|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Tretješolec nima predstave za količino oz. oh...
24.5.2006 16:56:40   
monja79
Naš tretješolec (3. r/8) še vedni nima predstave za količino. Seveda je največ težav pri matematiki. V prvem razredu je še šlo, v drugem razredu pa so se začele kazat težave, ampak smo jih z veliko vaje in drila zadovoljivo premostili. Sedaj v tretjem razredu še vedno veliko, veliko vadimo, naša težava pa postaja vedno bolj očitna.

Če mu dam na mizo deset bonbonov in ga prosim, da naj jih zagrabi, prideva samo do tri, potem pa mora preštet, da jih vzame iz kupa. Enostavno ne "vidi" in ne ve koliko pomeni štiri, pet ... in mora preštet. Seveda sva sedaj toliko nadrilala, da ve za števila do deset, ampak to je samo zato, ker se je naučil na pamet.  
Račune zna izračunati, ko se nauči postopka. Če mu potem isti primer obrnem na glavo, ne zna več izračunati. Doma imamo cel kup pripomočkov, s katerimi mu pomagamo, ko mu še enkrat razlagamo in da si lažje predstavlja. Ne loči med m, cm, dm, mm; to bi zanj lahko bilo tudi vse enako. Tudi z besedilnimi nalogami je križ. S poštevanko pa ni težav, ampak to je naučeno na pamet.

Snov se nadgrajuje, stvari se bodo začele kopičiti, matematika se mu je  upravičeno začela upirati (toliko vaj in truda, uspeha, ki ga pričakuje, pa ni), učiteljica pa tudi zaradi otroka s PP, ki je njegov sošolec, našega sploh ne opazi in ne vidi njegove teževe. Zanjo pač ne zna dobro matematike in je nikoli ne bo znal. Saj ne zahtevam, da mora biti moj otrok super matematični veleumnež, če mu matematika ne gre, bo pač tako. Vendar imam zelo močan občutek, da je vzok težav pri matematiki ravno to neobvladovanje količine.
Pri ostalih predmetih ni nobenih težav in vse druge šolske obveznosti dela mimogrede; saj tudi zmanjka časa, ker popoldneve presediva pri matematiki. V glasbeni je uspešen in ima veliko veselja z inštrumentom, ampak tale matematika mu že najeda samozavest, mene pa skrbi, kako naprej.

Ali ima katera podobne starševske ali profesionalne izkušnje? Kaj naj še naredim? Na koga se naj še obrnem?

Hvala za odgovore in nasvete.

LP, Monja

Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
24.5.2006 18:05:10   
Magi*
A ste bili pri šolski specialni pedagoginji ali defektologinji? morda gre za kakšno specifično učno težavo, ki bi jo lahko s strokovno pomočjo zadovoljivo odpravili. v tem primeru bi sinu pripadala posebna pomoč v šoli. no, jaz nisem strokovnjak za to, mogoče se oglasi še katera, ki o tem ve kaj več.

_____________________________

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein

(odgovor članu monja79)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
25.5.2006 0:44:27   
ziva_
se moje skromno mnenje...
... jaz mislim, da moras sinu v cimbolj preprostih primerih "razlagat" matematiko, tak skozi igro... vem da je lazje reci, kot dejansko tako razloziti...
jaz bi mu recimo (kaj se tice mm, cm, dm, m...) narisala (veliko) tabelo in mu jo obesila nad pisalno mizo (oz. kje prezivi dosti casa), on pa naj polek narise stvari (ki jih ma rad) v teh velikostih (ne mislim da mora biti v naravnih velikostih narisano), ampak npr. banana= 10 cm= 1 dm in si bo po moje lazje predstavljal. ce pa bo tabelo vecx pogledal (kar pa jo bo, ce bo na vidnem mestu) pa se mu bo v spomin vtisnilo...
drugace pa mu probaj matematiko skozi igro razlagat, saj se dobijo tudi kake igrice...
verjamem pa, da je lahko uciteljica dosti kriva...
upam da super resita.

(odgovor članu Magi*)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
25.5.2006 9:17:33   
KATI321
Monja79, to je pa meni zelo poznano - doma imam tudi takšen primer, le da je moja v 4/9-letke, glasbeno nadarjena - matematika pa je totalna nula. Naši pa imajo že enačbe in ulomke, da o besedilnih nalogah ne bi govorila, ker moram še jaz včasih v redu pomislit, kako kaj rešit, pa se imam še kar za dobrega matematika.
Pa o problemu samem. Pred par dnevi sem slišala, da razen dislekcije (nezmožnost branja in pisanja), dispraksije (prvič čula na RR), obstoja tudi diskalkulija. To se baje nanaša na neznanje oz. nezmožnost računanja. Kaj več ne vem, me pa tudi ful zanima. Izvedela sem le, da se o tem lahko posvetuješ v Svetovalnem centru za otroke in mladostnike. Do tja še nisem prišla, vsekakor pa bom to storila. Upam da še tam izvem kaj več. Če pa katera druga ve še kaj več oz. postopek da se to odpravi, pa bom tudi jaz zelo vesela.

(odgovor članu ziva_)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
25.5.2006 9:44:22   
Anonimen
disleksija je veliko bolj kompleksna težava, kot je nezmožnost branja in pisanja, v bistvu so tu mišljene težave pri pranju in pisanju in ne nezmožnost. kaže se tudi pri logiki, kajti trem otrokom inforacija do možganov potuje drugače. oni nse skupaj dojemajo nekako v zvezdasti obliki in ne kot zaporedje. logiko imajo totalno drugačno. npr. napišejoje račun za množico 3 krat po pet ljudi 5 x 3 in ne 3 x 5. moj nečak je dislektik in imajo seveda tudi pri matematiki težave, ne samo pri pisanju in branju. pojdite res na pregled k strokovnjaku.

(odgovor članu KATI321)
  Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
25.5.2006 12:27:32   
kitty
Jaz pa se ne bi toliko sekirala. Je pač tvoj otrok bolj umetniškega tipa in mu matematika pač ne gre najbolje. Pa kaj!!! 

Jaz osebno sem bila enak problem v osnovni šoli. Men se je OŠ dobesedno zagabila. Z mamo sva po več ur skupaj presedeli pa ne ob matematiki ampak  ob slovenščini in zgodovini. Namreč, težko sem razumela napisano besedilo, napiflat na pamet pa mi ni šlo. Vseskozi sem pa zelo rada risala. No pa sem nekako pregurala. Ne vem kaj je botrovalo naprej ampak SŠ in kasneje faks pa ni bil problem. Še vedno se pa najdem v risanju in drugih umetnostih zvrsteh.

Vem pa, da je za otroka to zelo neprijetno.

Nikoli ampak res nikoli pa mu ne reci žal besedo, če mu kaj ne gre!!!!!

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Tretješolec nima predstave za količino oz...
25.5.2006 20:32:46   
Magi*
ja, jaz sem mislila na diskalkulijo. jaz bi mojega otroka peljala do strokovnjaka in se ne bi zanašala na to, da je pač v matematiki slabši in boljši v umetniških predmetih. itak, da je šla matematika vsaj 80% populacije na živce, ampak lahko ima pa res težave pri osnovnih predstavah in tu lahko strokovnjaki pomagajo. nima smisla, da otrok v šoli trpi in ga imajo učitelji na piki, pa zasovraži vse skupaj, če mu lahko pomagate, a ne? matematika ga bo spremljala celo osnovno šolo, celo srednjo in morda tudi na fakulteti. mislim, da ni nobene ovire, da bi dosegel tudi vrhunske uspehe, četudi ima kakšno specifično učno težavo. če pa otroku ne poiščemo pomoči, pa se mu lahko vse skupaj priskuti in vse obesi na klin.

oh, sem se razpisala. ne mi zamerit.

_____________________________

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein

(odgovor članu KATI321)
Neposredna povezava do sporočila: 7
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
BLOG: Ni lepšega, kot je rojevanje novega ...
Porodne babice so velik del mojega življenja. Delala sem že z mnogimi babicami, nekaj pa jih poznam tudi na bolj osebni ...




Plenice.
пеперутка16

Kdaj ste otroka začeli odvajati od plenic?