|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Učne težave ...
7.9.2007 7:49:50   
tina a
No komaj se je začela šola in že imamo učne težave, ki se sicer vlečejo za nami že od prvega razreda. Hodi v 4. razred in sedaj je veliko več domačih nalog. In tukaj nastane problem. Otrok, ki naj bi te domače naloge naredil recimo v pol ure ali pa v eni uri, zanjo porabi 4 ure ali več. Sedi ob zvezku in ne naredi nič. Ne pomaga niti to da gre stran za nekaj časa ... ko se usede nazaj se problem ponovi.

Že 3 leta hodim z njim na Center za svetovanje otrokom, mladostnikom in staršem. K psihologinji in defektologinji. Dobila sva kar nekaj zadev za delat, ampak s temi vajami ni nič bolje. Še vedno med branjem zamenjuje črke, jih izpušča ali pa besedo preprosto ugiba. Prav tako je med pisanjem oziroma prepisovanjem. Ko mora tekst, ki ga dobi od učiteljice ali pa je napisan na tabli, prepisati mu manjkajo črke. Med samim učenjem ni nikoli na miru. Ali se preseda ali se praska. In z mislimi, glavo ni nikoli pri stvari. Logične matematučne naloge mu delajo največje preglavice, saj imam občutek da prebrani tekst ne razume. Ne ve kaj naj naredi. Šele ko mu jaz razložim kaj mora narediti se tega loti. Na samem centru so mi sicer rekli, da otrok nima nekih posebnih težav, da je edino kar mu "šepa" koncentracija. On je cca. 15 minut skoncentriran, potem pa mu vse "pade dol".

Jaz pri 2 šoloobveznih otrocih žal nimam vedno časa z njim sedeti 4 ure. Če pa ga pustim samega ... pa riše v zvezek ali pa se sprehaja gor in dol ... ali pa se nasloni z glavo na roko in odtava z mislimi.

Torej mamice ali pa očki, ki imate podobne težave ... pomagajte mi!!! Prosim!!

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

_____________________________

"Ne daj se Floki! Ostani psetino!"
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Učne težave ...
7.9.2007 9:21:11   
oka
Kaj če bi probala tako, da ne bi delal naloge vse naenkrat ampak večkrat po 10-15 minut. Nam so tako svetovali (imamo podobne težave) in moram priznati, da se kar obnese. 10-15 minut dela nalogo, takrat smo drugi čim bolj tiho, da ga ne motijo zunanji vplivi, potem ima nekaj pavze, se malo poigra, podebatira in potem spet 10-15 min. naloge. Sicer traja malo dlje, da je vse dokončano, je pa bistveno manj napak pa tudi kar nekaj naloge naredi že v šoli v podaljšanem, čeprav je naloga narejena v šoli, skoraj vedno potrebna še popravkov doma.

lp

(odgovor članu tina a)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Učne težave ...
7.9.2007 13:28:43   
purple
Glede na to, da izpušča črke in da jih zamenjuje bi lahko bila tudi disleksija. Tudi naš tavelik jo ima. Ima tudi težave s koncentracijo. Mi smo dosegli, da je dobil odločbo, s katero ima prilagojeno učenje in tri ure pomomoči specialne pedagoginje. Trudimo se, da mu kupimo zvezke, ki imajo malo temnejše liste- ker dislektiki imajo premočen odsev pri črno beli kombinaciji. Pa tudi med učenjem si vzame odmor.

_____________________________

Život ide dalje,
život brzo odlazi...

(odgovor članu oka)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Učne težave ...
7.9.2007 21:46:18   
Gina
Uf, čudno mi je, da na svetovalnem centru niso nič ugotovili. A hodita na gotsko? Če bi imel disleksijo, kar je zelo podobno temu, kar opisuješ, potem bi to tam ugotovili. Predlagaj še enkrat sama test na disleksijo - otroci v tem primeru, če jo imajo, ne zmorejo avtomatizirati branja ali pisanja in tipično je, da spuščajo, zamenjujejo črke, ker besede ne zaznavajo kot celote - in če to traja še v 4. razredu, je to res čudno, da ni ugotovljena motnja branja ali pisanja. Če otrok ne bere z razumevanjem (kar dislektik pri daljšem tekstu težko, mu črke migotajo pred očmi, leti z očki od ene do druge in nobene besede ne vidi cele - jasno, da se pri tem strašno utrudi in nima volje do nič), potem še težje rešuje besedilne naloge, ki so v 9-letki še za povprečno nadarjenega otroka, ki je zraven še dober bralec, zelo težke in zahtevne. Poleg tega je za dislektike značilna zelo slaba organiziranost, tako časa kot prostora, pa še nekaj je z njimi, če so še toliko ob zid stisnjeni in bi morali zelo migat, takrat ravno najbolj zmrznejo, nehajo sploh funkcionirat. Zelo so čustveno odvisni od dobrih odnosov. Če učiteljico marajo, bodo imeli predmet ok, če je ne, bo ocena zanič. No, to ti opisujem zato, da boš videla, ali je sploh smiselno razmišljat v smislu disleksije. Veš, poleg tega četrti razred je zelo učno natrpan, ni primerjave s tretjim. ogromno več snovi je. Jaz bi probala odločbo dobit, da bo imel učno pomoč vsak teden - v vsakem primeru.

(odgovor članu tina a)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Učne težave ...
14.9.2007 12:03:11   
s.
Sama sem pomagla mnogim otrokom z učnimi težavami.
Ugotovila sem, da na šolah pač takim otrokam rečejo, da so premalo skoncetrirani, da morajo v prilagojen program ipd.
V šoli jih premalo aktivno obravnavajo, starši danes cele dnve delajo, nimajo časa ne živcev sedet ob otroku še nekaj ur po službi.

žal, tako je.

Jaz imam način dela takšen, da preverim kaj otrok zna, kaj razume,česa ne. Vprašam učiteljico o sodelovanju v šoli...
Snov ponovno razložim na preprost način, naloge rešujem z otrok počasi, ga pritegnem s smešnimi primeri, predvsem pa je danes pomembno glasno branje. tega sedaj ponavadi ne prakticirajo več.
Treba se je slišati, kako se bere.

Če zamenjuje črke, bi mu naredila- skupaj bi izdelala velike črke, ki jih pobarva ali gor nariše nekaj kar se začne na tisto črko. Potem bi ugotavljala kakšen pomen ima kakšna črka- ampak ne za domačo nalogo, ampak skozi igro.

Glede koncentracije- nekateri imajo s tem težave. Takšni potrebujejo miren glas, pogoste pavze, večkrat se morajo lotiti nalog. Npr. jaz to počnem tako, da 10-15 do 20 delam nalogo, potem se 5-10 min igram z njim ( npr.kot sem že prej povedala za izdelovanje črk), nato sledi spet učenje. Ampak to ne traja 4 ure skupaj. max 1,5h. Več človek ni sposoben delati naenkrat. Aktivnost človeških možganov je najdalša do 1,5h potem koncetracija pada- to velja za odraslega, za otroka s težavami pa vidimo kako je.
Potem daljša pavza brez mojih nasvetov ( dela kar če) potem pa spet akcija.

Pomebno je, da otroka ne silimo, ne povzdigujemo glasu, ne udarjamo po mizi-češ nič ti ne gre...moramo držati red in seveda je najpomebneje, da se z otrokom ukvarjamo ( tudi v trgovini, ali na igrišču v smislu učenja, čist mimogrede, da se otrok niti ne zaveda, da se uči).
Ob obilici našega celodnevenga dela, pa nam zmanjkuje časa. Na Centrih za socialno delo poteka program Učna pomoč, kjer je takšnim otrokom dodeljen prostovoljec, ki dela z otrokom. Ta se o vsaki težavi posvetuje ss strokovnjakom, ki mu svetuje kako ga učiti. žal bo vaš otrok verjetno moral imeti še koga, ki vam bo pomagal pri učenju oz. delanju domačih nalog doma. naj bo to prostovoljec iz CSD ali kakšen sorodnik, s katerim se otrok razume...

Sicer pa so strokovnajki za to, da ugotovijo bolezensko stanje ali motnje. če tega niso ugotovili, ga peljite še drugam, če je z njim vse dobro, ga spremljajte sami s pomočjoi nekoga, ki bo pomagal pri učenju. Brez sile, kričanja, previsokih decibelov, ker bo še slabše. Veliko se otroci naučijo skozi igro.
Pobrskajte po kjižnci za kakšen priročnik za pomoč ob učnih težavah.

Če vam ne bo šlo, vam lahko kaj svetujem, vendar se moram potruditi, da točno literaturo najdem.

veliko sreče, miru in uspešnosti.



(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Učne težave ...
14.9.2007 13:02:29   
Barbs
Glej, tukaj imaš super link - preprosto in razumljivo, jedrnato..... Pa veliko sreče!



http://www.otrokdruzina.com/stare_%20stevilke/2004/Marec/naslovna_tema_1.htm

_____________________________

Vsako noč nekdo misli name, preden zaspi:)

(odgovor članu s.)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Učne težave ...
18.9.2007 8:12:42   
tina a
Punce hvala vam. Včeraj sem bila z njim na svetovalnem centru pri defektologinji. Na Zavod RS za šolstvo moram dati zahtevo za usmerjanje. Otrok ima disleksijo. Defektologinja bo sklicala sestanek z šolo in na tem sestanku se bom dogovorili kako je potrebno malemu pomagat.

Upam na najboljše.

_____________________________

"Ne daj se Floki! Ostani psetino!"

(odgovor članu Barbs)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Učne težave ...
18.9.2007 11:32:10   
s.
Držim pesti. Sedaj, ko se diagnoza pozna, se bo tudi vedelo, kako mu pomagati.

Pa seveda mirne živčke, ker bo znalo biti napeto zaradi vsega skupaj. Držim pesti, da bo vse v najlepšem redu.

lp

S.

(odgovor članu tina a)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Učne težave ...
18.9.2007 19:24:59   
Gina
no, se le nisem zmotila, res so bili zelo tipični znaki. Bojim se le, da ta hip komisije sploh ne delajo, oz. imajo ogromno nerazrešenih primerov, tkao da so nam rekli, da bo do novih odločb še preteklo kar dosti časa. Na svetovalnem centru se resnično zelo potrudijo in razložijo vsem otrokovim učiteljem, kako naj bi z otrokom ravnali. V praksi pa je tako, da učiteljem tega ni treba upoštevati, če jih ni voljauser posted image  (in nekateri učitelji to v resnici zelo upoštevajo, drugi učitelji pa disleksije žal ne poznajo dobro, niti ne verjamejo svetovalcem iz centra, menijo da se z dovolj branja in pisanja popravi, sploh ne razumejo, da se nikoli v življenju to ne more popravit, ker je to motnja v možganih, zaradi katere je otroku to onemogočenouser posted image  - take so moje izkušnje na vso smolo), dokler nima otrok tega zapisanega v odločbi. In v odločbi velikokrat ni napisano, da rabi podaljšan čas pisanja, razrezan test na več delov, .... ampak piše, da otrok rabi uro dodatne strokovne pomoči ali kaj podobnega. Zato prosi za tisti del pomoči, ki jo otrok rabi in naj bo v odločbi zapisano, točno tisto, kar mu bo koristilo - posvetuj se na centru - le tako bodo morali učitelji vsekakor to upoštevati.

(odgovor članu s.)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Učne težave ...
19.9.2007 9:29:58   
tina a
Delam na tem. Že nekaj časa.

Mi je pa defektologinja razložila, da ga ubistvu obravnava ona in ona potem poda mnenje komisiji. Ali pa je celo ona članica komisije saj otroka najbolje pozna in z njim že dela.

Moram pa reči, da je njegova učiteljica zelo uredu in da je ona že sama določene zadeve opazila in se je prilagodila že sama. Dovoli mu uporabo številskega traku, zaenkrat mu ni potrebno brati pred celim razredom, uglavnem zelo mu pomaga. Sva se pogovarjali tudi glede časa delanja njegovih nalog. In se dogovorili, da ne bo konec sveta če kdaj naloga ne bo narejena do konca.

Tako, da se zadeve končno premikajo na bolje. Se pozna pri njemu in najinem odnosu. Veliko lažje sedaj hodi v šolo in tudi veliko lažje je sedaj učenje in delanje domačih nalog. Pa je ubistvu šele en teden odkar sem se z učiteljico o tem pogovorila.

user posted image user posted image user posted image  zanjo!!!!!

_____________________________

"Ne daj se Floki! Ostani psetino!"

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Učne težave ...
19.9.2007 18:43:08   
Gina
Zelo sem vesela zate, oz. za otroka. To je res zelo pomembno, s kakšnimi ljudmi ima opravka. Nekateri razumejo, drugi čisto nič. Super, da je vse ok.user posted image

(odgovor članu tina a)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Učne težave ...
8.10.2007 20:53:48   
Jožica Č.
user posted image G. Tina ,tudi jas imam probleme z malim . V 5 razred hodi pa ima iste težave . Pa mi naj nekdo razloži potek dneva z otrokom ki ima disleksijo .  Dopoldan je v šoli jas v službi prideva domav ,skuhaš kosilo fant si privošči počitek ,ob 4-5 je kosilo potem sledi naloga .Borba ,najprej je treba fanta sploh spravit za zvezke nato je žejen, nato potreba po WC nato je laćen' pa še kaj se zna zgodit v roku 1 ure. Mi pa naj bomo potrpežljivi ker se tako ali tako noče  ali ne ,more zbrati za zvezkami .Prosim nato še sledi naloga ,vaje , branje in 1 do 2 uri mineta .Da vam povem da sva oba utrujena, tečna int. Nemorem si narediti urnika kako začeti popoldanski urnik učenja z sinom. V šoli ni problemov ,mu vsi pomagajo in ga lepo motivirajo.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Učne težave ...
8.10.2007 22:25:48   
Gina
Ravno za dislektike je še mnoooogo bolj pomemben red in organizacija, ker dislektiki tega nimajo v sebi. To ni zaradi ne-koncentracije, ker oni se znajo čisto dobro skoncentrirat, seveda za tsto, kar njih veseli, oni imajo druge težave. Njim je zoprno delati nekaj, kar jim je težko in branje jim je težko. Meni se ne zdi najbolj pomembno, da ure in ure vadijo. To nima smisla, ker ne glede na množico vaj, možganov ne moreš preslepiti. Lahko pa namesto tega vklopiš drugi del mošganov, ki prevzame vlogo tistega dela, ki ne zmore normalno brati. Bolj kot vaje iz branja je pomembno, da vsak dan naredijo vse tisto, kar morajo - ostalega za šolo. In če je njihov urnik vedno tak, da npr. ob 18.00 ne glede na karkoli pripravijo torbo za drugi dan (dislektiki nimajo skoraj nikdar ničesar v redu, rabijo v zvezi s tem veliko vsakodnevne rutine, da zmorejo), so že ogromno naredili. Če si npr. vsak dan točno za tem pripravijo oblačila, so tudi zmagali. Če gredo vsak dan ob isti uri v tuš in spat, je to zanje večji balzam, dolgoročno mislim, kot za večino drugih otrok. In v tem smislu dalje. Kar se tiče učenja, pa mislim, da moraš stvari urediti na osnovni ravni. Ne pusti se namreč izsiljevati. za izsiljevanja porabiš čas in energijo. ko se učita ni wc-ja, ni vode, ni nič, česar si ni prej pripravil. Zato pa rutina. Vsak dan točno ob npr. 17.00 gre otrok, ne glede na karkoli lulat, pit in takoj za tem si nujno pripravi mizo za učenje, tega ne sme izpustiti, ker dislektikom je ta reč problem, ne znajo si mize urediti kot je treba in si reči pripraviti. Potem naj brezpogojno naredi za šolo tisto, kar je treba. Tega ne vleci v nedogled, ker tisto bi bilo brez smisla. Ob 18.00 pa nadaljuj, kot sem ti napisala. Če upoštevaš to vsak dan, bo otrok imel še čas zase po 19.00. Vendar si ti tukaj tista, ki mora vztrajati in se ne pustiti. Saj veš, izsiljevanje vama obema škodi.

(odgovor članu Jožica Č.)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Učne težave ...
9.10.2007 19:29:18   
Jožica Č.
LP.Zelo sem vesela tvojega nasveta,katerega bom tudi upoštevala. ena mi je na drugi rubriki napisala da samo karam otroka. imam 3 otroke pa vem kako znjimi .vendar pa imamo samo sina z disleksijo. to so ugotovili komaj lani. a veste kako mi je to tuje .mučno, neznam se skoncentrirati z malim. Zato nisem kriva ,če včasih kaj mimo vdarim. Pa hvala tistim, kateri daste nasvete ,drugi pa naj samo berejo -adijo lp.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 14
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





BLOG: Prvo leto nič čokolade in smokijev!
V svojih povsem dobronamernih vzgojnih odločitvah starši pogosto pozabimo na najpomembnejše - otroka. Tudi, ko gre za uv...
Pravice iz naslova krajšega delovnega časa
photo
Eden od staršev, ki neguje in varuje otroka do tretjega leta starosti, ima pravico delati krajši delovni čas, ki pa mora...




Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?