Zaposleni za polni ali krajši delovni čas imajo pravico do minimalnega letnega dopusta v posameznem koledarskem letu, ki ne more biti krajši kot štiri tedne.
Za aktualne vsebine in novice s področja starševstva in nosečnosti izberite Ringaraja za svoj prednostni vir na Googlu.
Po zakonu pripadajo zaposlenemu v določenih primerih dodatni dnevi letnega dopusta. Med upravičence štejemo starejše delavce, invalide, delavce z najmanj 60-odstotno telesno okvaro, delavce, ki negujejo in varujejo otroka s telesno ali z duševno prizadetostjo, ter delavce z otrokom do 15. leta starosti. V praksi naj se pri odmeri dopusta na otroka uporablja z upoštevanje enotnega sistema za vse zaposlene, sicer pa bi bilo primerno to pravico bolje urediti v kolektivni pogodbi.
Članek objavljen v Ringarajine iskrice, Januar/februar 2009
Ti je članek všeč? Klikni Like in podaj svoj komentar:
Podobne vsebine, ki jih prebirajo drugi obiskovalci
Otroški dodatek v letu 2026: izplačila in ...
Otroški dodatek je dopolnilni prejemek za preživljanje, vzgojo in izobraževanje otroka. Pravico do dodatka imajo družine...
3
Kam na smučanje z otroki – domov ali čez m...
Smučanje z otroki zahteva več kot le izbiro lepih prog. Pomembni so cena vozovnic, starost otrok, brezplačne karte in le...
3
Naložbeno življenjsko zavarovanje - da ali...
Pri ZPS so vzeli pod drobnogled naložbena življenjska zavarovanja in preverili, ali so ta res najboljša rešitev za potro...
3
Na prvi dan šole staršem prvošolčkov pripa...
Za spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan staršema pripada plačan dopust, ne glede na to ali sta zaposlena v javnem ali...
3