|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   problemi v šoli
4.9.2008 21:49:38   
suzy 1
zdravo.sem mama 8letnega fanta,ki hodi v 3 razred osnovne šole.Je hiperaktiven in jemlje ritalin.Saj mu še kar pomagajo da se vsaj malo umiri in se skoncentrira.V šoli mi niso v veliko pomoč,saj bi najraje videli da ga damo v zavod.iščem še druge mame s podobnimi izkušnjami za kak dober nasvet in njihove izkušnje.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: problemi v šoli
4.9.2008 21:50:42   
Kerensa*
Kar nekaj nas je (z mano vred)... pobrskaj po tem forumu. user posted image

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: problemi v šoli
4.9.2008 21:57:18   
suzy 1
na forumih sem prvič in se še ne znajdem najboljše.Pod kaj naj iščem?


(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: problemi v šoli
4.9.2008 21:58:30   
Kerensa*
Samo naslove preglej... karkoli se ti zazdi povezano s tvojim otrokom (hiperaktivnost, ritalin, vedenje itd.), klikni... v končni fazi pa lahko vprašaš tudi tukaj, če te kaj posebnega zanima... jaz imam 11-letnika, ki je do sedaj jemal Ritalin, ampak sem mu ga letos ukinila.

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 10:50:09   
popi
Tudi sami smo imeli podobne težave(zavoda ravno ne).A smo vtrajali in "težili",da se ne bomo pustili.Imate ritalin,kaj pa odločbo?
Ta zna biti v veliko pomoč v šoli.
lp

_____________________________

Pleši na glasbo,ki jo slišiš.

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 15:16:11   
suzy 1
Kakšno odločbo si pa mislila?

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 15:58:05   
Kerensa*
Najverjetneje je bila mišljena odločba o učni pomoči... po zakonu sedaj otrokom pripadajo max. 3 ure tedensko.

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 17:41:48   
suzy 1
to odločbo že ima ima pomoč tri ure pedagoginje in 2 uri pomoč učiteljice.ampak mi še vseeno težijo ,če ne bo kmalu kaj bolje da bi ga dali kam drugam.vključeni smo pri centru za socialno delo.naslednji teden bo začel spet jemati ritalin,ker ta teden ga še ni in ni zdržal do konca pouka

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 17:42:51   
Kerensa*
Kako hudo pa je, da vidijo rešitev samo v prešolanju?... mislim - kaj konkretno se dogaja z njim v šoli?

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 17:50:30   
suzy 1
moti pouk,še vedno bi se rad igral ne posluša  vedno mora biti v središču pozornosti.če se odloči da ta dan ne bo sodeloval pač ne bo.redko katera učiteljica zna z njim.vedno je vpleten v prepire s sošolci imam občutek da ga sošolci krivijo za vse ali ga izivajo,ker vejo da hitro izbruhne.ko se naveliča biti v razredu gre do šolske svetovalke in se tam igra.Lahko bi pisala ure in ure pa ne bom končala pa saj najbrž si že vse doživela tudi sama

(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 17:57:50   
Kerensa*
IZVIRNO SPOROČILO: suzy 1
moti pouk,še vedno bi se rad igral ne posluša  vedno mora biti v središču pozornosti.če se odloči da ta dan ne bo sodeloval pač ne bo.redko katera učiteljica zna z njim.vedno je vpleten v prepire s sošolci imam občutek da ga sošolci krivijo za vse ali ga izivajo,ker vejo da hitro izbruhne.ko se naveliča biti v razredu gre do šolske svetovalke in se tam igra.

Vse to in še več, ja... kaj pa menjava zdravila?... kaj drugega, namesto Ritalina?... zdaj je namreč na voljo že več zdravil... povprašaj pedopsihiatrinjo o njih... povej, da Ritalin ni učinkovit do te mere, da bi bil sprejemljiv... v šoli prosi za sestanek s socialno delavko, razredničarko, specialno pedagoginjo in ravnateljico... obrazloži jim problem s svojega vidika... jaz sem to naredila... veliko je pomagalo tudi to, da je bila sinova razredničarka (eno leto) defektologinja... je razumela problem hiperaktivnosti in posledic... zdaj so ga v šoli navajeni... vedo, da je nemiren, ampak istočasno vedo tudi, da je nadpovprečno inteligenten in neškodljiv... ko mi nekaj ni bilo prav, sem ga hotela prešolati, pa so mi sami rekli, da bi mu s tem samo škodovala (menjava okolja, katerega je navajen)... kako se pa on počuti v šoli?

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 18:08:42   
Gina
Če je otrok hiperaktiven, pomeni da nima koncentracije dovolj dobre in je popolnoma nesmiselno, da ga ima 3 ure njegova učiteljica po pouku, ko otrok še samega pouka ne zdrži. Predlagajte v šoli, da ga tiste 3 ure jemlje nekdo med poukom, da mu "s prstom zraven kaže" kaj točno delata, da lažje sledi. Ta oseba bi bilo najboljše,d a bi z njim ob istem času delala isto snov, kot jo delajo pri pouku, samo da individualno. Jaz bi vztrajala, da je to med poukom. Vse ure bi morale biti tedaj. Pri nas jemljejo take otroke ven na tak način, kadar gre za tovrstne težave.

Druga stvar je, ali ima otrok samo hiperaktivno motnjo? samo ta motnja v osnovi nikdar ne povzroča nesramnosti, nevljudnosti in nasilnosti. Hiperaktivni otroci potrebujejo pomoč, vendar kadar gre za zgoraj opisane težave, potrebujejo zelo jasne in trdne vzorce tudi v matični druižini. Kadar gre za tovrsten probleme, vam jih v šoli pripovedujejo zato, ker jih sami brez vaše pomoči ne morejo rešiti, ne govorijo vam tega zato, da bi vas jezili. Gotovo je tudi vam v interesu,d a se vaš otrok nauči primerno vesti, zato pričakujejo vašo podporo in sodelovanje. Če nekomu v šoli predlagajo prepis, težave sigurno niso majhne, ampak je otrok skoraj brez nadaljnega ne le moteč, ampak tudi ogroža okolico in sošolce.



(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 19:52:56   
suzy 1
Njemu pomoč po šoli,ko je sam z učiteljico zelo ustreza,saj tako predelata vse vsebine pouka ki jih je ali preslišal ali zamudil.kar se tiče šole je težko zaupati nekomu ki ti vsakih nekaj mesecev govorijo drugače.V prvem razredu so mi rekli da je še nezrel za šolo,da je zanj preveč,naj ga izpišemo in vpišemo čez eno leto.Ker nočejo da bi pristal na ritalinu.Do konca leta so že zahtevali da ga damo pregledati z ahiperaktivnost.To smo storili in dobil je ritalin.V drugem razredu je dobil pomoč pedagoginje 3 ure na teden.Vedno poudarjajo da bo počasi bolje in da se ne bo spremenil čez noč in tudi mi naredimo vse kar nam rečejo.Hodimo na sestanke na socialno,poskušamo vse kar je v najini moči.Če v šoli ne bi dosegal vse kar more,bi ga že zdavnaj vtaknili v zavod .težko je razumeti šolo,saj doma sodeluje pri d. nalogah brez ritalina,res pa  mu moramo pomagati pri obnašanju.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 19:56:21   
Kerensa*
Dokler dosega učni minimum, ni razloga, da se ga prepisuje na šolo s prilagojenim programom, ne glede na hiperaktivnost... ko pa hiperaktivnost oz. njeni simptomi, če lahko tako rečem, postanejo preveč moteči za učni proces (ne program), pa znajo hitro pomešati otroka s PP in nevzgojenega otroka - in ga poslati v zavod... tukaj si ti, da jim stalno ponavljaš (učiteljem in ostalim), da ne glede na dobro vzgojo ne bo nič mirnejši... ker nemirnost je pogojena s hiperaktivnostjo, ne vzgojo... lahko je priden kot čebelica, ampak v stol bo pa še vedno brcal. user posted image

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   [Brisano sporočilo]
5.9.2008 20:46:56   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Kerensa*)
  Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 21:00:34   
Gina
Kerensa, vidve govorita o več različnih rečeh. Ena stvar je, da je otrok nemiren, pa da brca v stol, se premetava na stolu, obrača, se sprehaja po razredu, ne more biti na miru, se po nesreči v vsakega fizično obregne, spotakne, ne sledi pouku, se zasanja ali gleda ven, moti sošolca s klepetanjem, ker res ne more sledit več... evo, to je ena reč, ki je čist logična in tipična za hiperaktivca, pač odvisno katero obliko ima. Vsak tak otrok nekaj časa še lepo sledi, potem pa ne more več in počne kaj drugega. Vendar se njegovo pozornost relativno hitro lahko preusmeri in zelo tipična stvar zanje je tudi ta, da če se usedeš poleg njega, pa z njim skupaj delaš zgolj tako, da mu kažeš, kje sta in kaj se dela, da otrok tisto večinoma na ta način lahko dela.
Iz zgoraj opisanega razloga mi res ni jasno, zakaj otroku v 3. razredu, kateremu sta dve uri pouka čist tu mač, 4 ure pa po moje komaj zdrži,saj še otroci, ki nimajo HA to komaj zdržijo,  peto uro pa je totalka aut naložijo dodatno uro šesto uro. Četudi mu to čisto ustreza, je to bedarija, ker če bi ta isti otrok, če bi reči delal 3. uro, v času pouka čist normalno naredil, pa ne bi mu bilo treba 6! ur na dan sledit pouku. Poleg tega bi bil skoraj gotovo tudi 4. uro bolj razpoložen, ker bi eno uro imel čisto zase nekoga in ne bi mu bilo treba čist celo uro ful intenzivno delat, ker pri individualni pomoči to izgleda rahlo bolj sproščeno, brez čakanja ostalih, brez vsakih motečih elementov v obliki sošolcev in šumov iz okolja - posledično predela isto snov v krajšem času in ima še možnost sprostitve vmes.
Tukaj je tudi čisto logična reč, da praviš da doma sodeluje, ker vsak ki ima to motnjo, ful lepo sodeluje, če ga vodiš samo kot sem napisala "s prstom po zvezku", kje je ostal, v bistvu mu koncentracijo usmerjaš. Tudi ni zunanjih motečih dejavnikov.

Aja, govorila sem o tem, da govorita o različnih rečeh. Ena stvar je normalno moteče vedenje zaradi HA, drugo je pa nevljudnost, nesramnost in ogrožanje sošolcev. IN kakor jaz razumem, tukaj ne gre za prepis na šolo s pp, ampak na zavod al kako, bo pojasnila avtorica.  Obstaja več možnosti zakaj je otrok tak. Lahko je resnično v šoli nespodbudno okolje, enkrat se spomnim, da sem imela otroka s to motnjo, ki je bil res za moje pojme čisto nemoteč, pač tipičen hiperaktivec, sicer pa zelo prijazen fant, ampak se je razred dobesedno zarotil proti njemu. Otroci so šuntali starše, kolk je grozen in kregali so se z njim in spodbujali prepire. Dve leti svoje energije sem porabila, da so ga sprejeli in da so nehali. POtem pa je šlo naprej ok. Tako da je res, da obstajajo včasih otroci znotraj razreda, ki spodbujajo nestrpnosti, ker so sami tako vzgojeni, da jim nič, kar odstopa od povprečja, ni ok. Obstaja tudi možnost, da otrok sam išče prepire, pa se ne zna vklopit, pa da pretirano napihne vsako besedo, dogodek in temu ustrezno tudi reagira. POtem obstaja tretja možnost, da otrok morda doma nima ravno postavljenih meja, kar se vedenja tiče. Morda se vama doma ne zdi nič narobe, če npr. sega v besedo ali če reče kaj grdega, pojma nimam, morda se vama zdi primerno, da zahteva popolno pozornost samo zase, to je ena od variant, zakaj do tega lahko pride. Mogoče pa se otrok neprestano počuti ogroženega, ker se zaveda svoje drugačnosti in ker je ne sprejema. Pojma nimam.

A imaš Lj. blizu, ker ti lahko predlagam Svetovalnico za vzgojo otrok, kjer res zelo trezno razmišljajo in pomagajo staršem, ki so v stiski kar se vzgoje otrok tiče, vsaj seminarje imajo zelo dobre. Ukvarjajo se z otroki, ki imajo težave z vedenjem zaradi najrazličnejših vzrokov, oz. v bistvu s starši, učijo jih kako pomagat sebi in otroku. Če boš hotela, mam nekje številko.

(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 21:04:13   
suzy 1
saj jaz učiteljico razumem,da je težko za druge učence,ker se mora ona posvečat samo njemu.Hvalabogu da se vsaj ona trudi z njim,ker se redki z njim ne znajo ali nočejo.Primer,hodi k logopedinji,ker prehitro govori in zraven poje vse šumnike,ona ga ne pripravi do sodelovanja ker ne zna z njim.Če bi si vzela malo časa in potrplenja bi šlo.
Toliko stvari se nabira v meni da skoraj ne vem kaj naj pišem.Res pa je hudo ker je hiperaktivnih otrok vse več,pa čeprav z njimi ni nič narobe,kvečjemu so še bolj inteligentni.Hudo je ko vsi samo pritiskajo na nas in res misliš da so vsi proti nam.

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 21:16:51   
Gina
Metulj, otroka ki je HA načeloma ni čisto nič ekstra težko imeti, meni so čist fajn. Me ne moti, če gredo milionkrat na wc, če odlutajo, odsanjajo, če se zaletavajo, če ne morejo biti tiho, če....  me ne motijo. Kadar pa je tak otrok poleg ha še "nevzgojen" in počne res neprimerne reči, ki jih starši zagovarjajo češ da je to del hiperaktivnosti, jaz pa vem, da niso, ker vidim njihovo funkcioniranje tudi kadar so s starši in vidim, kaj točno starši delajo z njim in kaj mu dopuščajo in bodo dopuščali vsakemu svojemu otroku, ne glede na to al ma motrnjo al je nima, no to pa me moti. Ne da me moti, sploh ne razumem, kaj je ljudem, da dopuščajo take reči (govorim o metanju stolov po razredu, o pošiljanju ljudi v p.m., o vlečenju učitelja za roke, ko ni takoj vse po njegovo, o kričanju in tuljenju za vsako figo, o brezpogojnem zahtevanju, da je vse po njegovo in podobnem).

Jaz sem tudi zadnji dve leti imela v razredu ha otroka z odločbo. POsebej sem prosila, naj otroku ne dajejo ritalina. Včasih te vprašajo kaj misliš, kako otrok funkcionora pri pouku, a bi lahko bil brez al ne, včasih pa se sploh ne pozanimajo. Pri nekaterih otrocih ritalin ne povzroči tako drastičnega izboljšanja, da bi  bila to vredna cena - namreč kemija v telo otročku. Skoraj zmeraj, kadar sem imela takega otroka, sem imela enak nasvet - naj mu zdravil pri meni ne dajejo, ker bova ne glede na to, vse naredila in da zame ni moteč. Enega samega otroka sem učila, pri katerem vidim, da mu zdravila res zelo pomagajo in da bi tudi sama rekla, da je boljše, če jih je. Vendar tudi pri tem otroku ni posredi zgolj HA, je en kompleksen del več reči skupaj. Aja, saj ste vedele, a ne, da ritalin deluje čisto na vse, tudi na zdrave ljudi, da jim izboljša koncentracijo, lahko sploh nimaš motnje HA, pa imaš kaj drugega, pa ti to dajo, da sploh lahko funkcioniraš. Aja, to morate tudi vedeti,da je dosti teh mnenj, da je otrok HA, četudi so z odločbo, malo pod vprašajem? Zelo hitro se postavi diagnoza, brez res pravega spoznavanja otroka, tako da obstaja možnost, da se tudi zmotijo.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: problemi v šoli
5.9.2008 21:19:44   
Gina
Suzy, jaz še vedno ne razumem... ali je tvoj otrok samo hiperaktiven s tipičnimi hiperaktivnimi znaki, al je zraven nevljuden in nesramen od drugih? 

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   [Brisano sporočilo]
5.9.2008 21:27:47   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Gina)
  Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: problemi v šoli
6.9.2008 12:31:44   
suzy 1
je hiperaktiven z vsemi znaki ima pa tudi probleme z obnašanjem,ni pa nesramen.

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: problemi v šoli
6.9.2008 16:09:16   
Kerensa*
Še ena stvar je, ki jo lahko nekdo, ki ne ve, da je otrok hiperaktiven ali pa nekdo, ki ne pozna hiperaktivnosti, zamenja s slabo vzgojo... hiperaktivni otroci so večinoma bolj čustveni od ostalih otrok... po čustvovanju bi se jih lahko primerjalo (ne pa tudi enačilo) s t.i. indigo otroci, vendar s to razliko, da gre pri giperaktivnem otroku za čustvovanje, ki prestopi meje običajnega in se nagiba k ekstremom oz. skrajnostim... vsako čustvo, pozitivno ali negativno, je sforsirano do maksimuma... če bo žalosten, bo tako neutolažljivo jokal, kakor da bi se mu podrl svet, pa čeprav je samo npr. izgubil pri igri kart... če bo vesel, se ne bo samo smejal, ampak bo od veselja skakal dobesedno meter od tal in po možnosti še splezal na najbližje drevo... če bo jezen, ne bo samo izrekel kakšne kletvice, ampak bo mahal okrog sebe, odrival ljudi in metal stvari ob tla... in podobno... in tukaj si lahko marsikdo misli, da starši tega otroka niso vzgojili tako, kot naj bi se ga moralo... vse gre na varianto, češ "kakšna vzgoja pa je to, da prime knjigo in jo zabriše ob tla"... ampak to ni to... to z vzgojo staršev nima popolnoma nič... življenjskih situacij, v katerih hiperaktiven otrok pretirano odreagira, je toliko, da jih je nemogoče našteti... in ko je nekdo s takšnim otrokom vsak dan ure in ure, kakor npr. učitelji v šoli, lahko "ugotovi", da je otrok "slabo vzgojen"... sploh pa, če istočasno ne pozna tudi otrokove slabše koncentracije in kratkotrajnega spomina... otroka boš npr. med odmorom za malico rekel, naj ne brca v stol... 15 minut kasneje, med učno uro, bo počel točno to - brcal v stol... in to traja več tednov ali celo mesecev... daješ mu navodila, katere si zapomni za 15 minut... morda niti ni čudno, da po daljšem času dejansko pomisliš, da te ta otrok zafrkava... da se dela norca iz tebe... da je nekulturen, nesramen, nevzgojen in še marsikaj... pa ni... samo ni si sposoben zapomniti navodil... ne spomni se, kaj si mu rekel pred 15-imi minutami... o drugi strani pa ima ta otrok toliko boljši dolgoročni spomin... mimogrede se bo spomnil, kaj je jedel 3. šolski dan v 1. razredu za zajtrk user posted image .

(odgovor članu suzy 1)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: problemi v šoli
6.9.2008 23:31:44   
Gina
To je popolnoma res, kar si napisala, kerensa. Ti otroci so zelo čustveni in poleg tega jim ni jasno, zakaj tega ostali ne razumejo. Kar opisuješ je točno to, kar jaz opažam v praksi z njimi, čeprav sem ti napisala in tudi mislila zelo resno, da mene tolčenje z nogami in sprehajanje in zaletavanje in čustvenost in jok in hitro reagiranje in ostale zgoraj opisane reči ne motijo. Moti pa me, kadar tak otrok ne ve, kje so meje tega, da postaneš žaljiv in ponižuješ ljudi, kje so meje, ko si agresiven v tej meri, da je to totalno nesprejemljivo - tega si pa ne sme nihče privoščiti, niti če je HA, ker to oprosti, ni razlog za pošiljanje v p.m. Prej bo razlog, d aje tega navajen od doma in se jim doma ne zdi to nič takega. Strinjam se, da marsikdo od učiteljev tudi zamenjuje zgoraj opisane znake za nevljudnost, samo jaz sem prepričana, da je enako tudi obratno, da je črta med HA in nevzgojenimi otroki zelo tanka. KOmot celo strokovnjak zamenja nevzgojenega otroka in ga oceni za HA. Ker so nekateri znaki zelo podobni.

Skratka res je, otroci so ful čustveni, včasih delujejo zelo zmedeno, naslednji hip čisto pri stvari, hitro pozabljajo in so precej neorganizirani, zelo se navežejo na človeka in so večinoma zelo iskreni.....vendar trdim, da nevljudnost, nesramnost in zahtevanja, daje vse po njihovo (kar je značilno samo za določen del hiperaktivnih otrok, ostali tega kljub vsem ostalim znakom nimajo, ker niso tako vzgojeni) ni povezana s HA.

(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: problemi v šoli
6.9.2008 23:53:22   
Kerensa*
Ja, moj sin včasih dobi idejo, da bi moralo biti vse po njegovo user posted image ... doma smo mu že uspelo dopovedati, da nima niti najmanjše šanse... je bilo treba kar na nič kaj lep način, da je zaleglo... ampak JE zaleglo... doma zdaj ve, da ni sam, da ni edini in da tudi ne bo... mislim, da mu počasi postaja jasno, da je v šoli enako... res pa upam, da se bo ta hiperaktivnost s puberteto umirila... kajti če se bo skombinirala s pubertetniškimi "izpadi", potem sem ga pa na******. user posted image

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: problemi v šoli
7.9.2008 14:27:19   
poletje18
Imam 11 letnega HA sina, ki jemlje Ritalin, drugače pa je zelo brihten. Doma ne jemlje zdravil in je čisto  "normalen" otrok.
V šoli pa so grozni problemi, saj po mojem mnenju učitelji ne znajo delati z HA otrokom.  Moti pouk ( tleska s prsti po mizi, se guga na stolu, miga z nogami), ne posluša, ne upošteva pravil,  ni pa agresiven! Učiteljica ga  opozarja za vsako malenkost ( če mu pade pisalo na tla, če se pri mizi obrne,...), med poukom mu ne dovoli na WC, tudi če ga močno tišči, izloča ga iz vseh dejavnosti, ponižuje ga pred učenci, zmerja ga ( utihni, poln kufer te imam, vse živce mi boš požrl,..), če ne prepiše vsega s table do konca pouka, mu ne dovoli na kosilo, če med poukom ne sodeluje, mora ostati v šoli po pouku še kakšno uro ali več, za kazen mu daje več nalog,....in še ,in še - je preveč za naštevati.
Tako da sem zelo nezadovoljna s šolskimi delavci,...saj bi najrajši videli, da otroku damo več tablet, samo da imajo mir v šoli!

(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





BLOG: Prvo leto nič čokolade in smokijev!
V svojih povsem dobronamernih vzgojnih odločitvah starši pogosto pozabimo na najpomembnejše - otroka. Tudi, ko gre za uv...
Kdaj se vaš otrok začne spominjati?
Noben otrok nikoli ne pozabi materinega glasu. "Eden najzgodnejših spominov je spomin na materin glas."




Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?