|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?

Moški, pijte kavo!

Uredništvo Ringaraja.net, 4.5.2026
Aktualna raziskava je pokazala, da imajo moški, ki vsak dan pijejo kavo, veliko manj možnosti, da bi jih doletela erektilna disfunkcija. Kava pa parom prinaša tudi druge koristi. Katere, preverite v članku!

image
Kava nam pomaga, da mirneje prenašamo pomanjkanje spanca. (Freepik.com)
/11

Za aktualne vsebine in novice s področja starševstva in nosečnosti izberite Ringaraja za svoj prednostni vir na Googlu.
Google
Ringaraja logo
Nastavi


Če ste tudi vi ljubitelji črne kave - te dišeče in okusne črne tekočine, brez katere si ne predstavljate jutra in popolnega dne, jo boste po prebranem pili še raje.

Raziskava, ki so jo opravili na univerzi v Texasu, je namreč pokazala, da imajo moški, ki dnevno popijejo dve skodelici črne kave, manj možnosti, da bi jih doletela erektilna disfunkcija.

V raziskavi je sodelovalo več kot 3.700 moških, strokovnjaki pa so tudi ugotovili, da je za pozitiven učinek kave na erektilno funkcijo potrebno, da moški popije dve do tri skodelice črne kave na dan. Kava namreč okrepi pretok krvi skozi reproduktivne organe in s tem preprečuje možnost za erektilno disfunkcijo.

Če to ni dobra novica za vse moške (in ženske!) ljubitelje kave!


PREBERITE TUDI: Lahko spodnje perilo vpliva na moško plodnost?

 

Zaradi kave manj sitni in razdražljivi

To pa še ni vse. Druga raziskava, ki so jo opravili Welsh in kolegi, je pokazala, da se ljudje, ki pijejo kavo, veliko bolje odzivajo na pomanjkanje spanca, kar pozitivno učinkuje tudi na kakovost partnerskega odnosa.

Povedano drugače: ko ste utrujeni, izčrpani in neprespani, vam bo kava pomagala, da svojega slabega počutja ne boste znesli nad partnerjem, saj kava poveča zmožnost samokontrole. 

 

Ko torej opazite, da je partner utrujen in siten, mu raje skuhajte eno dobro črno kavo, kot pa da ga obsipate z očitki in občutki krivde, ker se vam premalo posveča in zanemarja vajin partnerski odnos. Če ga boste ob kavi še uspeli spraviti v smeh, bo dvojna doza pozitivnih kemičnih snovi gotovo dobro vplivala tudi na vajin odnos v spalnici.


Ti je članek všeč? Klikni Like in podaj svoj komentar:

Kaj pa seks v zrelejših letih?
Ko govorimo o varni, odgovorni in prijetni spolnosti, večinoma mislimo na mlajšo populacijo žensk in moških, ki naj bi b...
4
Znaki, ki kažejo, da imate preveč "moš...
Ko gre za žensko neplodnost, je večkrat težava v preveč kot premalo testosterona. V članku preverite, kateri so znaki, d...
3
Vama ne uspe zanositi? Postavita si teh 7 ...
Včasih so za neuspešno zanositev odgovorne zelo preproste reči, na katere pari pogosto pozabijo. V članku preverite, kat...
3
Odgovorno očetovstvo
Veliko moških danes se odloča živeti neodgovorno. Ne skrbijo ne za prihodnost ne posledice lastnih dejanj – vse dokler ...
3



Kako narediti dečka: 6 nasvetov
Preverite, kateri trije seksualni položaji so idealni za spočetje dečka in zakaj je za to, da bosta naredila enega majhn...
Lahko čez devet mesecev pričakujemo »baby ...
Je lahko ena od pozitivnih posledic domače karantene porast zanositev in čez 40 tednov »baby boom? Se lahko zgodi, da bo...




Carski rez
peki

Zanima me če poznate katero žensko, ki je imela že četrti carski rez?

Da (16%)

Ne (84%)


Število vseh glasov: 254

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!