."




Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?